Jippie ik zit nu ook op de helft Donderdag de 20weken echo. Spannend! Dreami, gefeliciteerd en welkom. Annika, meid sterkte. De etos doos vond ik ook tegen vallen. Ischa, ik denk dat begeleidt wordt door de gyn Ik moet namelijk ook in het ziekenhuis bevallen en moet ik 13 juni naar de gyn voor de eerste keer. En ik heb dit aan vk gevraagd en zij zei tegen mij dat het dan wordt overgenomen door de gyn.
MEETINGLIJST (in Utrecht): Iedereen die wel of niet mee wil/kan graag doorgeven via PB aan: Mironne, Timzijnmama en/of Ischa31? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. (voor degenen die wel kunnen graag aangeven wanneer je met vakantie gaat en je voorkeur qua dag) Wie kan er in juli: Mironne, (geen vakantie), voorkeur ZATERDAG Lotte, (25 juli- 1 augustus) Joli (Linda), (geen vakantie), voorkeur GEEN (maar zaterdag moet ik op tijd weten ivm vrij vragen) Zena (Ilse) graag ook op tijd een datum ivm vrij vragen. Geen voorkeur voor een dag. Guapetona (Cristina) niet op ma of vrij. Verder flexibel. Wel ong. een maand van te voren weten ivm met vrij regelen. Symoen (Simone) kan het weekend van 12 juli niet.Voorkeur zaterdag,kan ook in aug,we gaan niet meer op vakantie Vlinder, geen voorkeur dag, vakantie nog niet bekend Tam27, graag op tijd een datum ivm vrij vragen, liefst op zaterdag. blub,graag op tijd een datum ivm vrij plannen. brennmgn, ik zorg er gewoon voor dat ik kan! bambie vakantie vanaf 26 juli tot 17 aug. ligt er aan wat we doen in de vakantie dus plan maar, misschien zijn we gewoon thuis Allwoman(esther), ivm met oppas regelen schoolvakantie graag wat van te voren weten,na 22 juli man 3 weken vak ,wanneer we eventueel weg gaan dan nog niet bekend.zaterdag voorkeur Kiezeltje (Mirjam), ik heb geen voorkeur voor een dag, eerste weekend van juli kan ik niet! Marijeee, liefst in het weekend Wie TWIJFELT nog om mee te gaan: Timzijnmama Hansje Annika Butterfly1 Lief649 Audrey23 Ischa Wie kan/wil er helaas niet mee: Zico Kibi Liz0104 mamajanneke Rolia Bianca24 Susanna Gerda1975 Vke mariaatje
Dames ik wil graag een datum voorstellen voor de meeting: zaterdag 5 juli Willen jullie laten weten of jullie hiermee accoord gaan, zo ja wie er mee gaan?
Ischa, ik zou niet weten wie je dan gaat begeleiden. Ik moet in het ziekenhuis maar mag van de gyn. wel met de vk. Ik zou het volgende keer even vragen, want het ligt er maar net aan hoe 'medisch' je bent. Mamajanneke, ik heb ook al een tijd zo'n band om, omdat ik veel last van mijn rug heb. Ik vind het wel lastig met naar de wc gaan, maar het zit wel lekker stevig. Mijne was 34 euro bij de prenatal. Nony, ik snap dat je een kraamfeest doet voor het bedrijf. Ik zou het inderdaad na een week of 6 doen. Zeker niet te snel en ook niet te lang! Uurtje of 2 lijkt me zat. Vrienden van ons hadden bij hun 2e ook een kraamfeest en daar vond ik ook echt niets aan. Even je kado geven, wat drinken en je kon weer gaan. Geen bevallingsverhaal, geen baby kijken. Nu gaan wij voor een paar mensen ook 1 dag bedenken om ze uit te nodigen. Voor tantes en ooms die je verder nooit ziet, collega's van mijn man etc. Ik had nu ooms en tantes die na 4 maanden nog eens langs wilden komen, nou dat ga ik dus nu voorkomen door ze op 1 dag uit te nodigen. Mijn vriendin had op het kaartje gezet: kraamvisite graag voor... en dan een datum genoemd. Zo had ze alle bezoek in de eerste 5,6 weken en was het daarna klaar. Misschien ook een goede tip? Ik ben net 3 boeken doorgeweest met geboortekaartjes, maar ik ben nog niet heel erg enthousiast geworden...
Dames ik wil graag een datum voorstellen voor de meeting: zaterdag 5 juli Willen jullie laten weten of jullie hiermee accoord gaan, zo ja wie er mee gaan? Ischa ----> kan dan sowieso niet is vriend jarig
Dames ik wil graag een datum voorstellen voor de meeting: zaterdag 5 juli Willen jullie laten weten of jullie hiermee accoord gaan, zo ja wie er mee gaan? Ischa ----> kan dan sowieso niet is vriend jarig Tam27----> kan ook helaas die dag niet.
Hoi meiden, Pppfff wat slaap ik toch slecht de afgelopen nachten, ik kan niet meer op mijn buik liggen en heb veel last van restless leggs, dat had ik bij Nynke ook zo erg. @dreami3j, welkom en nog van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Hier ook sinds een paar dagen flink last van bandenpijn. Ik heb ook zo'n ondersteunende buikband, maar deze zit wel erg strak hoor, moet ik even aan wennen.
