Jeetje Tam dat is niet zo mooi maar net wat de vk zegt naar je lichaam luisteren die geeft je het beste aan wat je kan. Succes! Norway lekker mee blijven tikken hoor! En ik denk dat iedereen wel een baalweekje heeft gewoon iets leuks doen en de hele rotweek lekker vergeten! Iedereen die een echo heeft/ of heeft gehad heel veel plezier en hoe was het? Wij voelen de kleine ook regelmatig bewegen echt heerlijk soms als ik zit of zelfs als ik sta en ook als ik lig. Nog niet de hele dag maar ze moet dan ook goed slapen om mooi groot gezond en sterk te worden! Liefss
Bedankt voor de reacties meiden. @lotte, ze krijgen inderdaad een vergoeding voor het feit dat ik ziek ben door zwangerschap, dus ik snap ook niet waarom ze zo moeilijk doen. Ik snap best dat ze iemand zoveel mogelijk in het arbeidsproces willen betrekken, maar het moet wel haalbaar blijven. En op dit moment gaat mijn kleintje voor. @norway, balen zeg zo'n week Hopelijk heeft je mailtje een positieve uitwerking.
tam: ik weet , het is heel moeilijk om te zeggenffffffffff ik trek het niet meer! op je werk, maar idd aan jezelf en de beeb denken.. en als ik jouw was, zoals ik kan uitmaken uit je verhaal, dan ga eerst maar contact opnemen met de arboarts en je dingen uitleggen ect., dan heeft je afdelingshoofd geen poot om op te staan. ik vind dat zo erg, nix geen respect voor de zwangere vrouw ik werk nu ook op therapeutisch basis...dan moet je je ziekmelden en krijgen hun loon via het UWV...(jij nog gewoon via je werkgever) maar van dat loon kunnen ze iemand anders inzetten,om jouwn uren in te vullen / vervangen. ik wens je veel sterkte en suc6....en als ze helemaal niet willen luisteren, meld je je gewoon ziek....dan krijg je vanzelf een oproep voor de arbo arts...
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mironne, Timzijnmama en/of Ischa31? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. 23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, het wordt een JONGEN 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, en het wordt een :-# 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 1 OKTOBER Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje Sousa, 24 jaar, 1ste kindje 2 OKTOBER Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING Marijeee, 25 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het wordt een JONGEN 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, en het wordt een :-# Knoepert: 26 jaar, 4e kindje, kalender jongen en het wordt een :-# 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje, en het wordt een JONGEN Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE 5 OKTOBER Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje en het wordt een MEISJE Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje 6 OKTOBER Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een MEISJE Mariek73, 34 jaar, kindje, denkt zelf jongen Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN Lin83, 24 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Lotte27, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een MEISJE 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Timzijnmama, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, geslacht is een VERRASSING Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Charlie01, 2de kindje, kalender jongen Mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen Sam1973, 34 jaar, 2e kindje 10 OKTOBER Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje, en het wordt een MEISJE Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje, geslacht is een VERRASSING Jimmy, 24jaar Shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje Miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING Bianca24, 25 jaar, denkt zelf een meisje, het wordt een JONGEN Lelie4, 31 jaar, 1e kindje, het geslacht is een MEISJE 12 OKTOBER Nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen, en het wordt een :-# Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING 13 OKTOBER Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, en het