Kwam even gedag zeggen. Verder weinig te melden en eerlijk gezegd op de goede echo's na (gefeliciteerd meiden!) niet echt meer onthouden wie wat vertelde. Hahahaha. Ik ben erg verkouden al een paar dagen. Beetje medelijden met mezelf. Erg he! Wordt er echt een beetje gek van, dat gesnotter en gekuch. Maar ja, gaat vanzelf over. Groetjes!
dag meiden, kom weer eens langs. fijn zeg dat er zulke mooie en goede echo's zijn geweest! allwoman,\ fijn dat het gesprek toch zo goed gelopen is met je ex. is wel belangrijk he dat je op redelijk goede voet staat met je ex als er kinderen zijn. je ziet inderdaad helaas wel anders... Ik heb niet veel te vermmelden. ik heb erg last van mijn lijf heb bi en mijn banden doen erg pijn doordat mijn baarmoeder is verzakt. ook zitten de werfels in mijn nek vast met resultaat heel veel hoofdpijn. erg lastig, want ben daardoor wat meer prikkelbaar en kan wat minder hebben ook van dylano, en juist nu gaat hij lekker opstandig zijn.
Hmmm ik ben gelukkig niet de enige die licht ontvlambaar is! Ik vind het ook niet leuk dat we gewoon sneller 'ruzie' hebben dan anders. mamajanneke dat klinkt allemaal niet zo prettig. Hou je taai meid! Zal wel niet altijd meevallen. Allwoman lekker dat je met je ex hebt gepraat. Hopelijk betert hij nu ook echt zijn leven. Er staan trouwens een hoop namen op de lijst waarvan ik nog nooit een post heb gezien!
Kom even snel bijlezen en hallo allemaal zeggen. Hoop dat alles goed gaat met jullie. Maar ik zie zo op t eerste oog geen gekke berichtjes. Gelukkig maar. Moet ook niet. Ik heb de buddylijst ook zien staan. Ik zal dr over nadenken of ik dit ook wel wil. Verder kom ik niet op de meeting. Dit omdat ik mij toch maar heel weinig laat zien bij jullie. Volgende week word onze kinderkamer + kinderwagen geleverd. Heb daar erg veel zin in. Herkent iemand ook pijn in t schaambot. Een beurs gevoel zeg maar zo ongeveer. Tja, gevoel is moeilijk uit te leggen. Voor nu eerst allemaal lekker slapen. Doei doei.
Goedemorgen iedereen... ben er weer als vroege vogel uit... mijn wekkertje liep af iets voor de vijven... mannetje lief moet toch lunch hebben he... niet veel daarna is hij zelf ook doorgegaan (met zijn lunch uiteraard) al goed want ik had geen zin in de geur van kippenwit meer... Lotte, wat fijn voor je dat je het geslacht weet en super dat het een meisje is (ik heb niets tegen jongens hoor maar omdat je zei dat je zo blij was omdat je dan terug kon tuttelen ) Ischa, croqs zijn misschien niet zo mooi maar heb je die van sketchers al gezien... die lijken meer op een soort ballerina... ik heb ze even aangepast en ik liep er bijna de winkel mee uit... ze waren enkel wat te duur naar mijn zin... Allwoman, super dat je een goed gesprek hebt gehad ik hoop dat alles nu goed uitdraait en dat die naar je luistert ... ruzie met je man... dat komt bekend voor... ben ook lichtjes ontvlambaar, ik had het liever anders gezien... maar hij moet me maar even niet op mijn paard zetten KIezeltje, Sabineramp en denise1976, veel succes met jullie afspraken (ik denk dat ik 2 van de 3 niet ken... maar enfin ze stonden op de lijst) ja het is niet zo dat men geheugen ineens supergoed is hoor ik heb gewoon alles netjes opgeschreven zodat ik er zo op kon antwoorden want was de helft al vergeten... ben gisteren even gan helpen op de bouwwerf bij men pa om een centje bij te verdienen was wel leuk er zo eens even in te vliegen maaar was wel bekaf erna... vind het niet zo leuk dat ik om het minste zo moe word maar ja zal het er maar bijnemen he... gisteren ook een lijst gemaakt voor de doopsuiker/suikerbonen... wie er allemaal gaat krijgen... en een apart lijstje voor de kindjes want die ga ik zelf proberen te maken... (de verpakking niet de suikerbonen he ) als dat maar goed komt dan heb ik ook eens een leuke bezigheid... zo ga ik straks eens kijken in zo'n winkel hoe duur het materiaal zou zijn en dergelijke maar eerst ga ik nog een uurtje of twee op men bedje liggen xxxxx
Hey Liz, heb even gekeken op de site van Otto en dat zijn inderdaad leuke schoenen . Nou ik ga maar eens even werken en tussendoor nog bloed laten prikken op suiker (omdat mijn vader suikerpatient is heb ik daar een grotere kans op en natuurlijk ook omdat ik meer geisoleerd ben). Iedereen vandaag met een afspraak veel succes.
