ola, kiespijn.auw.ik ben met ieder kind wel een tand kwijtgeraakt zeg maar.niet eruit gevallen maar afgebroken enzo. de meeting,helaas kan ik er niet bij zijn.ik moet die dag nog werken.ik ben nagelstyliste en ga vanaf die dag 3 weken dicht.ik heb dan vakantie dus de laatste klanten werk ik zaterdags weg.jammer. verder hier alles goed.vrijdag de echo gehad en alles zat erop en eraan. alles zat op de termijn en deed het goed.en weet je..................................................................................................................HET WORD EEN BABY! \/
Het is hier 5 's ochtends en ik ben klaarwakker. Kan niet slapen van de hitte. Keb ook al een Deense krakeling op. We hadden trouwens nog een nota gehad van de echo, $ 830,-! Kassa! Die gaat meteen linea recta naar de Unive' Keb nog niet de nieuwste posts gelezen, dat komt straks wel. Ga weer ff proberen te slapen. Tot later.
Zo heb ff 15 pagina's doorgeworsteld haha, ben druk bezig geweest en dat heb ik geweten ook, ben even teruggefloten, had harde buiken en steken, echt een teken dat ik nu iets rustiger aan moet doen, dus dat proberen we dan maar.' Thuis of in het ziekenhuis bevallen, in principe gaan we het gewoon thuis proberen, dat is de bedoeling en dan zien we wel hoe het allemaal loopt, vaak zijn dat soort dingen toch niet helemaal te plannen, maar in ieder geval, mijn streven is thuis!En we gaan het ook gewoon met zijn tweetjes doen, ja en de vk natuurlijk, maar ik wil geen moeders of vaders erbij hebben, dit hebben we samen gemaakt en gaan we samen ter wereld brengen, alhoewel ik natuurlijk het zwaarste werk heb haha. ik las net ook iets over naar het strand gaan? ik woon vlakbij het strand, maar kan er vandaag echt niet naar toe, het is hier potdicht! Geen zonnetje te bekennen! Wel jammer hoor! Verder weet ik het ff niet meer...oh ja, hoe gaat het met jullie gewicht, was tot nu toe 4,5 kilo aangekomen, maar krijg nu het idee dat het ineens harder gaan, jammer, vond het zo netjes van mezelf haha.
Liz, Ook wij gaan voor een thuisbevalling. Hopen dat het deze keer wel lukt. Bij de andere twee wilde ik dat ook, maar dat is dus beide keren niet gelukt. De eerste omdat ik er plotseling een medische indicatie voor kreeg (zw.vergifting) en bij de tweede kon het niet, omdat in onze praktijk maar 1 vk beschikbaar was, de anderen waren ziek. Uit voorzorg moest ik toen naar het ziekenhuis komen. Het is hier bij onze praktijk sowieso de bedoeling dat als je in het weekend bevalt of tijdens vakantie perioden dat je dan naar het ziekenhuis moet. Blub, Super dat alles goed was! En fijn dat het een baby wordt Mariaatje, doe lekker rustig aan met die harde buiken. Qua gewicht: Ik vind 4,5 kg heel netjes Ik zeg maar niks :-# Vandaag ben ik 24 weken. Toch ook wel weer een mijlpaal, vanaf 24 wk is de baby levensvatbaar.
Hoi meiden, Er werd een vraag gesteld over opvang kinderen en werk in de zorg. Nynke gaat momenteel drie vaste dagen naar het kdv, ik geef deze dagen ook altijd op mijn werk door en gelukkig plannen ze mij dan ook wel in die dagen. De avonden en weekenden is mijn man natuurlijk gewoon thuis. Alleen nachtdiensten is wat rot regelen hier, gelukkig werk ik maar gemiddeld 16 uur per week, dus plannen ze mij niet zo heel vaak in de nachtdiensten in. Ik wil dit keer ook thuis bevallen. Met Nynke beviel ik in het ziekenhuis vanwege medicatiegebruik (waar ik nu gelukkig vanaf ben) en dat was achteraf maar goed ook, ik had namelijk een niet vorderende ontsluiting, Nynke bleek ook helemaal niet goed te liggen en uiteindelijk aan het infuus gelegen en Nynke is gehaald met de vacuumpomp. Nu wil ik gewoon lekker thuis blijven en als het echt niet gaat dan is het ziekenhuis hier ook vlakbij. @kus, mooi buikje hoor @rolia, gefeliciteerd met je mijlpaal
Buddy gefeliciteerd met je 24 weken Blub gelukkig maar dat het een baby is en geen aap . Je hoopte op een meisje en is je wens uitgekomen? Mariaatje, ik zou willen dat ik maar 4,5 kilo aangekomen was tot nu toe Ik heb de laatste dagen heel veel last van mijn heup/rug. Vooral als ik op mijn rug in bed lig kan ik niet meer omdraaien zo'n pijn doet het. En overdag gaat het wel maar als het later op de dag wordt heb ik ook pijn bij het lopen. Ik moet in het ziekenhuis bevallen ivm te hoge bloeddruk. Maar ik vind het ook helemaal niet erg. En over opvang enz. mijn vriend is thuis en ik werk fulltime 36 uur (op dit moment niet ivm mijn bloeddruk). Dus grotendeels zorgt mijn vriend dadelijk voor ons mannetje. Ik heb nog een nieuwe buikfoto in mijn album gezet en van ons babykamertje moet nog wel meer aangekleed (gordijnen enz) worden maar dat komt nog wel.
