Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Norway

Norway Lid

8 feb 2008
    72
    0
    0
    Hallo allemaal

Truus ik wil je buddy wel zijn, ik heb ook nog niemand.
    Ik post ook niet zo heel vaak en ik wil graag even kwijt hoe dat komt.

Ik ben namelijk zelf verloskundige. Ik lees wel regelmatig mee, maar kan het niet opbrengen om steeds iets te schrijven. Dit komt vooral omdat ik natuurlijk op veel vragen en klachten een antwoord weet. En ik aan 'beide' kanten van de tafel zit. Ik had besloten om anoniem te blijven, maar merk dat me dat opbreekt. Ik maak me dus ook helemaal nergens ongerust over en weet teveel van echo's die niet goed zijn, complicaties tijdens de bevalling enz enz.

Dus nu weten jullie het. Ik blijf gewoon meelezen en schrijven. Tenslotte ben ik ook gewoon een zwangere die haar eerste kindje krijgt.

Groetjes Norway

2. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    hey iedereen heb net berichtjes gestuurd met zico,

het gaat al een beetje beter met haar en de rust doet deugd maar bij het minste dat ze op haar benen staat begint het terug. en ik moest iedereen de groetjes doen hier :)

3. lief649

lief649 Actief lid

3 okt 2007
    449
    0
    0
    Tuurlijk moet je gewoon gezellig meekletsen ! :) We zullen je vast niet overspoelen met allerlei vragen ;) tenslotte zit je hier bij ons voor de gezelligheid en niet om je werk voort te zetten toch !
    ;)

4. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    @liz, bedankt voor je update wat betreft zico, ik vroeg me ook al af hoe het met haar ging.

@norway, gewoon lekker meekletsten hier, net wat je zelf schrijft, je bent hier op het forum als medezwangere en niet als verloskundige.

5. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    Dames ik wil graag een 2 data voorstellen voor de meeting:

zaterdag 5 juli

Ischa ----> kan dan sowieso niet is vriend jarig :D
    Tam27----> kan ook helaas die dag niet.
    Butterfly1 -----> Kan wel!
    Mironne ----> Kan wel !
    Hansje-------> Kan niet
    Kiezeltje------>Kan niet!

zaterdag 19 juli

Mironne ----> Kan wel !
    Hansje-------> kan wel maar twijfelt nog steeds :)
    Tam27----> kan wel.
    Kiezeltje-----> kan wel

Willen jullie laten weten of jullie hiermee accoord gaan, zo ja wie er mee gaan?

6. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    hee allemaal :D

Heb alles weer ff bijgelezen (geloof ik)

K las dat een hoop meiden water vies vinden. Kan ik me wel wat bij voorstellen, water smaakt namelijk wel degelijk ergens naar! Alleen ik vind dat wel lekker :D

Wat babynaam betreft: ik moet me ook inhouden ;) Ben echt bang dat k me nog es verspreek

@timzijnmama: je man heeft vreemde gedachten over boxers :confused:

@dreami: welkom hier :D

Heb zelf niet zoveel te melden, alles gaat een beetje zn gangetje :)

7. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    dreami welkom en van harte!

Allwoman nog van harte met manlief! :D

Butter, wij willen ook geen spenen, tenminste niet meer na 6 maanden. Ik heb zo'n hekel aan die dingen. Soms zie je nog kids van 2 met die dingen rondwaggelen.

Ik ben zo jaloers op die meeting! :(

Norway,ja ik kan me indenken dat je geen zin hebt in alleen de medische kant van dit forum. Veel plezier hier, ik heb in elk geval niets te vragen ;)

Het is hier weer prachtig weer, 27 graden, lekker hangen in de tuin.
    Gister opnieuw voor baby meubels wezen kijken. Het lichte hout vond ik toch niet zo super en nu wordt het roomwit. Ook beter voor de kamer, want het is er altijd vrij donker, op het oosten.
    Ook een betere prijs, want met de economische malaise hier, kun je goede deals maken met winkeliers. ;)

8. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    susanna ik weet wat je bedoeld :) ben ook jaloers zou al die gezichten achter de teksten wel eens willen zien:D

heb net The simpsons movie gezien en ik heb men lachspieren eens goed getraind hahaha :)

de tijd lijkt maar niet vooruit te gaan nu... xxx

9. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer

zaterdag 5 juli

Tam27----> kan ook helaas die dag niet.
    Mironne ----> Kan wel !
    Hansje-------> Kan niet
    Marijeee------> Kan wel

zaterdag 19 juli

Mironne ----> Kan wel !
    Tam27----> kan wel.
    Kiezeltje-----> kan wel
    Marijeee------> Kan wel

Willen jullie laten weten of jullie hiermee accoord gaan, zo ja wie er mee gaan?

