@Timzijnmama sorry ik heb je verhaal ook gemist *schaam schaam * @titus ik heb ook de laatste paar dagen dat ik snel om niets geirriteerd ben, gelukkig nog geen huilbuien. @Bianca24 ik kan begrijpen dat mensen Damian associeren met de duivel maar ik vind het een hele stoere jongensnaam, en je hebt inderdaad gelijk ik heb het opgezocht in het prisma voornamenboek de betekenis van de naam staat heel ergens anders voor. @kibi fijn te horen dat alles weer goed is en gefeliciteerd leuk een meid ! Ik ga zo even boodschappen doen, we vieren vanavond mijn vriend zijn verjaardag ( 34 jr ) dus er moet nog een hoop gebeuren. Hopelijk komt het zonnetje vandaag nog even voorbij, want nu ziet het er hier in Den Haag naar uit dat het zo gaat regen. Iedereen prettig weekend !
@denise: Fijne dag vandaag met het vieren van de verjaardag van je vriend en natuurlijk nog van harte Enne vandaag weer een mooie mijlpaal he
Wij hebben de mazzel dat mijn moeder op wil passen. Ik werk ook in de gezondheidszorg (8.30-17.30 dus regelmatig), maar mijn vriend werkt als machinist aan boord van vrachtschepen en is vaak 6 weken van huis en dan weer 6 weken thuis. Ik vind het zonde als we in de 6 weken dat hij thuis is, het KDV moeten doorbetalen. Het is ook niet zo dat hij exact weet wanneer hij thuis komt, kan wel is een weekje verschillen. Dus wij zijn heel blij met mijn moeder.
Goedemorgen allemaal: denise: gefeliciteerd met je man! Vannacht weer aan de paracetamol gegaan voor de kiespijn die weer opstak :S nu is het weer zo goed als weg,raar lijf hihi! fijn weekend allemaal!
Sorry Ik heb er ook overheen gelezen... Kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent, maar soms dan lees je alles heel vluchtig!
hey Simone, Welkom terug! Jammer van de regen kan me voorstellen dat je dan liever thuis bent... je zal wel last van een jetlag hebben, dus rust maar lekker uit. De meeting is idd op 19 juli, ergens in de middag! Liefs Mironne
Stom he van mijn vriend, soms dan geef ik hem een 2 kussen als ik wegga, ben ik vergeten dat ik het al een keer gedaan heb en soms loop ik weg zonder een kus en denk ik dat ik er al 1 heb gedaan. Deze zwangerschap is wel het ergste qua zwangerschapsdementie! Julia vind ik ook mooi, maar Julian nog mooier, mijn 1e kindje wat overleden is bij de geboorte heet Julian*. Bridget vind ik ook niets alleen al om die Bridget Maasland idd...
Ik wer 2,5 dag in de week, standaard op de dinsdag, dondermiddag en de vrijdag. Mijn vriend heeft een kantoorbaan en onze beide ouders passen op 1 van die dagen op. Ze werken zelf ook, maar hebben allebei wel een van die dagen als vaste dag vrij doorgegeven. met een onregelmatig rooster wordt het idd moeiljik. Is er geen opa of oma die op kan passen?