Goedemorgen iedereen, Kon inderdaad niet zo heel erg vaak langs hier,maar ga dat nu wel vaker doen, heb eindelijk weer internet thuis dus kan weer inloggen wanneer ik wil. Zit nu op de taxi te wachten die me naar de 20 wk echo brengt, ben best een beetje zenuwachtig, ik wens iedereen die vandaag een afspraak heeft heel veel succes en voor de rest een hele prettige dag toegewenst. liefs Denise
Hoi meiden, Hier iemand die nog helemaal in de ban is van de 20 weken echo, het was zo mooi om te zien en we zijn helemaal verliefd op ons mensje Dus ik heb meteen maar een afspraak gemaakt voor een 3d/4d echo, die heb ik 2 juli en voor de verandering gaat mijn moeder een keer mee @denise, welkom terug en veel plezier en succes bij de echo straks. Alle andere meiden met een echo/afspraak ook veel plezier @allwoman, fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met je ex, hopelijk doet hij er ook wat mee. @lotte, leuk hoor een meid, van harte gefeliciteerd @truus, ik herken de pijn in het schaambot niet, misschien andere meiden hier die dit herkennen? @suzanna, je bent inderdaad niet de enige hoor die licht ontvlambaar is, ik heb er ook een handje van de laatste tijd Vind het eigenlijk wel zielig voor mijn mannetje hoor. Nou ik ga me eens aankleden, zit nog steeds heerlijk in mijn pyjama
Goed om te lezen dat de echo's die geweest zijn weer goed waren! Doet me deugd Hier nog steeds ziek thuis... Btje dizzy en snel koortsig... Normaal was ik al aan 't werk gegaan, maar nu toch maar es uitzieken. Verveel me alleen dood! Maar heb ook niet veel zin om echt iets in huis te doen, gelukkig is alles aan kant dus ook niet echt noodzaak. Zo eerst maar eens douchen.. En dan kijkje nemen bij mn vent op de zaak.. Even wat socializen Oja, trouwens... Wat houdt die buddylijst in?
Hoi Allemaal, Ik las veel goed nieuws en Lotte een meisje LEUK JOH GEFELICITEERD! En ik heb een mooie kinderwagen quinny buzz gezien! Wij hebben er ook 1 besteld. Vind ze onwijs mooi. Iedereen die een echo heeft of vk afspraak veel plezier en succes! Allwoman ik denk dat iedereen het wel herkent hahaha mijn mannetje zit al met tellen op 6 miljoen zegt ie hahaha. En ik weet niet of je het ook hebt maar ik voel dat ik anders reageer dan normaal maar op de een of andere manier kan ik me er niet tegen verzetten lekker he die hormonen ach is voor een goed doel dus ze doen het er maar mee! Liefss
@ meiden met goede echo's: gefeliciteerd! @ Timzijnmama: de gyn denkt dat ook ik een meisje krijg. Door stuitligging kon hij het niet echt goed zien, maar drie weken eerder lag kleintje ook in stuit en toen wilde hij niks zeggen. Aangezien hij deze keer wel een uitspraak deed, vermoed ik dat hij al iets zekerder is. Wat mij betreft, mag ons meissie dus mee op de lijst en zijn er weer wat meer vrouwtjes dan mannetjes Zijn hier nog meiden die een fotoreportage gaan laten maken met hun dikke buik of een afdruk in gips van hun buik zullen maken? Dat laatste vind ik zo omslachtig (waar zet je dat ding?), dus ik denk dat wij voor de fotoreportage gaan. Naar het schijnt doe je dat best rond 30 weken, dus we hebben nog wat tijd. @ Tam: moest jij niet thuisblijven met harde buiken? Gaat het al wat beter? @ Zico: gaat het bij jou ook beter nu?