Ik heb het lijstje ook even aangevuld.
    Meiden uit Noord-Holland, als jullie een beetje op de route wonen voor mij kunnen er 3 met mij meerijden eventueel.

10. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    dreami welkom en gefelciteerd met je zwangerschap

Allwoman nog van harte met man

Norway,Veel plezier hier, en je bent gewoon een zwanger voor mij overigens morgen ben ik dit vaast weer vergeten :)

Susanna roomwitte meubels vind ik ook erg leuk.

wat vervelend voor zico dat ze zich nog steeds zo beroerd voelt leef met haar mee.

ik ben behoorlijk gesloopt heb amber geslapen vannacht door de harde knallen.

11. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Norway, wat een mooi beroep heb je. En wat super dat je dat nu allemaal zelf ook eens mee mag maken. Tuurlijk kun je gezellig mee kletsen en zullen we je niet bestoken met vragen!

12. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Hoi meiden! ff gauw want voetbalvrouwen begint ;) ...

Ik heb een buikfoto geplaatst in m'n album, hij is vanmiddag gemaakt...

Reageer later weer uitgebreid! Doei, doei!

13. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he meiden kom effe piepen.

he buddy van me, bedankt voor je berichtje.
    De rust doet me echt goed, maar heb precies het zicht of m'n buik gezakt is.
    Laatste tijd wordt ik steeds tussen 4.00u en 5.00u wakker.Het plassen is dan ook steeds van de partij.

Morgen weer gyn, hopelijk kan hij deze keer eens kijken welk geslacht ons kleintje heeft. Hopelijk laat hij zich eens kennen, we zijn zo kerjeus.
    We hebben hetde laatste tijd ook steeds over namen en welke spulletjes we nog moeten hebben. Leuk ;)

Dames ga nu terug bankhangen, laat morgen na gyn wel iets van me horen. ;)

14. Blub76

Blub76 Actief lid

29 jan 2008
    336
    0
    0
    nagelstyliste
    papendrecht

zaterdag 5 juli

Marijeee------> Kan wel.
    Mironne ----> Kan wel !
    blub76------>kan wel!

Tam27----> kan ook helaas die dag niet
    Hansje-------> Kan niet

zaterdag 19 juli

Mironne ----> Kan wel !
    Tam27----> kan wel.
    Kiezeltje-----> kan wel
    Marijeee------> Kan wel

blub76------>kan niet,dat is mijn laatste werkdag voor mijn vakantie.

ik heb ook het lijstje ingevuld en een beetje geknipt en geplakt,want wel en niet stonden onoverzichtelijk door elkaar.nu niet meer :)

15. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    hoi meiden,

mijn buikband koste iets van 40 eurobij de babywalz. ik vind het heerlijk eigelijk dat hij zo strak zit zeker als ik ga wandelen met Dylano, want dan gaan de banden niet zo steken.
    prenatal hebben we hier niet in de buurt, als ik daar heen zou gaan ben ik nog duurder uit.
    Q@vlinder84 de fysio weet er van en isbenieuwd naar de band. heb m op advies van de gyn gekocht omdat ik zo vreselijk veel buikpijn heb. dit komt doordat mijn baarmoeder verzakt is.
    dit kan je ook zien op buikfotos.

@dreami welkom.

@norway, wanneer je tijd en zin hebtgewoon mee kletsen hoor. je bent gewoon net zo lekker zwanger als wij. al snap ik wel dat het soms moeilijk moet zijn om dingen te lezen en onzekerheden te lezen waarvan jij met je beroep iets meer van weet.
    maar goed aan de andere kant zal jij ok vast je momenten hebben van onzekerheden of ghad hebben.gewoon lekker mee kletsen hoor, is alleen maar gezellig.
    o en overigens geweldig beroep lijkt het me.

@zico,
    wat grappig dat je elke nacht rond die tijd wakker wordt. kan best zijn dat als je uk er is dat deze in het begin ook steeds rond die tijd wakker wordt.
    hopelijk weet je morgen wat t word.
    en sterkte meid.

nou hier gaat t redelijk.
    gisteren drukke dag gehad met verjaardagsvisite en vandaag lekker rusig aan, maar zo vreselijk warm.
    pfff weet me er geen raad mee. ik zweet niet en dus blijft de warmte in me en krijg ik zo'n benauwd gevoel. bah.
    hier ook last van zere en veroeide benen en kramen in de benen.

16. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Hallo Iedereen,

Heb vandaag behoorlijke vermoeide voeten en dat benauwde weer heeft me niet echt goed gedaan, ben ook van plan om zo lekker vroeg naar bed te gaan.

@norway, gewoon lekker meekletsten hier, kan me voorstellen dat je niet al te medisch wilt worden.

@Joli - > Mooie foto zeg van je buik zo

@zico Ik heb precies het zelfde met het plassen wordt s'nachts standaard wakker om 03.30.Heel veel succes morgen bij de gyn !

@dreami welkom

17. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    haaai iedereen :)

ik denk dat ik compleet gek ben geworden :confused:

ik kon niet zo goed slapen vannacht... dus ben ik gelijk aan men berg afwas begonnen... (jah klinkt heel erg maar was gewoon te lui om hem na het eten te doen :(), ook heb ik de boel afgestoft en klaargezet om s'morgens alles te poetsen :confused:
    ik had dan maar andere lakens opgelegd :D (mijn vriend even uit bed gegooid) en een wasmachine laten draaien zodat er al een deel was gedaan was he :D

vanmorgen stond ik om vijf uur op... en zodra men vriend buiten was ben ik beginnen stofzuigen... en opnemen :D heb de zetels grondig uitgepoetst :D en zo de gootstenen (of oe noem je dat anders :D pombak:D) beginnen uitkuisen... en nu ben ik klaar en is men gehele appartementje proper :D er steekt nog wat was in en straks moet ik strijken maar heb een zware KICK om te poetsen zo blijkt maar :D :D

alleen wilde men hond het een beetje verpesten door met zijn vuile pootjes uit de tuin te komen.... hij mocht van mij gelijk de tuin weer in :D
    verder even niets te melden... ik hoop dat het een mooie dag gaat worden, mijn raam staat in elk geval al open :D xxx

18. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Heerlijk Liz! Het lijk wel of jouw nesteldrang al is begonenn :D Als ik niet zou hoeven werken vandaag zou ik ook zo'n dagje inplannen. Lekker met dit weer en dan vroeg beginnen en vanmiddag genieten van het weer...

Norway, net als de rest zou ik gewoon lekker blijven schrijven. Als ik specifieke vragen heb dan stel ik ze wel aan mijn eigen vk. En je reageert toch gewoon op de dingen waarop je wilt reageren, dat doe ik ook.

Annika, ik had nog niets gezegd over dat witte vlekje. Ik kan me zo voorstellen dat jullie alweer ontzettend ongerust zijn. Ik hoop dat het allemaal heel erg meevalt.

Janneke, wij hadden gisteren ook verjaardagsvisite. Heerlijk juist met dit weer. We gingen lekker buiten zitten BBQ-en. Alles klaar gezet en voila: zelfbediening. Beetje makkelijk worden als je zwanger bent. Daarnaast is er altijd wel iemand die even het stokbrood haalt of nieuw vlees uit de koelkast. Wie is er bij jullie jarig?

Zico, fijn dat je kunt merken dat het door te rusten iets beter wordt. En spannend vandaag. Ik hoop dat de gyn het kan zien. Laat je het ons ook weten of hou je het voor jezelf?

Joli, mooie foto die buikfoto, zoals je zelf naar je buik kijkt. Je haarkleur is ook heel mooi.

Susanna, leuk roomwitte meubels. Ik vind wit ook erg mooi en net als hout wordt je er nooit flauw van. (bij je 2e, 3e, 4e, ..... kindje). Hier is het weer ook super. Vandaag nog en dan is het weer voorbij.

Nou ik ga werken vandaag. Niet te veel kletsen, anders moet ik vanavond laat nog zoveel bij lezen. (ik moet nl. vanavond nog weer terug naar school)

19. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    @rolia mijn vriend is dinsdag jarig geweest, vandaar dus klein feestje.
    maar buiten zitten kon hier helaas niet, omdat onze straat open ligt. ze zijn de gasbuizen hier aan het vervangen. :(

20. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    zico veel succes vandaag bij de gyn.
    joli mooie foto en leuk truitje heb ik ook hahaha.
    hier ook nog een dagje werken heb totaal geen zin merk dat ik werken erg zwaar vind. kan nu al verlangen naar mijn verlof.

Deel Deze Pagina