Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Dan ga ik je toch alvast voorzichtig feliciteren hoor Mupkuh. Kei leuk meid en ik ga duimen voor je dat alles goed gaat :D

2. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Hoi meiden,

Wou even vertellen dat ik gister de 20-weken echo heb gehad in het LUMC en dat alles goed is met ons ventje! Ging zelf bijna dood van de zenuwen, maar meneer had er geen last van want die deed wat ie altijd doet. Lekker chillen in de placenta, een buikslaper haha!

Mupkuh, dus je hebt al een vaag streepje gezien? Nou, dan ga ik je ook alvast feliciteren hoor meid. Ik zal duimen dat alles goed blijft gaan met jullie kleintje.

Allwoman, ik heb ook buikpijn. Volgens mijn fysio is het van mijn bekken, de gyn en echoscopiste wisten niet wat het was. Ik heb soms ook mega harde buiken, irritant he!

ibal, welkom hier en ik heb ook een voorloggende placenta en voel slechts af en toe een plopje. Je kleine doet het vast nog heel goed!

just the2 of us, moet je in het LUMC zijn?

Hansje, ja erg he die benauwdheid blehhh!

Oh hey, ik ben vandaag precies 20 weken. Hahaaaa op naar de volgende 20!

Liefs Vlinder

3. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Mupkuh, alvast voorzichtig van harte!

Ik heb een mazzeltje vandaag. Moet nog steeds op andere vestigingen werken door de waterpokken, maar vandaag ben ik niet gebeld. Onverwachts dagje vrij dus (of ze moeten straks nog bellen)

Buikpijn heb ik niet echt, behalve gisteren tijdens het zwemmen...Als ik stopte trok het meteen weg, als ik weer verder ging, kwam het terug. Vaag.

Even denken wat ik verder nog heb gelezen...

Een goede echo van vlinder! Gefeliciteerd.

Ow, ja en het kamertje van Marije. Mooi zeg!

Ik heb gisteren het ontwerp voor de muur van Tim zijn nieuwe kamer gezien. Erg leuk wordt dat denk ik. Als het allemaal klaar is, volgen de foto's.

Ow en meiden, ik zag wat afspraken langskomen. Maar willen jullie die echt in een pb naar 1 van ons zetten? Anders moet ik alles weer doorlezen...de laatste staat op blz 475

Welkom aan de nieuwe, ben ff je naam kwijt...
    Wil je ook wat gegevens in een pb zetten, dan zetten we je erbij op de lijst.

Het warme weer is inderdaad niet altijd lekker nu. Maar toch duim ik maar voor mooi weer in Frankrijk, want daar gaan we maandagnacht voor 2 weken naar toe!

Annika, succes met je examen.

Marije, op de lijst kun je zien wie het niet willen weten (verrassing)

Kus, Tim was ook altijd zo druk in mijn buik.... en deze kleine helemaal niet. Eigenlijk ook wel weer jammer ;)

4. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Hey meiden,

@mupkuh, wauw wat gaaf voor je :D Alvast een voorzichtige felicitatie van mij en hopelijk gaat dit keer wel alles goed.

@vlinder, gefeliciteerd meid met je goeie echo.

@marijeee, wat een mooi kamertje zeg, echt heel leuk gedaan.

@timzijnmama, ik ben toch ook wel erg benieuwd naar jou kamertje hoor.

Hier alles goed, nog steeds rustig aan. Mijn afdelingshoofd zou nog bellen vandaag, maar nog steeds niks gehoord. Nou ja we wachten wel af.

5. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    Hee meiden,

Jullie ook allemaal zo heerlijk beroerd geslapen vannacht? Ik kon eerst wel slapen ondanks de warmte, alleen mijn man werd vannacht ziek :( en hijs eigenlijk nooit ziek, had ik dus ook nog nooit meegemaakt, was wel zielig hoor :( Ik meteen de rest van de nacht ook niet meer geslapen dus
    Hij moest om 6 uur opstaan want hij had vandaag een sollicitatiegesprek bij een nieuwe gemeente, hij had geen minuut geslapen dus, maar gelukkig ging t goed, want ik kreeg een smsje dat hij meteen mocht blijven en dat ie vanavond pas thuis komt, dus dat is in ieder geval mooi.
    *einde ego berichtje*

@annika: succes met je examen en sterkte morgen~!

