Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Iedereen heel erg bedankt voor de reacties maar denk nu ook dat het geen vruchtwater is want als dat idd het geval zou zijn waarom hebben ze me dan gewoon naar huis gestuurd. Dus wacht gewoon de uitslag af en mocht het erger worden ga ik weer langs.
    Snap ook niet waarom ze me zo in het ongewis houden, is toch de bedoeling dat je zorgeloos je zwangerschap door komt en dit werkt er niet echt aan mee.

2. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal!

jeetje susanna, ook heftig zeg, dat lyme! Maar probeer het idd positief te bekijken, je bent er op tijd bij dus dat is allleen maar goed!

Symoen, nog maar een kilo aangekomen! Supernetjes zeg! Ik was al trots op mijn 6 kilo haha :p

Nony, ik heb hetzelfde als jij, de groei van mijn baarmoeder gaat ook hard, met 20 weken lag ie al 2 vingers BOVEN de navel, heb nu het vermoeden dat ik al bij mijn ribben zit, ach, zie het maar zo, de beeb heeft lekker de ruimte.

Voelen jullie de baby de hele dag door en elke dag evenveel? De mijne is nu de laatste 2 dagen wat rustiger, voel hem voornamelijk als ik in bed lig, maar eerder voelde ik hem overdag ook goed, maar heb al gelezen dat je pas vanaf 28 weken de baby iedere dag zeker 10 keer moet voelen, dus nog ff geduld maar. Ga vandaag maar weer ff met de angelsound aan de slag! :)

Iedereen een fijne dag vandaag!

3. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Hallo allemaal!

denise: ik hoop voor je dat je er snel zekerheid over krijgt,is toch gek zo..

Suzanna: sterkte meid,ook met die onzekerheid,probeer niet van het ergste uit te gana en je bent er in ieder geval op tijd bij! ik snap dat je gevoel er niet achter staat..

Ik heb gister ook de 20 weken echo gehad,het voeld uiteraard na het rotnieuws van klusser heel dubbel.
    Alles was goed,het was prachtig om te zien..des te meer knijpen we nu in onze handen....het kan iedereen overkomen!
    Ik heb foto's in mn album staan,het geslacht wilden we niet weten.

4. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Nony,: fijn meis dat ook bij jou alles goed was!

5. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    Simone, leuke buikband! Heb er ook over gedacht om die aan te schaffen maar nog maar niet gedaan, want als k tegen mensen zeg dat ik in oktober ben uitgerekend zeggen ze: zo dat duurt dan ook nog lang zeg!
    (terwijl ik het juist kort vind, ik bedoel wat zijn nou 4 maanden ;) , maar ik denk dat het langer lijkt omdat de zomer ertussen zit)

@ susanna: vervelend dat je er zo naar van bent :( hopelijk gaat het snel weer over. Heb inderdaad wel es gehoord dat het erg lang kan duren voor het overgaat, maar ik dacht dat dat alleen het geval was als ze er te laat bij zijn? Bij jou waren ze er wel snel bij toch? Sterkte iig, hoop dat je je snel wat beter voelt.

@ mariaatje: ik voel de baby de ene dag heel veel en de andere dag bijna niet, en soms de hele dag door een beetje en soms in een keer heel veel en daarna niet meer. Ik voel em trouwens het meeste als ik gewoon zit, als ik ga liggen gaat ie gewoon ook slapen (braaf baby'tje, als t nou zo blijft ga ik rustige nachten tegemoet :D )

@ nony en allwoman: gefeli met jullie goeie echo's!

6. annika1985

annika1985 Niet meer actief

Goedemorgen dames.

Hoera vandaag 22 weken alweer.
    Nog 5 dagen en dan heb ik zwangerschapsduur van youri dat hij overleed :(
    Is vandaag ook al weer 9 maanden geleden :(

Vanmiddag mag ik weer voor controle.

Veel liefs Annika

7. Gerda1975

Gerda1975 Actief lid

27 sep 2006
    415
    0
    0
    verzorgende IG
    Hoogeveen
    Klusser heel veel sterkte gewenst!Ind angst van iedereen bij de 20 weken echo!
    Annika moeilijke dagen zo he!Duimen in oktober voor een gezond kleintje!
    voor alle goede echo's gefeliciteerd,wij mogen vanmiddag en last van zenuwen!

