hallo allemaal, ik heb een heleboel gelezen, maar niet veel onthouden. Betreft kinderen en opvang: ik ben huismama en dat bevalt geweldig. Betreft bevallen: Ik zal zeer zeker in het zh moeten bevallen 2e lijnsindicatie heet dat geloof i, omdat ik een kz heb gehad. iemand gaat morgen op vakantie, fijne vakantie! wie vandaag allemaal een echo hebben veel plezier en hopelijk is alles pikobello. Er was ook iemand waarbij de 20 weken echo niet helemaal goed was, er was een witte vlek bij t hartje geloof ik, nog cobntrole hier op gehad en nog duidelijkheid gekregen? Ik hoop t wel! verder weet ik het allemaal niet meer. ik kan het niet bij houden hoor. overdag ben ik druk met dylano en in de avond vaak te moe om te reageren. daanaast ben ik actief binnen le als vrijwilliger, waar ook de nodige tijd in zit. Hier gaat t goed. wel last van mijn lijf en veel moe en duizelig en af en toe heel gemene buikpijn wat ook zo weer weg is. vanmiddag controle dus even na vragen. verder heb ik niks te melden, behalve dat ik fotos gemaakt heb van de buik en jee wat is die collosaal. op dylano zijn site staan deze http://www.dylanolorenzo.dreumessite.nl fijne dag allemaal
Hallo iedereen ! lief649/allwoman Dank je voor de feleicitaties, het is een druk maar leuk weekend geworden met gisteren lekker veel zon, heerlijk. allwoman Hoe gaat het nu met je tandpijn ? mironne Ik laat het je zo snel mogelijk weten of ik bij de meeting kan zijn. Annika,laat iedereen maar lekker praten,je mag zelf weten wat je op je hyves zet, groot gelijk dat je diegene eraf gegooid hebt, ik dun ook regelmatig me hyves uit. Timzijnmama hele fijne vakantie toegewenst Symoen heel veel succes bij de 20 wk echo Wat betreft tijdschriften lees ik met veel plezier wij jonge ouders en ouders van nu. Mijn voorkeur voor bevallen gaat uit naar het ziekenhuis omdat me dat een veilig gevoel geeft, maar mocht het toch thuis gebeuren is het ook geen probleem. Bij ons gaat mijn moeder 2 dgn in de week oppassen zodat ik nog 16 uur in de week kan gaan werken. En mijn vriend neemt na de bevalling eerst 4 wk vakantie en dan 1 of 2 dgn in de week ouderschapsverlof. Hier schijnt het zonnetje al volop dus ik ga even aan het huishouden beginnen zodat ik vanmiddag nog heel even in de zon kan zitten.
@ buddy: succes bij je echo! @ symoen en alle anderen die ook de echo hebben, voor jullie ook veel succes mn moeder is vandaag jarig dus k ga zo gezellig bij dr langs Maar eerst nog ff werken. Ze is nu 47, en dat vond ze oud, maar ik vind het eigenlijk wel jong voor iemand die oma wordt Jeej ik ben 22 weken, gaat ook hard zeg 8)
@marije: Echt een hele gave bak zeg ! Meiden, ik moet me helaas afmelden voor 19 juli, baal baal ! Moet dan werken en kan echt geen vrij krijgen. Vindt het echt super jammer ! Had jullie graag eens ontmoet, maar wie weet als onze kindjes geboren zijn !
Hai meiden! Timzijnmama: je weet wel een avontuur te maken van een dagje kermis haha,jullie hebben in ieder geval wel lol gehad Lizz: mooie foto's! en ik wil graag thuis bevallen als het even kan,wou ik bij mijn dochter ook,maar omdat ze met 36 weken al kwam (in 3 kwartier!) werd het het ziekenhuis. Denise: het zeurt nog wat,vannacht best wel erg,en nu weer weg,..zal er wel bijhoren,..dank je voor het vragen! Kus: mocht ik het niet meer op tijd zeggen morgen alvast veel pelzier met je echo dan! spannend! Iederen met echo's vandaag veel succes en plezier! Meeting/Mironne?:moeten er perse 15 mensen komen ivm et de reservering? Ik hoop toch wel dat het door mag gaan mensen,kom op meld je aan ! Ik heb nieuwe foto's in mijn album gezet! Van ons trouwen afgelopen dec,mijn dochter en van mijn hubby en ik..en een buikfoto van dit weekend!
