Simone dank je voor complimentje ja dat verraad mijn beejbje haar geslacht wel e maar ik had het toch al lang hier gezegd Zico welkom terug!!!! khoopdat het niet TE vermoeieend was voor je. Allwoman jakkes een teek heb het nog niet meegemaakt hier al goed! Denise wat leuk met je romantische avond... oke wel lekkende borst maar toch alleen jammer dat je je niet zo goed hebt gevoeld vannacht he veel beterschap voor jou en voor alle dames diezichminder voelen ik voelde me vannacht ook niet zo lekker maar dan vooral draaierig en ook wat last van hartkloppingen denk ik want hart deed niet echt normaal... weet niet echt van waar dit plots komt... nou jah voor de rest even niets te melden ik kom straks nog wel eens terugx
http://oktobermama2008.hyves.nl Voor alle mama's die in Oktober 2008 (weer) mama worden en/of in Oktober 2008 uitgeteld zijn. meld je aan!! Hier kan je alles lezen over kwaaltjes, zwangerschap, bevalling etc. maar ook als je gezellig over koetjes of kalfjes wilt kletsen ben je hier van harte welkom....
Heej allemaal, Ik ben benieuwd waar jullie kleding kopen voor de beeb.. welke winkel ga je het liefst heen en wat koop je zoal voor je oktober beeb?
kimhofstede: H&m, zeeman, c&a, newlook en dergelijke heb al hemdjes met lange mouwen...kleedjes (ja ook al is het voor oktober, dan doet die der maar iets met lange mouwen onder en met voetjes ), t-shirtjes, jeansbroekjes, kruippakjes al het mogelijke kan me niet echt inhouden al ishet nu geminderd... ook vestjes
allwoman, wat een leuke verwenbeurt voor jullie dochtertje! nony, heel veel plezier met je pretecho! zico, welkom terug in ons kleine Belgenlandje hopelijk heb je je geamuseerd. denise, jammer dat je zo'n ellendige nacht achter de rug hebt, wel een grappig verhaal van je "ongelukje" Simone, oei wat vervelend dat je je zo slecht voelt Kiezeltje, fijn dat de papa de baby voelde schoppen! Ik hoop dat dat bij ons ook snel gebeurt. joel, wel even schrikken zeker? Gelukkig was er niets ergs aan de hand. Liz, ook jij een slechte nacht achter de rug, hopelijk was het éénmalig. kimhofstede: ik heb al zéér veel kleertjes tweedehands gekregen dus denk niet dat ik nog veel zal moeten kopen. Ik vind de collectie die ze bij prémaman hebben wel mooi, ik weet niet of die keten ook winkels in Nederlands heeft? Ik ben vooral verzot op kruippakjes, zo schattig! Blijkbaar wel een aantal dames die zich niet zo goed voelen momenteel, ik ga mij bij jullie voegen. Heb vandaag enorm last van mijn allergie (huisstofmijt): lopende neus, hoofdpijn, prikkende ogen, aan de lopende band niezen. Gelukkig komt het zonnetje hier nog even piepen na een regenachtige dag met zelfs hagel en onweer! En straks nog even bij mijn ouders een badje gaan nemen (we hebben zelf enkel een douche), daar kan ik nu eens zo van genieten hè. Wel handig als je ouders dan maar een straatje verder wonen Prettige avond nog iedereen! Veerle
@allwoman: Lachuh hoor zo'n panterprint, in ieder geval wel stoer dat dat er is ! En wat zal je dochter blij zijn met al die mooie cadeaus ! @kus: sterkte met je arm, wat vervelend meid ! @audrey, nou meid het is hier idd rustig geweest vandaag en gister ! @denise: ow meid, moest ook wel erug lachen om je lekkende borst verhaal ! Jammer dat je erna zo'n vreselijke nacht hebt gehad ! @simone: beterschap hoor, balen dat je je zo rot voelt zeg ! @kiezeltje: genieten is dat he ! Super voor manlief! @joel: Je zal wel geschrokken zijn zeg, super fijn dat alles goed is met jou en de kleine ! @liz:fijn dat het weer beter gaat ! @kimhofstede: Manlief en ik hebben het eerste pakje uitgezocht bij de kledingwinkel Lief! Niet goedkoop, maar zooo schattig ! Verder heeft prenatal, hema ook altijd wel leuke kleding. Kwa rompetjes heb ik zonder mouwtjes, lijkt me lekkerder zitten onder kleding en met drukknoopjes onder en aan de zijkant zodat het niet over het hoofdje heen hoeft, kwa kleding lange mouwtjes. Vandaag met manlief en dochter naar de zwarte markt in beverwijk geweest, was lang geleden en erg leuk om tussen de verbouwingstress door er even lekker uit te zijn ! Verder gaat alles prima hier ! Weinig te melden verder !