[quote="rolia Norway, dat is inderdaad wel een goede tip. Wat was de allergrootste bak die jullie hebben opgemeten? Wij hebben de Mutsy urban rider. Daar zit een redelijk grote bak bij. [/quote] De bugaboo en bloom joolz hadden de grootste kinderwagenbak en daarna de maxi cosi. Van mutsy was nog iets kleiner. Meiden met een goede echo: gefeliciteerd! Ik moet nog een weekje wachten. Is het bij jullie ook zo donker? Ben vrij vandaag en heb gewoon de lamp aan. Het lijkt wel 21:00 uur, zo donker al. Voelen jullie mannen de kleine ook al schoppen? Mijn man kon het bij 18 wk al voelen. Mijn ouders hebben het zelfs al kunnen voelen! Ook kan ik het al zien aan de buitenkant. Ik vind het echt verslavend dat leven voelen. Het is zo gezellig. Je bent nooit alleen. Verder kan ik niet zeggen dat ik last heb van mijn humeur. Ik heb eigenlijk nergens last van. Heb zelfs mijn eigen broeken nog aan. Heb nog maar een bescheiden buikje, maar dat vind ik niet erg. Die buik komt vanzelf en hopelijk wordt ie dan ook niet zo groot. 3300 gram vind ik een prima gewicht bij 40 wk. Voor iedereen die vandaag een echo heeft: Succes gr Norway
Hee allemaal! Vandaag de 20 weken echo gehad! Alles zag er heel goed uit, was ook goed te zien, binnen 10 minuten stonden we weer buiten terwijl de echo een half uur zou duren Maarja, we hebben alles gezien enzo, dus helaas konden we niet langer van ons beebje genieten. Wel 2 mooie fotootjes meegekregen, zal zo proberen om ze in mn album te zetten Geslacht was erg goed te zien Ze zette dat apparaat op mijn buik en t eerste wat ze zei was: ooooh! Volgensmij zie ik al wat het is! Voor de zekerheid had ze nog ff beter gekeken, maar er was geen twijfel mogelijk wij krijgen een JONGEN! ooh ik ben zoo blij Ik was stiekem toch wel zenuwachtig hoor!
Halloo allemaal! Kiezeltje,gefeliciteerd met jullie knulletje! wat gek dat die echo zo kort was joh! ze mogen voor mij 10 man meenemen willen ze me na 10 min al van die bank afkrijgen! Lynn: zet je de wekker speciaal zodat je de lunch voor je man kan klaar maken? Boft hij even met jou! De exvrouw van mijn man deed dat ook,toen mijn man en ik samen waren was dat het eerste wat ik zei,dat ik dat dus NIET voor hem deed,dat hij dat prima zelf kon whahah 8) Scheeld wel dat ik nog een kind heb rondlopen hier,zijn ex kon rustig weer het bed in stappen...zucht.. mischien ben ik wel gewoon HEEL ERG moeilijk! 8) ik schuif gewoon alles op hormoontjes af op het moment,komt me prima uit blij te lezen dat ik niet de enige ben
Goedemiddag, Net terug van een bezoekje aan een indoor speelparadijs. Tim had de ochtend van zijn leven en ligt nu voor pampes op bed Zena en Mamajanneke en Marije wat vervelend dat jullie je niet lekker voelen. Snel opknappen hoor! Susanna Ik vind ook dat er veel namen op de lijst staan die hier nooit posten. Maar ja, wie weet lezen ze wel mee. Niet zo aardig om ze er dan af te halen... Truus een beurs schaambot herken ik wel van het einde van mijn vorige zw. schap. Misschien toch omdat het allemaal wat weker wordt. Liz Ik vind het ook niet te geloven dat jij je wekker zet om eten te maken voor je man. Als je het graag wil doen, kan je dat dan niet de avond ervoor doen? Marije De buddylijst is er, omdat degene elkaar op de hoogte houden als er iets is en ze niet zelf kunnen posten hier. Door bv. een sms te sturen, weet de buddy dan dat je bevallen bent en hoeven de meiden van het forum niet heel lang in spanning te zitten omdat je een paar dagen niets van je laat horen. Kibi Wat leuk een meisje! Hopelijk zien ze het volgende keer nog duidelijker. Ik zet het voor je op de lijst. Ik maak thuis foto's van mijn buik, maar ga geen reportage laten maken. Zou ik misschien wel doen als ik wat slanker was. Norway Het is hier ook vreselijk donker. Het regent ook al de hele tijd... Kiezeltje Fijn dat alles oké was. Wel jammer dat ze het al zo snel hadden gezien! Ik ben ook best nerveus hoor, dus ik kan het me wel voorstellen. Leuk dat je zoon meteen liet zien dat ie een knulletje is
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mironne, Timzijnmama en/of Ischa31? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. 23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, het wordt een JONGEN 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, en het wordt een :-# 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 1 OKTOBER Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje Sousa, 24 jaar, 1ste kindje 2 OKTOBER Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING Marijeee, 25 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het wordt een JONGEN 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, en het wordt een :-# Knoepert: 26 jaar, 4e kindje, kalender jongen en het wordt een :-# 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje, en het wordt een JONGEN Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE 5 OKTOBER Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje