Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    He Gerda,
    Maar sta je nu niet onder behandeling van de gyneacoloog? omdat je 2x een mk hebt gehad?
    Ik moest zelf eerst ff bij de huisarts langs, om een verwijsbrief te halen voor de verloskundige.

Lijkt me dus inderdaad beter om maandag even et je huisarts te overleggen.

Liefs truus.

2. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    @Susanna, ik ben de laatste weken ook enorm kouwelijk en ik val ook af terwijl ik normaal eet.
    Ik heb wel meer trek dan voorheen en jij?
    Ach over een paar maandjes worden we allemaal dik, haha!

Fijne avond!

3. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Heej Gerlinde,
    Over 3 dagen mag jij al voor een echo ja?
    Wat geweldig meis. Laat je weten hoever de kleine is? grootte en gewicht enzo. Ben ik wel benieuwd naar omdat we ongeveer gelijk lopen.

Ik heb niet meer trek als anders, juist minder. Omdat het eten me niet smaakt als anders. Vanavond macaroni gehad, half bordje maar. Omdat 't me niet smaakte. En koffie vind ik ineens ook niet zo heel lekker meer.
    Verder doen mijn borsten zeer. Kon vannacht daardoor ook niet op mijn buik slapen. Was te pijnlijk. Ik ben ook nog eens verkouden, dus al met al slecht geslapen vanacht.
    O, ja en 's morgens als ik werken moet en ontbijtje heb gehad, ben ik wat wee-ig in mijn maag. Als ik dagje vrij ben en dus later ontbijt. Gaat t goed, en heb ik nergens last van. Is raar toch?

4. Gerda1975

Gerda1975 Actief lid

27 sep 2006
    415
    0
    0
    verzorgende IG
    Hoogeveen
    heb geen idee wat de bedoeling is,Gyn heeft niets gezegd na de laatste MK!

5. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Misschien dan toch inderdaad even je huisarts raadplegen. Is t verstandigst denk ik.

6. kimmetjehier

30 jan 2008
    13
    0
    0
    Den Haag
    Haay iedereen, nou, het is hier aardig druk zie ik! Eindelijk kan ik er ook over meepraten :D . Allemaal natuurlijk ook hartstikke gefeliciteerd ;) !

Liefs, Kim

7. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    @Truus, dat weeige gevoel herken ik ook, ik heb het het minst als ik ontbijt met cruesli met melk.
    Oh jij bent ook zo af en toe een buikslaper net als ik!
    Maar helaas bij mij zijn ook mijn boobs te gevoelig om er op te liggen.

Tja maandag de echo, we vinden het reuze spannend! Ik zal je maandag laten weten hoe het is gegaan, we hopen natuurlijk op een klopppend hartje.
    Moet me nu snel verkleden, we krijgen straks bezoek en gaan uit eten.

Beterschap met je verkoudheid.

Dag dag

8. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    He Kim,
    Jij ook nog van harte gefeliciteerd meid.

Het word hier inderdaad al aardig druk. Gaat hartstikke mooi zo!

@ Gerlinde.
    Ja inderdaad een buikslaper. (nou ja half buik, half zij).
    fijn hoor, lekker uit eten straks. Mjam mjam.

9. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Nou nee, dat wordt wel afgeraden. En als het dan toch echt moet (en je partner kan het niet) dan het liefste buiten of heel goed ventileren. Let sowieso op welke verf je gebruikt. Als je kleine zijn/haar tandjes er in kan zetten moet het wel 'babyproof' zijn.

10. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Welkom kim! Van harte!
    Gerlinde ja, ik heb zeker meer trek, ik zal me niet te druk maken over mijn gewicht maar ik ben van mezelf al superdun dus het moet niet de spuigaten uitlopen. Gelukkig heb ik een moeder die mij constant verteld dat ik moet blijven eten, ook al woont ze zo ver bij mij vandaan, moeders blijven moeders.
    Ik slaap altijd op mijn buik en dat gaat erg goed nog steeds, ook de boobs zitten niet in de weg ;)

11. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Jody, ja alleen mijn vent is vaak van huis en daarom moet ik zelf veel doen, ook de kattenbak doe ik zelf, ik heb daar geen problemen mee. Ja je moet wel de ramen open zetten met verven. Gelukkig komt de lente eraan. :D

12. kimmetjehier

30 jan 2008
    13
    0
    0
    Den Haag
    Dank je wel!

