Liz, onze kinderen hebben de eerste tijd ook bij ons op de kamer geslapen. Heel handig als je bv geeft. Uit bed halen, voeden en weer terug leggen. Je hoeft je bed dan praktisch niet uit. Het wennen op de eigen kamer was na een aantal maanden geen enkel probleem. Susanna, wat is de motivatie in amerika dan dat boxen gevaarlijk zouden zijn? Bianca, ja wij zitten ook klaar hoor Ik blijf wel rustig hoor, ik wordt niet heet of koud van het kijken naar een wedstrijd.
@ Bianca 24 wij zitten met het zelfde probleem.. alleen kan ik er met geen mogelijkheid onderuit. mijn vader trouwt 5 weken voordat ik uitgerekend ben in zuid Frankrijk. en aangezien ik getuige ben, kan ik moeilijk thuis blijven he ik zie der nu al gigantisch tegen op om zo ver te moeten rijden. cker omdat sinds ik zwanger ben ik elke keer moet spugen in de auto ale: .
dank je iedereen zit er wel beetje mee dat het maar een "hoekje" wordt alle er gaat genoeg plaats zijn het is enkel het slaapplaatsje : )want de verzorgingstafel komt mee in de badkamer. maar toch een reactie van sommige mensen hier deed me twijfelen om niet meteen te verhuizen... ze vinden een hoekje niet goed genoeg :s nou jah susanna dan kan je dat best niet doen he als het zo meer kost boxen gevaarlijk... hmmm waarom denken ze dat? voor de rest mensen met een echo proficiat e : )
ola dames, ik beval in het ziekenhuis omdat met kevin mijn placenta bleef zitten dus verhoogd risico.ik ben trouwens 4x in het ziekenhuis bevallen en 4x ingeleid dus ach.ik weet neit hoe het is om thuis te bevallen.wat ik wel weet is dat als je een nacht in het zh blijft je ook snachts lekker hulp hebt bij het aanleggen van je kind(bij borstvoeding)en dat heb je thuis niet @bianca,ik zou eind juli 2 weken met de kinderen(5 stuks)en mannie naar kroatie gaan.mooi niet.ik blijf thuis.ik zie het niet zitten om met een dikke 7 maanden buik in de auto te moeten zitten om op vakantie te gaan.maar goed,je moet op je eigen gevoel afgaan.alshet goed gaat kun je gaan maart eerlijk gezegd doe ik het dus niet. verder hebben rich en ik besloten om iederen te vertellen wat we krijgen. rich versprak zich meteen de eerste dag al dus ja dan houd het op. wij krijgen een meisje!!!!! dus bij deze vanmorgen is mijn vriendin bevallen van haar derde kindje.ze had al een zoontje en een dochtertje en heeft nu weer een dochtertje.9 pond woog ze en ze heet eva.precies op de uitgerekende dag. verder weet ik het ff niet meer ....
Je moet in ieder geval de papieren van de verloskundige meenemen op vakantie. Daar staan je gegevens namelijk in. Ze vertelde mij dat als ik op t laatst loop en we een daggie uitgaan, dat ik die papieren dan bij me moet hebben. Wanneer moet je weer voor controle?
Bianca, wij gaan in augustus naar Duitsland. Ik zit nu ook erg te twijfelen vanwege de lange autorit, maar ik denk dat we wel gaan. Gewoon wat vaker stoppen en in Duitsland kan ik ook bevallen, mocht het zo'n vaart lopen
@liz: Toen Maud geboren is hadden wij ook alleen een hoekje voor haar, we hadden maar 1 slaapkamer, omdat de rest van het huis nog verbouwd moest worden. Na een jaar was ik het wel zat, maar de eerste maanden is het alleen maar ontzettend fijn om je kleine meisje zo dichtbij je te hebben ! Laat degene die het raar vinden maar lekker kletsen !
heb vandaag nog een keer geprobeert een foto in me album te plaatsen. Maar het is wederom neit gelukt. Mochten jullie het toch willen doen staat ie op de hyves van de oktober mama's Veel liefs Annika
Hey meiden, Weer een hoop bijgekletst zie ik? JOEPIE nederland heeft gewonnen het is een wonder! Maarja laten we niet te hard van stapel lopen eerst maar eens kijken hoe de andere 2 wedstrijden gan toch? Vandaag met m'n man, schoonmoeder, schoonzus en neefje naar de dierentuin geweest. Het was echt heerlijk weer vandaag! Merk wel dat ik het niet meer zolang volhou om lange enden te lopen dat wordt nog wat Vandaag ook maar m'n navelpiercing uitgedaan, m'n navel begint al wat ondieper te worden en m'n piercing begon te irriteren. Je hebt wel die zwangerschapspiercings maar lees heel veel dat dit niet lekker zit. Dus we zullen zien of na de zwangerschap het gaatje nog steeds open is we zullen zien. Nog meer meiden met een navelpiercing? Ik ga lekker m'n bedje in. Iedereen die morgen echo's of controles heeft veel succes en plezier! En tot de volgende x maar weer! xxxx Oja wat de meeting betreft, wie gaat er allemaal met de trein naar utrecht? Misschien kunnen we dan op het station wat afspreken en gezamelijk naar het restaurantje lopen. Ik hoor het wel van jullie!