wordt een :-# Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER Annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, het wordt een MEISJE Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een MEISJE Blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje en het wordt een :-# 17 OKTOBER Joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje, geslacht is een VERRASSING MamaG, 27 jaar, 1e kindje, kalender meisje, twijvelt zelf nog, geslacht is een VERRASSING 18 OKTOBER Lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen en het wordt een :-# Taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Denise1976, 31 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# Gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje Danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje en het wordt een :-# 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje 23 OKTOBER Wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Tal74, 33 jaar, 4e + 5e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN en een MEISJE Liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje Klusser, 27 jaar, 1e kindje, kalender jongen 26 OKTOBER Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 27 OKTOBER Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen Just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Triessie, 28 jaar, 1e kindje 28 OKTOBER Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen Liz0104, 19 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ???? 29 OKTOBER Allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER Vke, 25 jaar, 1e + 2e kindje, kalender jongen, geslacht is een VERRASSING Kus26, 26 jaar, 3e kindje 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje Totaal 12 jongens, 13 meisjes, 11 verrassingen, 2 tweelingen, 10 :-# AFSPRAKENLIJST 2 juni Zico: echo gyn, Mironne: controle gyn, Knoepert: vk, Vlinder: 20 weken echo 3 juni Catootje: 20 weken echo, Bambie: vk, Rolia: vk, Truus1980: Vk 15.50u 4 juni Timzijnmama: 20 weken echo (21w+6d), TattyTeddy: 20 weken echo, MamaG: extra echo 5 juni Audrey23: 20 weken echo, MamaG: 3e afspraak vk 6 juni Tal74: 20 weken echo,Kibi: 11.30u 22 weken echo zh, Guapetona: 20 weken echo + afspraak VK, liz0104: 19.30uur 20 weken echo, Lelie4: 20 weken echo 9 juni Symoen: 20 weken echo gyn, Justthe2 of us: 20 weken echo, brennmgn: vk 10 juni Kus26: 20 weken echo, denise1976: controle VK 11 juni Nony: vk, Allwoman: 20 weken echo, Hanne9: 20 weken echo 12 juni Triessie: 20 weken echo, Gerda1975: 20 weken echo, Annika: Afspraak 13 juni Lief649: 20 weken echo, Vke: 20 weken echo, Audrey: echo en gesprek gyn. 16 juni Hansje: 20 weken echo, Nony: pretecho, Butterfly: pretecho 17 juni Tam27: 14.00 u vk 18 juni Hansje: vk, Kibi: 24w controle gyn 18.45u 19 juni Bambie: gyn 23 juni Ellen1984 19.45 2d-3d echo 24 juni Jessica507: 2e pretecho, Lotte27: vk (echo), Butterfly: vk 25 juni Zico: pretecho 27 juni Annika: pretecho 3D, Timzijnmama: 9.45u afspraak vk 30 juni Symoen: 3D/4D Echo 1 juli Lief: vk 2 juli Tam27: 13.45u pretecho 19 juli Truus1980: 3d echo
Heb alles weer bijgelezen en ook weer een hoop (alles) vergeten Gelukkig bij de meesten allemaal goed nieuws, en Annika ik zal voor je duimen dat de volgende echo gewoon goed is. Hier gaat het allemaal zn gangetje, voel nu sinds een weekje de kleine echt flink schoppen Heel bizar gevoel Wat de meeting betreft, ik zou best mee willen maar zit helaas zonder vervoer en in een rolstoel Dus ik hoor de leuke verhalen allemaal wel hier op het forum
tam wat een gedoe zeg,werk ook in een verpleeghuis en doe geen zorg meer ook ivm harde buiken,heb hun gewoon waarschuwing van de VK gezegd,doorwerken met harde buiken word ZH opname,dus doe ik andere dingen zoals ontbijtjes en verdere huiskamer dingen,wat bakken voor de bewoners.Werk nog wel m'n uren,zit 50% in ZW,maar als dat niet meer gaat,kan ik zo naar halve dagen!En me collega's vinden het wel lekker dat ik in ZW zit,kunnen hun doordoen en ik verzorg de natjes en droogjes van de bewoners!Ind je beeb is het belangrijkst!