@ allwoman: ik vind onweer ook zo leuk :D (meestal dan). Vannacht flink geonweert hier, alleen niet echt afgekoeld helaas

@mupkuh: ook van mij een voorzichtige felicitatie ;)

Hihi, volgensmij heeft mijn mannetje de hik :D zo'n grappig gevoel :D :D

6. annika1985

annika1985 Niet meer actief

goedemiddag dames.

Ja ja heb me examen weer gehaald en nog wel met een 9 hahaha.
    Ik snap echt neit hoe ik het gepresteerd krijg ben bijna het hele jaar niet geweest en heb niet eens boeken :p

Veel liefs Annika

7. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Bianca je hebt je spullen al binnen! Gewldig joh! Geniet er maar van!

Marije wat enig kamertje! Heel leuk dat zwart witte met groen. Ik zag je badje op standaard en ik dacht meteen hoe klote het is dat je hier geen standaards hebt voor badjes. Hoe ze het wel doen...geen idee!

Mup Wow! Ik help je hopen dat het raak is! Doe gewoon een digitale test joh! Die zijn het meest duidelijk. Zie je het gewoon in woorden en niet in lullige streepjes of kruisjes die je aan het twijfelen brengen.

Ibal welkom hier! Wel positief blijven denken hoor ook al zal het moeilijk zijn na een miskraam, dat snap ik.

Annika wat heb de uitslag al snel binnen?! Van harte.

Gister voor het eerst de baby niet gevoeld, de hele dag in de rats gezeten :( Dus vanochtend voor het eerst een kop koffie MET caffeine gedronken (is eigenlijk 'verboden' hier in de VS als je zwanger bent) om een trapje uit te lokken en idd....1 minuut later voelde ik haar weer! Kun je nagaan hoe krachtig caffeine werkt, neem het meteen maar niet meer.

29 juni heb ik mijn babyshower! Bij schoonmoeder thuis, hopelijk warm weer dan wordt het een 'poolparty' (sorry TZM voor het noemen van de 'pool'). Ben benieuwd! Als het goed is wordt ik vreselijk gepamperd die dag. Er komt catering en al! Lekker luxe. Het meest geweldige is dat mijn moeder er ook zal zijn uit NL! OEHHH nog 3 weken dan komt ze! :whistle:

8. lief649

lief649 Actief lid

3 okt 2007
    449
    0
    0
    @susanna: Ow meis, wat gaaf dat je een babyshower hebt en je moeder er bij is, kan me voorstellen dat je er vreselijk naar uitkijkt ! Enne wat die poolparty betreft ben ik ook best een beetje jaloers hoor !

@ annika: van harte met het halen van je examen !

@kiezeltje: gefeliciteerd met je manneke z'n nieuwe baan ! Super hoor !

Ik heb vanmorgen iets te enthousiast geroepen dat het niet zo benauwd meer was, jeetje wat een smerig weer !

Zijn er hier trouwens meiden die echt af en toe een dipdag hebben ? Zie al echt een paar dagen overal tegen op ben vreselijk moe, ga zelfs met tegenzin naar mijn werk, nou is de werkdruk op dit moment heel erg hoog en zijn we thuis druk, maar wat een shitgevoel(sorry voor de benaming en het ego-ber)

9. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Mupkuh wat lees ik nu! Ik hoop het zo voor je meis! Laat je het weten als ie duidelijker is. Maar een streep is een streep toch?

Vind het echt geweldig voor je meid!

Liefss

10. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    lief het is zeker niet bedoeld om mensen hier jaloers te maken. Het is gewoon een lifestyle hier. Als ik in mijn hart kijk, zou ik toch stiekem het liefst in NL wonen met man en komend kindje, maar dat is praktisch niet de meest logische keuze. Ik ben overigens wel gelukkig hier hoor! Begrijp me niet verkeerd.

Wil iedereen eens stoppen met verontschuldigen voor zogenaamde 'ego-berichtjes'!!!!!!! Wat een flauwekul. Je kunt hier toch gewoon af en toe ff venten! :D

11. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Mupkuh...fijn zeg...gefeliciteerd!
    Annika; sterkte morgen, hoop dat jullie meer duidelijkheid zullen krijgen.
    Lief; ik heb ook af en toe dip dagen terwijl ik me eigenlijk goed/gelukkig voel alleen komt het er dan niet uit, moeheid is bij mij ook erg aanwezig helaas en soms erg lastig te combineren met werken, sterkte!
    Zico; lekker rustig aan blijven doen hoor!

