Mijn mannetje heeft gister in mn buik alvast liggen oefenen voor wanneer hijzelf aan het EK mee kan gaan doen geloof ik Hij ging me toch tekeer, ongelooflijk! Maar wat een spannende wedstrijd.. Zeer vermakelijk! Ik heb ook een navelpiercing en heb mn zw.piercing al een tijdje in... Gewoon een plastic staafje met 2 bolletjes en zwart steentje erin. Veel te lang natuurlijk maar beter dan de metalen piercings! Mijn navel begint er een beetje uit te komen, dus ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de piercing me gaat irriteren! Annika, ik kan je helaas niet helpen, maar hopelijk vind je een goede oplossing! Susanna, ongelooflijk zeg! Kun je nagaan hoe dat verschilt per land! Hoe is het afgelopen met je lyme-verhaal? Of heb ik er misschien overheen gelezen?! Nou ik ga weer naar mn werk toe zo.. Heb vandaag weer eens geen zin.. En dinsdag is de dag dat de tijd super langzaam gaat! Vanmiddag de slaapkamer proberen af te verven dan kan de vloer er deze week nog in en kunnen we hopelijk snel weer in ons waterbed slapen! Op de grond op een matras vind mijn rug steeds minder fijn! Veel plezier vandaag met de echo's meiden! Nou fijne dag allemaal! Byeee xx
Bianca24 gewoon doen wat je gevoel je ingeeft qua vakantie Blub76 gefelciteerd, leuk een meid ! annika1985 wat een ramp, heb geen idee hoe je dat uit je haar krijgt, heel veel succes ermee hopelijk hoe je het niet allemaal af te knippen. Ik ga nu opschieten heb zo een afspraak bij de verloskundige, hoop dat me bloeddruk eindelijk een beetje gezakt is, iedereen fijne dag teogewenst.
Goodmorning! Wat een prachtige dag weer vandaag.... Ga zo lekker naar het strand met dochter... Ik lees hier alleen maar over beebjes die heel druk zijn, nou de mijne is erg rustig hooguit een paar schopjes door de dag heen, moet ik me zorgen gaan maken.... Ik heb ook een navelpiercing gehad maar heb hem 3 jaar geleden uit gedaan (nog steeds een litteken). Moeder was gister begonnen met wieg en hij is al bijna klaar, morgen nog een dagje eraan en dan mag ie in de baby kamer staan.. Als hij hier staat zal ik er een foto van maken. Nou iedereen een hele fijne dag... LIEFS nony
Voor de dames die vandaag een echo hebben succes en veel plezier! Vandaag komt de babykamer, alleen is de vraag hoe laat! Maar we wachten maar af. Anders moet ik vanmiddag van mijn werk maar naar huis komen, want mannetje moet nog weg. Annika, probeer het eens met nagelremover, dat kan nooit kwaad stinkt alleen. Of dat andere asseton of zoiets. Mijn manntje heeft gisteren ook de beeb mogen voelen. Susanna, succes ermee gelukkig kunnen ze nog al veel op vandaag. Heeft Nederland toch gewonnen, ik had het eerlijk gezegd niet verwacht. Nou ik ga zo werken, tot straks maar weer.
Hoi meiden, ik heb weer goede echo langs zien komen,gefeliciteerd! Hansje en tam ik kom ook met de trein naar de meeting! (als het tenminste doorgaat,op hoeveel mensen zitten we nu?) Heb vannacht vanaf 2 uur geen oog meer dicht gedaan...last van mn nek,mijn mannetje me gemasseerd,en ik onder de douche gestaan en het maar op gegeven..vanavond maar vroeg erin. Annika: hoe krijg je het voor elkaar! heb je het eruit gekregen? Kus: denk dat je gevoelens wel normaal zijn hoor,zal ik morgenochtend ook wel hebben..succes straks en vooral veel plezier! Ik heb een navelpiercing gehad,maar die groeide er al vanzelf uit whahah..op de een of andere manier was mijn lijf het er niet mee eens (was ik een heel stuk slanker hoor) heb nu wel een tongpiercing maar daar heb ik vast geen last van tijdens de zwangerschap Volgende week word mijn dochter alweer 5 jaar,en gaane voor het eerst een echt feestje houden....en juist nu slaat net het weer om! Ik wilde met de hele groep (10 kids) naar een grote speeltuin hier,maar vind dat nu nogal een gok.dus zit nu aan een huifkartocht te denken,is heel leuk,duurd 2,5 uur (toch 1 uur) keihard liedjes zingen en daarna spelltjes en patat eten..kost 75 euro,is dus een heel stuk duurder..maar ja. zo ga even wat doen hier,het is eenrofschandaal als je ziet hoeveel was er nog ligt omopgevouwen te worden!
