Iedereen die een echo heeft gehad gefeliciteerd. Ons kamertje is binnen! Ik moet alleen nog op Martijn (mijn man) wachten, die moest van zijn werk naar zo'n bij eenkomst. En als je niet daar bent, dan moet je je naderhand melden bij de chef en uitleggen waarom je er niet was. Zeikerds! Maar ja het hoort erbij. Maar zodra ie thuis is, snel eten en dan aan de slag
Nog 1 daaagje werken en dan heb ik heerlijk vakantie, we gaan zaterdag lekker 15 dgn naar Corfu...lekker nixen en relaxen en als het even mee zit weten we ook het geslacht van ons kleintje want donderdag 20 wkn echo. Begint nu toch wel spannend te worden, heb van jullie allemaal mooie berichten mogen lezen en dan wil ik zelf ook...nog 2 nachtjes slapen...jippie! Dus Gerda en Lief...ik ook nog hoor...spannend he meiden? Simone; leuk dat je het nu zeker weten weet...succes morgen...probeer eraan te denken en te duimen voor jullie! Kus; wat fijn dat je echo goed ging en wat ' naar' dat je over 2 wkn weer 'moet' ....hihi.... Ischa; fijn dat je bloeddruk goed is..hopelijk kun je er wat geruster worden. Lief; ik ben ook nog steeds snel moe, zeker aan het eind van de dag...zo na 3en maar ik voel me wel fitter! Denise; jou bloeddruk ook goed, fijn hoor...hoop dat je je kleine heeeel snel zelf voelt!Su Kiezeltje; wauwie 10 minuten achter elkaar, dat lijkt me geweldig! Suzanna; bale zeg die lyme, hoe gaan ze dat aanpakken? Liz; is toch fijn dat je je kleine dicht bij je hebt, ze krijgt haar kamertje echt nog wel! Annika; ben je ondertussen al kaal geknipt (grapje)? @all; 2 vraagjes: 1; mag je anti muggen spul gebruiken? 2; moet je met volle of lege blaas naar 20 wkn echo of maakt dat niet uit?
kus26 jammer dat de kleine in een stuit lag en dat je niet alles kon zien, maar gelukkig kan je voor de herkansing Symoen fijn te horen dat de echo goed gegaan is. Zal voor je duimen morgen, alle beetjes helpen. Wat betreft borsten, pff hou op schei uit, bij mij wordt er eerst naar mijn borsten gekeken voordat ze mij zien Gerda1975 /lief649/ triessie bijna 20 wk echo, heel veel succes allemaal. audrey23 super dat je kamertje binnen is, klusse vanavond, ben benieuwd hoe het eruit komt te zien. triessie mazzelkont heerlijk bijna op vakantie,geniet er van.Vraag 1 geen idee, vraag 2 volgens mij hoef je geen volle blaas te hebben bij de 20 wk echo, laat ik het zo zeggen bij mij hebben ze er niets overgezegd.
Ik had er een beetje rekening meegehouden dat het handig is als de blaas vol is, omdat ze het dan beter kunnen zien, schijnt. Maar het was bijna een uur rijden en daar moesten we nog bijna een uur wachten. Je raadt het al....ik kon het niet vol houden. Dus alsnog een echo met lege blaas gehad, maar ze kon alles prima zien. Hele fijn vakantie. Heerlijk zeg, Corfu! Geniet er van! En donderdag natuurlijk ook veel plezier. Leuke vooruitzichten. Kus, jammer dat je het geslacht niet kon zien en vreselijk vervelend dat je nu nog een keer moet Audrey, staat het kamertje al? Ischa en Denise, allebei weer een goede bloeddruk. Fijn!
Zo meiden, ik heb genoten gisteren van het voetbal! Ik hou erg van sport (om te kijken, niet om te doen) Roland Garos heb ik ook op de voet gevolgd en na het EK wimbledon en de olympische spelen. Ik kan mn hart ophalen! Blub, ik wist het wel, had me verbaasd als het toch een jongetje was. Geen idee warrom ik dat dacht hoor! Simone, fijn dat alles goed was en jullie kleintje liet zien wat het is! (Eindelijk). Succes ook morgen met de wethouder! Pfff...nog veel meer gelezen, maar ben t weer helemaal kwijt. Sorry meiden! Annika, de hars nog uit je haar gekregen? Ik kan helaas niet mee naar de meeting. 19 juli is de enige zaterdag in juli dat ik moet werken:S Probeer nog wel of ik mn dienst kan ruilen, maar ben bang van niet. Ik ben van de week tot de conclusie gekomen dat ik echt al belachelijk veel ben aangekomen. Ik was echt geschrokken en moest er zelfs van huilen. Dus ik mag van mezelf geen frisdrank en chips meer (ben niet voor niks aangekomen....ik snoep echt teveel) Ben benieuwd. Het water drinken valt me mee. Ik vind water echt niet lekker, maar eigenlijk gaat t hartstikke goed. Ik eet wel gewoon hoor! Want lijnen in de zwangerschap is natuurlijk geen optie!
