Vaak heb je zelf een bepaald associatie met een naam hé.. Iemand die je kent en die je niet erg leuk vind bijv. Damian doet mij denken aan de duivel.. En ik ken een Damian, echt een rotkind! Haha Ik zou er zelf dus niet voor kiezen om mn kind zo te noemen... Esmee voor een meisje vind ik wel erg leuk! Maar dat heb je nu niks aan Gefeliciteerd met je moeder trouwens Bianca!
TIJDJE TERUG HEB IK DEZE AL GEPLAATST: Ik heb deze site's bekeken voor de meeting: http://www.aperitivo-utrecht.nl/?act=menu High Tea 14.75 (bij mooi weer kan terras gereserveerd worden) http://www.ommekeer.info/ hightea: vanaf 19,50 http://www.polmanshuis.nl/ High tea I: vanaf 17.50 High tea II: vanaf 19,50 http://www.hetoudetolhuys.nl/ High Tea 18.75 Welke lijkt jullie leuk?
Mironne, na het zien van de websites gaat mijn voorkeur uit naar Aperitivo.. Puur omdat het er leuk en trendy uitziet.. Moeilijk beoordelen als je ergens nog niet geweest bent natuurlijk..
hahah iedereen zegt dat hé...dat damian doet denken aan de duivel...maar toch is dit niet zo..het heeft overigens nix met de duivel te maken, mijn vriend vind dit een mooie naam, en ik ook wel, maar zit toch nog steeds te kijken naar een andere naam...maar vind het erg moeilijk
Zo...kom weer even spieken. Ben al een eind met mn opdracht. Weet niet meer wie het vroeg, maar ik moet een verslag schrijven over een gedetineerde met een psychiatrische aandoening, best leuk om te doen, alleen er veel werk en lang geleden dat ik een opdracht voor school heb moeten maken. Ben nog niet helemaal klaar, maar ik heb nog even. Maandag ga ik weer verder. Ben bezig aan de opleiding justitieel verpleegkundige en de baas betaald, dat is helemaal mooi. Over Noa (Noah), vind het voor beide geslachten een erg leuke naam. Dylan vind ik eerlijk gezegd wat minder. Jaimy vind ik niet zo, maar dat komt omdat ik dan aan een heel vies meisje van vroeger moet denekn en aan een vervelende jongen waarmee ik in de brugklas zat. Dus...niet heel erg reëel van mij. Damian heb ik dezelfde asociatie mee als Marije. Sorry! Ik vind apperetivo en het oude tolhuis er leuk uitzien. Hangt ook een beetje van de groep af, zag nl dat aperetivo max 25 man kwijt kan. Dus hangt er vanaf met hoeveel we zijn. Bianca, gefeliciteerd met je moeder!
Ze lijken me allemaal wel wat behalve ommekeer. Ik weet niet wie er allemaal met de trein komen maar misschien wel handig dat het een beetje centraal bij het station ligt?
Ik heb een vraag voor jullie: Hoe hebben jullie het geregeld met opvang? En wat zijn jullie beroepen? Graag ook de ervaring van de meiden die al meerdere kinderen hebben. We zijn er namelijk nog steeds niet uit want ik werk in de gezondheidszorg met een onregelmatig rooster en mijn man zit in de beveiliging en heeft dus ook een onregelmatig rooster. Moeilijk moeilijk..... xxx
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mironne, Timzijnmama en/of Ischa31? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. 23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, het wordt een JONGEN 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, en het wordt een :-# 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 1 OKTOBER Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Sousa, 24 jaar, 1ste kindje 2 OKTOBER Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING Marijeee, 25 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het wordt een JONGEN 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, en het wordt een :-# Knoepert: 26 jaar, 4e kindje, kalender jongen en het wordt een :-# 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje, en het wordt een JONGEN Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE 5 OKTOBER Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje en het wordt een MEISJE Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje 6 OKTOBER Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een MEISJE Mariek73, 34 jaar, kindje, denkt zelf jongen Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN Lin83, 24 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Lotte27, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een MEISJE 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Timzijnmama, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, geslacht is een VERRASSING Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Charlie01, 2de kindje, kalender jongen Mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen Sam1973, 34 jaar, 2e kindje 10 OKTOBER Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje, en