Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    haai iedereen, ben net nog bezeg gewest me babycorner :D is bijna af nu de decoratie van winnie the pooh nog en de behangrand en tis af :D en dan mag het wiegje der komen te staan :D heb net besloten toch nog een commode te gaan halen :D dat ga ik dan samen met men hubbietje doen :D

heb net nieuwe foto's geplaatst 2 nieuwe buikfoto's van daarnet :) en 2 van de babycorner onder construction ;) niet zo'n goede kwaliteit van foto's waarschijnlijk want is met camera getrokken en niet met fotocamera :)

groetjes :)

2. vke

vke Actief lid

16 feb 2008
    147
    0
    0
    Onderwijzeres
    Gent (België)
    Hansje, van harte gefeli met je mijlpaal!

Xje
    Veerle

3. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Hoi allemaal!
    ik heb nog niet terug gelezen.....;)

Gister vond ik ook een teek op mijn lijf..mijn man heeft hem weggehaald ..BAH!

Eergister ben ik naar de bioscoop geweest,naar Sex and the city! was erg leuk! weet je met wie? met mn schoonmoeder! whahahah

Vandaag is mijn dochter bij haar vader en kunnen wij kadootjes inslaan voor haar verjaardag as donderdag,ze word dan alweer 5.

fijn weekend allemaal!

4. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    AAAHHHH ik word gek van dat maagzuur....

5. vke

vke Actief lid

16 feb 2008
    147
    0
    0
    Onderwijzeres
    Gent (België)
    Bah Nony heb jij ook zoveel last van maagzuur?

Ik vooral 's nachts, ik drink nu elke avond voor het slapengaan een glas melk, slaap op mijn linkerzij en leg twee kussens onder m'n hoofd. Dat helpt wel. Maar ook overdag steekt het regelmatig de kop op ... :x

Allwoman, wat een vieze beesten hè, die teken! Jakkes!

6. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Je mag gewoon rennies gebruiken als het te erg wordt. Wat een opluchting waren die dingen.
    Gelukkig heb ik er deze keer totaal geen last van. Maar aan het eind hebben heel veel dat.

7. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Allwoman, balen van die teek. Nou hij is er gelukkig weer uit. Als het maar niet 24 uur op je gezeten heeft is er niks aan de hand. Leuk cadeautjes kopen. Wat ga je voor haar kopen?

Triessie, fijne vakantie. Geniet er lekker van!

Butterfly, de wedstrijd was inderdaad super. Zelfs de grootste rasoptimist had dit nog niet bedacht.

Veerle, hebben ze beide hetzelfde geslacht? Als je daar niks over wilt zeggen dan begrijp ik dat ook hoor. Ik heb vannacht gedroomd over twee baby's in mijn buik. Het voelde gewoon helemaal alsof het er twee waren. Terwijl ik nu niet kan uitleggen hoe het voelde. Maar zulke echte dromen, heel raar.

Wij hebben vandaag ook grote baby inkopen gedaan. Een maxi cosi (met kleuren die het geslacht zouden kunnen verraden, dus ik plaats daar geen foto van) een easy base, een quinny zapp met adapters voor de mc. Toch bij een derde nog weer wat nieuwe spullen. De mc hadden we al weggedaan na de tweede.

8. vke

vke Actief lid

16 feb 2008
    147
    0
    0
    Onderwijzeres
    Gent (België)
    Rolia, fijn om babyinkopen te gaan doen hè. Wij hebben hier al heel wat spulletjes staan, vooral tweedehands want als we alles dubbel én nieuw moeten kopen ...

Heb je een PBtje gestuurd om te laten weten of ze van hetzelfde geslacht zijn of niet, je weet nooit of één van mijn vriendinnen hier niet stiekem zit mee te lezen :) Als er nog dames zijn die dit heel graag willen weten, PB me maar even.

Dit is trouwens mijn 100ste berichtje, hiephoi!

Xje
    Veerle

9. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Hey meiden!
    Ik heb gisteren echt een top avond gehad. Eerst in het stadion de wedstrijd gekeken. Dat was fantastisch joh, heel veel mensen in het oranje, was net een beetje of je er echt bij was. En daarna Bon Jovi. Ze waren weer super, beebje heeft dr eerste kennismaking met goede muziek achter de rug en is er nog steeds stil van. Heb dr toevallig net even gevoeld, maar dat was de eerste keer vandaag. Net zo moe als dr moeder ervan! Hahahaha.