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mironne, Timzijnmama en/of Ischa31? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. 23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, het wordt een JONGEN 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, en het wordt een :-# 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 1 OKTOBER Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Sousa, 24 jaar, 1ste kindje 2 OKTOBER Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING Marijeee, 25 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het wordt een JONGEN 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, en het wordt een :-# Knoepert: 26 jaar, 4e kindje, kalender jongen en het wordt een :-# 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje, en het wordt een JONGEN Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE 5 OKTOBER Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje en het wordt een MEISJE Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje 6 OKTOBER Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een MEISJE Mariek73, 34 jaar, kindje, denkt zelf jongen Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN Lin83, 24 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Lotte27, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een MEISJE 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Timzijnmama, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, geslacht is een VERRASSING Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Charlie01, 2de kindje, kalender jongen Mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen Sam1973, 34 jaar, 2e kindje 10 OKTOBER Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje, en het wordt een MEISJE Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje, geslacht is een VERRASSING Jimmy, 24jaar Shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje Miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Mikatjuh, 1e kindje, denkt zelf ??? 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING Bianca24, 25 jaar, denkt zelf een meisje, het wordt een JONGEN Lelie4, 31 jaar, 1e kindje, het geslacht is een MEISJE 12 OKTOBER Nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen, en het wordt een :-# Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING 13 OKTOBER Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, en het wordt een :-# Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER Annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, het wordt een MEISJE Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een MEISJE Blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje en het wordt een MEISJE 17 OKTOBER Joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje, geslacht is een VERRASSING MamaG, 27 jaar, 1e kindje, kalender meisje, twijvelt zelf nog, geslacht is een VERRASSING 18 OKTOBER Lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen en het wordt een :-# Taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Denise1976, 31 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# Gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje Danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje en het wordt een :-# 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 23 OKTOBER Wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Tal74, 33 jaar, 4e + 5e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN en een MEISJE Liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje Klusser, 27 jaar, 1e kindje, kalender jongen 26 OKTOBER Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 27 OKTOBER Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen Just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Triessie, 28 jaar, 1e kindje 28 OKTOBER Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen Liz0104, 19 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ???? en het is een MEISJE 29 OKTOBER Allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER Vke, 25 jaar, 1e + 2e kindje, kalender jongen, geslacht is een VERRASSING Kus26, 26 jaar, 3e kindje 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje Totaal 12 jongens, 16 meisjes, 12 verrassingen, 2 tweelingen, 9 :-# AFSPRAKENLIJST 10 juni Kus26: 20 weken echo, denise1976: controle VK 11 juni Nony: vk, Allwoman: 20 weken echo, Hanne9: 20 weken echo 12 juni Triessie: 20 weken echo, Gerda1975: 20 weken echo, Annika: Afspraak 13 juni Lief649: 20 weken echo, Vke: 20 weken echo, Audrey: echo en gesprek gyn. 16 juni Hansje: 20 weken echo, Nony: pretecho, Butterfly: pretecho 17 juni Tam27: 14.00 u vk 18 juni Hansje: vk, Kibi: 24w controle gyn 18.45u 19 juni Bambie: gyn 23 juni Ellen1984 19.45 2d-3d echo 24 juni Jessica507: 2e pretecho, Lotte27: vk (echo), Butterfly: vk 25 juni Zico: pretecho, Liz0104: afspraak GYN 26 juni Zico: echo gyn, Ischa: gyn 27 juni Annika: pretecho 3D, Timzijnmama: 9.45u afspraak vk 30 juni Symoen: uitgebreide echo ziekenhuis + s'avonds 3D/4D Echo 1 juli Lief: vk, Rolia: vk, Truus 13.40u vk 2 juli Tam27: 13.45u pretecho 9 juli Ischa: pretecho 18 juli Symoen: controle gyn 19 juli Truus1980: 3d echo Laatste buddylijstje staat op pagina: 467 Laatste meetinglijstje (wie wil) staat op pagina: 471 Laatste meetinglijstje (wie kan) staat op pagina: 473 Symoen: je afspraken staan erbij
Zena: Ik herken het wel hoor, wat de kilo's betreft.... Ik heb nu ook alleen nog maar kersen, aardbeien, frambozen en yoghurt in huis om me ziek aan te eten als ik daar behoefte aan heb ... De magnums zijn op, en die haal ik voorlopig ook niet meer! (Vorige week 3 pakken gekocht , tsja....het was echt heel goedkoop toen hoor ....) Kus: gefeliciteerd met je mooie echo! Symoen: eindelijk weet je het 100% zeker! Is het nog wel steeds hetzelfde geslacht als dat er eerst werd gezegd?! Annika: hoe is het met je haar?! Audrey: En?! Al druk bezig met alles in elkaar schroeven zeker?! Ischa en Denise: fijn dat jullie bloeddruk zo laag was! Geeft je toch een geruster gevoel hè?! Lief: jou kwaaltje is ook de mijne hoor! Ik mag en ga niet klagen, het enige waar ik echt last van heb is die vermoeidheid! Ach.....dat nemen we gewoon voor lief! Alles voor ons wonder! Verder weet ik 't ff niet meer..... Ik heb vanmiddag van een klant (ondertussen meer vriendin) zo'n voedingskussen gekregen, het schijnt dat je die ook in bed kunt leggen tijdens je zwangerschap om wat lekkerder te liggen! Nou, ik ben benieuwd! Vannacht ga ik het eens uitproberen, want oh, oh, oh.... Ik heb vanmorgen vanaf half 5 weer wakker gelegen omdat ik niet lekker meer kon liggen, haha! Ik heb maar liggen genieten van de kleine in m'n buik en zo gewacht tot ik eruit moest om half 7 .... Morgen weer lekker vrij, dus alle tijd om weer bij te tanken! Goed trouwens hè?! Van 'onze mannen' gisteren?! Ik hoop echt dat ze dit niveau vast blijven houden en dat we vrijdagavond die fransen eens goed op hun kl*te gaan geven! Nou meiden, ik ga me storten op m'n bak kersen nu.... Fijne avond nog!