8. kibi

kibi Actief lid

29 dec 2007
    470
    0
    0
    België
    @ Susanna: da's inderdaad heel vaag allemaal. Ze zouden nochtans moeten weten dat zwangere vrouwen zó onzeker zijn.

@ Annika: veel sterkte in deze moeilijke dagen.

Proficiat aan de meiden met een goede echo en diegenen die het geslacht nu weten :).

Hier heel druk, de verbouwingswerken zijn van start gegaan waardoor we 's avonds toch steeds een kijkje gaan nemen en je al vlug een uur van huis bent. De avond is sowieso al te kort. Met ons meissie alles goed, ze is wat minder druk, maar als ik mijn hand op mijn buik leg komt ze toch steeds even een schopje geven ter herkenning. Ongelooflijk gewoon :D.

Ik ben gisteren zo'n zwangerschapskussen gaan kopen omdat ik sinds het weekend erg last heb van hoge rugpijn. Het is ter hoogte van mijn ribben en ik kon 's avonds geen goede houding meer vinden zonder te veel last te hebben. Het lijkt alsof mijn ribben uiteengeduwd worden. Nou ja, het is voor het goede doel!

9. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    @suzanna, balen meid :( Ik snap heel goed dat je liever geen antibiotica slikt tijdens je zwangerschap. Maar net wat de andere meiden schrijven, waarschijnlijk ben je er wel optijd bij. Heel veel beterschap in ieder geval.

@allwoman, gefeliciteerd met je goeie echo :D

@nony, fijn meid dat alles goed was bij de vk.

Hier ook veel afscheiding, vaak ook waterdun. Vruchtwater schijn je ook te kunnen herkennen aan de typische zoete geur ervan.
    Bij Nynke had ik ook veel last van waterdunne afscheiding, soms leek het wel of ik in mijn broek geplast had :rolleyes:

Hebben jullie s'avonds ook helemaal geen energie meer? Ik ben echt helemaal leeg s'avonds en eenmaal op bed kan ik mijn draai niet vinden. Pppffff ben blij als ik weer eens een nachtje goed doorslaap.

10. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    hallo,
    zo ben weer terug van mijn 20 weken echo
    wat is het een eigenwijs kind alles was erg moeilijk te zien behalve het geslacht. dus preuts is hij niet.

het is dus een jongen

verder gekeken was alles goed wij konden niet helemaal de hele rug zien omdat meneer zowat met zijn knie tegen zijn neus aan lag en de gehele tijd zijn hand voor zijn mond liet. voor deze twee dingen mag ik volgende week weer komen voor een echo zoooooooooooooooooooo erg.
    we hopen dan ook dat hij er beter voor ligt en ik dan wat foto's mee kan krijgen

11. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    jeetje susanna, ook heftig zeg, dat lyme! met een ongeboren kindje wist niet dat dat zo heftig was. kan me voor stellen dat je er van slag van bent.

Symoen, nog maar een kilo aangekomen.

mooie buikband zag ik voorbij komen.

@klusser ik wil je heel veel sterkte wensen. mijn gedachten zijn bij je.
    ben er verder stil van en weet niet goed wat te zeggen.

12. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    titus; fijn dat alles goed was en gefeliciteerd met jullie knul!

13. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    thanks hihihi leuk om te lezen zo gefeliciteerd met jullie knul.

trouwens zag dat nog twee mensen een goede echo hadden gefeliciteerd hoor.

14. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Ook wij hebben vanmorgen 20 wkn echo gehad...we hebben ruim een uur mogen genieten van ons kleintje! Vk kon niet alles goed zien omdat ons kleintje in een stuit lag en niet goed ervoor lag zodat beeld niet scherp te krijgen was...dusss....ook wij mogen nog een keertje terug komen na onze vakantie (3 juli).
    Eigenlijk ziet alles er perfect uit, alleen lippen kon je niet goed zien. We weten het geslacht....voor nu houden we het voor ons...maar we weten niet of ons blijft lukken hihi... we zijn zooo blij!