Wat ik me eigenlijk afvraag nu ik dit allemaal lees is dat er al heel wat mensen rond de 6e week een echo krijgen?! Ik moet nog wachten tot de 25e en mijn eerste intakegesprek is 6 maart. Zijn jullie nou zo snel of zijn ze bij mij zo langzaam, hahaha?

13. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Meestal is het volgens mij dat je bij een vk vaak pas met 12 weken een echo krijgt en bij een gyn met circa 8 weken.

Ik heb nu mijn echo met 7 weken en 5 dagen. Volgens de assistente van de gyn was het niet verstandig om eerder een afspraak te maken omdat er dan vaak nog geen hartactie te zien zou zijn.

Ik schrijf hier nog niet zo veel mee, omdat ik zelf nog behoorlijk onzeker ben, heb in november een miskraam gehad met 14 weken, het hartje was toen al 4 weken gestopt. Dus ik wacht nog even af hoe het gaat lopen en dan ga ik volop mee kletsen :D

14. muffie

muffie Actief lid

27 jan 2007
    187
    0
    0
    zucht...wat gaat de tijd toch traag...
    waar blijven alle nieuwe aanmeldingen?

15. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Alle nieuwe zwangeren, gefeliciteerd en schrijf maar lekker mee!

Ik heb er ook geen problemen mee, maar het is een extra gevaar voor je ongeboren kind, ivm toxoplasmose. Lees dit topic maar eens: http://www.zwangerschapspagina.nl/about1130.html

Vandaag geen goeie dag gehad. Een zieke zoon en een tegen-ziek-zijn-aan-hangende dochter :(

16. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Meiden, ben het weekend weinig online, ben gewoon niet thuis, dus kan niet meekletsen! Maandag kom ik weer neuzen hier!

17. Linnepinn

Linnepinn Bekend lid

11 okt 2007
    552
    4
    18
    Wou even vertellen dat ik vanmiddag het eerste pakje van mijn ouders heb gekregen! Zo lief, en zo klein! En kom ik thuis, was er een leif kaartje gekomen van me zus en family...
    Lief he?

18. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    rolia ja je moet idd super voorzichtig zijn. Ik draag handschoenen en was mijn handen grondig natuurlijk.
    Mariaatje fijn weekend!
    Linne, harstikke lief! Hangt het pakje lekker in het zicht? Ik heb ook al 2 kaartjes gehad van moeder en schoonmoeder. Het enige wat ik al zelf heb gekocht is een luiertas van Oilily, ik ben gek van dat merk. Wel op Ebay, stukken goedkoper ;)

Wil iedereen het geslacht weten? Ik weet nog niet of ik het wel wil, mijn verloofde in elk geval wel.

19. Linnepinn

Linnepinn Bekend lid

11 okt 2007
    552
    4
    18
    Nou nog niet, niet iedereen weet het nog, maar gaat wel ergens boven liggen waar wij het kunnen zien!

Ik heb zelf altijd geroepen dat ik het geslacht niet wilde weten, maar nu ik zwanger ben moet ik er nog maar even goed over nadenken!

20. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @susanne het is beter om het watergedragen verf te schilderen. dat is het advies wat ik kreeg bij mijn vorige zwangerschap. ik zit nog in twijfel of ik het wil weten bij mijn zoontje wisten we het wel.

hier nog geen pijnlijke boops. verder ben ik af en toe een beetje misselijk en weeig als ik gegeten heb. de vermoeidheid is ook goed aanwezig ik kan zo slapen heel de dag hihi.

Deel Deze Pagina