het was zwaar en ben blij dat ik thuis ben, heb enkele malen gehad dat de collega die mee in de wagen zat het er niet meer mee had, vele harde buiken en steken. Nu ga ik terug over op volledige rust tot 1 juli
Heej allemaal,. Bedankt voor de antwoorden.. Ik ben inderdaad ook al bij al die winkels geweest. Hans textiel, zeeman, Hema, V&D, wibra, prenatal en H & M. Maar toch vind ik het moeilijk... Vooral de H&M valt me tegen. Ik was er vandaag nog en raakte (zeer lichtelijk) geirriteerd. Meisjeskleding.. rekken VOL. Jongenskleding zeeeeeeeeer veel minder. Oke, daar kan ik dan nog inkomen... meisjes hebben meer keuze (broek, rok, jurk).. Maar als er in de winkel staat (boven een rek) maat 50 - 86 en vervolgens is het kleinste wat je in elk rek kan vinden 62... (en voor 70 % hangt er maat 80) dan gaat mijn bloed echt koken. Hubbie en ik hebben werkelijk ALLE (en dan bedoel ik echt alle!) rekken afgezocht en hebben niets in maat 56 kunnen vinden... Ben zwaar boos de winkel uitgelopen. Toen op naar de Hema.. Met het vinden van leuke shirts heb ik geen moeite (de kast ligt al vol) maar broeken! Wat een drama is dat zeg.. Ze hebben nergens echt leuke jongensbroeken. Ja, een soort joggingbroek en dan in de meest achterlijke kleuren (sorry maar ik vind turqoise geen jongenskleur). Ow ja, en wel 1 spijkerbroek. Maar wat moet je doen als je die al hebt Nee, tot nu toe vond ik babykleding kopen zeer zeer zeer leuk maar het gaat nu een verschrikking worden. Ik wil gewoon een paar leuke stoere jongensbroeken... (in maat 56) Maar dames, waar kan ik die vinden!??!?!
lieverd wil neit lullig overkomen Maar baby maatje 52 bestaat neit het is 50/56 of gewoon 50 of 56. Veel liefs Annika
Goedeavond allemaal, Kom even klagen, ik heb vandaag mijn dag niet . De hormonen spelen ook een grote rol nu op dit moment. Vanmorgen toen ik mijn ogen open deed, was ik nog steeds moe. Ik ben ook echt de hele dag kapot moe geweest, en dan voel je je ook nog niet zo lekker. We hadden vandaag vaderdag bij mijn ouders mijn broer,schoonzus, zus,schoonbroer en de 4 kinderen die waren daar. Ik moet eerlijk toegeven het werd me even te veel. Die drukte, en herrie etc. En dan hoor je zus en schoonzus veel over de kinderen bezig en dan hoor je meer de mindere leuk dingen van kinderen dan de leukere dingen, snappen jullie. En dan zit er bij mij in de buik iets te groeien en die fase daar moeten wij nog aan beginnen. Ik had echt zo iets van "wat staat ons allemaal te wachten". Natuurlijk weet ik ook wel ieder kind is anders. Maar na vandaag, toen iedereen weg ging toen vroeg mijn ma je zit niet lekker in je vel he. En toen kwamen bij mij de tranen, ik probeerde mij in te houden, iedereen ging toch naar huis. En wij ook natuurlijk. Thuis heb ik mij op de bank gelegd, mijn man en ik hebben de laatste tijd ook wat woorden en dan begin je gewoon te huilen. Ik hoop dat die rot hormonen snel verdwijnen, ik ben heel kort van draad en dat wil ik niet. Vooral naar mijn man toe. Maar ik las al dat ik niet de enige ben die hier last van heeft, maar het doet gewoon heel veel pijn. Je wilt samen genieten en dan zit er tussen! Af en toe weet ik het ook niet, wat ik moet. Sorry voor dit ego verhaal, maar moest het kwijt Ik ga proberen te slapen, manlief heeft nachtdienst. Slaaplekker allemaal.
