Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annika1985

annika1985 Niet meer actief

i kbeval in het ziekenhuis.
    aangezien ik met 38 weken word ingeleid heb ik dus een datum van te voren.
    Maar Lotte kan eigenlijk onderhand wel bij iedereen terecht.

Veel liefs Annika

2. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    @timzijnmama, fijn dat het feest leuk was, inderdaad jammer dat er mensen niet komen en ook niet even afmelden, is wel zo netjes he.

@annika, ik vind het niet shockerend hoor en anders moeten mensen er niet naar kijken.

@ischa, mooie meubeltjes :D

@audrey, 28 ramen :confused:

3. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    TzM, leuk dat het feest zo geslaagd was en dat je heerlijk uit je dak kon gaan. Het plannen van wat je met je oudste doet is lastig omdat je nooit weet wanneer het gaat gebeuren. Bij onze tweede begon het 's nachts en hebben mijn ouders de oudste opgehaald. Hij heeft daar gewoon weer verder geslapen. De volgende ochtend heel vroeg kwamen ze al met hem naar ons toe. (ik had een super snelle bevalling)

Bij onze praktijk zijn er in het weekend en tijdens vakantie minder vk's aanwezig en is de kans dat er meerdere bevallingen tegelijk komen te groot, waardoor ze uit voorzorg vrouwen naar het ziekenhuis laten komen. Ze kunnen dan makkelijk wisselen tussen beide verloskamers. Ik vind het wel een veilig idee eigenlijk.

Annika, ik vind ook dat ze niet moeten zeuren. Dan kijken ze maar niet inderdaad.

Ischa, kun je geen buren vragen om de honden even uit te laten?

4. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Wat lief zeg!

Mijn moeder is bij de bevalling van Julian* (mijn 1e kindje die is overleden voor de bevalling) geweest, ik wou graag dat ze het ook op een positieve manier mee kon maken, dus is ze ook bij de bevalling van Milan geweest, evenals mijn schoonmoeder (waar ik een erg goede band mee heb). Ook dit keer zijn ze er beiden bij, en als het mogelijk is zelfs Lars vader, die alles gaat filmen! Een van mijn nichten past dan op Milan!

5. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Ik ben abonnee van het blad "Kinderen" al vanaf de zwangerschap van Milan, vind die bladeren heerlijk om te lezen!

Ik beval trouwens in het ziekenhuis, wegens medische indicatie. Aangezien mijn 1e kindje is overleden vlak voor de bevalling, ben ik dat verplicht, maar vind het totaal niet erg, als er wat is zijn ze altijd dichtbij!

6. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    nee hoor niets engs aan, als ze het niet willen zien dan kijken ze maar de andere kant op!

7. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Hallo dames,

Ik heb nog weinig tot geen berichten gehad op mail dat de meeting 19 juli gaat plaatsvinden, rond 13.00 in de middag.

De High-Tea zal hoogstwaarschijnlijk plaatsvinden bij Aperitivo
    http://www.aperitivo-utrecht.nl
    De kosten van deze High Tea is ongeveer 15 euro p.p. (exclusief de kosten van vervoer waar je zelf voor moet zorgen).

Graag zou ik van degene die WEL mee willen, VOOR maandag 16 juni een reactie via PB hebben!

Bij minder dan 15 mensen gaat de meeting helaas niet door!

Groetjes Mironne

8. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Wie gaan er wel mee:
    Zena (mits glutenvrij)
    Allwoman
    Marijeee
    Mironne
    Timzijnmama
    Simone
    Kim Hofstede (vegetarisch)

9. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Heb je ook een mail gestuurd :D

10. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    @mironne, ik ga ook mee :D

11. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    ik ben vanaag niet helemaal in mijn hum ben weer wat misselijk maar misschien ook wel eigenschuld ik heb nog geen normale maaltijd genuttigd vandaag alleen zo hapsnap. voel me nu echt niet lekker blehhhhhh.
    morgen maar eens kijken hoe ik me voel anders ga ik niet werken hoor.

ik kan het niet zien annika, maar kan me voorstellen dat het voor andere 'griezelig" is maar ben wel van mening dat ze er dan niet naar moeten kijken dus zou het lekker laten staan. tis wel jou herinering aan jou mooie mannetje.

12. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Annika,laat anderen lekker zeiken,dan kijken ze maar niet.Het is jouw leven en jouw hyves,je moet zelf weten wat je erop zet!

Weet niet meer wie het vroeg maar ik beval in het zh,een geplande keizersnee ivm mijn gezondheid!

Ik lees wij jonge ouders en ouders van nu.Vind dat altijd leuke magazines.

Tzm,mooi dat je een geslaagd feest hebt gehad!Vandaag maar lekker uitrusten!

Zico en Tzm fijne vakantie,lekker genieten.

Mironne,jammer dat er nog maar zo weinig mensen zijn voor de meeting.