@kus: Heel veel succes met de 20 weken echo strakkies ! Ik las verder wat over piercings, bij mijn vorige zwangerschap heb ik mijn navelpiercing eruit gehaald en nog steeds een litteken, heb toen niet verder gekeken als mijn neus, dus wist niet van het bestaan van een zwangersschapspiercing. Ik was echt in de veronderstelling dat ie er uit moest, echt zonde ! @allwoman: Wat spannend, het eerste kinderfeestje ! Vind het een leuk idee, wie weet heb je toch nog lekker weer, het kan hier alle kanten op toch, zal voor je duimen ! @Annika: heb je die hars al uit je haren gekregen ? bij kauwgom zeggen ze altijd met pindakaas, maar hars ?
He goedemorgen meiden Nony je hoeft je geen zorgen te maken hoor die kleine slaapt ook heel veel he. En als jij lekker beweegt wieg je die kleine ook in slaap. En de ene baby is wat drukker dan de andere. Blub een meisje wat leuk gefeliciteerd! Mannen zijn te enthousiast he.. daarom hebben wij het ook aan iedereen verteld omdat ik wist dat mijn mannetje ook zijn mond voorbij zou praten door zijn enthousiasme. Ach het siert ze ook wel. Suzanne wat apart en raar he dat er zulke verschillende theorieen zijn voor alles. Hier mogen ze geloof ik maximaal 1,5 uur in de maxi cosi. Denk dat je gewoon moet doen wat je gevoel zegt en dat is vaak ook het juiste. Annika hars in je haar dar schiet op. Je zou toch verwachten dat zoiets niet in een huis gebeurt. Hopelijk krijg je het er goed uit zonder het af te hoeven knippen. Audrey mooi he als je mannetje het ook voelt. Wordt het voor hun ook wat "echter". Vind het wel jammer dat ik niet mee kan naar de meeting was graag gegaan, hopelijk hebben jullie een leuke dag maar dat komt denk ik wel goed. Iedereen die een echo heeft of naar de vk moet veel plezier en succes! En denise hopelijk is je bloeddruk gezakt! Ik moet nog tot maandag wachten voor een pretecho! Heb er zoveel zin in! Ben benieuwd hoe ze er, na 8 weken sinds de laatste pretecho, er nu uitziet. Liefss
Zijn er meiden die vanuit NoordHolland of uit de buurt van Utrecht naar de meeting gaan en geen vervoer hebben? Ik ben namelijk niet te beroerd om meiden op te halen hoor en wil er best iets voor om rijden, niet heel nederland natuurlijk Maar kan me voorstellen dat sommige geen puf hebben om met de trein te reizen bijv. Ik kom uit Noord Holland Noord dus ik hoor het wel als ik iemand kan verblijden met een taxi ritje
He ik ook hahaha welk gedeelte kom jij vandaan? Oh ik zie het al hahahaha. Volgens mij woon je dan niet zo heel veel van mij vandaan. Heb net gekeken en de anwb zegt 29 min. Maarja aangezien ik me eigenlijk nooit aan de snelheid hou (lang leve mijn man die de auto altijd weer sneller weet te krijgen) zal het waarschijnlijk maar 20 minuten zijn! Wat grappig.
hee allemaa, @ susanna: toch lyme dus gelukkig kunnen ze er wat aan doen, hoop dat het daarmee opgelost is! @ nony: geen zorgen hoor dat je je kindje weinig voelt bewegen! Ik heb tot gisteravond ook nooit veel gevoeld, af en toe es een schopje of kriebeltje en dat was et, ligt er ook aan hoe het ligt enzo Gisteravond toen ik in bed ging liggen voelde ik oepie voor t eerst 10 minuten achter elkaar bewegen, ik wist niet wat k voelde Zo'n heerlijk gevoel, ik kon er gewoon echt van genieten
Hallo iedereen, Vanmorgen bij de VK geweest, eindelijk is me bloeddruk gedaald, hij is nu 122/82 dus dat is goed.Mijn baarmoeder ligt 2 vinger boven me navel volgens haar was dat ook precies goed, nu over 2 wk weer terug komen om te kijken of mijn bloeddruk nog steeds goed is. Toen ze het hartje probeerde te zoeken voelde ze duidelijk de baby tegen de dopler aanschoppen, helaas voel ik er zelf nog niets van, volgens haar ga ik het voelen rond de 24 wk omdat me placenta aan de voorkant ligt, kan niet wachten tot ik het zelf voel. Heb vandaag weer z'on dag dat ik echt niet tegen het zonnetje kan, wel jammer want schijnt de laatste mooie dag van de wk te zijn. Hoe voelt iedereen zich verder ?