Verder vandaag in de babykamer bezig geweest. Het wordt al heel wat hoor! Ben er echt super blij mee. Het kamertje is heel klein 2,20x2,20, ik was bang dat het meubeltjes erin een drama zou zijn, maar dat is helemaal niet zo! Het ziet er neit opgepropt uit ofzo. Dus ik ben helemaal blij vandaag. Als het klaar is zal ik is een foto plaatsen. Maar zover ben ik nog niet. (alle tijd nog).

Vke, gefeliciteerd met de goede echo! En leuk dat je het geslacht weet.
    Rolia, leuk! Babyshoppen!
    Nony, wat ook goed helpt tegen maagzuur (bij mij dan) is antagel. Dat is een drankje, smaakt naar pepermunt en je voelt het zo wegzakken. Rennies mogen ook gewoon. Voordeel daarvan is dat je ze zo in je tas kan doen, maar ik vind rennies en maalox vies, dus ik doe het ff zo.
    Allwoman, ik ga de week van 6 juli naar SATC. Ben zo benieuwd! Was echt een diehard fan. Hoop dat de film niet tegenvalt. Maar ik heb alleen maar goede verhalen gehoord!

10. audrey23

audrey23 Actief lid

9 nov 2007
    327
    0
    0
    Wat ook helpt tegen de maagzuur, is vanillevla. Ik heb het de vorige week ook geprobeerd en bij mij hielp het.
    Wat een pokke weer vandaag :(

Zena wat fijn dat je een super avond gehad hebt.

Groetjes

11. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Hallo allemaal!

heb net een geweldige zwangerschap/voedingsbh gekocht met panterprinter whahah! samen met slip 33 euro,kijk das geen geld!(honkermuller)

Voor mijn dochtertje hebben we een step gekocht (handig als ze precies zegt wat ze hebben wil)een zilveren bedelarmbandje,(ze is haar vorie verloren) en een joekel van een mylittlepony die praat,danst en liedjes zingt...o ja,een knutselpakket.
    Van mijn zus krijgt ze zoiezo een skippybal en met haar partijtje vragen we verkleedkleren,knutselspullen en armbandjes en zo...die word verwend!

Rolia:geen idee hoe lang die teek er al zat,..hij zat in mn knieholte...even in de gaten houden voor de zekerheid maar.

Zena: ik was ook een diehardfan van SATC ,ik vond de film zeker niet tegenvallen! alles zat erin! ;) :)

12. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    @ VKE

Heb nog nooit last gehad van die arm, heb de huisarts gebeld, maar die zat vol. Kan pas maandag terecht. Volgens hem kon het best Tunnelsyndroom zijn, ivm de zwangerschap. Dan krijgen juist meer vrouwen er last van door hormonale veranderingen :(

Fijn dat je echo goed was :D

@ ALLWOMAN

Is je kiespijn weg nu?
    En leuk geshopt voor je dochter las ik ;) Mijn oudste wordt in augustus alweer 6, en gaat na de vakantie naar groep 3 :confused: Gaat veel te snel....

Hier verder weinig nieuws, behalve mn arm. En dat er een nieuwe v.d. Vaart in mijn buik zit. Wat een actie zeg, je ziet mn hele buik bewegen :D

13. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Nog 24 uur en dam heb ik mijn pretecho, ik heb
    er echt zo'n zin in..... :D

14. audrey23

audrey23 Actief lid

9 nov 2007
    327
    0
    0
    Wat is het maar rustig hier, bij de oktobermama's ;)

Nony, veel plezier morgen met de pretecho

Allowoman, je dochter die wordt maar lekker verwendt :D wel leuk.
    Hoe is het met je tandpijn? Wel vervelend van die teek.

Groetjes

15. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he meiden, ben terug in Belgiëland.
    Ben doodop al ben ik nog maar net wakker ;)

16. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Hallo iedereen,

Heb nog geen tijd gehad om terug te lezen, maar ik heb echt een verschrikkelijke nacht achter de rug, misselijk, brandend maag zuur, diarree, wist me even geen houding aan te nemen, gelukkig voel ik me nu weer een stuk beter, maar ben wel heel erg geschrokken, heb me in geen jaren zo beroerd gevoeld. En dat allemaal na een superavond, vriendlief heeft me giteravond meegenomen naar een super chiq restaurant heerlijk gegeten, was echt toppie, behalve dan tijdens het hoofdgerecht zegt hij heb je geknoeid, ik nee kijk ik blijkt mijn rechterborst te lekken,gelukkig konden we er wel om lachen maar schaamde me wel met een natte plek bij me borst in me blouse.

17. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Goedemorgen allemaal!

Nony,ik heb ook contnue last van brandend maagzuur,heel irritant.
    Ik heb een dossje rennies gehaald,maar nog steeds niet ingenomen,ha ha da's ook lomp he!
    Veel plezier morgen bij de pretecho!

Allwoman,jouw dochter wordt zeker goed verwend,klinkt allemaal erg leuk die kadootjes.
    Een teek,jakkie!Vieze beesten hè!

Zico,hoe was de fietsweek?

VKE,gefeliciteerd met de mooie echo van je tweeling,lijkt me echt heel apart 2 babytjes in je buik.

Zena,Bon jovi lijkt me ook heel gaaf,en dan zeker om met zijn allen naar een wedstrijd van oranje te kijken!Gaaf sfeertje moet dat zijn geweest!
    En het was weer een topwedstrijd!

Triessie,prettige vakantie en tot over 15 dagen!

Liz,mooi buikje heb je,en wat is je babycorner al leuk geworden met dat roze!

Susanna,hoe is het met jou?Hoe voel je je?

Nou hier gaat het qua gezondheid zwaar kl*te,afgelopen maandag ging het nog goed,toen zeiden ze in het zh dat ik mijn dosis prenison mocht halveren.Dat heb ik gedaan,en van de week ging het echt in sneltreinvaart achteruit.
    En nu is het niet meer te houden,ga kapot van de pijn,heb de dosis alweer opgehoogd,verschrikkelijk.
    En ik had gisteren het vrijgezellenfeestje van een vriendin van me,dan baal ik zo enorm dat ik nergens aan mee kan doen.Dan word ik echt verdrietig,dan zit ik daar maar,gggrrrrr.
    Dus ben uit mijn humeur,voe me echt beroerd en werd vandaag wakker en nu voel ik me ook nog grieperig,keelpijn,hoofdpijn,bah!
    Sorry voor het ego berichtje hoor,maar moest het effe kwijt.

Fijne dag allemaal.

xxx Simone

18. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Ha ha Deniese,sorry maar vind het wel een grappig verhaal van die lekkende borst.
    Ik kan me voorstellen dat je je schaamde.
    Wel balen zeg dat je zo'n rotnacht hebt gehad!Hopelijk voel je je snel weer beter!

xxx Simone

19. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    aan de meiden die zich niet zo lekker voelen, beterschap :)

Gisteravond schopte ons kleintje voor t eerst terwijl mijn man zn hand op mn buik had :D, dus ik zei: hee, hij schopte! Zegt mn man: was dat de baby? :confused: Die schopt dan ook hard :confused: :D Zo grappig :)

Hij had em trouwens wel es voelen bewegen enzo, maar nooit heel duidelijk, dus sit was een beetje een doorbraak, haha.

Heb een beetje met de juni-mamma's meegelezen trouwens, en die lopen voor een heel groot deel over tijd :eek: , hoop niet dat dat bij ons ook gebeurt :p Ik kan nu al bijna niet wachten

20. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    hey meiden

hoe ist hier?
    nony bijna echo leuk he ik heb hem ook al vroeg tenminste heel veel mensen zeggen dat maar vanwege dat zwarte plekje wilde ik hem toch eerder hebben.
    oja wat wij krijgen een jongen of meisje is geheim dus als iemand dat op de lijst wil zetten.
    zelf ben ik heel erg verschoten want donderdag nacht werd ik zo ziek dat ik vrijdag toen ik op werk was de vk had gebeld en die stuurde me onmiddelijk naar huis, als ik thuis was meost ik weer bellen en kwamen ze langs.
    eenmaal gekomen gingen ze me onderzoeken want had harde buiken diaree overgeven steken samentrekkingen van buik en dacht vochtverlies en ze testen of het gebroken vruchtwater was maar ze twijfelde dus op naar het ziekenhuis.
    daar werd ik wel heel fijn geholpen en allemaal testen en echo gehad en alles was geod dus waarshijnlijk gewoon flinke buikgriep en rustig aan doen.
    wij zijn wel opgelucht dat alles geod is en ook met de kleine

nou meiden allemaal fijn weekend

Deel Deze Pagina