Hey triessie, Antwoord op je eerste vraag volgens mij moet je kijken naar het aantal deet wat er in zit. Gewoon even navragen bij de drogist. Geniet ervan! Ik ben stiekem wel jaloers haha
Joli,ja het is nog hetzelfde geslacht als wat ze dachten. Ischa,bedankt voor het bijzetten van mijn afspraken Triessie,ik heb in Jamaica ook gewoon muggenspul met deet gesmeerd,er stond niks op de verpakking dat het niet mocht. groeten Simone
Hoeveel kilo zijn jullie aangekomen dan? Ieder lichaam reageert er ook anders op he en het hoeft natuurlijk niet ergens anders te zitten dan in je buik
haha, joli, ja magnums zijn lekker he Ik koop ook maar geen ijs meer want dan ben k niet te houden, dus heb vandaag bergen met fruit gekocht @ buddy: super dat alles er goed uitzag bij de echo! En k heb medelijden met je dat je nog een keer moet
hallo iedereen heb al even niets meer geschreven omdat ik gewoon geen nieuws had eigenlijk. maar nu wel hoor heb sinds eergisteren gevoel. echt niet normaal. ik voel de beeb bijna de hele dag we hebben ook de kamer besteld foto's volgen nog verder zijn we ook vandaag de suikerbonen gana kiezen foto in album van het thema dat we gekozen hebben website is ook een stukje ge update met wat kadoos voor de beeb die ik gekregen heb http://feijshuls.gethost.be verder ben ik nu in totaal 3 kilo aangekomen maar dat kotm omdat ik genoeg reserve had van mezelf groetjes
hoi hoi dames. sorry voor de late reactie. Wat een gedoe zeg. De buurvrouw heeft mij geholpen met me haar door het uit de knoop te halen en ff te laten weken met shampoo. Toen ben ik vanmiddag nog ff bij de kapper geweest en boven op me hoofd is alle gelukkig weg. Alleen er tussen zitten nog 2 plekjes maar dat ziet niet. en dat slijt vanzelf. Verder is er wel een stukje vanaf maar gelukkig niet zo schandalig veel. Ik reageer heel weinig omdat ik op het moment de avond4daagse heb en daarvoor al 's middags bij me ouders ben om te eten. Ik zit in de organisatie. Veel liefs Annika
Goeiemorgen Annika, fijn dat het opgelost is zeg Las wat over de kilo's. Ik ga zelf nooit op de weegschaal, en mijn verloskundige die weegt ook niet. Ben ik al lang blij van Zal zo ff een echo in mijn album zetten. Dames met echo's of afspraken, veel succes!
Ellen, leuk die eendjes! Wij zijn er nog niet uit wat we willen doen... In principe doet nooit iemand iets van suikerbonen/geboortebedankjes maar daarom vind ik het juist wel weer origineel en leuk om te doen Of het worden flesjes met blauw/witte hartjes (snoepjes) erin of een kartonnen kubusje met suikerbonen.. Nog even over nadenken! Ik ben inmiddels zo'n 5 kilo gegroeid.. Valt me nog erg mee! Let er niet op qua eten hoor, ja niet teveel vet en snoepen.. Maar dat doe ik niet meer dan normaal.. Om 5 uur vanmorgen was ik klaar wakker.. Beebje vond ook dat het tijd was geloof ik, ging flink tekeer! Gelukkig viel ik uiteindelijk toch nog tot kwart over 7 in slaap en ben ik me nu aan het klaar maken voor mn werk... Annika, gelukkig dat die hars troep zo goed als weg is en je het grootste deel van je haar hebt kunnen behouden! Butterfly, maandag hé! Gaan we even shoppen bij H&M Heb er helemaal zin in! Nou werkse allemaal en anders een fijne zonnige dag!
Hallo iedereen, Ik heb net op toch maar de huisarts gebeld voor de afscheiding wil toch het zekere voor het onzekere nemen dat het geen infectie of zo is, kan gelukkig vanmiddag nog langskomen.Is wel minder geworden maar nog steeds vervelend.