Susanna,wow 830 dollar,ppfff.Idd gelijk doorsturen.

groetne Simone

13. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    de Wij jonge ouders lees ik ook altijd :)
    pfff heb net gelezen hier op de vlinderlounge... :s :s voel me helemaal weemoedig nu... had er niet bij stilgestaan dat er zoveel mis kon gaan en dat het zo vaak gebeurt :s ben heel bang nu x

14. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    ik heb ook ff snel gekeken en een paar verhalen gelezen..idd je moet er niet bij na gaan denken dat zoiets gebeurd....ik vind het heel heel heel erg verdrietig allemaal...en word er helemaal mal van :cry:

ik lees ook veel boekjes en op internet dingetjes opzoeken...ik wil het liefs thuis bevallen als alles dat toelaat...lekker vertrouwd in je eigen opgeving...

15. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    ik heb ook ff snel gekeken en een paar verhalen gelezen..idd je moet er niet bij na gaan denken dat zoiets gebeurd....ik vind het heel heel heel erg verdrietig allemaal...en word er helemaal mal van :cry:

ik lees ook veel boekjes en op internet dingetjes opzoeken...ik wil het liefs thuis bevallen als alles dat toelaat...lekker vertrouwd in je eigen opgeving...

16. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Ja, echt vreselijke dingen staan erbij.. Ik word er helemaal eng van... Wij mogen nu 20 weken en 3 dagen zwanger zijn van ons 1e wonder. Dit is helaas niet vanzelf gegaan maar na bijna 2 jaar MMM. we verwachten de kleine jongen op 23 oktober... Ik hoop en bid dat wij hem veilig in onze armen kunnen sluiten..

Uiteraard wens ik dat alle mama's to be toe...

17. channa

channa Actief lid

18 mei 2008
    231
    1
    0
    stylist
    dnk dat ik hier wel op mag klikken hihi...ben 20-10 itgerekend zelf 16-10 jarig en me vriend 21 -10

wat een stunt niet:D

18. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    hee allemaal,

@ annika: zoals de rest al zegt niks van aantrekken wat iedereen zegt hoor! Je zet op je hyves wat je er zelf kwijt wil.

Wat betreft bevallen: ik ga thuis bevallen (als alles goed gaat natuurlijk), k heb eigenlijk een hekel aan ziekenhuizen.
    Trouwens leuk om te lezen dat k niet de enige ben die dr moeder bij de bevalling heeft :)

De vlinderlounge keek ik in t begin wel vaker, maar dat doe k nu absoluut niet meer want dan ga k me alleen maar druk maken dat het mij overkomt, wat natuurlijk opzich altijd zou kunnen, maar t heeft geen zin om me daar druk over te maken voor zich zoiets voordoet..

Hmm, ik had nog een vraagje maar k weet niet meer wat :( (hoezo vergeetachtig? :p )

19. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Hallo allemaal!

Timzijnmama: Super dat jullie feest zo geslaagd was joh! Beetje jammer van de mensen die niet hebben afgebeld, je hebt ze er ook altijd tussen zitten hè :rolleyes: .... Nu lekker inpakken en dan bijna richting Viva La France! Alvast een fijne vakantie!

Liz: Ik verslint ook heeeeel veel leesvoer hoor ;) , alleen maar leuk toch?!

Maria: Zit alles potdicht bij jullie meis?! Hier een stralende zon! Lekker wezen fietsen vanmiddag en nu nog staat alles wagenwijd open!

Titus: Hoe voel je je ondertussen nu? Rustig aan hè?! Sterkte...

Annika: Ik kan het helaas ook niet zien, maar joh! Laat die mensen lekker de rambam krijgen! Youri* hoort erbij, en wie dat niet wil zien, kijkt toch lekker niet?!

Over de bevalling: Ik wil graag in het ziekenhuis bevallen, gewoon omdat ik dat een prettig idee vind. M'n moeder is er ook bij! Ben ik zo enorm blij mee! Ik heb haar een week of 4 geleden gevraagd, ze heeft er even over moeten denken, omdat het haar heel moeilijk lijkt om mij pijn te zien hebben. Gelukkig heeft ze vandeweek gezegd dat ze het doet en daar ben ik zo enorm blij mee :D ! Verder is natuurlijk hubbielief erbij en de VK en dat vind ik het wel weer genoeg ;) ....

De vlinderlounge kijk ik niet, ik weet van mezelf dat ik me dat tè erg aan ga trekken en dat wil ik niet.... Hoe erg ook, geloof me! Maar ik voel dat ik dat emotioneel echt niet trek.... Ik concentreer me alleen maar op mezelf en onze beeb, dat is voor mij nu het belangrijkste en de kleine heeft er niets aan als mama verdrietig en bang is toch?! (Het klinkt misschien heel egoïstisch van me, maar zo bedoel ik dat uiteraard niet! Het is meer een soort van zelfbescherming.)

20. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    ohja! :oops: ik weet het al :p

Ik weet niet hoe dat bij jullie zit, maar wij maken geen geheim van t geslacht in onze omgeving en sommige mensen reageren daar zo raar op.. Zo van: zoiets vertel je toch niet? :confused: Ik heb echt zoiets van: dat moeten we toch zelf weten? Sommige mensen nemen t ons zelfs kwalijk dat we t al wilden weten van te voren :( Meer mensen die hier ervaring mee hebben?

Deel Deze Pagina