Hansje, wij hebben de opvang zo geregeld: Ik werk 2 dagen (di en vrij) en op dinsdag gaat Tim (en straks de kleine) altijd naar mijn vriendin. Manlief haalt hem dan na zijn slaapje weer op. Op vrijdag gaat manlief wel werken (hij begint altijd om 3.30 uur) maar komt naar huis als ik weg moet voor mijn werk (7 uur of 8.15) en is hij dus de hele dag thuis (hij werkt 6 dgn per week) Op maandag komen de kids van mijn vriendin bij mij, de ene is 2 jaar en de andere 3 maanden. Straks hebben we dus allebei op 1 dag 4 kids onder de 3 jaar, lekker druk hihi. Maar ik werk in de kinderopvang en daar heb ik er samen met mijn collega 12 op een dag en mijn vriendin heeft dat ook gedaan en staat nu al jaren voor de klas. Wij zijn dus wel wat gewend Als ik jouw situatie zo lees zou ik voor een gastouder gaan. Die zijn over het algemeen heel flexibel en betaal je alleen voor de uren die je ook gebruikt. Een kdv lijkt me voor jou ook niet echt handig. Bij ons geen oma's die op kunnen passen. De ene (mijne) woont op meer dan een uur rijden en de andere woont ook niet echt dichtbij en is al een jaartje ouder, daarbij komt dat ik daar niet aan moet denken... Vanavond vier ik met 2 vriendinnen onze 30e verjaardag in een zaal met dj en zo'n 90 mensen. Tim gaat vanavond bij haar slapen, omdat ze niet op het feest komt (goh, reuze jammer....*not*) en dat zit me ook al niet helemaal lekker. Kijk ze is lief voor hem hoor en hij heeft het er vast leuk, maar om hem daar nou elke week te brengen...nee, bedankt
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mironne, Timzijnmama en/of Ischa31? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. 23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, het wordt een JONGEN 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, en het wordt een :-# 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 1 OKTOBER Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Sousa, 24 jaar, 1ste kindje 2 OKTOBER Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING Marijeee, 25 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het wordt een JONGEN 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, en het wordt een :-# Knoepert: 26 jaar, 4e kindje, kalender jongen en het wordt een :-# 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje, en het wordt een JONGEN Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE 5 OKTOBER Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje en het wordt een MEISJE Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje 6 OKTOBER Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een MEISJE Mariek73, 34 jaar, kindje, denkt zelf jongen Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN Lin83, 24 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Lotte27, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een MEISJE 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Timzijnmama, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, geslacht is een VERRASSING Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Charlie01, 2de kindje, kalender jongen Mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen Sam1973, 34 jaar, 2e kindje 10 OKTOBER Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje, en het wordt een MEISJE Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje, geslacht is een VERRASSING Jimmy, 24jaar Shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje Miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Mikatjuh, 1e kindje, denkt zelf ??? 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING Bianca24, 25 jaar, denkt zelf een meisje, het wordt een JONGEN Lelie4, 31 jaar, 1e kindje, het geslacht is een MEISJE 12 OKTOBER Nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen, en het wordt een :-# Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING 13 OKTOBER Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, en het wordt een :-# Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER Annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, het wordt een MEISJE Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een MEISJE Blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje en het wordt een :-# 17 OKTOBER Joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje, geslacht is een VERRASSING MamaG, 27 jaar, 1e kindje, kalender meisje, twijvelt zelf nog, geslacht is een VERRASSING 18 OKTOBER Lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen en het wordt een :-# Taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Denise1976, 31 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# Gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje Danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje en het wordt een :-# 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 23 OKTOBER Wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Tal74, 33 jaar, 4e + 5e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN en een MEISJE Liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje Klusser, 27 jaar, 1e kindje, kalender jongen 26 OKTOBER Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 27 OKTOBER Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen Just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Triessie, 28 jaar, 1e kindje 28 OKTOBER Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen Liz0104, 19 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ???? en het is een MEISJE 29 OKTOBER Allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER Vke, 25 jaar, 1e + 2e kindje, kalender jongen, geslacht is een VERRASSING Kus26, 26 jaar, 3e kindje 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje Totaal 12 jongens, 15 meisjes, 12 verrassingen, 2 tweelingen, 10 :-# AFSPRAKENLIJST 9 juni Symoen: 20 weken echo gyn, Justthe2 of us: 20 weken echo, brennmgn: vk 10 juni Kus26: 20 weken echo, denise1976: controle VK 11 juni Nony: vk, Allwoman: 20 weken echo, Hanne9: 20 weken echo 12 juni Triessie: 20 weken echo, Gerda1975: 20 weken echo, Annika: Afspraak 13 juni Lief649: 20 weken echo, Vke: 20 weken echo, Audrey: echo en gesprek gyn. 16 juni Hansje: 20 weken echo, Nony: pretecho, Butterfly: pretecho 17 juni Tam27: 14.00 u vk 18 juni Hansje: vk, Kibi: 24w controle gyn 18.45u 19 juni Bambie: gyn 23 juni Ellen1984 19.45 2d-3d echo 24 juni Jessica507: 2e pretecho, Lotte27: vk (echo), Butterfly: vk 25 juni Zico: pretecho, Liz0104: afspraak GYN 26 juni Zico: echo gyn. 27 juni Annika: pretecho 3D, Timzijnmama: 9.45u afspraak vk 30 juni Symoen: 3D/4D Echo 1 juli Lief: vk, Rolia: vk, Truus 13.40u vk 2 juli Tam27: 13.45u pretecho 19 juli Truus1980: 3d echo Laatste buddylijstje staat op pagina: 467 Laatste meetinglijstje (wie wil) staat op pagina: 471 Laatste meetinglijstje (wie kan) staat op pagina: 473 Mikatjuh: ik heb je toegevoegd aan de lijst
hey meiden eindelijk wat tijd gevonden om rustig bij te lezen, anders moet ik me altijd haasten. - over opvang: ons kindje gaat de hele werkweek naar de opvang gaan. Ik werk 39u/week en mijn vriend ook zoiets. Mijn moeder kan wel bijspringen (zij werkt niet meer), maar het is ook niet de bedoeling om haar als full time oppas te gebruiken. Als onze meid ziek is en niet naar de opvang mag, zal ze natuurlijk altijd kunnen helpen. Mijn moeder woont op vijf minuutjes, dus dat is superhandig. Ik ben me in heel wat verschillende kdv's gaan informeren toen ik pas wist dat ik zwanger was. Uiteindelijk mocht ik in maar 3 verblijven op de wachtlijst. Alle anderen zaten vol. Ondertussen weet ik al dat ze in eentje al zeker niet terecht zal kunnen. Nu wel hopen dat de andere twee wel plaats hebben, anders hebben we een groot probleem. - aj Simone da's minder. Regen en dan nog slecht hotel. Is het daar dan al orkaanseizoen? Ik dacht dat je pas later in het jaar in die regio gevaar liep op orkanen of continue regen. - @Timzijnmama: drie weken woehoe! Heb je vanalles gepland? Ik moet nog 23 dagen vakantie opnemen voor mijn bevallingsverlof (in België mag je werken tot 1 week voor je datum, dus bij mij eind september). Ik weet nog altijd niet hoe ik dat ga regelen. We hebben geen vakantie geboekt door de verbouwingswerken en al mijn vakantie voor mijn bevallingsverlof plakken, dan loop ik het risico dat ik al die dagen kwijt ben als ik vroeger beval dan voorzien. Ik kan de knoop maar niet doorhakken... - @ Joli: wat vond je nu van Celine Dion? - @ Tam: gaat het beter met je harde buiken? - @ Allwoman: thank God for paracetamol . Het huis staat al aan de kant, straks mijn was te drogen hangen en dan na de middag weer op schok voor ons huis. Druk druk druk. Gelukkig ( ) was ik om 7u klaarwakker omdat onze meid een balletrecital aan het opvoeren was in mijn buik nadat ze om 5u al een eerste keer gerepeteerd had.
We gaan maandag op dinsdagnacht voor 2 weken naar Frankrijk. Heerlijk in een stacaravan, hoewel het weer niet echt best is nog... Kibi, ik neem mijn vakantiedagen die ik over heb aansluitend aan mijn verlof op. Het is dan wel in het nieuwe jaar (moet als ik op tijd beval 18 of 19 dec weer werken) maar dat was geen probleem. De dagen gaan ook pas in, als mijn verlof echt voorbij is (als ik dus later beval, gaan de vrije dagen later in) is dat bij jullie anders geregeld? En zie je er niet tegenop om zoveel te blijven werken?