Dag dames! Een tijdje geleden dat ik hier nog was, ik heb duidelijk nog vééééél bij te lezen amai al 500 pagina's! Ik heb een tijdje heel droevig rondgelopen omdat ons konijntje, van nog maar 3 jaar oud, ruim een week geleden gestorven is ... Hoe een mens zich toch hecht aan zo'n beestje hè. Hij was ziek geworden en is nog twee dagen behandeld bij de dierenarts, was zelfs aan de beterhand maar is dan toch op een nacht plots gestorven. Ondertussen hebben we wel een nieuw konijntje, een grijs met rode oogjes, heel schattig. Ook voel ik nu regelmatig kriebeltjes van de baby's, elk aan één kant. Ik kan niet wachten tot we ze vrijdag nog eens gaan zien op de 20 weken echo, het is bijna 9 weken geleden dat we ze nog eens in beeld zagen! Fysiek voel ik me ook veel beter dan in het begin, en op school beginnen de examens dus ik moet maar halve dagen meer gaan. Kortom: alles gaat prima voor het moment. Symoen, heel veel succes en plezier vandaag! En aan iedereen een zonnige dag toegewenst! Xje Veerle
Zo al 500 pagina's! GEFELICITEERD en op naar de volgende 500 ! Liz idd mooie foto's! Ook met die "spiegel/raam". En ik zag nog een paar mooie buikfoto's groeit allemaal lekker he! Annika je moet lekker doen wat je zelf wil! Volgens mij ben je zelf heel onzeker of niet? Je moet lekker je eigen ding doen meis laat de rest maar denken als jij je er maar goed bij voelt! Over het bevallen, wij gaan in het ziekenhuis bevallen. Dit omdat mijn mannetje dat heel graag wil. Die is namelijk vreselijk bang dat mij of zijn kleine meid wat overkomt en aangezien hij geen controle heeft over de zwangerschap en bevalling en het mij niet uitmaakt hebben we besloten dat het het ziekenhuis wordt. Kan hij ook wat meer van zijn meissie genieten. Verder heb ik een heleboel gelzen maar ben het alweer kwijt. Na 2 dagen niet te hebben gelezen worden de pagina's steeds meer haha. Iedereen die vandaag een echo heeft heel veel plezier en succes! Ik mag volgende week maandag weer voor een pretecho! Ben benieuwd hoe ze er nu uitziet (de laatste pretecho was 8 weken geleden) Liefss
aan iedereen met een echovandaag :- veeeeeel succes aan allwoman , moooooooooooooooooooie foto's aan Marije wow! mooie auto! ik zit hier zo wat te lachen men hond is gewoon vliegen aan het vangen hahahahha zo'n schatje toch. ik ga zo meteen op wandel denk ik nu het hier eens mooi weer is dikke zoenen aan iedereen xxxxx
Op dit moment wordt de eerste hand gelegd aan de baby kamer , mijn vader is aan het witten, muren en plafond, vanmiddag gaan ze commode naar beneden tillen dan kan ie geschuurd worden en dan volgende week kan ik hem hoogglans wit laten spuiten... Mijn moeder is nu bezig met de wieg, en ik zit lekker buiten met dochter.... Goed geregeld toch... LIEFS nony Iedereen die vandaag een echo heeft of afspraak SUCCES Ik heb vandaag over een week pret echo...kan niet wachten
Hey Veerle, wat sneu voor je, maar gelukkig heb je weer een andere. Ik zelf heb ook 3 konijnen en we zijn helemaal gek op ze, zo raar dat je je er zo aan kan hechten. Als het goed is krijgen we binnenkort een nestje voor de 3de keer, dat is zo leuk . De week die vliegt om dus het zal wel heel snel vrijdag zijn.Alvast succes! Groetjes Audrey
@ Denise wat een luxe, je man 4wkn thuis na de bevalling! @ kiezeltje, van harte met je mama @ lief, wat jammer dat je niet mee kan! Mis ik mijn buddy.... @ Vke, wat vervelend van je konijn... @ allwoman en mariaatje, mooie foto's en buiken @ Nony, dat heb je zeker goed geregeld! De 'grote' mannen liggen op bed en met de kleine man (3mnd) ga ik eens lekker knuffelen....
Meiden, is het bij jullie ook zo warm? Ik heb net het hele huis gedaan, dat speelt misschien ook wel een rol. Hahahah! Liz, wat een mooie foto (en man) zeg! Allwoman, mooie foto's, vind jullie trouwfoto echt super cool! Maria, jouw buik groeit inderdaad hard zeg! Mooi. Ook de buik van mamajanneke is inderdaad behoorlijk! Maar ik vind het echt mooi, al die buiken. Ben ook zo trots op de mijne Vke, wat sneu van je konijntje. Niet raar hoor, dat je daar verdrietig om bent! Wie had er nou zo'n mooie auto gekocht? Ik ga in het zkh bevallen ivm medische indicatie, maar als ik die niet had was ik toch ook in zkh bevallen, mijn hubbie is ook erg bang dat mij wat overkomt, dus voor zijn gemoedsrust had ik daar sowieso voor gekozen. Mijn man is ook 4 weken thuis na de bevalling en daarna 1 dag per week ouderschapsverlof. Lijkt me heerlijk! Nou, aangezien iedereen nieuwe foto's heeft zal ik er ook is een in mn album zetten. Symoen en andere echo-meiden, succes! En vergeet niet te genieten, het is zoooo mooi! En nu ga ik lekker naar buiten!
wel lekkere luxe die mannen zo lang thuis. hihihi Hier heeft manlief maar een weekje. Veel liefs Annika
ik heb een buikfoto geplaatst op de oktobermama hyves. Ik krijg het hier niet voor elkaar. Veel liefs Annika