en het wordt een MEISJE Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje 6 OKTOBER Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een MEISJE Mariek73, 34 jaar, kindje, denkt zelf jongen Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN Lin83, 24 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Lotte27, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een MEISJE 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Timzijnmama, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, geslacht is een VERRASSING Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Charlie01, 2de kindje, kalender jongen Mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen Sam1973, 34 jaar, 2e kindje 10 OKTOBER Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje, en het wordt een MEISJE Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje, geslacht is een VERRASSING Jimmy, 24jaar Shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje Miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING Bianca24, 25 jaar, denkt zelf een meisje, het wordt een JONGEN Lelie4, 31 jaar, 1e kindje, het geslacht is een MEISJE 12 OKTOBER Nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen, en het wordt een :-# Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING 13 OKTOBER Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, en het wordt een :-# Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER Annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, het wordt een MEISJE Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 17 OKTOBER Joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje, geslacht is een VERRASSING MamaG 18 OKTOBER Lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen en het wordt een :-# Taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Denise1976, 31 jaar, 1e kindje Gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje Danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje Tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje en het wordt een :-# 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje 23 OKTOBER Wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Tal74, 33 jaar, 4e + 5e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN en een MEISJE Liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje Klusser, 27 jaar, 1e kindje, kalender jongen 26 OKTOBER Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 27 OKTOBER Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen Just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Triessie, 28 jaar, 1e kindje 28 OKTOBER Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen Liz0104, 19 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ???? 29 OKTOBER Allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER Vke, 25 jaar, 1e + 2e kindje, kalender jongen, geslacht is een VERRASSING Kus26, 26 jaar, 3e kindje 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje Totaal 12 jongens, 12 meisjes, 10 verrassingen, 2 tweelingen, 8 :-# AFSPRAKENLIJST 28 mei Joli: 20 weken echo, Tam27: 20 weken echo, Kiezeltje: vk, Lotte27: 21 weken echo 29 mei Sabineramp: 20 weken echo, denise1976: 20 weken echo, Kiezeltje: 20 weken echo 30 mei Annika1985: 20 weken echo, MamaG: 20 weken echo 2 juni Zico: echo gyn, Mironne: controle gyn, Knoepert: vk, Vlinder: 20 weken echo 3 juni Catootje: 20 weken echo, Bambie: vk, Rolia: vk 4 juni Timzijnmama: 20 weken echo (21w+6d), TattyTeddy: 20 weken echo 5 juni Audrey23: 20 weken echo 6 juni Tal74: 20 weken echo,Kibi: 11.30u 22 weken echo zh, Guapetona: 20 weken echo + afspraak VK, liz0104: 19.30uur 20 weken echo, Lelie4: 20 weken echo 9 juni Symoen: 20 weken echo gyn, Justthe2 of us: 20 weken echo, brennmgn: vk 10 juni Kus26: 20 weken echo, denise1976: controle VK 11 juni Nony: vk, Allwoman: 20 weken echo, Hanne9: 20 weken echo 12 juni Triessie: 20 weken echo, Gerda1975: 20 weken echo 13 juni Lief649: 20 weken echo, Vke: 20 weken echo, Audrey: echo en gesprek gyn. 16 juni Hansje: 20 weken echo, Nony: pretecho 17 juni Tam27: 14.00 u vk 18 juni Hansje: vk, Kibi: 24w controle gyn 18.45u 19 juni Bambie: gyn 23 juni Ellen1984 19.45 2d-3d echo 24 juni Jessica507: 2e pretecho, Lotte27: vk (echo) 25 juni Zico: pretecho 27 juni Annika: pretecho 3D, Timzijnmama: 9.45u afspraak vk 30 juni Symoen: 3D/4D Echo 1 juli Lief: vk 2 juli Tam27: 13.45u pretecho
Ben bijna 20 min. aan het speuren geweest. Heb 23 namen nagekeken die niet vaak posten. De meesten zijn deze week nog online geweest. Ik heb er 2 gevonden die sinds begin april niet meer online zijn geweest. Maar van 2 minder wordt de lijst ook niet korter... We maken straks gewoon een aparte bevallingslijst.
goede middag ik lees al een tijdje met jullie mee maar heb me ook nog niet aangemeld. mag ik me aanmelden bij jullie want las dat de lijst wel erg lang werd? anders ga ik wel naar nov mama. ik ben 30 oktober uitgerekend dus dacht hoor eigenlijk gewoon hier. ik hoor het wel.