ja idd ik ga op mijn eigen gevoel af...ik ga niet doen wat anderen zeggen, maar wou ff kijken wat jullie er van vonden...maar het is 50 / 50... idd in duitsland kun je ook bevallen ja...maar om dan na een paar dg weer 7á 8 uur terug te gaan rijden met de kleine in de auto... ...ach ik denk dat ik me té druk erover maak, we moeten maar zien hoe alles loopt.. en nederland gewonnen...jipppppppy =D> ....ik vond het een goede wedstrijd, goed gespeeld....vrijdag weer...dan gaan we hier lekker ondertussen BBQen... hansje>heerlijk hé het weertje...dus prima vermaakt...ja het lopen word steeds lastiger hé, word idd straks nog wat en neeh hier geen navelpiercing, maar kan me indenken dat het irriteerd.. truus> ok de papieren mee, bedankt voor de tip, ik heb begin juli weer een afspraak, en hoe ist, elke avond ff naar het kamertje van de beeb kijken zeker hahaha blub>ik kan me indenken dat je op vakantie gaan met 5 kids nix lijkt...en zowiezo...kroatie is ff verder rijden en gefeliciteerd, een meisje, leuk joh... poeh 9 pond....je vriendin zal het zwaar hebben gehad, nah jah het gewicht zegt niet zoveel.. just the 2 of us> zuid frankrijk...en tja je kunt dat niet afzeggen neeh...kunnen jullie niet met het vliegtuig? zal dat niet makkelijker zijn? vervelend dat spugen tijdens een autorit rolia>neeh ik spreek de taal niet goed...ach het woord puffen zal wel niet ver afstaan van de nederlandse taal..dat hebben de duitsers zwiezo wel....lijkt soms veel op onze taal...en idd misschien moet ik dan nog wel 10 wk, maar gewoon het idee en nu ga ik zo op bed...morgen nog 1 daggie vrij en dan woensdag een dienst van 16.00 tot 20.00 uur..mooie tijd en uren...
Joehoe! Nederland heeft die spaghettivreters in de pan gehakt! Ik zat helemaal alleen uit mijn dak te gaan, oh en de baby dan natuurlijk! Boxen vinden ze hier gevaarlijk vanwege de spijlen. Er zou wel eens een armpje kunnen breken Oh die stomme obsessie hier met veiligheid. Maar ze houden hier wel hun baby 5 uur achter elkaar in de maxi cosi. Dat lijkt mij nu niet bepaald goed. Blub van harte met jullie meid!
Hey hansje hier ook een navelpiercing... begint me nu ook wel lastig te vallen... ik ga ze nog even proberen in te houden en dan toch maar een zwangerschapspiercing... gaatje zou namelijk redelijk snel terug toegroeien en dan moet ik het daarna opieuw laten doen en dat is me het geld nu ook weer niet waard ook al is het niet zo duur... + de tweede maal die naald door men navel voelen hoeft nu ook niet precies... susanna nee 5 uurin maxi cosi is idd ook niet zo goed denk ik zag ook net dat nederland gewonnen is mijn kleine meisje is serieus gek geworden in de buik... ligt alles daarbinnen maar te verbouwen denk ik... ik ga stilletjes aan slapen nu... slaapwel iedeeren
heeeeeeeeleeeeeeeeeeeeeep dames. Ik word net wakker om weer eens te plassen. Merk ik dat ik wat in me haren heb zitten wat plakt en stinkt. Wat blijkt nou heeft de plank boven het bed hars gelekt. Hoe krijg ik dit uit me haren Veel liefs Annika
Nog 8 uurtjes en dan de echo.... En ondertussen maak ik me maar drukker en drukker Bang dat er iets mis is Ik maak mezelf weer eens gek
http://www.vooroma.nl/vlekkengids/harsvlekken.htm http://www.huishouden.adviesplaats.nl/i ... 27&tip=193 Op beide sites wordt de tip: wasbenzine gegeven. Je kunt het eens proberen. Balen zeg! Kus, veel plezier en succes met die laatste uurtjes wachten.
Of misschien ff de kapper bellen zo. Die zal toch wel iets weten... Laat je het weten als het gelukt is? @Rolia Thx, zit in de zenuwen en krijg geen hap door mn keel