@ Tam: Meis als je je eigen niet goed voelt, moet je gewoon thuis blijven !Net als de meeste meiden hier al zeggen: Jij en de baby zijn het aller belangrijkste ! @ Marije: Hele gave baby kamer hoor !Echt super! @Liz : Wat rot van je kiespijn ! Als het aan blijft houden toch even contact opnemen met de tandarts, je tanden hebben het meestal zwaar te voorduren tijdens de zwangerschap Sterkte ! @lelie: meid even lekker uitrusten dan ! Wel fijn dat je verhuizing nu achter de rug hebt ! @annika: Fijn dat je morgen kunt komen voor het hartje, eigenlijk zou dat toch volgende week zijn of vergis ik me nou ? Heel veel succes in ieder geval, digitale knuf @Audrey: Kan me voorstellen dat je niet kunt wachten tot dinsdag ! Spannend ! @zico: Fijn dat de echo goed was, wel balen dat het met jou nog steeds niet lekker gaat zeg ! Rustig aan doen hoor meis, jij en de baby zijn het belangrijkst ! Wat erg van je collega, ik hoop dat het goed met haar blijft gaan en ze de 34 weken haalt ! Zo volgens mij heb ik iedereen zo'n beetje gehad, als ik iemand vergeten ben sorry, Ben wel jaloers hoor op al die leuke babykamers en iedereen die al lekker zijn/haar spulletjes krijgt.Ik heb natuurlijk alle spulletjes nog van mijn dochter, moet alleen een nieuwe box en badje, met de inkopen wacht ik even tot na de 20 weken echo. Met een beetje geluk kan ik pas over een week of 10 mijn kamertje inrichten, we zijn nog aan het verbouwen en wij slapen nu op de toekomstige babykamer. Fijne dag allemaal vandaag en gelukkig is het niet meer zo benauwd als gister.
Bedankt voor de lieve reacties op onze babykamer! Audrey, bij ons zat eigenlijk ook die andere kledingkast.. Alleen ik was zelf eigenwijs en wilde deze graag hebben... En gelukkig past ie er prima bij, zelfde greepjes enz Zico, doe maar lekker rustig aan! Denk aan jezelf en je kleintje! Lekker dat jullie nu het geslacht weten! Lijkt me wel vreemd als je beide iets anders verwacht had! Ik had raar staan kijken als het een meisje zou zijn geweest bij ons, hihi! Sterkte met je collega, hopelijk kan ze haar tot 34 weken toch bij haar dragen! Liz, vervelend die kiespijn hé! Ik ben gister weer naar de tandenbeul geweest.. Was kies afgebroken, heeft ie weer gefixt en wat plekjes bijgewerkt. Ik kom zo vaak bij die man, slecht gebit helaas. Gelukkig zie je het van de buitenkant niet! Lelie, verhuizen en zwanger zijn gaat echt niet zwanger hé! Ik ben in huis het een en ander aan het veranderen.. Van muren verven tot andere vloer etc. En alles tillen en doen valt me zwaar hoor! Pff.. Nou deze ochtend weer werken en dan om half 1 klaar gelukkig! Voel me zo snel beroerd.. Hoofd- en nekpijn, dizzy.. Blegh! Om half 4 voor het eerst naar een masseur, hopelijk kan hij voor enige verlichting zorgen! Fijne dag allemaal! Rustig aan doen allemaal, het is hier weer lekker benauwd...!
Hai meiden! ik stond gisteren op met een zere buik,mijn hele buik voelde verkrampt aan en straalde uit naar mijn rug,het was geen harde buik en is gebleven tot gisteravond. echt heel vervelend ,misschien met groeien te maken? nu heb ik het gelukkig niet meer. ook erg last van de warmte gehad,net as jullie,.ook bijna flauwgevallen en 3 keer een andere shirtje aan getrokken. Lampie: kun je niet met iemand meerijden joh? en dan je stoel achterin of zo?(als hij inklapbaar is,ik zeg ok maar wat) Tam: doe het maar rustig aan ,ze kunnen kletsen als brugman,jou lijf gaat voor en kunnen ze hoog en laag springen..komt vast wel goed. Marije: mooie babykamer,lekker groot ook! Voordeel van mijn babykamer is dat je vanuit 1 punt ja maar om hoeft te draaiien om de kleine van het badje,naar de commode en dan in bed te kunnen leggen Zico:fijn dat jullie een goed echo hadden..ik hoop dat het je collega goed mag gaan,das toch niet niks he. Annika: succes met je examen! Ik zit hier nu al aan een bananenkwarkje.. erg he..maar wel lekker Het begint hier nu te regenen en te onweren..ik ben GEK op onweer he,vind het geweldig volgende week woensdag mogen we ook voor de 20 weken echo...eindelijk,.ik hobbel een beetje achter jullie aan whahah ik vind het nu wel wat sneller gaan. fijne dag allemaal!
