kibi gefeliciteerd met je meisje join the club hmm was weer drukke shoppingdag... vandaag naar nederlands putte geweest en daar in kruidvat enkele dingen gaan halen van winnie the pooh en dan ook nog naar zeeman heb weer wat kleedjes bij nuik toch weet wat het gaat worden ook een tankini gaan halen in hunkemoller... ben heel blij enkel doen mijn voetjes wel pijn nu... ooh mijn mannetje heeft een werkongeval gehad... hij is een stellingbouwer en is van één van de stellingen gevallen... hij zei dat het niet te erg was maar dat zijn rug erge pijn deed... maar hij kan zelf nog rijden dus ik ben aan het wachten tot ie er is... de namen... ik had Jay voor een jongen omdat je dat dan weer niet veel hoort en dan kunnen ze het niet afkorten... ik vind Devan of Devon ook wel mooi voor een jongen xx
Kibi: wat fijn! gefelicteerd meis,super dat alles goed is nu,nu echt genieten he ik vind Jay ook leuk,alleen heb ik dr weer een associatie meer,woont een jochie in de buurt die zo heet hier.
@ liz Heb net ook even zitten kijken op de site van hunkemoller. Moet namelijk ook nog voor badkleding want heb alleen maar bikini's en dat vind ik nu nou niet echt meer charmant staan haha Ik zag 1 leuke tankini was ook een zwangerschaps legergroen heb jij die ook? Hij was ook niet zo duur, misschien binnenkort toch maar eens passen......
Meiden is het nou heel gek dat ik het een beetje jammer en gek vind dat er BIJNA niemand reageert op mijn echo verhaal (dat hij niet doorging?) Heb even niet gereageerd om het af te wachten, maar ik vind dat best jammer. Heb ik eens iets waar ik HEEL erg mee zat, krijg ik bijna geen reacties... Ik ben niet boos hoor, vind het alleen erg jammer.... Gisteren dan toch een (gehaaste) echo gehad. Ze waren allebei heel aardig en zeiden dat alles okee was. De kleine heeft in stuit, met het hoofd naar beneden én dwars gelegen, dus we hebben van (bijna) alle kanten kunnen genieten. We hebben ook echt niet gezien wat het wordt en daar zijn we heel blij mee.
@timzijnmamma Ja het blijft altijd leuk en geweldig om je kleine te zien. Ik heb het verhaal gemist of ben het alweer vergeten van die echo die gister niet doorging. Sorry Waarom was ie ook alweer die extra echo?
Hey tzm Je hebt helemaal gelijk ik heb even terug zitten lezen en er zijn inderdaad maar 2 reacties geweest ofzo. Exl van mij Snel na jou verhaal kwam er een verhaal van annika waardoor ik denk dat die van jou een beetje "vergeten" is? Ik snap heel goed dat je het jammer vind maar de reacties gaan zo snel en er wordt zoveel tegelijk getypt. xxxxx
Wat ik al zei, ik ben ook niet boos, maar vind het gewoon jammer. Ik weet dat niet iedereen alles kan lezen, maar er waren echt bijna geen reacties...Maar ik hou er nu ook over op.
@ timzijnmamma, wij hadden gister ook die 20 weken echo gehad, ik heb toen aan de echoscopiste doorgegeven of ze ook extra goed naar het hartje kon kijken i.v.m. een neefje die een enrstige hart afwijking heeft. Daar hoefde geen ander persoon voor te komen. Ze heeft het hartje uitvergroot en ze zei dat de aders op de goede plaats waren aangesloten en dat de kleppen in het hartje goed werkte dus ze kon niets vinden. Wel mooi om te zien hoe het hartje werkt. Welke problemen zijn er dan bij jou in de familie? Mijn neefje mist 2 hartkleppen en het tussen schotje was niet gesloten. Hij is toen heel snel na de geboorte geopereerd kreeg nog een long ontsteking ook doordat de drain niet goed zat. Nu moet hij voor z'n 18e jaar weer terug en dan worden er kunst klepjes gemaakt in z'n hart. Mocht hij niet voor z'n 18e gaan dan kan zijn hartkamer uitzakken. Je merkt het wel aan hem hij is snel buiten adem en dan krijgt hij ernstige hoofdpijn. Hij kan niet echt meegaan met de rest. Verder is het een pracht ventje.
Er zitten in mijn familie 7 mensen met een aangeboren afwijking en daarvan leven er nog maar 2. (opa, oma, 2 tantes, oom, neefje en nichtje hebben/hadden het) Ik zei het woensdag ook, kun je niet gewoon extra naar het hart kijken, maar zo werkte het echt niet. Ik moest een heel ander soort echo zei ze, iniedergeval door een arts... Ik ben nu blij dat ze de goede echo gedaan hebben hoor, ik moet alleen wel tegen de vk zeggen dat ze het had moeten zeggen tegen me. Ik had vorige keer nl. ook deze echo gehad, maar ik dacht dat elke uitgebreide echo hetzelfde was. Maar nu blijkt dus van niet....
