Ja, dat hebben wij ook.... Ow, dat vertel je al (kijken ze ongelovig)... Ja, ik bedoel ik vind het alleen maar leuk, het wordt concreter voor jezelf.. Maar ook voor de omgeving
ja dat hebben wij ook, echt zo van hoe kan je dat nu vertellen?! Toen we het van Milan wisten, maar onze mond er over dicht hielden, zaten ze te zeuren dat ze het allemaal maar gek vonden dat we het voor ons zelf hielden! Tja het is ook nooit goed!
Wie gaan er wel mee: Zena (mits glutenvrij) Allwoman Marijeee Mironne Timzijnmama Simone Kim Hofstede (vegetarisch) Tam27 Kiezeltje
Hai meiden, ik ben zooo duf,heb net zo'n 200 pagina's bijgelezen en ben te moe om wat op te nemen haha,sorry. Heb een leuk weekend gehad,maar wel eerg last van mn dikke voeten en enkels. Ik voel sinds een paar dagen de kleine veel meer! dwz echt meer schoppen en bewegen,ook komt het naar mn hand toe als ik mijn hand op de buik keg,mijn man heeft nog niks gevoeld,het is gelijk weer stil zodra hij voeld haha fijne avond!
Ik voel de baby ook steeds meer,echt zo super leuk.Wordt daar altijd zo blij van! verder weet ik niet meer wat ik heb gelezen! Over 3 weken de 3d/4d echo!Heb er al zin in. xxx Simone
Meiden we gaan richting de 500 pagina's, ik vind dus dat jullie het in mijn vakantie best een beetje rustig kunnen houden Poeh, wat een dag! Tim ophalen bij oma, toen strijken, toen naar de kermis (verhaal apart) en net alles inpakken, we zijn wel al bijna klaar gelukkig, morgen de rest. De kermis.... We gingen op de fiets, want tja, het was toch lekker weer. Maar pfff dat fietsen viel niet mee, heuveltje op heuveltje af (in het park). Maar na een minuutje of 20, 25 waren we er wel en Tim heeft zijn ogen uitgekeken. Hij is in de draaimolen geweest (voor het eerst) en werd superboos dat hij eruit moest. Maar op de terugweg dachten we dat we wel anders konden rijden.... Nou sinds gisteren weet ik dat hormonen soms je ritme gevoel aantasten, sinds vandaag weet ik dat je richtingsgevoel kompleet verdwenen is.... We kwamen op een plek uit, zo ver van huis... Geloof dat we 40 min. aan het fietsen zijn geweest... Tim had veel lol, dus dat maakt een hoop goed. Maar uitrusten van het feest was er dus ff niet bij en morgen komen de 2 kids van mijn vriendin weer, dus dat is ook lekker vermoeiend (wel leuk) het uitrusten moet dus maar op vakantie...goh wat rot
goedenavond dames. Bedankt voor jullie vele reacties. Heb degene die commentaar heeft blijkbaar eraf gemieterd Ik heb een buikfoto nieuwe in me foto album geplaatst. Veel liefs Annika
Hey meiden, Nou jullie gaan als een speer hoor ! @ annika: Zoals vele hier zeggen, als mensen het niet willen zien, dan kijken ze maar niet, Youri* hoort er gewoon bij ! Verder las ik iets over thuis bevallen of in het ziekenhuis. Ik hoop op een thuis bevalling, vorige keer op het laatste moment naar het ziekenhuis gebracht, maar hoop nu gewoon thuis te zijn. @ tzm: fijne vakantie en ga duimen voor een super weertje ! @simone: genieten he, al dat 'gerommel'in je buik ! @kiezeltje: laat iedereen maar l*llen ! Als jullie er zelf een goed gevoel bij hebben dan is het toch prima !
voel de baby ook alsmar meer bewegen ben er helemaal softie van geworden vind ik gewoon super... heb vandaag gepoetst en al de was gedaan... dan morgen de strijk maar... heb een wieg besteld bij babywalz ik ga ze er nog mee proberen op te zetten in het album..;zo dadelijk en een foto van de papa hoort er ook bij. ja ik ga het er NU inzetten xxx
er staan drie nieuwe foto's in het album 1van mijn nieuwe wieg 1 van mijn schatje en 1 van ik en mijn schatje die twee laatste waren van turkije toen was ik 16weken zwanger al even geleden weer dus hahaha
@liz: mooie foto van jullie saampies hoor ! En wat een schattige wieg ! Enne het huishouden loopt vast niet weg, lekker tot morgen bewaren die strijk !
Mooie foto's Liz! Die ene van je man met die achtergrond is super! (mooie man ook trouwens ) Wiegje is ook heel schattig. Heerlijk he, dat we nu bijna allemaal de baby's voelen. Lekker fiets dagje TzM. Oké, dus ook het richtingsgevoel wordt aangetast Naast het geheugen en de emotionele achtbaan vindt ik het wel genoeg. Komt dat ooit weer goed? Annika, mooi buikje ook al! Wat gaat dat snel bij een derde kindje, hé.
ik zie het. Ik dacht dat de foto met de titel "spruitje nr 3" nieuw was. Maar die is van al meer dan een maand geleden. Ik had je berichtje van dat het niet gelukt was om ze te verkleinen ook wel gelezen, maar ik dacht nog: "nou zo groot zijn ze toch niet" Maar om ze te verkleinen kun je doen door op de foto te gaan staan en op de linker muisknop te klikken. Dan bewerken kiezen.
dank je wel is geen achtergrond hij stond er echt was zo'n shoot en hij moest daar gaan staan vlak bij de zons(ondergang) was een leuke tijd ik wil zeker volgend jaar weer terug heb helemaal nog geen zin om te slapen :d voor de verandering xx
Goedemorgen, Iedereen die vandaag op controle moet veel succes! Ik zelf moet om half 3 bij de gyn zijn voor controle en de 20 wk echo! Kan niet wachten om ons mini Leenaepje te zien. groeten Simone
Moggel Simone...veel plezier vandaag Ben echt de uren aan het aftellen tot ik morgen zelf de echo heb, wordt er helemaal zenuwlappig van Andere dames ook veel succes!
Zo hé.. Ik moet echt meerdere keren per dag hier kijken merk ik al! Stelletje ouwenelen Pagina 500 alweer! Hebben jullie een lekker weekend gehad? Wij wel, erg druk alleen.. Allebei de dagen op pad geweest. Alleen thuis geweest om te slapen bijna haha! Gisteren te horen gekregen dat onze auto verkocht is en zaterdag waren we al voor een 'nieuwe' wezen kijken... Helemaal verliefd op die auto! Dus dat wordt 'm! Hopelijk kunnen we 'm zaterdag ophalen... Fotootje ervan staat in mn album Nou meiden die een echo hebben vandaag; Veel Plezier! Ik ga weer richting mn werk voor een ochtendje!