Dames ik wil graag een datum voorstellen voor de meeting: zaterdag 5 juli Willen jullie laten weten of jullie hiermee accoord gaan, zo ja wie er mee gaan? Ischa ----> kan dan sowieso niet is vriend jarig Tam27----> kan ook helaas die dag niet. Butterfly1 -----> Kan wel! Over de dozen gesproken, ik heb er al 1 van etos opgehaald en ik vond hem erg leuk!. Krijg er ook nog 1 van kruidvat en prenatal en heb nog een kaartje liggen van de babydump. Het lijkt me heel erg per filiaal en gemeente of provincie te verschillen wat erin zit. Maar alles is welkom alleen de spenen leggen we weg want die willen we het liefst niet geven. Liefss
Dames ik wil graag een 2 data voorstellen voor de meeting: zaterdag 5 juli Ischa ----> kan dan sowieso niet is vriend jarig Tam27----> kan ook helaas die dag niet. Butterfly1 -----> Kan wel! Mironne ----> Kan wel ! zaterdag 19 juli Mironne ----> Kan wel ! Willen jullie laten weten of jullie hiermee accoord gaan, zo ja wie er mee gaan?
hey butterfly1: waarom willen jullie de spenen niet gebruiken dan? tam27: vervelend dat je zo slecht slaapt....heb je daar geen cremé's ofzo voor? (wil niet zeggen dat dat uberhaupt ook werkt) dus zon ondersteunde band werkt goed voor de bekken en de rug? audrey23: gefeliciteerd meid met de 20 wk ..... lekker gevoel hé...op naar de laatste 4 maand... dreami3j: welkom, wil je je misshcien ook ff voorstellen? hoe oud je bent ect....is wel leuk ik ga zo ff boven aan het werk denk ik.....ik kom nergens meer aantoe, lijkt het wel....ik laat zo vaak de boel de boel...zodat het een beetje een zooitje word overal...wie herkent dit
hey hey meiden alles geod hier. yoehoe over de 20 weken heen en we weten wat we krijgen maar is verrassing dus als iemans dat op lijst kan zetten voor mij. alles was goed er zat alleen een zwart plekje in het hoofdje maar kon overal zitten zei die vrouw en vk het was niks om me zorgen over te maken en dat deed ik wel en heb de volgende dag vk gebekd en zei hetlzefde het zit er gewoon en bij sommige niet maar uit onderzoek van anders kindjes te vervolgen blijkt het niks te zijn en kon niet gehandicapt of downsyndroom daardoor hebben dus dat was wel een opluchting, maar andere meiden nog suces en fijn weekend
Het is meer een persoonlijke voorkeur waarom we het niet willen. Bovendien ben ik niet zo gek van spenen. Liefss
Dames ik wil graag een 2 data voorstellen voor de meeting: zaterdag 5 juli Ischa ----> kan dan sowieso niet is vriend jarig Tam27----> kan ook helaas die dag niet. Butterfly1 -----> Kan wel! Mironne ----> Kan wel ! Hansje-------> Kan niet zaterdag 19 juli Mironne ----> Kan wel ! Hansje-------> kan wel maar twijfelt nog steeds Willen jullie laten weten of jullie hiermee accoord gaan, zo ja wie er mee gaan?
Hai meiden, veel geschreven weer! gister was mijn mannetje jrig,hij is 37 geworden..hele drukke dag met veel visite en ik was echt gesloopt hoor! Net mijn zus nog even geweest met man en kids en was ook heel gezellig. Over de meeting data: mijn dochter word om 10 uur altijd opgehaald..en op zaterdag ochtend is mijn man er nooit,dus zou ik pas daarna ergens op de bus/trein kunnen stappen..neem aan dat we pas smiddags afspreken en niet smorgens al? Ik weet het dus nog niet..... Verder erg jeuk op mijn buik,..die kleine kriebelt erg,voel hem minder schoppen,misschoen toch door die placenta dan,want voel hem vooral in de zij zo af en toe.mijn huid jeukt ook. Mijn zus vond ook echt dat ik al een beste buik had,ze vond hem wel moii mara vroeg of ze er echt zker van ware dat ik niet al verder was(ja heel zker wa sgelijk na stoppen pil zwanger) en of het er toch geen 2 waren ...hihi fijne dag verder!
Dames ik wil graag een 2 data voorstellen voor de meeting: zaterdag 5 juli Ischa ----> kan dan sowieso niet is vriend jarig Tam27----> kan ook helaas die dag niet. Butterfly1 -----> Kan wel! Mironne ----> Kan wel ! Hansje-------> Kan niet zaterdag 19 juli Mironne ----> Kan wel ! Hansje-------> kan wel maar twijfelt nog steeds Tam27----> kan wel. Willen jullie laten weten of jullie hiermee accoord gaan, zo ja wie er mee gaan?
Wij gaan ook geen speentjes geven. Is alleen maar lastig en hij is nu al gek op zijn duimpie, dus kan ie straks lekker blijven duimen. Zo'n buikband he Janneke, heb je die in overleg met je fysio gekocht? Die van mij zei namelijk dat het wel kan helpen, maar dat ik het nu nog niet moest doen omdat ik dan na de bevalling meer last zou hebben. Maar ik hou dus ook mijn buik vast tijdens het lopen, doet echt zeer! Allwoman, nog gefeliciteerd met je man! Over die meeting, ik kan op beide dagen. Maar is het niet beter dat we onze reacties meteen pbén naar Mironne? Dat voorkomt weer fouten of vermiste gegevens.
Goeiemorgen/middag iedereen dreamie welkom hier en gefeliciteerd al wie over de helft zit ook gefeleciteerd ik wou dat ik daar al was maar zolang moet ik nu ook niet meer wachten heb voor het eerst nog is goed en lang kunnen doorslapen het was half vijf vannacht en ben vijf minuten geleden ontwaakt het is al een tijdje geleden dat ik Zico gehoord heb... ik weet wel dat het zondag is maar aangezien ze mijn buddy is en ik mij een beetje zorgen maak ga ik sebiet eens een berichtje naar haar sturen... verder niet veel te melden... nog niet xx