Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    de foto's van de echo staan nou in mn album :D en voor de kenners en nieuwsgierigen, t piemeltje is goed te zien :p

2. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    titus tuurlijk ben hje welkom, dus bij deze welkom :)

bedankt meiden voor het sterkte wensen.
    hoop ook dat ik me gauw weer wat prettiger voel. maar moet deze week nog veel doen. dre is jarig geweest en krijgen zaterdag visite, dus boodschappen doen, poetsen fysio en taart monchou maken voor het eerst.
    ben benieuwd of dat gaat lukken 8)

3. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    tuurlijk mag je erbij titus! welkom.

4. lief649

lief649 Actief lid

3 okt 2007
    449
    0
    0
    @Marije : Het buddy lijstje houdt in dat je 1 iemand op de hoogte houdt van hoehet met je gaat tijdens de zwangerschap en als je bevallen bent e.d en andersom natuurlijk

@ Lotte : Gefeliciteerd een meisje, wat leuk!

@ kiezeltje: Een jongen super hoor meis! Gefeliciteerd

Vandaag mijn nieuwe autootje gehaald, helemaal super, dat ik zoooo gelukkig kon zijn met een auto ?!

De twintig weken echo duurt bij mijn nog twee weken, vind zelf dat ik hem vrij laat heb, met 22 weken, vindt het ook best wel spannend.

@my buddy t-z-m: Wat balen van die gordijnen zeg ! Heerlijk dat tim nu even slaapt, lekker even tijd voor jezelf !

5. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Goedemiddag meiden!

Kiezeltje: gefeliciteerd met jullie zoontje meis! Z'n pieleke is idd niet over het hoofd te zien hè ;) ?! En wat stond je alweer snel buiten joh :confused: ! Bij ons duurde de echo gisteren hoogstens 20 minuten, en dat vond ik al snel :confused: ! Nou ja, het belangrijkste is dat alles goed is, toch?! Geniet ervan!

Denise en Sabine: hoe is jullie echo gegaan?!

Allwoman: heb weer erg om je moeten lachen :D , smeer jij niet eens het brood van je hubbie?! Ik heb het toevallig gisteren (bij hooooooge uitzondering èn omdat ik in een heeeele goede bui was ;) ) gedaan, maar vandaag mocht 'ie zelf weer aan de bak hoor, haha!

Lynn: die vent van jou boft inderdaad zeg! Zal maar niks zeggen hier dat het ook anders kan dus ;) ....

Lotte: gefeliciteerd met je dochter, weer een meid om lekker mee te kunnen tutten!

Norway: hier ook van dat natte druilweer hoor! Wel erg benauwd, maar nat, nat, nat....bah!

Tam: heerlijk hè?! Die roes na de 20 wekenecho! Ik zit er ook nog steeds middenin hoor....*zucht*..... Ben toch wel errug benieuwd naar het geslacht van jullie beeb trouwens ;) ...

Ik heb vanmiddag een heerlijk luierdagje ingelast, beetje internetten, beetje hangen, slapie doen, kortom.....alleen maar lekker niks ;) ...
    Mag ook wel vind ik, na zo'n drukke dag gisteren! Morgen en overmorgen moet ik weer 2 volle dagen aan de bak in de zaak, dus ik neem 't er vandaag nog maar ff van!

6. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he meiden, het gaat nog steeds niet lekker met me.
    Om 16.45u naar de huisarts.
    Neem al zantac voor m'n maag en betert nog niets voel me slecht.

Ook heb ik daarstraks weer ee, 5min weeên gehad, was niet min, was toen op m'n werk.
    Kan rechtzitten niet uithouden, pleeeeeeeeeehhhhhhh.
    Ga direct effe bankhangen

7. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    dank dat ik er bij mag :D
    ik heb 12/6 de 20 weken echo ben dan ook precies 20 wk.
    ik leef er erg naar toe.

ik zal even mijn verhaal hier neer zetten.
    in dec heb ik een mk gehad, maar heb erg mazzel gehad en in feb teste ik weer positief. erg angstig natuurlijk de eerste weken maar op een gegeven moment was ik het termijn van vorige keer voorbij. toen wij opgelucht adem wilde halen kreeg ik toch nog bloedverlies. erg spannende tijd was het een echo gehad maar was nog weinig op te zien dus moest een week later terug komen. maar toen nam de misselijkheid het over van het bloedverlies en zo erg dat ik twee keer met uitdroging in het ziekenhuis heb gelegen.
    gelukkig gaat het nu een stuk beter heb nog wel mijn slechte dagen maar verder gaat het met misselijkheid wel ok.
    de baby maakt het goed gelukkig die is er zonder kleerscheuren van af gekomen ik daar in tegen ben 9kg lichter geworden waarvan er nu inmiddels weer 2 aanzitten.
    heb je nog vragen vraag maar raak. :)

8. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Titus, welkom hier! Wat een verhaal joh! Gelukkig gaat alles nu goed met jou en je kleintje en kun je lekker genieten!

