Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Thanks marije!

Hey meiden ,wat vinden jullie van de naam NOA?
    is voor mij nog een nummer 1 ;)(kan ook voor jongen als NOAH natuurlijk)

jongensnaam ben ik nog niet helemaal uit,al vind ik MILAN nog steeds erg mooi ;)

DYLAN ook,maar vind een jongen veel moeilijk,..iemand tips ?;)

2. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Goedemorgen ladies!

Allwoman: fijn dat je weer zo bent opgeknapt meis! Je hebt 't overleefd ;) ... Noa vind ik leuk! Al zou ik 'm persoonlijk eerder doen voor een jongen, Noah inderdaad...

Liz: Leuke naam ook, Amy! Zo heet het dochtertje van m'n nichtje ook.

Zico (jij was 't toch?! :oops: ): jouw namen vind ik ook erg leuk!

Wij zijn ook allang uit onze namen, maar ik hou ze nog ff voor mezelf ;) ...

Meiden met een echo vandaag: geniet ervan!

Ik heb vanmorgen gebeld wanneer ons babykamertje nou eens binnenkomt, en &%*$%&R&$%$ :x ! Ik moet nog wachten tot eind juni/begin juli :( .... Beetje jammer..... Maar goed, we hebben geduld :) ....

Nou, ga me maar eens aankleden nu, straks weer werken tot 20u en daarna lekker 3 dagen WEEKEND!

Fijne dag allemaal!

3. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Ik vind Noa voor een meisje dan leuk Allwoman en Dylan voor een jongen!

Ik zit de hele tijd met de namen Jayden & Jaimy in mijn hoofd..
    Alleen Jayden hoor je tegenwoordig zoveel!
    Wat vinden jullie van beide namen?

4. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Ik zou voor MILAN gaan, maar ja ik ben voorbeoordeeld met een zoon genaamd MILAN... :p ;) :)

5. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Ik vind ook dat je Jayden heel erg veel hoort, wij wouden Milan eerst zo noemen, maar hier in de omgeving werd die naam veel gebruikt door donkere mensen.

6. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    PS: ben officieel ook aan het werk (lees aanwezig). Heb het ook zo druk :rolleyes: NOT!

7. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Bianca en truus wat een mooie kamers!

Zo een stock wagen zijn toch die hoge wagens. Sorry maar die vind ik ook niet mooi.

Bedankt voor de link van de geboortekaartjes staan erg leuke op! Bovendien wil ik er geen hele werkstukken van maken want ze worden waarschijnlijk toch weggegooid dus gewoon een mooie simpele kaart. En wij doen geen geboortebedankjes. Volgens mij doet niemand dat bij ons uit de buurt zijn we vast te nuchter voor ;)

Jeetje meiden dat jullie die namen al weten en komt het ook overeen met wat jullie mannetjes hievan vinden. Wat het lijkt wel of wij het nooit eens worden hahahah.

Vandaag alweer 23 weken wat gaat dat hard zeg.

Liefss

8. Butterfly1

Mironne ik heb je al gemailt maar voor jullie meiden, ik ga niet mee met de meeting. Moet dat weekend werken.

Liefss

9. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    @ Butterfly, Ik moest me gisteren idd inhouden om niks rose te kopen haha! Heb maar weer een neutraal pakje gekocht :D ! Maar ik denk zelf ook wel dat het een meisje is, maar toch nog maar de 17 afwachten!

@ Allwoman, Fijn dat het weer wat beter gaat met je kiespijn! Niks is erger dan dat! Leuke naam ook noa, kan allebei wel vind ik!

@ Ischa, Hoe gaat het met je hand? Erg pijnlijk zeg, manlief mag nu zelf zn eigen biefstuk bakken hihi ;) !

@ Joli, Balen zeg dat je nog zolang moet wachten op het kamertje!
    Maar geduld word beloond he :D ! Ons kamertje komt in week 28, als het niet uit loopt!