Ik dacht ergens te lezen dat je je babykamer voor 30e week in orde moet hebben...klopt dat?
    Wij moeten heel die kamer nog verbouwen (nieuw plafond, nieuw kozijn, muur isoleren) en daarnaast ook nog bezig met hal/toilet/trap/overloop...pfff...zie er best tegenop eigenlijk.

12. audrey23

audrey23 Actief lid

9 nov 2007
    327
    0
    0
    Hallo ibal,

Ik zelf heb ook de placenta voor liggen. Ik voel nu al wat ligte plopjes in de buik, maar ook geen geschop. Zoals bij die andere. Mijn zus had dat ook bij de eerste en voelde de beeb pas met 25 weken. Dus als ik jou was moet je je geen zorgen maken. Je zei zelf al dat alles goed was. Anders vk even bellen.

Groetjes Audrey

13. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Volgens mij zeggen ze altijd dat je het rond de 7 maanden af moet hebben, maar als de baby dan al geboren wordt, moet ie toch nog in het ziekenhuis blijven! Ik zou me er niet zo'n zorgen om maken. Stress is niet goed ;)

@ Susanna, jij verdient dat zwembad hoor. Ik moet er niet aan denken zover van iedereen te wonen. Mijn ouders wonen meer dan een uur rijden (al 2 jaar) en dat vind ik nog steeds vreselijk....

@ Lief, het weer werkt ook niet echt mee om je lekker fit te voelen...
    En als je het dan thuis én op het werk ook nog eens druk hebt...
    Ga lekker in bad of onder de douche en een beetje op tijd je bed in een paar dagen (als dat lukt) misschien helpt dat.
    En ja, een dipdagje heb ik zeker ook weleens. Dan komt er niets uit je handen en heb je nergens zin in...

Vandaag maar eens een lijstje gemaakt voor wat we mee moeten nemen op vakantie....ben bang dat het een volle auto wordt! :(

14. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mironne, Timzijnmama en/of Ischa31? De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

23 SEPTEMBER
    Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, het wordt een JONGEN
    28 SEPTEMBER
    Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, en het wordt een :-#
    29 SEPTEMBER
    Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN
    Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING
    1 OKTOBER
    Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN
    Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE
    Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje
    Sousa, 24 jaar, 1ste kindje
    2 OKTOBER
    Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING
    Marijeee, 25 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het wordt een JONGEN
    3 OKTOBER
    Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, en het wordt een :-#
    Knoepert: 26 jaar, 4e kindje, kalender jongen en het wordt een :-#
    4 OKTOBER (Dierendag)
    MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje, en het wordt een JONGEN
    Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE
    5 OKTOBER
    Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE
    Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje en het wordt een MEISJE
    Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje
    6 OKTOBER
    Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING
    Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    Mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    7 OKTOBER
    Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een MEISJE
    Mariek73, 34 jaar, kindje, denkt zelf jongen
    Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE
    8 OKTOBER
    Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN
    Lin83, 24 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN
    Lotte27, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een MEISJE
    9 OKTOBER
    Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen en het wordt een :-#
    Timzijnmama, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, geslacht is een VERRASSING
    Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN
    Charlie01, 2de kindje, kalender jongen
    Mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen
    Sam1973, 34 jaar, 2e kindje
    10 OKTOBER
    Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje, en het wordt een MEISJE
    Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje, geslacht is een VERRASSING
    Jimmy, 24jaar
    Shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje
    Miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen
    11 OKTOBER
    Joli, 27 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING
    Bianca24, 25 jaar, denkt zelf een meisje, het wordt een JONGEN
    Lelie4, 31 jaar, 1e kindje, het geslacht is een MEISJE
    12 OKTOBER
    Nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING
    Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen, en het wordt een :-#
    Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING
    13 OKTOBER
    Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, en het wordt een :-#
    Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE
    Muffie, 24 jaar, 1ste kindje
    Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen
    Kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN
    14 OKTOBER
    Astridje, 25 jaar, 2de kindje
    15 OKTOBER
    Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    Linnepinn, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee!
    16 OKTOBER
    Annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, het wordt een MEISJE
    Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    Sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een MEISJE
    Blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje en het wordt een :-#
    17 OKTOBER
    Joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje, geslacht is een VERRASSING
    MamaG, 27 jaar, 1e kindje, kalender meisje, twijvelt zelf nog, geslacht is een VERRASSING
    18 OKTOBER
    Lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen en het wordt een :-#
    Taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    Denise1976, 31 jaar, 1e kindje, het wordt een :-#
    Gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    Mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    19 OKTOBER
    Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje
    Danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    Tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje en het wordt een :-#
    21 OKTOBER
    Yvonnee, 2e kindje
    Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN
    Catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje
    23 OKTOBER
    Wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    24 OKTOBER
    Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN
    Tal74, 33 jaar, 4e + 5e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN en een MEISJE
    Liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje
    Klusser, 27 jaar, 1e kindje, kalender jongen
    26 OKTOBER
    Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    27 OKTOBER
    Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen
    Just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    Triessie, 28 jaar, 1e kindje
    28 OKTOBER
    Sung, 26 jaar
    Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen
    Liz0104, 19 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ????
    29 OKTOBER
    Allwoman, 29 jaar, 2e kindje
    30 OKTOBER
    Vke, 25 jaar, 1e + 2e kindje, kalender jongen, geslacht is een VERRASSING
    Kus26, 26 jaar, 3e kindje
    31 OKTOBER
    Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje

Totaal 12 jongens, 13 meisjes, 11 verrassingen, 2 tweelingen, 10 :-#

AFSPRAKENLIJST
    3 juni
    Catootje: 20 weken echo, Bambie: vk, Rolia: vk, Truus1980: Vk 15.50u
    4 juni
    Timzijnmama: 20 weken echo (21w+6d), TattyTeddy: 20 weken echo, MamaG: extra echo
    5 juni
    Audrey23: 20 weken echo, MamaG: 3e afspraak vk
    6 juni
    Tal74: 20 weken echo,Kibi: 11.30u 22 weken echo zh, Guapetona: 20 weken echo + afspraak VK, liz0104: 19.30uur 20 weken echo, Lelie4: 20 weken echo
    9 juni
    Symoen: 20 weken echo gyn, Justthe2 of us: 20 weken echo, brennmgn: vk
    10 juni
    Kus26: 20 weken echo, denise1976: controle VK
    11 juni
    Nony: vk, Allwoman: 20 weken echo, Hanne9: 20 weken echo
    12 juni
    Triessie: 20 weken echo, Gerda1975: 20 weken echo, Annika: Afspraak
    13 juni
    Lief649: 20 weken echo, Vke: 20 weken echo, Audrey: echo en gesprek gyn.
    16 juni
    Hansje: 20 weken echo, Nony: pretecho, Butterfly: pretecho
    17 juni
    Tam27: 14.00 u vk
    18 juni
    Hansje: vk, Kibi: 24w controle gyn 18.45u
    19 juni
    Bambie: gyn
    23 juni
    Ellen1984 19.45 2d-3d echo
    24 juni
    Jessica507: 2e pretecho, Lotte27: vk (echo), Butterfly: vk
    25 juni
    Zico: pretecho
    27 juni
    Annika: pretecho 3D, Timzijnmama: 9.45u afspraak vk
    30 juni
    Symoen: 3D/4D Echo
    1 juli
    Lief: vk
    2 juli
    Tam27: 13.45u pretecho
    19 juli
    Truus1980: 3d echo

Laatste buddylijstje staat op pagina: 467
    Laatste meetinglijstje (wie wil) staat op pagina: 473
    Laatste meetinglijstje (wie kan) staat op pagina: 471

15. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Catootje, Bambie, Rolia en Truus, hoe gingen de afspraken?!

16. lief649

lief649 Actief lid

3 okt 2007
    449
    0
    0

17. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Bij mij ging het weer goed. De vk wilde het hartje luisteren met de doptone, maar ze kreeg het niet te pakken. Steeds flipte de baby er voor weg. Uiteindelijk ging ze de baby fixeren en zette de doptone er op. Dat hielp een luid en duidelijk treintje :D Maar dat wordt nog wat, nu al vastgehouden worden... :confused: :)
    Verder was de bloeddruk weer heel netjes (128/68 )

