Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Dank je wel denise

ik kan gelukkig tereecht,wil al jaren bij een angsttandarts en hoorde toevallig dat er hier ook een zat.
    heb net weer jankend opgebeld en ze hebben een plekje vrij voor me voor vanmiddag 16:30.
    Ik loop echt tegen de muren op en mag nog maar 3 paracetamol vandaag,vergeten hoe pijn dat kan doen..en vind het zoooo erg..als ik die spuit zie krijg ik mijn mond al niet meer open..maar het moet maar..wil van die pijn af.
    ik schrijf me gelijk in en wil de komende tijd mijn hele gebit laten renoveren.

2. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Fijn te horen dat je vanmiddag al kan komen, even volhouden nog weet dat het makkelijk praten is.

Doe het vooral rustig aan.

Niemand die last heeft van vergeetachtigheid ?

3. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    vergeetachtigheid, neen, wel zwangerschapsdementie ;)

4. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    hier idem hoor ;)

5. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    hihi wist niet dat het een naam had, maar wordt zo af en toe helemaal hor en dol van me zelf, ben van alles kwijt... wel een geruststelling dat meer mensen er last van hebben, begon een beetje aan mezelf te twijfelen.

6. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Denise hier hetzelfde hoor.. Vergeet alles.. En zo frustrerend! Kan me zelf wel voor mn kop slaan soms!

Allwoman, fijn dat je terecht kan meis!
    Denk maar zo, die man is er om je te helpen.. Nog eventjes en dan ben je van de pijn af!
    Kiespijn is ontzettend vervelend, heb zelf een slecht gebit en zit elke maand bij de tandarts voor het vullen van gaatjes, ontstekingen enz.
    Gelukkig zie je het aan de buitenkant niet, maar hoe vaak ik ook bij de tandarts kom.. Het blijft vervelend hoor!
    Probeer je rustig te houden! Het komt allemaal goed!

Ik vlieg zowat tegen het plafond door rugpijn vandaag.. Slecht geslapen en gebroken nu..
    Ben op mn werk, doe zittend werk.. En dat maakt het niet beter, ik ga maar even rondje lopen.. Naar het toilet bijv. haha! ;)

7. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Hahaha lekker he! Ik dronk het ervoor ook zelden maar heb het weer helemaal ontdekt haha.

Zico tja zwart kan natuurlijk alle kanten op maar heb wel een idee haha.

Liz een meisje wat leuk GEFELICITEERD joh! En je kon die ene dag niet wachten hahaha. Ga je nog pretecho's doen? Want de 20 weken echo is in princiepe de laatste echo toch. (tenzij het medische is)

Bianca spannend hoor dat straks alles komt voor de kamer! Kun je lekker in gaan richten. Maar je lijkt nooit klaar te zijn hoor want ons kamertje stond al met 14 weken zwanger zijn, en we zijn nu nog bezig met dingen aanvullen enzo. Wij wachten ook nog op een hele lading spullen en een schommelstoel! Kan niet wachten tot die geleverd wordt. Wat voor kleur is je kamertje?

Timzijnmama het is echt heerlijk CASSIS!

Audrey als het goed is ben je nu bij de vk geweest (of gyn) en hoe was het?

Annika wat raar zeg dat ze zo laks zijn terwijl jij in de stress zit. Kan je geen andere gyn krijgen of misschien naar een ander ziekenhuis? Ik zou het er in ieder geval niet bij laten zitten. En was je schoonmoeder nou mee? Of liep ze ergens anders over te zeuren? Heel veel succes!

Allwoman heel veel succes bij de tandarts. En je moet maar zo denken straks heb je ff pijn maar dan is alle last die je nu meedraagt van je kies over en kun je weer allemaal lekkere dingen eten. (Al word het even een klotebezoekje natuurlijk)

Marijee ja de tijd gaat hard he. Ik zit morgen op 23 weken en ben de dagen van mijn zwangerschapsverlof ook al flink aan het aftellen. haha

Iedereen die een echo heeft Veel plezier en hoe was het?

Hoop dat ik niks vergeten ben!

Liefss

8. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    Ha meiden,

Ik ben al lang niet meer geweest hier :oops: !
    Heb het erg druk en als ik even niks heb lig ik te slapen!

Gisteren hebben we de 20 weken echo gehad en gelukkig was alles goed :) ! De kleine ligt in een stuit! Ben zo blij dat alles erop en eraan zit! Ik krijg 17 juni weer een echo omdat ze door me navelpiercing het hoofdje niet goed kon meten en door de ligging van de kleine konden ze de ruggengraat ook niet goed meten! Wat vervelend he dat ik weer een echo krijg ;) haha! Waarschijnlijk is het een meisje, maar door de stuitligging kon ze het niet goed zien! Ze zag wel de beroemde 3 strepen haha! Ik ga er nu even vanuit dat het een meisje is en hopelijk weten we 17 juni echt wat het word :D !

sorry voor me ego bericht!
    Ik probeer gauw weer bij te lezen!

9. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    het kamertje word aqua blauw met chocolade bruin en natuurlijk wit hahaha

heb net gebeld maar kamertje komt pas vanmiddag tussen 1 en 5 uur pfpfpfpf

10. Butterfly1

Zo dat kan dus ook pas 4 uur zijn wat zal de dag dan lang duren. Vooral als je iets graag wil hebben haha. En dan moet je het nog in elkaar zetten en schoonmaken enzo. Je hebt het er druk van dus vandaag!
    Mooie kleuren trouwens!

Taddy lekker joh dat alles goed is! En ik zou nog even wachten met spullen kopen als ze het niet zeker wist of het echt een meisje is maar 3 streepjes kan eigenlijk niet missen!

Ik verveel me rot en moet om 2 uur weer weg om te werken dus ga me zo maar weer op de bank planten met een glas cassis. En het weer zit ook niet echt mee hier!

Liefss

11. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    lees weer goede berichten en mooie echo's gelukkig.
    Annika wat een gedoe dacht dat je juist ging voor de echo? zou het er niet biij laten.
    bianca tussen 1300 en 1700 is nog er lang hoor komen ze natuurlijk om 1630 die mazzel heb ik altijd.

12. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    hey

nah ik hoop toch niet dat ze om half 5 nog komen aankakken...bah ik heb zon hekel aan wachten...en je hele zwangerschap bestaat gewoon uitWACHTEN......

13. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Haha Bianca erg hé!

Ik belde mijn vriend ook elk uur vanaf mn werk toen ik wist dat ze die dag het kamertje kwamen leveren...;)

En wachten... Tja, geduld hebben komt niet in mijn woordenboekje voor! :$

14. Butterfly1

Hoi ik heb even een vraagje,
    Vanaf wanneer gaan jullie achter geboortekaartjes aan? Ik wilde eigenlijk boeken halen met voorbeelden bij drukkers of waar je ze dan ook kan halen (weet 1 van jullie dat miscchien?) en dan als ik bijna 26 weken ben. Heb dan ook een weekje vrij dus komt goed uit lijkt mij. En jullie?

Liefss

15. just the2 of us

just the2 of us Actief lid

30 dec 2007
    190
    0
    0
    heb gisteren de kinderwagen besteld.. een Stokke Xplory..
    bellen ze vanochtend dat ze hem morgen al leveren. ik dacht dat duurt wel een paar weken maar hij was op voorraad. helemaal blij :D

16. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Butterfly, je kan ook even kijken op www.geboortekaartjes.nl

Die heeft meerdere boeken op de site staan..

Je kan er gratis 3 proefkaartjes bestellen, heb ik ook al gedaan...
    (Je krijgt er een code bij waarmee je nog eens 5% korting krijgt als je uiteindelijk de kaarten bij hun besteld)
    Erg snelle en nette service!

Vriend en ik waren het direct eens over welke het wordt.
    We kunnen wel verder gaan kijken, maar zijn eigenlijk zo blij over die we nu gezien hebben! :)

17. just the2 of us

30 dec 2007
    190
    0
    0
    @ Butterfly

doe ik echt pas heel kort van te voren. op www.poobies.com
    als je ze besteld zijn ze volgende dag in huis. kun je ze zelf ontwerpen. heb ik ook de trouwkaarten laten doen. was echt super geregeld. kun je ook van te voren de adressen invoeren en dan sturen hun ze aan iedereen op. was niet zo duur, en super geregeld. mischien heb je er wat aan. :D

18. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    oooo meiden ik weet niet meer waar ik het moet zoeken...wat een pijn! mijn hele kaak is warm en klopt! aan de buitenkant is er niks aan mijn gebit te zien,ik verzorg het zo goed mogelijk,maar er mankeerd van alles aan,gaatjes en een afgebroken kies,..en nu dit.na mijn laatste wortelkanaal behandeling durfde ik niet meer terug te komen.

de dag duurd erg lang zo

19. just the2 of us

30 dec 2007
    190
    0
    0
    @ allwoman

jeetje wat een ellende meid!
    toch nog ff volhouden. probeer ergens anders aan te denken.. (makkelijker gezegd als gedaan natuurlijk.)

20. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    allwoman: wat een ellende...ff denken als bianca Vogel nog een recepte weet voor kiespijn...

als je nu eens een zak met ijsklontjes erop doet?

Deel Deze Pagina