@ Zena, Veel succes met je eindopdracht, en niet meer komen lezen hier haha ;) !

@ Truus, Echt een hele leuke kamer hebben jullie! Ik vind het behag ook erg lief zeg!

Ik ben de helft alweer vergeten nu van wat ik wou zeggen :oops: !

Meiden met een echo vandaag: Veel plezier en succes!

10. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    pffffffff wat gaan jullie hard en wat ben ik moe. gisteren zo druk in mijn avonddienst dat ik er nu nog moeie benen en voeten van heb niet normaal.

sorry ik onthou de namen niet maar heb hele mooie babykamers voorbij zien komen.
    hoe is het met de verbrande hand?
    hoop dat er geen wortelkanaalbehandeling nodig is maar vind het wel super als je bang bent voor de tandarts dat je toch bent gegaan.
    gefeliciteerd met de mooie echo's.
    huil buien heb ik nog niet gemerkt maar merk wel zo op mijn werk dat ik sneller geeriteerd ben.

11. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Wat vinden jullie van de naam Jaimy?
    Graag eerlijke meningen en motivatie misschien, hihi ;)

12. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Dank je wel titus ;)

marije: ik persoonlijk vind jaimy niet zo..vind jayden leuker!

Staat Danique en Dylan niet gek>?hihi

ga mn dochter ophalen!

13. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    MEETING:

Ik heb nog wel nagedacht over de datum van de meeting en ik weet nu zeker dat we die moeten gaan doen op

19 juli

dan kunnen er behoorlijk wat heb ik gezien. Helaas zal er altijd iemand zijn die graag wil komen, maar die dag niet kan.

Ik zou graag VOOR 16 juni per PB horen wie er ZEKER mee gaan, zodat ik uiteindelijk kan reserveren voor de high tea!

De prijs zal tussen de 17 en 22 euro liggen, moet namelijk nog op zoek naar een leuk restaurantje...

14. lief649

lief649 Actief lid

3 okt 2007
    449
    0
    0
    Hey meiden,

Wij zijn er ook uit, we weten welke namen het gaan worden al was het niet makkelijk. Ik houd ze nog ff geheim, de jongensnaam hadden wij voor onze dochter ook(al zou het dan een jongen zijn) niet orgineel, maar we komen steeds op die naam terug en dat na ruim 3 jaar, dan moet het een goede keus zijn toch !

Verder meiden met een echo vandaag, heel veel succes en plezier !

15. lief649

lief649 Actief lid

3 okt 2007
    449
    0
    0
    @allwoman: ik vind danique en dylan juist heel mooi bij elkaar !

16. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Marije, mwah, ik denk dan meteen aan Oliver, ook al schrijf je dat heel anders.
    Allwoman, ik vind Danique en Dylan goed bij elkaar passen. Milan vind ik ook mooi. Maar als je meer moeite hebt met het vinden van een jongens naam, dan wordt het vast een meisje :D Wij hadden bij onze zoon moeite met het vinden van een meisjes naam en bij onze dochter andersom.... Tja, logica dat nergens op slaat, maar zo ging het bij ons.
    Fijn dat je van de kiespijn af bent.
    Titus, ik had ook steeds hele vermoeide benen en voeten. Maar sinds ik een paar goede zomerschoenen (wolky) heb gekocht is het over.
    Butterfly, Wij doen ook geen geboorte bedankjes. Om dezelfde reden als jij geeft. Bij een bruiloft is het dan weer wel traditie
    Maar ik moet nog wel een traktatie verzinnen om te trakteren op school en kdv voor de kinderen.
    Zena, hoe gaat het met je eind opdracht? Wat moet je doen dan?
    Ischa, hoe gaat het met je hand nu? Heb je er nog iets voor gekregen dat het een beetje verlicht? Later dacht ik nog aan komkommer plakjes, dat koelt ook. Maar dat hangt er natuurlijk vanaf of het een openwond is of niet. Bij een openwond zou ik toch een arts raadplegen.

