Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blub76

Blub76 Actief lid

29 jan 2008
    336
    0
    0
    nagelstyliste
    papendrecht
    ola meiden,

ik reageer even op zico,

vervelend zeg dat je weeen hebt.je kindje moet nog wel even blijven zitten hoor. :)
    even over dat in stuit draaien,ik weet niet of je je daar zorgen om maakt maar dat is volkomen normaal in dit stadium.ze zijn nog zo klein dat ze alle kanten op kunnen.als ze met 36 weken nog in stuit liggen word het een ander geval.voorlopig mogen ze koppeltje duikelen hoor.tot 36 weken kunnen ze lekker doen wat ze willen al is het tegen die tijd niet echt lekker meer als ze om duikelen. :(

zena,heb je geen beginnende longontsteking?kijk er maar mee uit hoor,je hebt er zo één te pakken.
    als je geen buddy kunt vinden wil ik ook jouw buddy wel zijn hoor.maakt me niet uit.

verder alles hier zijn gangetje.ook ik ben op de helft vandaag(al staat mijn banner 1 dag achter)ben net als annika op 16 oktober uitgerekend.in de lijst sta ik geloof ik nog op de 19e. 8)
    ik denk alleen niet dat ik de 16e ga halen.3 van de 4 zijn met 38 weken gehaald ivm ischias en een veel te laag hb,en minimaal 3-4 cm ontsluiting enzo.ach we wachten af.
    ik voel de beeb goed.volgende week vrijdag heb ik de echo.we willen heel graag weten wat het word maar we houden het voor ons.
    mijn schoonzus en broer krijgen een dochter.

fijne avond allemaal.ga zo mijn bedje opzoeken heb vreselijke last van restless legs(sinds de zwangerschap van de eerste heb ik dat al)

2. lief649

lief649 Actief lid

3 okt 2007
    449
    0
    0
    @titus:Meis welkom hier en nog van harte met je zwangerschap !

@zico: echt even een weekje rust nemen hoor meid !

Voor nu weltrusten meiden !

3. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    JEP ME!

Ik heb er zoveel last van dat het soms ook gaat ruiken, soms dan ruik ik mezelf! :oops: Gewoon om te schamen...

4. tal74

tal74 Actief lid

21 feb 2008
    420
    0
    0
    verkoper
    delft
    Ik ook, afscheiding......getver!

5. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    veel nieuws zeg...

Kiezeltje! wat fijjn een jongen :)

Timzijnmama, jah zet mijn wekker s'morgens omdat ik toch moet opstaan om hem wakker te maken en dan kom ik altijd even op het forum kijken... en s'avonds heb ik er eigenlijk geen zin in :s :):D

Titus, welkom op het forum! :D

Sabineramp, ben blij voor je dat je een goede echo had en dat je weet dat het een meisje is gefeliciteerd!

Marije, ik ken dat met die afscheiding... verschrikkelijk gewoon...

Zico doe asjeblief voorzichtig he!

mijn vriend kreeg het daarnet in zijn *puntje puntje* en hij is dan maar zo'n breedbeeldtv gedoe gaan halen... vrienden van ons verkochten hem voor een prikprijsje... en jah ik vind het niet bepaald een miskoop... ik voel me net in de bioscoop... :)

ben trouwens net op babybezoek gegaan bij diezelfde vrienden... toen ik dat kleine hummeltje zag was ik meteen verkocht kan echt amper wachten... heb me vandaag alleen niet zo goed gevoeld... plots zo warm en draaierig... en geen zin in eten :confused:
    we zullen wel zien wat het wordt

xx

6. INBRAAK

hoi Zico,
    doe je wel een beetje voorzichtig meid!
    Je moet nog zeker een week of 16 uitzingen hoor!
    Ga voor je duimen!

Knuffel Rensie (oud-temper)

UITBRAAK

7. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    hoi hoi meiden

alles goed hier... lees dat het met zico niet zo best gaat...kalm aan doen meis...veel rusten idd...en anders maar niet meer werken hoor...je werk blijft wel ;)

lkiz0104:zet jij de wekker om vervolgens je vriend wakker te moeten maken......pfpfpf..demijne moet maar voor zichzelf wakker worden hoor..ik zet wel de wekker, en zet hem ook weer uit, maar das dan ook alles...op vrije dg blijf ik liggen (kan er nu nog van genieten|)

titus: welkom en geniet van je zwangerschap...

sabineramp: heerlijk een goede echo....gefeliciteerd met je meis...

het behang is binnen gekomen....leuk!direct ff bij pa en ma wezen showen hahaha...

morgenvroeg bloedprikken....bléeeeeeeeeeeeeee :(

8. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    hey bianca, ja hij wordt echt niet uit zichzelf wakker of van een wekker... als ik roep is hij er onmiddellijk maar een wekker dat lijkt ie niet te horen... maar vindt het niet zo erg... want ik kan daarna terug gaan slapen en als ik wil een hele dag in bed doorbrengen (buiten het huishouden dan he dat moet ik wel doen :D :p) want ik werk momenteel niet...