Hai meiden! ik stond gisteren op met een zere buik,mijn hele buik voelde verkrampt aan en straalde uit naar mijn rug,het was geen harde buik en is gebleven tot gisteravond. echt heel vervelend ,misschien met groeien te maken? nu heb ik het gelukkig niet meer. ook erg last van de warmte gehad,net as jullie,.ook bijna flauwgevallen en 3 keer een andere shirtje aan getrokken. Lampie: kun je niet met iemand meerijden joh? en dan je stoel achterin of zo?(als hij inklapbaar is,ik zeg ok maar wat) Tam: doe het maar rustig aan ,ze kunnen kletsen als brugman,jou lijf gaat voor en kunnen ze hoog en laag springen..komt vast wel goed. Marije: mooie babykamer,lekker groot ook! Voordeel van mijn babykamer is dat je vanuit 1 punt ja maar om hoeft te draaiien om de kleine van het badje,naar de commode en dan in bed te kunnen leggen Zico:fijn dat jullie een goed echo hadden..ik hoop dat het je collega goed mag gaan,das toch niet niks he. Annika: succes met je examen! Ik zit hier nu al aan een bananenkwarkje.. erg he..maar wel lekker Het begint hier nu te regenen en te onweren..ik ben GEK op onweer he,vind het geweldig volgende week woensdag mogen we ook voor de 20 weken echo...eindelijk,.ik hobbel een beetje achter jullie aan whahah ik vind het nu wel wat sneller gaan. fijne dag allemaal!
@allwoman: Gelukkig gaat het nu weer goed met je buikie enne ik hobbel met je mee hoor ik moet volgende week vrijdag pas voor de 20 weken echo.
Goeiemorgen dames Volgens mij is onze uk zich aan het voorbereiden op het EK ofzo.... 8) Wordt nog wat als de wedstrijden eenmaal begonnen zijn Ik heb het warm...pfffff, tis nu heerlijk benauwd hier Vandaag lekker niks doen, en bankhangen. Vandaag over precies een week de 20 weken echo Ben echt aan het aftellen... Alle dames met echo of afspraak, veel plezier!
Leuk dat jullie de 20 weken echo's nog in het verschiet hebben! Voor mij is het alweer bijna 3 weken terug dat ik geweest ben.. Wat vliegt de tijd zeg! Gelukkig 30 juni een pretecho, dus kunnen we onze man nog eens goed bekijken allwoman, ik heb ook af en toe buikpijn hoor.. Net nog.. Pff.. alsof ik uit elkaar getrokken word, moest helemaal letten op mn ademhaling.. Puf puf.. Haha! De kleine is nu flink aan het bewegen joh, echt niet normaal! Voor diegene die het geslacht nog niet weten, willen jullie het wel weten? Ik wist al direct dat ik het weten wilde, we hebben de eerste week nog gezwegen, maar toch te trots op ons mannetje en het daarom wereldkundig gemaakt Wat een raar weer ja, gelukkig hebben we hier airco op het werk.. Is niet erg fijn voor mn nek maar goed, beter dan puffen van de hitte hé! :S Sterkte allemaal, hou vol hé We slaan ons er wel doorheen! hihi..
zicco gefeliciteerd met je goee echo annika succes met je examen zo mooi hoor die baby kamer ik moet eerlijk gezegt nog alles doen Liz, vervelend die kiespijn. lelie, verhuizen en zwanger zijn pfffff zwaar hoor lijkt me ik heb volgrende week donderdag de 20 weken echo ben dan ook precies 20 weken kan niet wachten hoor lijkt me erg leuk. en wij willen het geslacht wel weten maar gaan het niet aan de familie vertellen.
dit is fantastisch nieuws, ik gun je het van harte. Zal duimen dat deze keer wel alles goed gaat lopen he
Hey meiden, Jeetje wat een warme en benauwde dag gisteren. Ik ben nog even de stad ingeweest om wat nieuwe kleren te kopen maar had het af en toe echt zwaar met dat warme weer, dat belooft nog wat Ik lees gelukkig dat ik niet de enige ben. Lees ook dat alles over het algemeen goed gaat met jullie, gelukkig maar. Ik las ergens over meer pijn in de buik? Af en toe heb ik daar ook flink last van, niet echt een prettig gevoel maar mag over het algemeen niet klagen.... Fijne dag nog allemaal! xxx
ook hier voel ik de beeb al heel goed bewegen. vooral s'avonds en als ik wakker word.. ik voelde het al goed vanaf week 16. had ik niet op gerekend omdat de verloskundige had gezegd dat me baarmoeder ver naar achter lag.. ik hoef maar een hand op mijn buik te leggen en voel een hard bolletje.. helaas voor manlief nog geen schopjes van buiten te voelen. maandag 20 weken echo in Leiden.. beetje nerveus toch wel.. (vanwege iets verhoogd risico open ruggetje) we willen wel weten wat het is. of ik het dan ook stil kan houden tegen familie en vrienden weet ik nog niet
Mupkuh: wat een geweldig nieuws! Wanneer weet je het zeker?! Alvast een voorzichtige gefeliciteerd van deze kant meis! Het is je zo gegund
Mag ik me er even tussenvoegen? Ik wordt in okober voor de tweede maal mama na een miskraam. Ik ben nu bijna 19 weken zwanger en de placenta ligt vooraan, net als bij mijn dochter 3 jaar geleden. Ik voelde haar ook pas op 21 weken echt duidelijk, maar nu voel ik bijna nog niets. Het is zo stil daarbinnen. Ik begin me echt zorgen te maken. Bij de echo op 17 weken was alles goed, hartje klopte ook goed maar mijn kindje lag toen ook hééél stil. Kan iemand me een beetje geruststellen?
hai meiden Ik was digene met buikpijn marije: ik had ook wel eens af en toe wat buikpijn hoor,..alleen gister is het geen seconde weggeweest,van de ochtend tot de avond,en dat was nieuw mupkuh: dat zal fantastich zijn,wanneer weet je het zeker? ik duim voor je. Ik heb ook een voorliggende placenta ,maar voelde de kleine al vanaf nog geen 12 weken,wel voornamelijk in de zijkanten..staar je daar niet blind op joh,elke zwangerschap is anders,komt bij jou ook wel goed! snap wel dat het je onzeker kan maken.