Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    @ allwomen. Kijk eens op www.omaweetraad.com Misschien staat daar wel iets op wat jou helpen kan.

Nou ik ben net als Bianca ook aan t wachten op de kinderkamer. Ben benieuwd welke dr eerder is. Die van Bianca of die van mij.....

Ja he? Bianca....

2. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Dank je meiden ,ik zal eens kijken.
    eerlijk gezegt moet ik niet denken aan ijs erop,volgens mij ga ik dan helemala door de grond ;) heb vannacht zelfs al gespoeld met jenever (niet gedronken hoor) dat verdoofd een klein beetje.

3. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    dit stond er bij omaweetraad;

Ga met blote voeten op een koude natte dweil of een koude stenen vloer staan. Na een paar tellen trekt de pijn weg. Wel naar de tandarts gaan, want het helpt maar tijdelijk.Goed om bijvoorbeeld de nacht door te komen.
    - J.v.Beers

Kiespijn? Pak een boterham snijd de korstjes eraf. Een theedoek dubbelvouwen daar de boterham op leggen en met kokend water begieten zodat de boterham nat is. De theedoek verder opvouwen en zo heet mogelijk tegen de wang aanleggen. Pas op met verbranden!
    - H. Klein

Heb je tand- of kiespijn doe er dan wat kruidnagelolie op. Dit verzacht en verdooft de pijn. Werkt echt. bron: marathon man film uit 1976.

hihi :confused:

4. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Nou lijkt me ook allemaal niet erg lekker.
    Was ook maar een tip. Kijk maar wat je dr mee doet.
    Wil je wel sterkte dr mee wensen....

5. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Allwoman heel veel sterkte meid. Ik ben ook zo'n angsthaas en al een paar jaar niet meer geweest. Als ik het woord tandarts hoor begin ik al te huilen :cry:

6. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Dank jullie wel hoor,en jij ook hoor truus ;) alle tips zijn natuurlijk welkom he!

7. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Allwoman, oohh wat een ellende. Maar erger dan dit kan waarschijnlijk toch niet meer meid. De spuit neem je dan wel voor lief. Bij een gaatje neem ik al een spuit, en achtraf valt het altijd mee! Echt waar! Dat van die kruidnagel wist ik wel ja.

Annika ik vind dit wel heel erg raar. Wat hebben ze dan gedaan toe je daar was?

Denise, ja hier nog eentje die echt alles vergeet. Moet af en toe mijn man bellen op zijn werk om te horen wat ik ook weer zou doen vandaag. Maar opschrijven ..ho maar! ;)

Hier heb je geen cassis haha! Maar ik lust het wel graag!

Just the 2, die Stokke is een hele aparte. Hier is ie ook te koop. Ik wil die kinderstoel van hun en denk ook aan de commode.

Tis is zuinig weer vandaag.

8. just the2 of us

just the2 of us Actief lid

30 dec 2007
    190
    0
    0
    @ susanne
    is indd een apart model. vind ik wel leuk. heb er hier op het forum ook nog niemand over gehoord die hem ook heeft gekocht.
    tripp trapp van stokke (kinderstoel) is ook leuk. is er in leuke kleurtjes. commode heb ik nog niet gezien.

9. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Ik heb niet alles terug gelezen omdat onze computer kapot is :(
    Ik zit nu snel even bij mijn ouders dit berichtje te typen, hopelijk hebben wij snel een nieuwe computer en kan ik weer meekletsen.
    Tot dan.

10. audrey23

audrey23 Actief lid

9 nov 2007
    327
    0
    0
    Hallo hallo allemaal :D :D , :D , :D

Wij zijn vrolijk en we hebben toch een smile morgen hebben wij beide spierpijn in onze kaken.

20 weken echo: alles was goed, gesloten lipje en ruggetje, voetjes, handjes, armpjes, beentjes, lever, nieren, hartje (extra goed bekeken i.v.m. hartafwijking neefje) alles was perfect volgens de echoscopiste.

