@tzm,belachelijk,ze had je op zijn minst even de baby kunnen laten zien nu je er dan toch was.belachelijk.jij wist niet dat je een speciale echo moest dus ik vind dat dit de fout is van je vk.ik zou dit haar zeker vertellen. ik hoop voor je dat je morgen een fijne echo krijgt en dat je kleine grote man het allemaal een beetje trekt om heel de dag op sjouw te gaan.in ieder geval vroeg naar bed voor hem morgenavond. succes. hier alles goed verder.heb wel gelezen maar weet eigenlijk niet eens wat ik gelezen heb.zag wel dat er iemand jarig was en dat er een hele jonge moeder in ons midden is(lekker hoor,ik was zelf 23 toen de eerste kwam). en verder kzou ut ech nie meer wetuh.......... vrijdag heb ik mijn echo en om eerlijk te zijn zit ik een beetje in een dippie.ben zoooooooooo bang te horen dat het een jongen word.klinkt misschien arrogant maar ik zou heeel graag een meisje willen.na 4 jongens van mezelf en 1 van mijn vriend vind ik poppen kopen nu toch wel net iets leuker zeg maar.niet dat het niet welkom is maar een beetje voorkeur heb ik nu dus wel.maar ja zal je zien dat ik dus die mazzel niet heb.heb toch al niet echt mazzel tijdens deze zwangerschap dus ja...........mijn HB is inmiddels alweer flink gedaald zoals gewoonlijk als ik zwanger ben en zit nu op 6.3. volgende week maandag naar de gyn dus even kijken wat hij ervan vind.dit is te laag als ik nog 19 weken te gaan heb.zal wel weer injecties worden.jippieeeeeeeeeee
He Zico stoer hoor de speen en koord, volgens mij wilde je het geslacht niet vertellen toch of zit ik ernaast? Maar dit verraad een hoop Blub probeer wel positief te blijven he! Dan is de dag ook veel leuker (zegt de vrouw bij wie alles fout gaat vandaag ) En ik denk dat iedereen stiekem wel een beetje een voorkeur heeft. En snap heel goed als je al 4 jongens hebt dat je wel graag een meisje wil. Maar het is natuurlijk ook een wonder wat in je buik groeit wat niet iedereen gegund is. Dus probeer er lekker van te genieten en wie weet krijg je vrijdag wel het nieuws te horen wat je graag wil horen. Liefss
ja ik probeer ook wel positief te blijven maar de teleurstelling zou heel groot zijn temeer omdat ik ook weet dat dit de laatste kans is op een meisje.ik laat me na deze steriliseren.ik heb dan 5 kinderen gebaard en mijn lijf kan het niet meer aan. ik ben 1x door het condoom heen zwanger geraakt,1x door de pil heen en achteraf was het spiraal óf er nog niet uit óf ik had vlak na het verwijderen een eisprong,omdat de echo aangaf dat ik een week langer zwanger was.ik ging uit van 17 januari maar de echo gaf een week eerder aan als uitgangspunt.kan want dat was de eerste dag van mijn ongi voor mijn spiraal eruit ging.mijn spiraal is eruit gehaald toen ik nog maar 1 of 2 dagen ongi te gaan had. aangezien ik na deze 6 kinderen heb vind ik het genoeg.maar omdat ik pil en spiraal niet meer wil omdat ik het gewoon niet vertrouw laat ik me helpen.dat is defintief en ook mijn keuze.dus ja..............ik hoop dat mijn gebeden verhoord zijn.
Oe ik ook. Terwijl ik nooit cassis dronk voordat ik zwanger was. Nu flessen vol. Ik leef dr zo'n beetje op.
Ik vind die speen anders ook wel stoer voor een meid hoor Zico Sorry dat ik niet zo heel veel schrijf op dit moment maar ik ben ontzettend moe en slaap ook bijna de hele middag. Maar dat komt straks wel weer. Buddy gefeliciteerd met je verjaardag
Blub, ik kan me heel goed voorstellen dat je nu naar een meisje verlangd...Wil je vriend/man zich niet laten 'helpen' voor mannen is de ingreep toch veel eenvoudiger. Cassis....mmm...klinkt lekker. Heb ik in jaááren niet meer gedronken. Kan geen kwaad het eens te proberen, want de appel-bosbessen sapjes vind ik ook de lekkerste.