Vanmiddag heb ik ook nog een controle, dus druk daagje bezig met de beeb...heerlijk hoor!
    Oja placenta ligt aan de voorkant, daarom voel ik nog niet duidelijk bewegingen van de beeb...af en toe wel hoor gelukkig!
    Ben blij blij....

15. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Suzanna; best nog wel schrikken hoor, kan ik me heel goed voorstellen...lastig dat de anti biotica niet getest is op zwangeren...ga er maar vanuit dat alles goed komt, teveel zorgen maken is ook niet goed he?!

Titus; gefeliciteerd met je jongen! Geweldig he zo je kindje bekijken?

Afscheiding verhalen; ik heb soms het idee dat ik gewoon incontinent ben maar dan anders...tsja...hoop dat de uitslag van de kweek er snel is en je gerustgesteld kan worden!

Allwomen; fijn dat je een mooie echo hebt gehad gister...mijn gedachten zijn ook veel bij Klusser...erg dubbel allemaal. Mooie echo foto's zeg!
    Ik heb er 3 gekregen, 1 van hoofdje, 1 met handje en duim omhoog (alsof het zegt: alles gaat goed pa en ma hihihi) en 1 met mooi hele rug, kontje en benen...prachtig!

Kibi; lastig als je niet goed kunt slapen, hoop dat het kussen het makkelijker maakt voor je?!

Gerda; enjoy vanmiddag!

16. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    @ Klusser, Ik wens jou en je man heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd! Woorden schieten me te kort! In gedachten ben ik bij jullie!

@ Susanne, Ik kan me voorstellen dat je je druk maakt nu! Probeer positief te blijven denken ( makkelijk gezegd dan gedaan) gelukkig ben je er op tijd bij! Mijn zus had bij haar zwangerschap 4 keer een antibiotica kuur gehad en me nichtje heeft er niks van gemerkt!

@Symoen, Wat een leuke buikband zeg :D , heel orgineel!

@ Allwoman en titus, Ik vind het nu heel dubbel, maar wil jullie feliciteren met de goeie echo's! En wat leuk titus een jongen!

@ Triessie, Mijn placenta ligt ook tegen me buik aan waardoor ik de kleine ook niet veel voel! Gelukkig nu wel elke dag even een paar keer! Maar het is idd minder dan bij iemand die de placenta ergens anders heeft liggen! Vervelend nou. dat je weer terug moet komen haha! Ik heb echt het zelfde als jou, die van mij ligt ook in een stuit en ik mag 17 juni weer terug komen haha!

Meiden allemaal een fijne dag vandaag, ik ga zo werken!

17. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Ik heb echt totaal geen last van afscheiding.Zijn er nog meer die dat niet hebben?

Titus,proficiat jullie krijgen in oktober een zoon!En wat ontzettend vervelend dat jullie terug moeten voor nog een echo! ;)

Triessie,voor jou ook al zo balen dat jullie nog eens terug moeten voor een echo! :D Gelukkig was alles goed met de baby!

Annika,sterkte met deze extra moeilijke dagen.

Susanna,hoe voel je je vandaag?

xxx Simone

18. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Annika,sterkte met deze moeilijke dagen..ga je nog iets doen om er even extra bij stil te staan?

Meiden,mijn borsten lekker sinds gister!
    Nog iemand al last van?het is nog niet heel erg maar er hangt af en toe wel een druppel aan haha,bij mijn dochter had ik het ook al vroeg.

19. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    @ allwoman geen lekkende borsten hier, wel ontzettende
    jeukende tepels...... :oops:

Zo beeby kamer is geschilderd gewoon wit, heb zandkleurige
    vloerbedekking.....dit weekend wordt commode hoogglans
    wit gespoten en heb glazen hartvormige knopjes gekocht...zo lief
    De wieg wordt echt zo mooi..vind ik dan ;) hij is best
    wel tuttig/klassiek ...
    Volgende week heb ik babyshower/high tea, erg veel zin in!

LIEFS nony

20. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Hier ook alleen maar heel erg jeukende borsten.. word er gek van...

Deel Deze Pagina