Jippy jippy jippy jippy! :D , :D , :D , :D

Iedereen nog bedankt voor de geluk/succes wensen. Ik ga zo even alles terug lezen ik wilde jullie eerst het goede nieuws typen.

een vraagje op het echo formulier staat nog de afkorting Vp/H weet iemand wat dit betekend?

11. Wij willen ook wel erg graag de stokke maar gewoonweg omdat hij zo verschikkelijk duur is moeten we kiezen voor een andere. Mijn schoonzus heeft hem ook en het is echt een geweldig ding! Maar waarschijnlijk krijgen we wel de stokke kinderstoel van mijn schoonmoeder kado!

xxx

12. Hihi heb net met een wedsrijd van stokke meegedaan waarbij je een stokke kinderwagen kunt winnen. Wie weet.......

13. just the2 of us

30 dec 2007
    190
    0
    0
    @ Hansje
    hij is indd aan de prijs.. maar wij worden ook wel een beetje gesponserd ;)
    toch als je een andere kinderwagen met alles erop en eraan koopt ben je het ook bijna kwijt. deze koop je echt als totaal.
    maar wij boffen ook wel heel erg hoor. :D

14. just the2 of us

30 dec 2007
    190
    0
    0
    nou wie weet?
    dat zou wel gaaf zijn. tis echt een super ding. :D

15. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Kinderwagens zijn belachelijk duur vind ik hoor, wij hebben iets van 750 euro voor de onze betaald en dan nog zonder de maxi cosi meegerekend die ook nog eens 169 euro was!

Wij hebben de Maxi Cosi Mura 3 gekozen, stoere en robuuste uitstraling..

Vind die stokke kinderwagens maar gekke, futuristische apparaten haha! Maar gelukkig, ieder zn ding :D

Ik heb net weer wat geschilderd in onze slaapkamer en ben helemaal gebroken..
    Ga even op bed liggen zo..

De pijn in mn rug is trouwens vanmiddag ook verklaard door de fysio..
    Bekkenpijn... Het word alsmaar erger dus ik moet echt serieus rustiger aan gaan doen..
    Maar dat zit zo niet in mij! Zeker niet nu ik enorm veel energie heb.. Wil zoveel, maar lichamelijk word ik tegen gehouden.. Frustrerend! :mad:

16. just the2 of us

30 dec 2007
    190
    0
    0
    die heb ik al eerder gehoord, hahahaha :D
    indd ieder zijn eigen ding he ;)

17. Wij wachten nog op de sponsering maar het blijft akelig stil haha :) ;)

18. just the2 of us

30 dec 2007
    190
    0
    0
    hahaha das dan weer een beetje jammer he ;)
    bij ons gaat het goed. kinderwagen van mams. kinderstoel van paps (gescheiden ouders) en box van opa en oma.
    echt lief! :D

19. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Hansje kun je em niet 2e hands vinden op marktplaats? of wil je liever een gewoon een nieuwe wagen?

20. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Bedankt voor de felicitaties met mijn verjaardag gisteren. Ik heb een leuke dag gehad en ben ontzettend verwend met leuke cadeautjes.
    Liz, gefeliciteerd! Leuk een meisje en super dat alles goed was met haar.
    Annika, wat raar! Ik ben inderdaad ook wel benieuwd wat ze nu gedaan of gezegd hebben.
    Audrey, fijn dat jullie echo ook helemaal goed was! Weet je ook wat het wordt? Onder welk kopje staat die afkorting die jij noemde? Ik heb nog even gekeken op mijn formulier, maar daar staat niets wat lijkt op die afkorting.
    Allwoman, Sterkte! Je bent inmiddels bij de tandarts geweest en viel het een beetje mee?
    Susanna: Vandaag was het hier super lekker weer. Er is geen spatje regen gevallen en het was heel warm. Ik ben zelfs een beetje verbrand. Maar volgens mij was dat lekkere weer niet in het hele land, want ik las net iemand die het over slecht weer had.
    Bianca en Truus: Zijn jullie blij met de kamertjes?

Deel Deze Pagina