goedenavond dames, ben er ook even, zit t soms in de lucht dat velen niet lekker zijn ofzo? Hier dus ook. Dylano is ziek, we zijn gisteren nog met hem naar de dokterspost geweest. manneke bleef maar huilen en gillen en later op de dag heeft hij andré onder gespuugd en daarna in de auto meermalen gespuugd en de dokter bijna ondergespuugd. conclusie virus. zetpillen geven drinken aanbieden (wil hij niet) eten doet hij wel een beetje, maar drinken... Heeft alleen vanmorgen (nachtluier) een plasluier gehad en verder nog niet vandaag. heeft wel 2 waterijsjes op en een half bekertje drinken. slaapt veel en heeft verhoging en dan heb ik voor het eerst kiespijn. jonge zeg wist niet wat het was, maar nu dus wel Paracetamol helpt heel kort even als een loude lap op mijn wang. Heb vannacht slecht geslapen en dan de zorgen nog om Dylano en daarbij sinds vrijdag krampen om de uur of half uur. Dus zorgen al om hier. Ga morgen de ta bellen, moet eigelijk 30 juni heen om gaatjes te vullen, maar nog 14 dagen zo lopen red ik echt niet. Kleertjes voor jongens zijn inderdaad een grote ramp. Ik vind dat ook heel erg frustrerend. soms slaag ik bij de zeeman of wibra en soms bij de henk ten hoorn. Verder wens ik een ieder die ook ziek zwak en misselijk is of iets anders beterschap of sterkte. trusten meiden.
@ kimhofstede... hmm hier in het shopping center in (antwerpen -wijnegem) is er een winkel die New Look noemt... daar hebben ze voor dames, heren, zwangere dames, kindjes, tieners, baby's kleding... ook lingerie,schoenen, accesoires bijna alles dus de kindermaten hangen zo precies wel wat doorheen... maar eens je het gevonden hebt en ik vond dat ze daar voor jongens wel leuke en stoere dingen hadden... en je kan eens kijken op www.baby-walz.com bij babymode of je daar niets tussenvind... ik vind het merk rockstar baby wel leuk en stoer allemaal maar domme tips maar toch verder vind ik dat ze soms in Zeeman ook wel leuke jongensdingen hebben. In C&A vind ik het een ramp... daar vond ik amper iets moois tussen en als er dan iets leuks hing was het nog in grotere maten... daar erger ik me blauw aan, dan vind je iets maar dan begint het pas van 62... en dergelijke... mag wel eens wat meer komen voor de allerkleinsten he of ben ik nu geobsedeerd... @ Zico, rust nu mar goed uit meid! je verdient het vor de rest heb ik het zo weer ni onthouden... alleen dat iedereen hier nu wel een pakje rustiger is e...
Goeiemorgen meiden Over babykleertjes....6 jaar geleden was er ook al meer keus voor meisjes dan voor jongens. Denk ook niet dat het gaat veranderen. Je trekt jongens nou eenmaal geen rok of jurk aan Moet wel zeggen dat hier bij de Zeeman altijd hele kleine maatjes hangen, dus echt vanaf 56. Maar ja, weet nog steeds niet wat het wordt, dus kan ook niet shoppen Wij gaan aankomende vrijdag heerlijk met zn 2en een weekend naar vrienden in Rijswijk Lekker uitwaaien op Scheveningen, en zaterdag met zn allen voetbal kijken. Heb er al helemaal zin in en ben de dagen aan het aftellen Iedereen met afspraken of echo's, heel veel plezier!
@Kim Ik zou nog even een paar weekjes wachten, over ongeveer 2 a 3 weken komt de herfstcollectie al in de winkels. Dus ik denk dat je dan meer kans hebt.
ik heb maatje 50 voorzien, onze beide kinderen waren 47 en 44 cm en verzopen nog in een 56. Wij gaan meer naar kinderspeciaalzaken, maar hoeft niet perse merk te zijn. Villa Happ te turnhout is zeer ruim voor meiden en jongens. Ga daar m'n lijstje leggen. He meiden, voor diegene die kerjeus zijn naar foto's en verslagen van onze fietstocht voor het goede doel, onderaan de link aan klikken svkm en dan kan je het er daar vinden.
Hoi Kim, Via http://kleertjes.com heb ik een tijdje terug heel veel leuke, stoere dingen voor Milan gekocht. Er was ook nog heel veel in maatje 56. Op dit moment is er opruiming, maar denk dat over een maandje dat daar weer de nieuwe herfst/wintercollectie ook te koop is. (evenals in alle baby/kinderwinkels). Tevens haal ik vaak de stoere broeken bij Name It (merk) en vind dat de grotere winkelketens van prenatal ook leuke dingen verkopen. heb je al eens op de webshop van de H&M gekeken, daar haal ik veel kleding weg, waarvan de juiste maat niet meer in de winkel is te vinden!