het wordt een MEISJE Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje, geslacht is een VERRASSING Jimmy, 24jaar Shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje Miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING Bianca24, 25 jaar, denkt zelf een meisje, het wordt een JONGEN Lelie4, 31 jaar, 1e kindje, het geslacht is een MEISJE 12 OKTOBER Nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen, en het wordt een :-# Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING 13 OKTOBER Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, en het wordt een :-# Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER Annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, het wordt een MEISJE Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een MEISJE Blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje en het wordt een :-# 17 OKTOBER Joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje, geslacht is een VERRASSING MamaG, 27 jaar, 1e kindje, kalender meisje, twijvelt zelf nog, geslacht is een VERRASSING 18 OKTOBER Lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen en het wordt een :-# Taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Denise1976, 31 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# Gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje Danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje en het wordt een :-# 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 23 OKTOBER Wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Tal74, 33 jaar, 4e + 5e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN en een MEISJE Liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje Klusser, 27 jaar, 1e kindje, kalender jongen 26 OKTOBER Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 27 OKTOBER Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen Just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Triessie, 28 jaar, 1e kindje 28 OKTOBER Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen Liz0104, 19 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ???? en het is een MEISJE 29 OKTOBER Allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER Vke, 25 jaar, 1e + 2e kindje, kalender jongen, geslacht is een VERRASSING Kus26, 26 jaar, 3e kindje 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje Totaal 12 jongens, 15 meisjes, 12 verrassingen, 2 tweelingen, 10 :-# AFSPRAKENLIJST 4 juni Timzijnmama: 20 weken echo (21w+6d), TattyTeddy: 20 weken echo, MamaG: extra echo 5 juni Audrey23: 20 weken echo, MamaG: 3e afspraak vk 6 juni Tal74: 20 weken echo,Kibi: 11.30u 22 weken echo zh, Guapetona: 20 weken echo + afspraak VK, liz0104: 19.30uur 20 weken echo, Lelie4: 20 weken echo 9 juni Symoen: 20 weken echo gyn, Justthe2 of us: 20 weken echo, brennmgn: vk 10 juni Kus26: 20 weken echo, denise1976: controle VK 11 juni Nony: vk, Allwoman: 20 weken echo, Hanne9: 20 weken echo 12 juni Triessie: 20 weken echo, Gerda1975: 20 weken echo, Annika: Afspraak 13 juni Lief649: 20 weken echo, Vke: 20 weken echo, Audrey: echo en gesprek gyn. 16 juni Hansje: 20 weken echo, Nony: pretecho, Butterfly: pretecho 17 juni Tam27: 14.00 u vk 18 juni Hansje: vk, Kibi: 24w controle gyn 18.45u 19 juni Bambie: gyn 23 juni Ellen1984 19.45 2d-3d echo 24 juni Jessica507: 2e pretecho, Lotte27: vk (echo), Butterfly: vk 25 juni Zico: pretecho, Liz0104: afspraak GYN 26 juni Zico: echo gyn. 27 juni Annika: pretecho 3D, Timzijnmama: 9.45u afspraak vk 30 juni Symoen: 3D/4D Echo 1 juli Lief: vk, Rolia: vk, Truus 13.40u vk 2 juli Tam27: 13.45u pretecho 19 juli Truus1980: 3d echo Laatste buddylijstje staat op pagina: 467 Laatste meetinglijstje (wie wil) staat op pagina: 471 Laatste meetinglijstje (wie kan) staat op pagina: 473 Liz0104: ik heb je gegevens toegevoegd
He meiden, Helaas kan ik niet mee met de meeting. Erg jammer, had er erg veel zin in. Maar op 19 juli beginnen hier de schoolvakanties en de eerste vakantiedag is voor mijn dochter. Even deze inluiden. Gezellig met zijn tweeën winkelen en terasje pakken. (heerlijk zo'n meid van alweer 8 jaar) Of als het heel mooi weer is gaan we gezellig naar het strand. Met de namen ben ik ook nog aan het stoeien. Vind Emy trouwens wel leuk. Zelf had ik Elise in gedachte, maar vannacht kwam ineens Eline in me op. Vind ik ook wel leuk. Heb net mijn man op zijn werk opgebeld om te vertellen over de naam Eline. Maar hij moest er nog even over nadenken. Mijn moeder heet Els, en daarom vond ik Elise wel erg leuk. Aangezien mijn eerste kind Francis heet en mijn vader heet Frans. Dan heb ik ze allebei gehad..haha.. En voor de rest vind ik het ook gewoon een mooie naam. Bianca: gefeliciteerd met je moeder! Verder weet ik het even niet meer. Iedereen heel veel succes vandaag met alles. Groetjes Lotte
