Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    hallo iedereen,

Ik voel me gelukkig weer helemaal toppie, na die rotnacht en lekkende borst ( heb het zelfs op foto staan erg he ) kan er nu wel om lachen hihi..

joel,gelukkig dat alles goed is, je zal wel erg geschrokken zijn.

Voor iedereen die zich niet goed voelt heel veel stertke, hopelijk gaat het snel beter.

Ik heb hele leuke kleine baby kleertjes gezien bij Mooi Mama maar daar hangt wel een prijskaartje aan :(

2. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Goeiemorgen allemaal!

Fijn weekend gehad?

Ik heb alles gelezen maar even geen fut/tijd om te reageren op jullie, sorry dames.. Misschien later even!

Ben nu op mn werk... Tot half 1 en daarna rij ik door naar Butterfly1 en gaan we even samen shoppen :)
    Leuk als je bij elkaar in de buurt woont!

Wij hebben van het weekend onze nieuwe auto opgehaald, jeej! Helemaal geweldig.. Wat een luxe zeg! :D

Vannacht slecht geslapen, en keelpijn op komst... Hopelijk blijft het daarbij en wordt het geen griep..

De kleine is weer druk in de weer in mn buik! Ben benieuwd hoe meneer nu ligt. Kon het eerst wel enigszins voelen aan de hand van de bewegingen maar nu is het me even een raadsel!

Nog 2 weekjes wachten, dan kunnen we ons mannetje weer bekijken! :D

3. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    dr komen alleen maar meer mensen bij die zich niet lekker voelen :( , ik begin ook last te krijgen van verkoudheid, komt vast omdat het opeens zoveel kouder is geworden :(

Vandaag 23 weken zwanger, vind echt dat de tijd vliegt af en toe!

4. Goedemorgen,

Nou het is wel een kwakkelweekend geweest bij sommige zie ik. Meiden beterschap allemaal!

Om 13:00 uur vandaag de 20 weken echo, ben erg benieuwd en ook wel een beetje zenuwachtig. Maar ja over het algemeen was het bij jullie allemaal goed dus zal dat nu ook wel zijn, maar je weet maar nooit........

xxxx

5. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    Meiden die niet lekker zijn, Heel veel beterschap! Ik hoop dat jullie snel op knappen!

Meiden met een echo vandaag, Veel succes en plezier!

Meiden die gaan schoppen, niet teveel kopen he ;) haha!
    Veel plezier! Ik kan me ook moeilijk inhouden hoor! Leuk dat jullie dichtbij elkaar wonen :D !

Morgen mag ik ook weer naar ons ukkie kijken :) , omdat het in een stuit lag en ze niet alles konden meten! Ik hoop dat we morgen kunnen zien wat het wordt! Morgen ochtend ook weer naar de vk, bloedsuiker prikken! Omdat de kleine een lekker bol buikje heeft wil ze uitsluiten dat ik zwangersschaps suiker heb! Een leuke dag voor de kleine ;) haha!

Fijne dag vandaag allemaal!

6. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Hoi meiden!

Iedereen die zich niet zo lekker voelt, beterschap hoor! Ik had het afgelopen weekend ook, voelde me echt niet lekker, verkouden en moe, futloos... Gelukkig gaat het vandaag weer een stuk beter :D !

Hansje: veel plezier straks met je 20 weken echo! Je bent de laatste van ons die die echo heeft zeker hè?!

Nony, jij had je pretecho vanmorgen toch?! Hoe was 't meis?! Ik ben benieuwd ;) ...

Denise: Ik heb ook erg moeten lachen om je lekverhaal hoor :) .... Kan me dondersgoed voorstellen dat je er op dat moment ff de balen van hebt, maar achteraf is het wel één grote grap lijkt me :) !

Ik ben gisteravond met m'n schoonfam. uit eten geweest voor vaderdag. Eerst 's middags naar m'n eigen paps geweest die echt dolgelukkig was met z'n cadeautjes (2 boeken over de geschiedenis van onze 'stad' ), ik heb 'm de hele middag niet meer gehoord :D !

Maar goed, het eten was voor korte duur (we zijn naar de Gouden Wok geweest), want bij m'n 2e bordje gewokte groente had ik een miniloempia genomen en toen ik daar een hap van nam, zat er een mega dikke, lange zwarte haar in :pale: ...... Nou, ik was er dus ook meteen klaar mee, de hele avond kotsmisselijk geweest :( .... M'n schoonzusje meteen een klacht ingediend (ikzelf heb daar echt het lef niet voor hoor, haha!) en met een fikse korting zijn we uiteindelijk naar huis gegaan ;) ...

Verder alles goed hier, de kleine schopt de hele dag door en ik geniet er zo enorm van! Donderdag op controle bij de VK geweest en m'n baarmoeder ligt mooi 2 vingers boven m'n navel, dus allemaal goed op schema!

Fijne dag allemaal!

7. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Hallo ik heb even een vraagje aan mensen hier, ik heb net een ledikantje gekregen en wil die graag gaan verven maar weet niet of het verstandig is, heb er een nieuw onderwerp voor geopend, iemand enig idee of ik dit ledikantje netje geverfd kan worden ( heb er een foto bij staan ), mocht hetniet te verven zijn dan geef ik hem liever weg aan iemand die hem wel wat vind.

http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?p=2689583#2689583

8. just the2 of us

just the2 of us Actief lid

30 dec 2007
    190
    0
    0
    zaterdag eindelijk een babykamer gekocht :D
    hadden elke keer echt geen tijd.. helemaal leuk :D (foto in album)

was alleen wat minder dat ik midden in de kidsfactory flauw viel. :(
    leverden heel wat rare gezichten op. nadat ze me op een stoel neer gezet hadden en wat te drinken hadden gegeven ging het gelukkig weer iets beter.

9. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Ik heb net pret echo gehad en het was zo leuk.. :D
    Ik had al hele goeie verhalen over dit echoburo gehoord, en het
    was waar....
    Ze vertelde dat het kleine oortjes en handjes had, grote voetjes
    en mooie volle lipjes......
    Het was al 30cm lang en ze dacht dat ik rond 4 oktober zou
    bevallen :) (ipv 12)van een 7 ponder van 52cm lang...Dus
    zou nu 25 weken en 4 dagen zijn..... :rolleyes:
    Nou heb ik ook gehoord dat ze het heel vaak juist had, dus ik ga
    zorgen dat ik alles op tijd af heb.... ;)
    Ga straks proberen of ik er wat fotos op kan krijgen....

BEN ZO BLIJ, het is echt zo leuk om te zien....

LIEFS nony

10. just the2 of us

just the2 of us Actief lid

30 dec 2007
    190
    0
    0
    wat leuk dat je zo'n geweldige echo hebt gehad nony :D
    echt een heerlijk gevoel om je kleine zo te zien.
    en dat alles goed is!

11. audrey23

audrey23 Actief lid

9 nov 2007
    327
    0
    0
    Hey Nony, wat een geweldig nieuws. Gefeliciteerd. Zou wel fijn zijn als je een paar dagen verder bent. En dan maar afwachten of ze gelijk zal hebben :D
    Veel plezier.

Gr Audrey

12. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Heb fotos van 3/4 d echo in album staan.... :D

13. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Nony, leuk te lezen dat je echo leuk is geweest, je klinkt zo enthousiast !
    Kan zelf ook niet wachten tot we die kleine weer zien..

14. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Mooie duidelijke foto's zeg !

15. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Hai meidne,ben ik ook weer.
    ik heb wel gelezen maar ben dit keer dus ook alles kwijt en heb het fut niet op alles weer op te zoeken sorry:

Voor diegenen die zich niet fijn/lekker voelen: hopelijk gaat het heel snel weer beter met jullie!

Nony: prachtige echo's meid!

Denise: je kan een ledikantje wel verven hoor,als het maar op waterbasis is..als je bij de bouwmarkt informeerd kunnen ze je wel verder helpen..ivm event bijten met tandjes.

weten jullie dat ik echt nog helemaal niks van kleertjes of zo gekocht heb!? ik hb gewoon die drang nog niet zo..ik kijk over een paar weekjes wel naar de herfstkleding.

Mijn kies zeurt nog steeds,zoms zo erg dat ik de tandarts weer wil bellen,want hij zei dat ik geen pijn meer mocht hebben.Toch stel ik nog even uit,want napijn lijkt me ook niet zo gek,ik neem nog best wel regelmatig paracetamol in.

Gaat de meeting door?

16. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Jeetje sensatie hier in Almelo....onze wethouder wordt gegijzeld :rolleyes:

17. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ja joh!? :confused:

18. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Kus,ja hoorde het op de radio net!

Nony,gave foto's meis!En wat herlijk dat alles goed is met jullie baby!

Weet niet meer wie er flauw was gevallen in de winkel,maarre da's wel effe schrikken.

En over die loempia met haar erin,gatverdarrie,dan zou ik ook gleijk kotsmisselijk zijn,en ik zou er ook niks van durven zeggen.
    Maar goed dat je schoonzusje dat heeft gedaan!

Voel me nog steeds zwaar beroerd,verga ook van de keelpijn.Volgens mij heerst er ook iets van een virus.Heel mijn tandvlees ligt ook open.
    Maar ga zo lekker een dutje doen.

Wie had er nou nog meer een echo?In ieder geval veel succes en ik hoop straks weer mooie verhalen te lezen!

xxx Simone

19. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Veel mensen die zich niet lekker voelen zeg, beterschap iedereen.

Hebben jullie je al opgegeven voor een zwangerschapscursus, ik zit in dubio over yoga of zwanger in beweging ?

Vind de prijzen van de cursussen wel belachelijk hoog. 140 euro voor zwangerschapsyoga voor 8x

20. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    Ik heb me nog niet opgegeven voor een zwangerschaps cursus, vergeet het ook de hele tijd, lekker hoor dat geheugen... :oops:

vergeet echt honderdduizend dingen, en als ik het opschrijf vergeet ik waar het papiertje is.. :(

nonyWat een mooie foto's van die drie d echo zeg, ik dacht dat je beter even kon wachten tot dat de baby iets meer vet heeft, maar ik vind deze foto's echt mooi, waar heb je ze laten maken?

Over je niet lekker voelen, ik ben gelukkig alleen verkouden en mijn oren zitten elke keer dicht, dat is wel een beetje lastig, maar je weet ondertussen ook niet meer wat je aan moet doen, dus kou vatten is heel makkelijk zo met dit weer.
    Maar voor de anderen ik hoop dat jullie weer gauw je een beetje beter gaan voelen..

Vandaag naar een crematie geweest, en morgen nog weer één, ik hoop wel dat dat even ophoud, het is toch wel erg kort na het overlijden van mijn schoonmoeder 4 maanden geleden, en dan valt het wel erg zwaar moet ik zeggen, heb dus ook even lekker van me af staan huilen samen met mijn vriend zwager en schoonzusje het kwam toch allemaal weer even terug.
    Nu morgen nog even doorkomen.
    groetjes Bambie (die weer eens wat vaker zal schrijven...)[/b]

Deel Deze Pagina