De echo foto's staan in mijn album. Ik weet niet hoe jullie ze pagina vullend krijgen hoor, ik heb ze gescand en dan worden ze zo...
met Paint selecteren en dan CTRL-C (kopieren) dan naar bestand, kiezen voor NIEUW, dan CTRL-V (plakken) en die oplaan als jpeg formaat
In België moet je je wettelijke vakantiedagen (20 dagen) verplicht opnemen in dat kalenderjaar. Of toch in mijn sector. Dat betekent dat ik voor 31 december 2008 die twintig dagen moet opnemen. Hier hebben we 15 weken bevallingsverlof. De meeste vrouwen nemen 1 weekje ervoor en 14 weken erna. In mijn geval zou ik midden januari terug beginnen en moet ik dus al mijn wettelijke dagen opnemen voor mijn verlof. Hoe het zit als je echt twee weken later bevalt, moet ik nog eens nakijken, dat weet ik eerlijk gezegd niet. Over werken: ik werk wel 39u/week, maar ik heb een heel rustige job. Ik begin meestal rond 7u45 te werken en kan dan naar huis om 16u15. Van stress is er geen sprake . Aangezien ik meer werk dan de Belgische standaard, heb ik per jaar ook 12 vakantiedagen extra. En da's dan weer mooi meegenomen, extra betaalde vakantie om met gezinnetje door te brengen . Mocht ik in de dienstensector werken bijvoorbeeld, zou ik het niet trekken, maar gelukkig heb ik een job die heel goed meevalt op elk gebied.
timzijnmama:ik kan me herinderen dat je iets over die echo had geschreven, en volgens mij heb ik er ook niet op gereageerd, kan me indenken dat je dat erg vervelend vind...het forum is ook echt ff om je op te trekken aan elkaar vind ik...en als je dan geen reactie krijgt is dat erg sneu ...i' am sorry maar ben blij dat je alsnog een echo heb gehad...wellis waar een korte maar toch eentje uhmmmm en dan over hoe we dat doen met werken en opvang.. nouw ik ga minder werken, werk nu 80% in de zorg, dat is best wel veel, voor in de zorg.... en de dg dat ik vrij ben dan, ben ik vrij (duhhhhh ) en de dg dat ik werken moet willen mijn pa en ma of mijn schoonpa en ma wel oppassen. ik zal dan vast ook wel late diensten erbij hebben, dus dan kan manlief ons ukkie verzorgen ect.... denk dat het ons dan wel zal lukken nu worden onze wonings ook nog een in de verkoop gedaan...we huren nu....dus maar ff kijken wat de prijs word, en word die redelijk dan gaan we hem kopen..volgende week donderdag komt er hier iemand van die instantie kijken naar de waarde van het huis. fijne verjaardag voor diegene,volgens mij timzijnmama....zal wel een groot feest worden dan....gaan ze je ook nog verrassen ergens mee? een stukje opvoeren ofzow? nouw wij krijgen zometeen bezoek....die blijven denk ik eten met de kleine (net een jaar).....en dan morgen naar pretpark....whoeeeeeeeeei
vanaf morgen tot volgende week zaterdag zit ik in duitsland voor een fietstocht voor het goede doel, de fietsers gaan 600km fietsen en zit bij in de volgwagen. Dus je zal een weekje niets van me horen
Veel plezier. Ik begrijp dat je zelf niet gaat fietsen of wel? @ Hansje: Ik werk ook onregelmatig, maar kan gelukkig met mijn werk wel duidelijke afspraken maken. De kleine gaat 2 dagen naar de creche. De rest van de tijd dat ik moet werken, past mijn schoonmoeder op. Ik hoop dat ik over een jaartje weer lekker als oproepkracht kan gaan werken, zodat ik zelf mijn tijden een beetje kan indelen. Groetjes Lotte