hoi hoi dames. Wil graag even weten wie vind mijn hyves schokkerend of eng? Heb net commentaar gekregen van iemand die dat vond en wil graag van jullie weten of dat zo is? Groetjes Annika annikamv2.hyves.nl
Goedemiddag allemaal, Wij moeten nog 2nachtjes slapen en dan krijgen wij onze spulletjes. Mijn man heeft 1muur lime groen geverfd en het ziet best leuk uit, maar wel nog even wennen nu. Als er dadelijk spulletjes instaan is het ook anders. Hier is het vandaag somber weer, het zonntje komt niet uit maar het is wel droog. Ben boven aan de poets en de ramen van buiten en binnen aan het doen, is laatst de ramenwasser geweest en door die saharazand zit weer alles onder. Afgelopen week heb ik beneden gedaan dus ze zijn bijna allemaal schoon. Het zijn maar 28 ramen vandaar de ramenwasser die komt om de 8weken. groetjes
Mooie meubeltjes, Ischa! En je buik begint al lekker te groeien. Balen van die rugklachten. Zouden het geen bekkenklachten kunnen zijn? Hoe is het nu met je hand dan? Annika, ik kan je hyves niet zien (profiel is niet zichtbaar voor iedereen) Maar wat vond die persoon dan zo shokkerend?
Hey annika, Kan niet alles zien omdat je profiel niet zichtbaar is maar het is een beetje dubbel. Ik neem aan dat je daar met youri* ligt? xxx
@ Annika, ik vind het ook helemaal niet schokkend hoor! Hoe komen ze daarbij! Liefs en dikke knuffel, Patricia
Met mijn hand gaat het wel goed, heb op advies van iemand een dikke laag vaseline erop gedaan en er begint al een korst op te komen. Dinsdag moet ik toch naar het ziekenhuis dus dan vraag ik het wel even na van mijn rug.
ja is een foto van mij lotte en youri. Willen jullie alles zien mogen jullie me ook wel toevoegen hoor. Veel liefs
Annika, als ze dat vinden, moeten ze er niet naar kijken... Kiezeltje, zo'n handig programma heb ik niet voor bij de scanner... Liz, ik las in mijn eerste zw. schap ook alles wat los en vast zat hoor. Nu elke week de vorderingen. Hansje, kramp is het een zw.schapskwaal...ik heb het niet, maar sterkte. Susanna, ketsjing! Wat een geld voor een echo! Mariaatje, ik ben 5 kg aangekomen totaal, maar de laatste weken gaat het ook ineens als een bezetene omhoog helaas... Rolia, wat gek dat je in het weekend of vakantie naar het ziekenhuis moet! Meiden, het feest was geweldig. Heb bijna de hele avond staan swingen en dat ging best aardig. Iedereen vroeg al steeds of het nog wel ging... Het laatste liedje "met zijn allen, van Hennie huisman" heb ik staan springen en dat was iets teveel...kanon harde buik totdat ik in mijn bedje lag.... Helaas zijn er toch mensen niet gekomen die niet hadden afgemeld en dat vind ik nooit zo netjes. Ik had ook nog een afmelding op het laatste moment ( 3 stellen trouwens) jammer is dat...maar ja, het feest was er niet minder om! Ik wil ook niemand behalve manlief en vk (en kraamhulp evt) bij de bevalling hoor, zou ik me toch niet helemaal op mijn gemak voelen denk ik. Helaas moet ik in het ziekenhuis bevallen. Bij Tim was ik gewoon thuis en dat was erg prettig (voor hoever bevallen prettig is..hihi) maar mijn placenta kwam na de bevalling niet los. Ik moest toen alsnog met de ambulance naar het ziekenhuis om de placenta in de ok te laten verwijderen. Omdat ik nu een verhoogde kans heb dat het weer gebeurd, moet ik in het ziekenhuis. En daar baal ik toch van..... Heb ook geen idee wat we met Tim moeten doen op dat moment? Wat doen jullie met jullie kids als de bevalling begint? Nou ga verder met inpakken, strijken etc. Vanmiddag ff lekker met Tim naar de kermis (is hij nog nooit geweest)
Wat fijn dat je een leuk feest hebt gehad TZM . En inderdaad afmeldingen heb je altijd. Veel plezier vanmiddag op de kermis. Voor ons is het de 1e dus wat betreft kinderen hoeven we geen opvang te regelen als ik moet bevallen alleen wel voor onze honden. En dat zal niet gemakkelijk zijn. Mijn vrienden en familie wonen hier allemaal 1 uur vandaan op 1 vriendin na maar die is dan zelf ook al bijna op het einde van haar zwangerschap dus zal daar ook niet op zitten te wachten. En mijn schoonouders zijn helaas niet meer in ons midden. Dus daar moeten we nog een oplossing voor vinden.