Wij hebben beide een baan met regelmaat. Ik werk in het onderwijs en dus in de vakanties vrij. Onze kinderen gaan naar een kdv. Dit is heel constant met bijna altijd dezelfde leidsters. In het begin gingen ze een dag naar opa en oma en een dag naar het kdv. Maar op een gegeven moment werd schoonmoeder heel ernstig ziek en dus kozen we voor een extra dag kdv. Nooit gedoe met ziekte, want een leidster wordt gewoon vervangen en er is daarnaast ook altijd nog een bekende leidster, doordat ze met meerderen op de groep zijn. Daarnaast leren ze samen te spelen. Onze kinderen gaan naast het kdv niet naar een psz. Klinkt interessant Zena! Hebben de meeste gedetineerden niet een psychiatrische of psychische aandoening? Zijn er veel gewetenloze gedetineerden, dat lijken mij de moeilijksten. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat een helder denkend mens iets flikt waardoor hij (of zij) in de bak komt! Lotte, ik vind Eline net iets leuker dan Elise. Al is vernoemen ook leuk. Vind je vriend het niet vervelend dat zijn ouders niet vernoemd worden? Eline zou ik zelf ook kiezen, maar het dochtertje van mijn zusje heet al Celine. Dus dat valt af.
Rolia, ik werk niet in een gewone gevangenis. Ik werk met vreemdelingen. Veel illegalen en veel ongewenst vreemdelingen (dus met strafbaar feit op de naam, waardoor verblijfsvergunning wordt ingetrokken). Veel mensen hebben een psychische aandoening. Maar verder is er ook veel stress en onzekerheid, waardoor er ook de nodige begeleiding nodig is. Is heel leuk werk. Wel zwaar. Veel verbaal geweld en soms ook fysiek. Ik weet ip niet wie "gewoon"illegaal is en wie een delict heeft gepleegd. Dat wil ik ook niet. Dan zou ik anders tegen mensen aan gaan kijken en ik vind dat mijn mening geen invloed mag hebben op de zorg die mensen krijgen. Al kan ik wel in dossiers van andere gevangenissen zien of iemand in strafrecht heeft gezeten en dat zegt eigenlijk wel genoeg... Zico, jij werk wel in een reguliere PI toch? Als bewaarder toch? Hansje, wij werken ook allebei onregelmatig en wij hebben een gastouder bureau ingeschakeld. Ik heb uitegrekend dat ik ongeveer 18 uur opvang nodig ga hebben per week en kwam zo uit op een uurbedrag van 5,60. Dit is dus met de maandelijkse bijdrage aan het gastouder bureau erin verwerkt. Vond het goed te doen. Gisteren belden ze dat ze een mogelijk geschikte gastouder hebben gevonden en 2 juli hebben we een kennismakingsgesprek. Misschien een idee voor jou ook?
Die tip kreeg ik inderdaad ook al van een collega van mij dus ben het 1 en ander al aan het uitzoeken. De prijs valt inderdaad wel mee en je kunt het toch ook declareren bij de belastingdienst? Het frustrerende is dat we al wel een oplossing hadden maar volgens mijn roosteraar mag dat niet. Ik wil 18 uur gaan werken en mijn man is op zondag altijd vrij en werkt in ploegendiensten (40 uur per week) dus wij dachten als ik standaard op zondag een slaapdienst (is ongeveer 12 uur) draai hoeven we maar 1 keer in de 4 weken opvang te zorgen en dan iets verzinnen voor als ik doordeweeks een avonddienstje moet draaien om verder aan die 18 uur te komen dan zijn we eruit. Maar werd nu gezegd dat je geen vaste aanvraag mag doen voor in het weekend alleen voor doordeweeks. Ik heb het nagevraagd bij pz en hun zeggen dat dat nergens zwart op wit staat dus ga mooi nog even een babbeltje maken met mijn roosteraar. xxx
Sorry Mironne,dat berichtje heb ik dan toch gemist...zal later alle links ff bekijken hoor Damian vind ik persoonlijk ook niet zo eerlijk gezegt. ik vind deze namen dus mooi bij Danique: Noa of senna Milan of Noah?dylan?pffffff
@Hansje: Op dit moment zit onze dochter 1 dag in de week op het kinderdagverblijf voor 11 per week en met aftrek van de belastingbijdrage betaal ik 40 euro eigen bijdrage. Nou ben ik opticien en ga na de bevalling van ons tweede kindje twee en halve dag werken, maar op tijden dat het kvd niet meer open is, manlief is vrachtwagenchauffeur dus heeft ook nooit vaste tijden. Wij gaan dus ook voor een gastouder. De bijdrage voor twee kindjes voor twee dagen is ongeveer 80 euro in de maand. Goed te doen dus en reeel genoeg om te blijven werken ! Hoop dat je een beetje wijzer word van al deze info.