Zico: Beterschap voor jou! Hou je maar rustig, en hopelijk kan de huisarts iets voor je betekenen!

9. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Hi meiden,

Ik las iets over meiden die niet veel schrijven of nooit, nou schrijf ik nu
    niet veel maar moest het van vk rustig aan doen en dat probeer ik ook maar met winkel ben ik sávonds bekaf en lig dus op tijd in bed.
    Hoop straks weer wat meer energie te hebben en wat vaker mee
    te schrijven.... :oops:

Dus SORRY hiervoor.....

LIEFS nony

10. brennmgn

brennmgn Lid

12 apr 2008
    72
    0
    0
    nijmegen
    hi titus, welkom!

vandaag weer contact gehad met de vk, vreselijke last van irritatie, harde buiken en overmatige afscheiding.....
    ben al getest op schimmels en een blaasontsteking, maar dat was het dus allebei niet.....
    moet nu vd vk dinsdag naar het zh.....
    echt bang dat er iets mis is ben ik niet, want ik voel me verder super, en de beeb beweegt de hele dag door, en uiteraard was de 20 wkn echo ook goed, dus.....

miss een beetje een vies praatje, maar vooral die afscheiding vind ik ZOOOOO vies...... (schaam, schaam....)
    iemand anders hier ook last van?

11. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Nony, met mense die weinig schrijven bedoelen we jou zeker niet hoor!

Zico, wat vervelend allemaal. Doe maar rustig!

Titus, wat een verhaal joh...

Wij gaan lekker shoppen bij de ikea! doegie.

12. annika1985

annika1985 Niet meer actief

goedemiddag dames.

HOERA 20 WEKEN

Hoe gaat het met jullie.
    Sorry dat ik lang niks heb laten horen.
    Heb het even druk.

Hebben jullie ook zo veel harde buiken?
    zo ik wel pfffffffff.

Susanna ik ben alleen 's morgens nog wel wat misselijk maar niet meer spugen maar moet wel netjes de medicijntjes blijven pakken anders gaat het mis.

Wanneer gaan jullie de box zetten?

Veel liefs Annika

13. annika1985

zico vraag eens naar omeprazol.

Dat zijn capsules die de productie van maagzuur en sappen tegen gaat.

Veel liefs Annika

14. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Misschien stomme vraag hoor, maar wat voel/merk je als je een harde buik hebt?

15. Eef76

Eef76 Lid

18 okt 2007
    68
    0
    0
  16. annika1985

danvoel je buik heel hard en stijf aan.

Veel liefs Annika

17. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Vind ik eigenlijk niet zo'n rare vraag Ischa, vraag het mezelf namelijk ook af :oops: ...

18. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    @kibi, lief dat je het vraagt, ik ben nog steeds thuis en heb vandaag helaas weer een slechte dag met veel harde buiken :(
    Ik heb net de vk nog even gebeld en die heeft mij geadviseerd om echt volledige rust te houden zolang die harde buiken niet over zijn.

@zico, wat balen meid, doe wel rustig aan hoor. je beeb moet nog wel een tijdje blijven zitten.

@annika, ook oppassen hoor met die harde buiken, rustig aan.
    Wat betreft de box, die zetten wij waarschijnlijk was op als ik tegen het einde loop. Dat ding staat alleen maar in de weg hier.
    En gefeliciteerd met je 20 weken :D

@meiden met een goeie echo vandaag, super van harte gefeliciteerd :D

@titus, welkom hier en nog van harte gefeliciteerd met je zwangerschap :D

@nony, volgens mij wordt jij hier inderdaad niet mee bedoelt hoor, je schrijft toch regelmatig mee?

19. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Je baarmoeder trekt samen en wordt een harde bal, net of je baarmoeder een stuk steen is ofzo.
    Ik vind het zelf ook gevoelig als de bm samentrekt, maar niet pijnlijk ofzo.

20. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    @zico heel veel sterkte meid! hoop dat de ha je iets kan geven voor je maag. en die weeen veel rusten hoor meid. misschien in de ziektewet?
    Kleintje moet nog wel een poosje blijven zitten natuurlijk.
    dikke knuf meid.

hier ook veel harde buiken. pfff hoef maar wat te doen en bingo. maar ja t huis word niet vanzelf schoon he. en dan nog een 2 jarige voor je voeten wat maakt dat alles nog langzamer duurt.
    harde buiken voel je als je buik heel hard en gespannen is. bij mij doen ze helaas ook pijn. maar dat hoeft dus niet.

Deel Deze Pagina