Ik kom ook weer eens even wat van me laten horen. Lees wel regelmatig met mee en leef met iedereen mee, maar ben erg druk overdag op werk en 's avonds heb ik geen 'zin' om te reageren maarrrr voor je het weet is er weer ruim een week voorbij en tsjaa...tis hier erg gezelli! Nog een weekje en dan mogen wij ook voor de 20 wkn echo en ik hoop ook dat ik snel de kleine ga voelen, tenminste het schoppen dan, heb wel regelmatig een hoop geplop in mijn buik. Blijf verder snel moe en af en toe flink last van mijn bil en onderrug. Ik zag dat er ondertussen een heel buddy systeem is opgezet, als iemand nog een buddy zoekt...let me know! En de meeting...ik weet het nog niet, als ik kan kom ik denk wel, spannend om iedereen te zien hihi.... Hoop dat degene die last hebben van de warmte het nog een beetje volhouden, het begint hier nu een beetje te waaien...op mn werk trok ik het bijna niet meer...ik zweet op plaatsen waarvan ik niet wist dat het kon...bah..en dan ben ik op bezoek bij clienten dus voel me dan niet echt op mn gemak. veel liefs
Hi hi, Ik ging vanmiddag mijn wagen bestellen, met in mijn achterhoofd dat wel een week of 10 zou duren voordat ik het heb,wat denk je kon ik alles zo meenemen Dus heb nu een donkerblauwe urban jungle met bakje zilveren voetenzak, beige maxi cosi met voetenzak en een heel mooi wit/beige boxkleed.... Ber er echt zo blij mee.... Dus ik heb naar huis in elkaar zetten gaan er 2 drukknopen stuk en past de adapter voor maxi cosi niet, dus moet ik moregn weer terug.... Maar goed ik heb nu bijna alle grote dingen in huis..... Sorry ff ego berichtje tussendoor LIEFS nony Ga nu lekker op de bank een magnum eten....
Zo ik loop inmiddels ruim 80 pagina's achter. Maar heb het echt meeeegaa druk op mijn werk dus amper de tijd om te reageren. Ik heb ook niet alles kunnen lezen. Leuk om te lezen dat jullie die kleine ook al voelen. Ik voel idd behoorlijk wat leven daar binnen..... Ik begin nu ook echt een buikje te krijgen.... Verder zag ik wat reacties op mn vorige berichtje. Thanx. Van het buddy systeem weet ik ook niks en de meeting heb ik ook gemist. .... Verder heb ik ook volgende week maandag mn 20 weken echo. 9 juni. Maar ik sta niet op de lijst. Misschien mag ik er als nog op? Op 1 juli mag ik weer voor controle bij de Vk. Op 25 juni heb ik een extra (pret) echo. Leuk! En ergens halverwege juli waarschijnlijk nog 1. Dubbel leuk! Ga nu lekker slapen. Ben kapot van dit klamme warme weer. Groetjes
Leuk he al die baby spullen Nony. Wij hebben de babykamer, wagen en box besteld maar die komen pas in week 32.....dus dat wordt nog even wachten tot augustus.
hey wij zouden pas in week 27 onze spullen krijgen, maar ze belden vandaag en word donderdag al geleverd \/ ...jiiiiiiiiiippppppy
Nony, wat fijn dat je het direct mee kon nemen! Heerlijk hé! Wel jammer dat er al iets stuk is en iets niet klopt, hopelijk is het snel in orde! Bij ons hadden ze de kledingkast verkeerd geleverd, tot 2x toe... Vandaag hebben ze het dan eindelijk goed gedaan! Ik heb 'm direct in elkaar gezet en hij staat super! Samen de lamp opgehangen, muurstickers definitief opgeplakt.. Voilá! Heb nieuwe foto's in mn album gezet! Nu alleen nog een hemel boven het bedje, plank boven de commode, leuk kleedje op de vloer en een hangzak met vakjes van Ikea ophangen, dan zijn we zo goed als klaar.. hihi! Vroeg hé.. Nou ik vind het heerlijk! Alles begint zo ondertussen een plekje te krijgen... Klusser, dat duurt inderdaad nog even voor je het krijgt! Mij was verteld dat alles op 30 weken sowieso klaar moet staan... Was er lange levertijd of bewust voor die week gekozen? Nou 'wij' duiken zo lekker ons bed in, voor ik slaap zijn we weer 2 uur verder... Meneer is flink druk bezig in mn buik de hele avond.. Maar ik klaag niet, is een heeeeerlijk gevoel!