als de beejbie der is en we zitten zowat op onze plooi, ga ik ook terug werken en dan zal hij toch het moeten doen met het simpele woordje ---> opstaan en slaapwel :p:D

heb steeds buikkrampen en vapeurtjes... vraag me af wat er nu weeral scheelt... misschien toch de ziekte van mijn mama overgenomen... pff ik kruip terug onder de wol. dikke zoenen xx

9. brennmgn

brennmgn Lid

12 apr 2008
    72
    0
    0
    nijmegen
    mogguh dames!

zena & zico:
    wat een pech hebben jullie toch!
    zena, goed uitzieken he!
    laat je maar flink verwennen! ;)
    zico, wat zul jij geschrokken zijn!
    neem in godsnaam goed je rust!
    lekker in bed blijven liggen, laat de boel de boel!
    en meteen aan de bel trekken als je weer weeen krijgt!
    damn!

susanna:
    verhalen over zwembaden worden hier niet gewaardeerd. :evil:
    (waarom is er geen groene jaloezie smiley?) hihi....

ischa:
    voel jij je al wat beter?

liz0104:
    ik sta ook iedere dag op voor m'n mannetje hoor!
    die krijgt iedere dag koffie op bed van me, en dan maak ik z'n werktas klaar met brood en zo.... :oops:
    ik ben een beetje ouderwets in die dingen.... hihi

fijn dat ik niet de enige ben met die vreselijke afscheiding!
    ik heb er met de zwangerschap vd 1e helemaal geen last van gehad, maar blijkbaar kan het er dus toch bij horen..... :cry:

grtz bren & beeb!

10. annika1985

annika1985 Niet meer actief

goedemorgen dames.

Vanmiddag de 20wk echo.
    Ben echt super nerveus :(

Veel liefs Annika

11. lief649

lief649 Actief lid

3 okt 2007
    449
    0
    0
    hey annika

succes met de 20 weken echo meid !
    Snap dat je best een beetje zenuwachtig bent hoor, heb hem pas over twee weken en ben er ook al stik zenuwachtig voor !

groetjes lief

12. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Goeiemorgen

@ Zico

Rustig aan doen meid. Je gezondheid en die van de kleine gaat nu voor!

Dames met een 20 weken echo.....SUCCES EN VEEL PLEZIER!

Hier verder geen nieuws. Alles gaat zn gangetje en heb gelukkig nergens last van.

13. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    goedemorgen,

Jeetje, wat boffen sommige mannen toch weer. Die van mij schop ik eruit zodra de wekker gaat en ik blijf liggen (als het kan hoor, soms moet ik ook werken) Maar brood klaarmaken heb ik volgens mij nog maar 2 keer gedaan voor hem. En we zijn nu 11 jaar samen...haha.. Meestal maakt hij brood voor mij klaar en zorg ik dat onze dochter haar haar gekamt en gekapt is. En kleren aanheeft wat wel bij elkaar past....

Annika: heel veel succes dadelijk. Geniet ervan! Wil je ook weten wat het wordt?

Groetjes Lotte

14. annika1985

hoi Lotte.

Ik weet al wat ik krijg.
    een meisje tenzij er in de 2 weken nog gauw een piepie aan gegroeit moet zijn :p

Veel liefs Annika

15. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    Annika,

Leuk een meid. Ik wist niet dat je het al wist. sorry. Had je twee weken terug dan ook een echo?

Groetjes Lotte

16. annika1985

ik heb 2 weken terug pretecho gedaan maar ik heb standaard iedere 2 weken een echo.

Veel liefs

17. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    @annika, veel succes en plezier bij de 20 weken echo straks.

@alle andere meiden met een echo/afspraak vandaag ook veel plezier.

Van afscheiding heb ik ook last inderdaad :( Vooral als ik druk bezig ben geweest, dan wordt het alleen maar erger, smerig.

18. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    He annika,

Misschien heb je het al allemaal verteld hoor, dan sorry voor mijn vraag. Maar waarom krijg je elke twee weken een echo?
    wel leuk hoor. Elke twee weken even naar de beeb zwaaien.

Groetjes Lotte

19. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Goedesmorgens allemaal! :D

iedereen met een goed echo gefeliciteerd! super!

Meiden,ik hou me toch een vocht vast,niet leuk meer,ik krijg mijn schoenen al bijna niet meer aan,het is helemaal vierkant en loop vooral op slippers....alle tips pas ik al toe,dat word nog wat..

Afscheiding: YEP hier ook hoor,ach zijn we mens voor he 8)
    als ik straks niet meer kan lopen door die dikke voeten glibber ik wel voorruit! :) 8)

20. tal74

tal74 Actief lid

21 feb 2008
    420
    0
    0
    verkoper
    delft
    Zico, hoe voel je je vandaag?

Arme allwoman, en je had ons nog gewaarschuwd voor de warmte en voetjes omhoog.....

Annika, heel veel sterkte vanmiddag, ik leef met je mee, laat je weten hoe het was?

Zena, heel veel beterschap en jij ook Liz.....

xxx

Deel Deze Pagina