Hansje: ik kan je helaas niet helpen,ik blijf bewust de eerste 4 jaar thuis,ik vind dat heerlijk.mijn dochter ging met 2,5 wel 2 dagdelen per week naar peuterspeelzaal...best kans dat ik nu wel weer eerder ga werken,we zouden dan denk ik gebruik maken van een gastouder.
hier ben ik weer. Vandaag had ik de extra controle in het ziekenhuis voor die amnionstreng. Aangezien dat nog op voorschrift van mijn vroegere gyn was, dacht ik dat we op vijf minuten gingen buiten staan. Niet dus . Ik heb weer een uitgebreide echo gekregen, maar deze keer was ze veel klinischer dan twee weken terug bij mijn huidige gyn (althans dat gevoel had ik toch). Mijn huidige gyn heeft gewoon gekeken, vandaag werd alles verteld en genoteerd. Alles was in orde. Het allerbelangrijkste: de amnionstreng is WEG! Geknapt door het groeien van de vruchtzak . En het geslacht is bevestigd, we krijgen een meisje! We hebben twee 3D foto's meegekregen en zijn helemaal verliefd!
Mijnhemel wat is er weer geschreven! Allwoman, heerlijk dat je van je tand gedoe af bent! Hopelijk is de pijn snel over nu. Je namen: Dylan vind ik niks, omdat dat een van de meest voorkomende namen is hier in de VS, Milan vind ik niet zo, Noa voor meisje ook niet voor een jongen weer wel! Senna, hmmm weet niet. Danique vind ik heel leuk. Joli wachten duurt lang meid! Wij hebben nog niet eens besteld, manlief stelt steeds maar uit. Marije, Jayden en Jaimy is eigenlijk hetzelfde probleem als met Allwomans Dylan, je hoort het hier veel te veel en dan vind ik het automatisch niet leuk meer. Maar in NL past het wellicht beter? Damian en de duivel hahahahaha! Te veel naar de Omen films gekeken met Damian Thorn! Lief, als je na 3 jaar nog steeds dezelfde naam leuk vindt dan moet het de juiste zijn lijkt me! Rolia, Wolky's lopen idd zalig! Helaas zijn ze hier niet te krijgen. Bianca van harte met je moeders' 50e! Lotte, Elise vind ik leuker dan Eline. Emy niet zo, terwijl ik Amy wel weer leuk vind, idioot eigenlijk. Mironne hahaha! Dat je je vriend was vergeten te halen. Wat erg he! Kan mij nu dus ook heel goed overkomen. Wanneer komt Simone thuis? Wij hadden Julian Jorrit voor een jongen,maar dat gaat nu dus niet op! We vonden Isabelle voor een meid leuk,maar die staat in de VS op nr. 2 in de lijst, dus dat wordt niks. Bridget vonden we erg leuk totdat mijn zusje zei dat iedereen in NL denkt aan de muts Bridget Maasland, dus ook maar niet. Overigens vindt mijn man het ineens ook niet meer zo leuk. Ik vond Beaudien zo leuk, maar man weer niet. Nu denken we aan Charlotte, Odette, Jill, Julia, maar ongetwijfeld komen er nog meer naar voren. Net weer ff lekker met mijn hartsvriendin in NL gewebcammed. Haar 7 mnd. zoontje op schoot, echt geweldig dat dat zo kan. Hebben jullie het ook zo snel koud? Sinds ik zwanger ben heb ik het zo snel koud! Zelfs met het warme weer heb ik nog af en toe. En dan overal hier die obsessie met de airco! Afschuwelijk! Buiten 28 graden, in de winkel 15!