@denise: Fijn dat alles goed was bij de vk ! Heb jij je 20 weken echo al gehad ? Hopen dat je bloeddruk zo blijft ! Verder voel ik me redelijk goed hoor, ben alleen nog steeds erg moe, maar verder echt geen klagen !
Denise fijn hoor je bloeddruk . Volgens mij zegt elke vk iets anders over de hoogte van je baarmoeder. Bij mijn controle vandaag ligt hij precies op navelhoogte en volgens de vk zou hij met 24 weken net boven de navel moeten zitten. Nony Ik voel ons mannetje af en toe wel maar ook niet super goed hoor dus geen zorgen maken hoor. Lief Vervelend heh dat moe zijn, weet er alles van moet s'middags echt een paar uurtjes gaan slapen. Vandaag ook naar de vk geweest en bij mij was hij 125/75 dus perfect. Iets waarover ik me toch veel zorgen maak. Ondanks hij nu wel op peil blijft door de medicijnen en een stuk minder werken. Suiker was ook wel goed, nuchter 3,4 en 1,5 uur na het eten 5,7. Nuchter was hij vrij laag.
lief649 ben idd opgelucht dat de bloeddruk nu gedaald is en ik heb een tijdje geleden me 20 wk echo gehad en ook daar zag alles er perfect uit. Ischa31 fijn dat ook jouw bloeddruk goed is, kan me voorstellen dat je je daar zorgen om maakt. Volgens mij heb je idd gelijk over wat er gezegd wordt over de fundushoogte want bij mij op het formulier staat n+2 en heb het gegoogled en kan er geen eenduidig antwoord op vinden.Maar ga er van uit dat als het niet goed zou zijn mijn VK er wel wat over gezegd zou hebben. Hier begint het nu ineens erg te waaien en de zon laat zich niet meer zien, dus denk dat het gedaan is met het mooie weer.
Hallo dames Kom net van de 20 weken echo, en alles was goed Helaas kon ze niet alles goed bekijken omdat de kleine in stuit lag en niet wilde draaien. Lag met z'n billen helemaal in mijn bekken. Dus moet over 2 weken terug komen voor een echo van een half uur...heel naar En ik hoop dat ze dan ook kan zien wat het wordt En dan nog de 30 weken echo...jeetje...heb dan gewoon 4 echo's in totaal
Susanna,Lyme dat is niet best! Gelukkig kunnen ze er wat aan doen. En wat een flauwekul bij die amerikanen dat boxen niet veilig zijn. Blub,proficiat wat leuk jullie krijgen een dochter! Annika,hoe is het met je haar meis?Is de hars er al uit? Denise en Ischa,gelukkig is jullie bloeddruk goed,dat is toch fijn om te horen! Ik heb ook een navelpiercing,heb er nog totaal geen last van,maar als ik er last van krijg neem ik zo'n zw piercing. De echo was gisteren goed,op een gegeven moment liet ons mini Leenaepje het geslacht heel duidelijk zien.Dus nu weten we voor 100% het geslacht!Hé hé! Ben allemaal druk bezig,we hebben morgen een gesprek met de wethouder over dat huis met die loods wat we wilden kopen.Ze hadden ons een negatief advies gegeven en gezegd dat we daar geen bedrijf mochten beginnen.Maar ik heb gebeld met iemand van de milieudienst. (een nichtje van een vriendin van me) en die heeft alles uitgezocht,en volgens haar moet het geen probleem zijn,we hebben niet eens een vergunning nodig! Dus nu hoop ik dat het morgen goed komt,dus als er meiden zijn die willen duimen heel graag! Mijn borsten zijn echt bijna niks gegroeid,nog niet eens 1 cup,dat vind ik wel jammer er had best wat bij gemogen. Mironne,ik hoop voor je dat je geen cup F overhoudt,dat is nog wel een vracht wat je mee moet slepen! groeten Simone
Kus,balen dat de kleine in een stuit lag,ik hoop voor je dat ze het over 2 weken kunnen zien. Die van ons was ook zo eigenwijs,daar zijn 3 echo's aan verspild,en gisteren bij de 4de keer konden ze het zien. groeten Simone
poosje niet geweest,druk en moe.Donderdag 20 weken echo heel spannend! Hoe is het verder hier meiden?
@kus, wat fijn dat alles goed was ! @simone, ga zeker voor je duimen ! @gerda: ik zit ook nog op het 'wachtbankje'voor de 20 weken echo, heb hem vrijdag, vindt het ook zo spannend !