Symoen ik heb ook bijna geen last van afscheiding (ff afkloppen) en jeuk ook niet eigenlijk. Ideaal lichaam gewoon haha. Titus een jongen wat leuk gefeliciteerd! Liefss
Pff Susanna wat lastig voor je! Wat een ellendige ziekte toch hè, Lyme, en als je zwanger bent kan je dat al helemaal missen natuurlijk. Dikke knuffel, ik hoop dat alles goedkomt! Alweer een aantal goede 20 weken echo's zien passeren, fijn zo dames; we hebben helaas nog maar eens gezien dat dat niet zo evident is. Klusser, we denken aan je meid! Titus en Triessie, jullie hebben toch wel geprotesteerd omdat jullie nog eens terug "moeten" voor een echo zeker Symoen, geniet van Guus Meeuwis hè! En ik hou mijn vingers én tenen gekruist voor je, hopelijk helpt dat! Joepie, vandaag halverwege ! En morgen gaan we eindelijk ons beebjes nog eens zien, het is 9 weken geleden. Ik droom bijna iedere nacht dat we bij de gyn zitten dus dat zegt al genoeg hoe ik er op zit te wachten! Xje Veerle
Hey meiden, iedereen met een goede 20 weken echo van harte gefeliciteerd. Ik moet morgen, maar zie er eigenlijk een beetje tegenop ! Ben zo aangeslagen van het bericht van klusser ! @susanna: Wat een vervelende situatie meid ! Maar toch fijn dat ze er zo snel bij zijn ! Hoe voel je je verder ? @annika: sterkte de komende tijd ! @allwoman: bij mij lekt er zo nu en dan een druppeltje doorzichtig vocht uit mijn tepels, e jeuken ! niet normaal ! @vke: gefeliciteerd met je mijlpaal en succes morgen met je afspraak ! @titus: een jongen, wat leuk Van harte gefeliciteerd !
Vke; geprotesteerd....hahah...je moet een weten Morgen heerlijk genieten van je kleintjes...jippie! Tatty teddy; tsja nog een keertje genieten van ons kleintje,nog een weekje wachten voor jou meid,hopelijk liggen ze dan goed! Allwomen; nog geen lekkende borsten bij mij...jeukerig wel! Nony; zoals je je kamertje omschrijft wordt het volgens mij een romantisch plaatje! Lief; ik vond het gisteravond en vanmorgen ook super spannend, idd ook door het slechte nieuws....denk dat iedereen het door zijn hoofd laat gaan dan het ook anders kan...maar gelukkig is het bijna morgen en dan hoop ik dat je net als mij (en de rest natuurlijk) mag genieten van je kleine! Vanmiddag nog controle gehad, ook die was prima, bloeddruk netjes laag, hartje klopt stevig door en nu hoorde je de hartklepjes ook en buik is ook mooi op schema! Ik ben zo'n blijde mama to be vandaag!
hallo, Heb vandaag me dag niet, begon de ochtend met een banaan,kiwi yoghurt shake die blijkbaar verkeerd gevallen is want ben de hele ochtend misselijk geweest, en daarnaast ook nog eens super emotioneel, ben blij als straks me vriend thuiskomt, heb ik weer even wat afleiding. Susanna kan me voorstellen dat je helemaal van slag ben, heel veel sterkte en beterschap gewenst, denk idd net als de andere meiden dat je er wel op tijd bij bent. Symoen Heel heel veel plezier bij Guus Meeuwis en we duimen voor je dat het rapport goed uitvalt en alles goedgekeurt wordt,succes. mariaatje Yeah gisteravond heb ik zelf voor het eerst een schop gevoeld met mijn hand op me buik, was echt een super ervaring! allwoman/titus/triessiegefeleliciteerd met je goede 20 wk echo. allwoman heb gelukkig nog geen last van lekkende borsten. Hoe gaat het met je kies/tandpijn ? annika1985 sterkte in deze moeilijke dagen, hoe is je controle geweest vanmiddag ? tam27 Ik heb meer bepaalde dagen dat ik echt te moe voor woorden ben, dan komt er ook niets uit mijn handen, maar als ik op bed ga liggen om een tukkie te doen lukt dat dan ook weer niet.
Hallo allemaal Goed dat het met iedereen (behalve klusser waar ik nog steeds aan moet denken) goed gaat. De baby kamer is klaar! , , moet hier en daar wel nog wat aangekleed worden. Maar we hebben nog de tijd. Zie mijn album waar een paar foto's staan. We vinden hetzelf zeer mooi geworden, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Morgen mogen wij ook weer gaan kijken naar de kleine. We hebben namelijk de eerste afspraak met de gyneacoloog in het ziekenhuis. We zijn heel erg benieuwd. Ik ga nu even eten koken, ik zal vanavond nog wel een berichtje achterlaten. Eet smakelijk allemaal en tot vanavond
echo was goed vandaag,alles klopte gelukkig!Heb baarmoeder aan de achterkant liggen!Geslacht is slechts een vermoeden,kleine lag steeds met z'n voet of hand ervoor!van alles geprobeerd,maar geen succes!Ze heeft op een beeld wel een vermoeden geuit en het ook aangewezen,maar geen 100% zekerheid!Vermoeden is niet wat de chin kalender aangeeft tot dus ver!
hey iedereen ben er even tussenuit geweest, problemen met het internet maar ben terug moet alleen veel bijlezen zie ik... heb verf gaan halen voor de babycorner de twee eerste lagen wit staan erop nu kan ik met het roos beginnen... de decoratie blijft hopelijk niet te lang weg dan is het echt af en klaar en kan ik de foto's erop zetten... pff voel me enorm down... mijn vriend eni k hebben veel ruzie laatste tijd... ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff :'( ben ook over de helft heen se xxx
meiden, willen jullie bij de Lounge het onderwerp klacht oxxio even lezen en mochten jullie een idee of oplossing hebben, dit daar even melden?