17. Butterfly1

Iedereen heeft gelukkig een andere smaak anders zouden we onze kinderen allemaal hetzelfde noemen is ook niet leuk meer dan he!

Allwoman hoe gaat het met je gebit? En ik vind die 2 namen wel bij elkaar passen hoor!

Ik vind Jaimy trouwens wel een mooie naam (maar zoals ik al eerder schreef smaken verschillen gelukkig)

Iedereen met een echo heel veel plezier!

Liefss

18. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    butterfly: al een stuk beter dank je wel!

Bedankt voor de reacties op de namen,valt nioet mee he! ;) ik had bij mijn dochter ook nog geen jongensnaam hihi,en haar naam had ik met 16 weken al! ;)

mironne: ik denk gewoon wat met je mee: is dit misschien wat :(

Aperitivo is de zaak in het centrum van Utrecht waar je heerlijk ontspannen met je collega’s, je vrienden of je familie kunt ontbijten of lunchen.

Je kunt hier genieten van een High Tea, lekker gaan zitten borrelen, cocktails drinken, dineren en natafelen tot diep in de nacht.

Met elke week een wisselend weekmenu en diverse gerechten buiten de kaart, blijft Aperitivo je verassen!

Alle gerechten en cocktails worden uitsluitend gemaakt van hoogwaardige en verse producten van kleine lokale leveranciers.

Al dit lekkers wordt geserveerd op twee
    warme, stijlvolle etages en een uitgebreid, zonnig terras.
    kenmerken

hightea: € 14,75

groepsfaciliteitenGroepen tot 25 personen, aparte menukaart
    terras55 plaatsen, Verwarmd terras, parasols aanwezig, honden toegestaan

reviews

Frederique, Kamerik op 6 apr 2008

Leuke sfeer, hele goede bediening en heerlijk eten!
    Marc Dudink, Soesterberg op 22 okt 2007

Aperativo ervaren als gezellig restaurant met een ontspannen ambiance. Bediening vriendelijk, niet al te uitgebreide maar wel kaart met voor ieder wat wils. Genoten van een heerlijk diner, zeker de moeite van een bezoekje waard! Ella & Marc.
    Guido Jacobs, Utrecht op 12 dec 2006

Leuke sfeer en uitstekende lokatie om daarna de stad in te gaan. Echter, de prijs-kwaliteitverhouding vind ik niet optimaal. Kaart is beperkt, porties aan de kleine kant en de kwaliteit is niet bijzonder. Dit maakt het geheel iets aan de dure kant, zeker gezien de alternatieven die er in Utrecht bestaan.

19. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    g*dv*er heel verhaal getypt en nu alles foetsie...

nouw weer overnieuw :rolleyes:

allwoman>> danique en Dylan passen goed bijelkaar hoor, en gelukkig is je kiespijn gedeeltelijk over ...je hoort weer bij de levenden :whistle:

ischa: hoest met jouwn hand meis? ben je wel ff naar de arts geweest...ook ivm infectiegevaar?

marije> ik vind jaimy ook niet zo mooi...doet me ergens aan denken..daar komt het door..

mironne> vervelend dat je je verveeld...hahaha wat een zin...dus jullie hebben de klus weer gehad?alles nu op zijn plaats?

uhmmmmm verder de rest weer vergeten volgens mij....ik las nog iets over geboorte bedankjes...ook wij doen dit niet, is niet echt van hier...wel idd met en bruiloft...ach en de meesten gooien het zo allemaal weer weg..

vanaaf verjaardag van mijn moeder...die is
    50 geworden vandaag...dus gister nog alles versiert na dat we de babykamer inelkaar hadden gezet...was gisteraaf kapot!!

20. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    wat vinden jullie van damian?

als het een meisje was geworden had ze ésmee geheten....

Deel Deze Pagina