Goedeavond allemaal, Vandaag is weer een hoop gekletst geworden hier. Morgen de 20weken echo [-o< . Gelukkig al om 9.30u dus dat is al lekker vroeg. En Timzijnmama, dat is wel balen he, als je daar zit te wachten ik zou het ook inderdaad meldden bij de vk. Ik ga zometeen bankdrukken ben kapot moe, en wachten tot mijn mannetje terug komt van zijn werk. Slaaplekker allemaal.
Audrey, succes en plezier morgen! Ik heb ook de 20 weken echo, maar om 12.30 pas.... Annika, hoe was het vandaag? xxx
Kom weer even buurten weinig te melden. Iedereen die een goede echo gehad heeft gefeliciteerd en iedereen die morgen gaat veel succes. Ik begin de afgelopen dagen echt vergeetachtig te worden weet niet of dit aan mijn zwangerschap te wijden is, maar loop soms naar boven om iets te pakken en boven ben ik alweer vergeten wat ik kwam doen, ech heel raar en dat gebeurt echt meerdere keren op een dag.
Ik had geen geduld meer en ik ben vandaag naar de gyn gegaan in de plaats dan vrijdag... daar kregen we allereerst te horen dat alles goed gaat geen afwijkingen, geen open ruggetje geen hazenlip... kindje weegt 250 gram... en het wordt een MEISJE ik zal mijn nieuwe afspraak nog PBEN xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Liz, gefeliciteerd met jullie meisje! Fijn dat alles goed was! Tal, Audrey en de rest die vandaag een echo hebben, succes en geniet er vooral van! Voor je het weet sta je weer buiten....! Ik ben vandaag alweer 23 weken ver, wat gaat de tijd toch hard zeg!
goedemorgen dames. Even een kort berichtje van mij Gister was echt verschrikkelijk. I kben gewoon afgekat door de gyn en schoonkoe ook. Heb geen echo gehad. Wilde ik toch zekerheid moest ik maar een punctie ondergaan met het risico dit kindje ook weer kwijt te raken. En daar moest ik het maar mee doen. Zij vond het ook neit nodig dat het hartje extra in de gaten te houden. Kort om ben niks wijzer geworden behalve een pissige schoonkoe en man. Even voro de andere iedereen met goed nieuws van hartje gefeliciteerd. Veel liefs Annika
hé lis gefeliciteerd met je MEISJE....gelukkig was alles goed!! verdorie annika...wat een stom gedoe jah...waarom mocht er geen echo gemaakt worden dan, want dat was toch de bedoeling? en dan gaat je schoonma je ook nog afkatten? andere meiden met een echo...spannend ....geniet ervan! straks komt het kamertje en toebehoren...zit al op puntje van de stoel....steeds kijken naar buiten haha
$^%&$$%&^# Annika, wat verschrikkelijk, je zou zo'n gyn toch aanvliegen?! Wanneer is nu je volgende afspraak? Is dit dezelfde gyn die je bij Youri* ook had? Kan je niet bellen naar het zh en eisen dat je alsnog snel terecht kunt? Zeker gezien je voorgeschiedenis en de stress die dit met zich meebrengt? veel liefs, Tal
hai meiden, sorry even een egobericht zit hier te janken bah,hele nacht opgezeten omdat ik accute kieijn heb,ben bang voor een wortelkanaalbehandeling of zo.. Ben echt heel panisch voor de tandarts en al geen jaren meer geweest,..heb hier ook nog geen tandarts...moet nu dus echt en probeer er nu bij een angsttandarts in de te komen. Kon morgen pas terrecht,maar dat trek ik niet,..word zo terug gebeld..tis voor mij echt een trauma.
Hallo @Liz0104 Leuk een meid, gefelciteerd ! @annika1985 wat afschruwelijk moet het geweest zijn, ze had toch wel even kunnen kijken al was het alleen om jouw iets gerust te stellen, heel veel sterkte de komende tijd. @allwoman wat naar kiespijn, kan me je angst helemaal voorstellen, heel veel sterkte bij de tandarts, hopelijk mag je eerder komen.