Wie gaan er WEL mee naar de meeting: Allwoman Marijeee Mironne Timzijnmama Simone Kiezeltje Tam27 Kim Hofstede (vegetarisch) Hansje Sindhu (oktober Mama Hyves) Brenmg
Suzanna: Meid jeetje mina, kan me voorstellen dat je liever geen antibiotica slikt, maar als je een beetje googled is het in de meeste gevallen die ik gezien heb allemaal goed gegaan met de kleine. Je bent er idd wel op tijd bij, mssn scheelt dat nog. Ik denk aan je! Sterkte! allwoman: Gefeliciteerd met je goede echo, fijn dat alles goed is! nony: Gelukkig ook nog goed nieuws, na zo'n slecht nieuwtje! Fijn dat alles goed is met de beeb! Titus: gefeliciteerd een JONGEN!!! Triessie: Fijn dat alles goed is met de beeb. Heb je geluk dat je straks in juli nog een keer naar je kleintje mag kijken! ben benieuwd naar het geslacht , maar nu kan je lekker gericht kleertjes kopen... Placenta aan de voorzijde had ik met Milan ook, maar na 25 weken zwangerschap voelde ik hem megaduidelijk, dat ik soms wel eens dacht, kan het ff wat minder... Annika: Sterkte in deze tijd, zodra ik 37 weken zwanger ben, komt die fase voor mij ook weer, dat was met Milan ow zo moeilijk!!! Symoen: Veel plezier bij Guusje Meeuwis! VKE: gefeliciteerd met je mijlpaal, 20 weken... Denise: balen van je off-day, hopelijk gaat hij nu alweer iets beter... Audrey: mooie babykamer hoor, ziet er nu al erg mooi uit met dat groen en wit, kan je nagaan hoe mooi de kamer eruit ziet als de baby er ook nog in ligt! Gerda: gefeliciteerd met de goede echo! Tam: had het nog niet gezien van Zena dat ze niet meeging, dank je wel! Hier ook veel afscheiding. Heel plakkerig juist, voel het soms als ik ga zitten er gewoon uitlopen! Ik heb gisteren de laatste dingen aan ons geboortekaartje veranderd, het is helemaal ons eigen ontwerp geworden, met wel een klein beetje inspiratie van een ander kaartje, ben zo trots!
Bedankt voor alle lieve berichtjes. Goed om te weten dat er zoveel mensen met je meeleven.... Morgen moeten we weer voor onderzoek en een vervolg gesprek maar eigenlijk weten we al hoe laat het is..... Het is allemaal zo tegenstrijdig. Verstandelijk weet je dat met de complicaties die er nu bekend zijn ons mannetje geen kans van slagen heeft buiten de baarmoeder (en misschien al wel niet daarin) maar ondertussen voel je hem wel schoppen en bewegen.....
klusser,heel veel sterkte met de verdere onderzoeken. hier alles goed.beebje beweegt goed word er zelfs al een soort van gek van soms hihi. jammer dat ik niet mee kan naar de meeting.wellicht nog 1 als alle beebjes er zijn is ook erg leuk. verder niks te melden.
Lieve klusser, wat een vreselijk nieuws hebben jullie gekregen! Ik wil jullie alle sterkte van de wereld toewensen. Voor de komende tijd, maar ook daarna. Susanna, wat een ellende meid! Kan me je angst heel goed voorstellen hoor! Hopelijk valt het allemaal mee. Misschien is er wel bekend wat de ab bij dierproeven doen? Als dat goed zit, is de kans dat het mbij mensen kwaad kan ook een stuk kleiner. Verder allemaal goede echo's. Fijn, gefeliciteerd. Na het bericht van kliusser besef ik weer even hoe niet-vanzelfsprekend dit is! Ik kan definitief niet mee naar de meeting helaas. Heb niemand om mn weekend mee te ruilen:S Hoop op een volgende meeting mét beebjes! Liefs
Klusser, heel veel sterkte morgen meid. susanne, jij ook sterkte met die onzekerheid betreft de lyme en medicatie. snap dat dat heel veel onzekerheid oproept. hier geen lekkende borsten, en ook lang niet elke dag afscheiding. de vreselijke kwaal die ik heb is dat mijn blaas niet goed werkt. bij niezen of hoesten verlies steeds iets urine. ga ook na de bv vragen of ik naar een speciale fysio kan om hier aan te werken. verder gaat t redelijk.
Liz0104 rot te horen dat je de laaste tijd wat vaker ruzie heb met je vriend, ik precies het zelfde en dat geeft toch een rotgevoel, wij hebben vaak ruzie over kleine rotdingetjes en hij kan soms zo bot uit de hoek komen pfff en dan mijn hormomen er nog bij...
goedenavond dames. ben net thuis van een roemoerige dag. De controle was op zich allemaal goed. Over 2 weken word het hartje van me kleine meisje nagekeken. Heel veel liefs Annika