Tzm, echt erg maar ik kan het me niet eens herinneren dat je dat geschreven hebt! Tuurlijk ben je dan teleurgesteld dat je bijna niks hoort. Heb ik trouwens ook met mijn vraag over de commode hoogte. Ben je al 2 weken later en gaat ie ook nog niet door! Echt klote! Gelukkig ben je toch nog aardig geholpen, dat je niet het idee hebt dat je je bezwaard moet voelen. Gymnastisch baby-tje dus Vanaaf 1e yoga klas. Ben benieuwd.
Timzijnmama: sorry meid,ik heb het niet eens gelezen ben ik bang... Logisch dat je teleurgesteld was,..was het mooi jullie kleintje nu eens goed te kunnen bekijken? Wat fijn dat alles goed was en je mannetje het toch ook gezien heeft dd zo'n reactie toen zou mij persoonlijk ook even van slag maken hoor..mannen soms he
audrey: wat een heftig verhaal van je neefje,..gelukkig maar dat ze tegenwoordig zoveel kunnen. Gelukkig dat bij jullie ook goed was!
Hoi hoi Oktober mama's! Ik ben weer thuis vanuit Jamaica,en ben blij toe! Het was wel een leuek vakantie alleen hebben we van de 16 dagen 12 dagen regen gehad,ppfff.Dat is minder leuk en het hotel viel ook tegen. Dus ik ben blij dat ik weer thuis ben! Wat is er hier allemaal gebeurd,ik heb maar 3 pagina's teruggelezen,want ik weet niet eens hoeveel pagina's er onder tussen zijn geschreven. Dus wat heb ik nog onthouden: Kibi een dochter proficiat,en alles goed met jullie dochter,gelukkig meis! Susanna,jullie krijgen ook een dochter,gaaf zeg!Gefeliciteerd! Timzijnmama,je zou een 20 wk echo krijgen maar het ging niet door omdat er iemand bij moest komen ivm de hartafwijkingen in de fam. (als ik het goed onthou) Dat is klote zeg,dan kan ik me goed voorstellen dat je je enorm rot voelt. Ik las dat je nu een vluchtige echo hebt gehad,het is iets maar ik denk dat het niet bevredigend is,en ik vind het persoonlijk ook schandalig dat ze er zo makkelijk over doen om iemand maar weg te sturen en te zeggen dat die dan en dan maar terug moet komen! Als ze toch geen echo willen doen wordt je toch juist ongerust! Meis sterkte en ik hoop dat je snel een hele uitgebreide echo krijgt! (hoop dat ik het verhaal een beetje heb begrepen) Mironne,ik las dat de meeting 19 juli is,volgens mij voor mij goed hoor. Ik zag trouwens iets staan over een buddy lijst,wat is dat? En nog wat lijsten,wat waren dat voor lijsten? Tal,ik zag dat je tweeling een jongen en een meisje is,dat is super leuk zeg! Nu weet ik het echt niet meer,ben hartstikke moe van de vliegreis,dus mijn excuses! Maar ik schrijf vanaf vandaag weer actief mee! xxx Simone
Symoen welkom terug Timzijnmama ik hoop dat ik iets geantwoord had want herinner je verhaal nog ! zou het rot van mezelf vinde als ik niets gezegd heb.. in elk geval heb je nu je echo wel maar word je nog niet echt behandeld naar behoren he euhm die tankini dat ik heb is niet speciaal voor zwangere vrouwen het is er een gewone denk ik en heeft alle soorten kleurtjes :d heel fleurig xxx
welkom terug simone! fijn dat je toch nog een leuke vakantie gehad,wel balen dat het weer en hotel tegenvielen zeg! buddy is waar je aan door kan geven als je bijv bevallen bent en je buddy dat dan hier vermeld. er is ook een lijst waarop staat wie meegaat naar de meeting,dit kun je pb-en naar Mironne,anders mist ze het misschien ben je nou ook niet bruin geworden?
Simone, welkom terug en balen van het weer zeg! Dan ga je naar jamaica... Susanna, ik ga mijn commode voor je opmeten, maar toen ik het las sliep Tim al. Manlief is nl. 194 en we hebben er echt opgelet met kopen. Ik heb een vriendin die Tim wel eens in bad komt doen en die is niet zo groot. Ze moet altijd op een krukje staan....
Ik werk in een strafinrichting waar gedetineerden zitten en geinterneerden, wel in belgie. Als bewaaktster.
@ TZM : Sorry meid, heb je verhaal gemist denk, want ik had het nog niet meegekregen, maar wat hebben ze jou stom behandeld zeg ! Ik dacht eigenlijk dat je al op vakantie was, omdat je even niet gepost had, dat viel dan weer wel op ! Sorry hoor meis. @Simone: jammer van de regen en het hotel, ik hoop dat je van de rest wel hebt kunnen genieten! Welkom back !
TzM, ik kan me voorstellen dat het vervelend is. Heel goed zelfs, want ik heb het ook wel eens gehad. Later nog een stukje gequote, om het nogmaals onder de aandacht te brengen, maar geen reactie. Susanna, ik heb hem opgemeten voor je! Staat meteen onder je berichtje. Simone, welkom back! Jammer van de regen. Heb je nog wel dingen kunnen doen?