Annika, sterkte morgen met de echo. Ik hoop dat alles er goed uit ziet. Gefeliciteerd met het behalen van je examen.
    Susanna, wat heerlijk een poolparty! Wel fijn dat er zoveel leuke dingen voor je georganiseerd worden, dat verzacht het leed van de heimwee weer een beetje.
    Mupkuh, ik feliciteer je volmondig hoor! Een streep is een streep, dus je bent gewoon weer lekker zwanger: GEFELICITEERD!
    Timzijnmama, wanneer gaan jullie op vakantie en waar naar toe?
    Wij gaan 11 juli en we gaan naar Limburg (Arcen). Maar we gaan in een huisje. Dat scheelt een heleboel bagage. Maar ik twijfel er ook niet aan hoor, dat wij onze auto niet vol krijgen ;)
    Ibal, welkom! Als je je oudste pas met 21 weken voelde, dan komt dat bij deze vast ook rond die tijd en is er geen reden om het eerder te voelen, helemaal niet nu de placenta voor ligt.
    Triessie, inderdaad tijd genoeg. Wat TzM ook zegt; als je baby te vroeg komt, verblijft het eerst toch nog in het ziekenhuis, dus heeft je man nog tijd om de klus af te maken.
    Lief, ik ben ook heel moe, maar ook wel een verklaring voor:
    - het warme weer dus later naar bed en als ik eerder ga, slaap ik toch niet omdat ik mijn bed uitzweet.
    - Morgen ben ik jarig en daar natuurlijk ontzettend zenuwachtig voor :p
    - Het is ook heel druk op mijn werk, maar dat is in het onderwijs ALTIJD de laatste weken voor de zomervakantie.
    Het voordeel is dat over 3 weken voor mijn gevoel mijn verlof al begint. Ik ben dan 6 weken vrij. Daarna nog 3 weken werken en dan begint mijn echte zw.verlof. Die 3 weken na de vakantie zijn niet zo lastig, werk-technisch gezien.

18. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    Zico bedankt voor de tip :) dat heb ik dan ook genomen... had vanmorgen nog beetje last maar tandpijn is volledig over nu... *hout vasthouden...*

Ibal, welkom hier :)

Mupkuh gefeleciteerd :) hoop dat het goed mag gaan voor jou:)

oooh een poolparty :) amerika het is toch mooi he :D
    ik kijk altijd verlekkerd naar zo van die serietjes :D leuk zwembadje en feestjes *droooooooooooooomt weg **

heb net weer lekkere tomatenroomsoep op... nu ga ik bij mijn ventje in dezetel zitten se :) lekker relaxen...
    we zijn samen naar de winkel gegaan een hele voorraad gaan vullen :) zodat ik van de week niet te veel moest gaan zei hij :) lief he
    xxxx

19. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    @ Rolia, wat een eigenwijsje...hihi.
    We gaan op vakantie naar Frankrijk, naar een stacaravan. Maar wat we mee moeten nemen zijn iniedergeval: buggy, kinderstoel, bedje, beddengoed voor ons allemaal, kleding etc....pfff... We vertrekken maandagnacht.
    Alvast van harte met je verjaardag (als ik daar morgen niet aan denk!)
    Ik vier zaterdag met 2 vriendinnen onze 30e verjaardag in een zaaltje. Er komen rond de 90 mensen en ook de dj ontbreekt niet. Gaat een gezellige boel worden denk ik ;)

@ Liz, haha weer soep? Die kleine heeft dan iniedergeval genoeg om in te zwemmen :p
    Wat grappig dat jullie hout alleen maar hoeven vast te houden in België, wij moeten er nog op kloppen ook... :D

Poeh, wel zin in de echo morgen hoor. Ook wel spannend natuurlijk, maar het is alweer 10 weken geleden dat we ons kleintje zagen!

20. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mironne, Timzijnmama en/of Ischa31? De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