Hoi meiden. Jeetje marije wat is jouw kamertje mooi geworden zeg. O, ik mag donderdag dan ook eindelijk onze babykamer showen. Dan word ie geleverd. Net als Bianca. Toevallig ook babypark? Ik werk ook in de zorg. En heb tegenwoordig ook meer last van mijn buik. Het rare is dat ik dr 's avonds meer last vanheb dan wanneer ik 's morgens heb gewerkt. De avonddiensten zullen dus wel belastender zijn voor de buik denk ik. Dat ik spieren dan anders gebruik. Ben 's avonds ook zo moe in de benen. Ik werk in de thuiszorg, dus ja veel lopen doen wij dus ook wel. Verder niks te melden. Ga lekker slapen. Heb 30 uur achter de rug, dus ben wel aan een beetje rust toe. Trusten
haai iedereen iedereen met een echo,veel succes vandaag Marije een heel mooi kamertje goh ga niet zo veel schrijven heb sinds gisternamiddag verschrikkelijke tandpijn... het was bijna niet te houden dus heb ik een pijnstiller genomen ... maar die pijnstillers konden geen kwaad voor de babyals ik niet overdreef heb ik gechechkt, hoop dat het klopt... baby heeft voor de rest zich goed geamuseerd vannacht... heb hem heeeeel duidelijk gevoeld mijn vriend legde hoopvol zijn hand mee op mijn buik maar hij voelde het niet... of hij had gewoon geen geduld in elk geval ik hoop dat hij het ook rap mag voelen dan hoor hij was zo lief xxxxxxxxxxxx
@liz, sterkte met je kies tand pijn. paracetamol mag je gewoon hebben als je zwanger bent ubiprofen weer niet. Ik heb ook al een aantal keren een paracetamol genomen. heb een kleine lopen en kan dan niet naar bed als ik onwijs hoofdpijn heb, wat vaak is en dan neem ik toch echt een paracetamol in hoor. iedereen met een echo veel plezier. hoe is t met de anderen gegaan gisteren?
Hier een verhuizing gehad dit weekend..pfff was best wel heftig en was blij dat ik in bad lag om mijn spieren een beetje te laten ontspannen! Nou lekker op mijn gemakje alles een plekje geven en lekker bij komen! Verhuizen als je zwanger bent is geen goed idee haha! Kus
goedemorgen dames. Even klein berichtje van mij. Ik heb vandaag een examen van Duits dus weer erg spannend. Morgen mag ik trouwens weer komen voor een screening van haar hartje. Veel liefs Annika
Hey Marijee, Leuk die babykamer Wij hebben dezelfde commode en ledikant, alleen hebben wij een andere kast. Veel plezier ermee. Wij krijgen dinsdag onze spullen. groetjes
he meiden, Pffff wat een nacht. Om 3.00u wakker geworden van onze dochter haar gsm, ze had per ongeluk deze ingesteld en die was beneden aan het afgaan.SINDSDIEN GEEN OOG MEER DICHTGEDAAN. De echo was gisteren goed, ook kennen we het geslacht en we hadden beide iets anders verwacht. Maar nu kan ik eindelijk eens iets gaan kopen voor onze kleine uk. Onze kinderen weten het geslacht nog niet en hoop het ook zo te houden, ook voor de rest van de familie. Ook heeft de gyn me verder thuis geschreven al tot 1 juli. Hij zei je kan beter thuis blijven als het je teveel wordt heb je te minste de optie om platte rust te nemen, dus mag wat terug ronddarrelen. Ben ook m'n collega gaan bezoeken, ze is nu 28 weken en ze is binnen voor longrijping, ze gaan proberen het kleintje nog tegen te houden tot 34 weken. ze heeft al 2x een bloeding gehad. Ik ben op dit moment doodop, ga zodadelijk even bijslapen op de bank, alle dat hoop ik toch te kunnen. Echo staat op onze website, je kan het gezichtje van ons ukkie goed zien