23 SEPTEMBER
    Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, het wordt een JONGEN
    28 SEPTEMBER
    Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, en het wordt een :-#
    29 SEPTEMBER
    Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN
    Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING
    1 OKTOBER
    Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN
    Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE
    Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje
    Sousa, 24 jaar, 1ste kindje
    2 OKTOBER
    Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING
    Marijeee, 25 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het wordt een JONGEN
    3 OKTOBER
    Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, en het wordt een :-#
    Knoepert: 26 jaar, 4e kindje, kalender jongen en het wordt een :-#
    4 OKTOBER (Dierendag)
    MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje, en het wordt een JONGEN
    Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE
    5 OKTOBER
    Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE
    Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje en het wordt een MEISJE
    Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje
    6 OKTOBER
    Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING
    Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    Mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    7 OKTOBER
    Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een MEISJE
    Mariek73, 34 jaar, kindje, denkt zelf jongen
    Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE
    8 OKTOBER
    Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN
    Lin83, 24 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN
    Lotte27, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een MEISJE
    9 OKTOBER
    Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen en het wordt een :-#
    Timzijnmama, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, geslacht is een VERRASSING
    Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN
    Charlie01, 2de kindje, kalender jongen
    Mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen
    Sam1973, 34 jaar, 2e kindje
    10 OKTOBER
    Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje, en het wordt een MEISJE
    Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje, geslacht is een VERRASSING
    Jimmy, 24jaar
    Shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje
    Miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen
    11 OKTOBER
    Joli, 27 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING
    Bianca24, 25 jaar, denkt zelf een meisje, het wordt een JONGEN
    Lelie4, 31 jaar, 1e kindje, het geslacht is een MEISJE
    12 OKTOBER
    Nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING
    Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen, en het wordt een :-#
    Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING
    13 OKTOBER
    Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, en het wordt een :-#
    Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE
    Muffie, 24 jaar, 1ste kindje
    Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen
    Kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN
    14 OKTOBER
    Astridje, 25 jaar, 2de kindje
    15 OKTOBER
    Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    Linnepinn, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee!
    16 OKTOBER
    Annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, het wordt een MEISJE
    Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    Sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een MEISJE
    Blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje en het wordt een :-#
    17 OKTOBER
    Joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje, geslacht is een VERRASSING
    MamaG, 27 jaar, 1e kindje, kalender meisje, twijvelt zelf nog, geslacht is een VERRASSING
    18 OKTOBER
    Lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen en het wordt een :-#
    Taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    Denise1976, 31 jaar, 1e kindje, het wordt een :-#
    Gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    Mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    19 OKTOBER
    Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje
    Danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    Tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje en het wordt een :-#
    21 OKTOBER
    Yvonnee, 2e kindje
    Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN
    Catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje
    23 OKTOBER
    Wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    24 OKTOBER
    Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN
    Tal74, 33 jaar, 4e + 5e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN en een MEISJE
    Liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje
    Klusser, 27 jaar, 1e kindje, kalender jongen
    26 OKTOBER
    Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    27 OKTOBER
    Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen
    Just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    Triessie, 28 jaar, 1e kindje
    28 OKTOBER
    Sung, 26 jaar
    Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen
    Liz0104, 19 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ????
    29 OKTOBER
    Allwoman, 29 jaar, 2e kindje
    30 OKTOBER
    Vke, 25 jaar, 1e + 2e kindje, kalender jongen, geslacht is een VERRASSING
    Kus26, 26 jaar, 3e kindje
    31 OKTOBER
    Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje

Totaal 12 jongens, 13 meisjes, 11 verrassingen, 2 tweelingen, 10 :-#

AFSPRAKENLIJST
    3 juni
    Catootje: 20 weken echo, Bambie: vk, Rolia: vk, Truus1980: Vk 15.50u
    4 juni
    Timzijnmama: 20 weken echo (21w+6d), TattyTeddy: 20 weken echo, MamaG: extra echo
    5 juni
    Audrey23: 20 weken echo, MamaG: 3e afspraak vk
    6 juni
    Tal74: 20 weken echo,Kibi: 11.30u 22 weken echo zh, Guapetona: 20 weken echo + afspraak VK, liz0104: 19.30uur 20 weken echo, Lelie4: 20 weken echo
    9 juni
    Symoen: 20 weken echo gyn, Justthe2 of us: 20 weken echo, brennmgn: vk
    10 juni
    Kus26: 20 weken echo, denise1976: controle VK
    11 juni
    Nony: vk, Allwoman: 20 weken echo, Hanne9: 20 weken echo
    12 juni
    Triessie: 20 weken echo, Gerda1975: 20 weken echo, Annika: Afspraak
    13 juni
    Lief649: 20 weken echo, Vke: 20 weken echo, Audrey: echo en gesprek gyn.
    16 juni
    Hansje: 20 weken echo, Nony: pretecho, Butterfly: pretecho
    17 juni
    Tam27: 14.00 u vk
    18 juni
    Hansje: vk, Kibi: 24w controle gyn 18.45u
    19 juni
    Bambie: gyn
    23 juni
    Ellen1984 19.45 2d-3d echo
    24 juni
    Jessica507: 2e pretecho, Lotte27: vk (echo), Butterfly: vk