Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annika1985

annika1985 Niet meer actief

manlief heeft voor mij net heerlijk de buitenkant van de ramen gezeemd.

Heerlijk.

Veel liefs Annika

2. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    justthe2ofus khoop idd voor je dat het niet te vaak mer gebeurt en dat je dan al zeker niet voorover valt :confused:

heb net wat carre confituurtjes opgegeten :D

wij hebben ook een hans textiel in de buurt hier maar ben eigenlijk nog niet echt geweest :D moet ik misschien maar is doen :) maar zal beter wachten tot de herfstcollectie er is :)

Is er ier trouwens nog iemand dat zo'n zwangerschapsdagboek bijhoudt? :s:D ik heb het gekregen van men vriend en daar staat in week per week wat er in je lichaam veranderd en zo en je mag per dag een klein tekstje bijvoegen :) heel leuk wel maar toch...
    Ik heb weeral zin in soep... dat beloofd :p

3. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    zo heey jij hebt je mannetje goed afgericht hahaha :)

nog ff over jongens kleertjes:

idd erg moeilijk om iets leuks te vinden..heb voor de geboorte en de weken erna, echt van de lekker zachte boxpakjes gekocht...ook wel zon joggingsbroekje gekocht, lijkt me lekkerder zitten als een spijkerbroekje, als ze wat ouder zijn, dan is een spijkerbroekje wel te doen, maar lijkt me nu niet lekker zitten

4. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    liz: ik heb ook zon zwangerschapsdagboek, al vanaf het begin, maar moet eerlijk bekennen, dat ik nogal eens vergeet om er in te schrijven ahaha :)

hans hebben we hier ook wel ,maar vind dat echt 10x nix hier....haast nix in kleine maatjes, zal wel per filiaal verschillen dan.. :(

5. annika1985

heb zo heel af en toe wel een lief manneke.
    Wanneer het hem uitkomt :p

Veel liefs Annika

6. lief649

lief649 Actief lid

3 okt 2007
    449
    0
    0
    @liz: Ik heb ook een zwangerschapsdagboek, maar heb er niet zo'n talent voor geloof ik ! hihi ! Vergeet hem nogal eens !

7. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    hallo meiden, heb weer veel bijgelezen, nony, gaaf joh, je nieuwe echo;s! En wat klinkt dat goed dat je kleine al zo groot is, ik heb af en toe iets van ongeduld over me heen, ook al zijn we aan het aftellen, ik hoop stiekem dat de kleine iets eerder geboren word, des te eerder kunnen we van hem of haar genieten en lekker doodknuffelen hihi :D .

Ik hou een digitaal dagboek bij, dan heb je aan de ene kant van de bladzijdes wat er gebeurd met je lichaam en met de beeb en aan de andere kant kan je alles opschrijven, en aan het eind van de zwangerschap laat ik het drukken in een boekje! Moet eerlijk zeggen dat ik ook niet altijd braaf schrijf, maar de belangrijkste momenten noteer ik wel, vind ik toch wel leuk!

Nu ga ik lekker mijn bedje opzoeken!

Lin, ik heb je nog niet gehoord! :cry:

8. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Goedemorgen dames!
    Kon vannacht niet slapen, maar was vanmorgen toen hubbie eruit moest om 6 uur zo klaarwakker, dat ik toch maar eruit ben gegaan.
    Pffff...zit je dan. Hahaha!
    Nou ja, t huis is vandaag aan de beurt voor een grote beurt. En om half 11 weer afspraak met de gyn. Dan nog boodschappen doen en voor vanavond staan er gevulde puntpaprika's op het menu. Mmm! Heerlijk!
    Dus ik kom mn tijd wel door. Ga gewoon voor de voetbal nog even lekker een uurtje slapen.
    Zo...dan ga ik nu de stofzuiger is opzoeken...

9. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    meiden met een echo veel pelzier.
    en meiden die gisteren een goede echo hebben gehad, super.

zo gisteren ben ik naar de dokter geweest. heb een geiriteerde keel en heb nu een spuitdrankje gekregen voor de keel, maar ga toch de ta bellen, want vannacht lag ik om half 3 nog wakker vd pijn in mijn mond. ik dacht eerst nog aan oorontsteking ofzo, maar ik ben bang dat t een gaatje is dat op speelt.
    Heb nog nooit echt kiespijn gehad, dus als dit echt kiespijn is weet ik nu wat anderen bedoelen.
    Voel me zo beroerd als ik weet niet wat. heb hoofdpijn er bij en tot ramp ook nog verkouden er bij.
    bah.............

10. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Ha mamajanneke,hel herkenbaar,ik voel me precies net als jou.Zit te twijfelen of ik langs de dokter zal gaan.

Zena,balen dat je zo slecht hebt geslapen.En poets ze!

Iedereen die van daag op controle moet veel succes!

groeten Simone

11. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Beterschap dames!

12. audrey23

audrey23 Actief lid

9 nov 2007
    327
    0
    0
    goedemorgen allemaal.

Vandaag zijn wij alweer 2 jaar getrouwd :D , wat gaat dat snel.

Vannacht ook slecht geslapen, kon mijn draai niet vinden :( , had ik het weer warm en dan weer koud. Toen lag ik eindelijk goed moest ik weer plassen :oops: :confused:
    Maar het zal nog wel erger gaan worden.
    Moet zo gaan werken kom straks weer even neuzen.

Groetjes Audrey

13. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    Audrey: gefeliciteerd! :D

Wij hadden van t weekend een muis in huis :confused: Echt niet grappig, maar gelukkig hebben we m gevangen, ik hou niet zo van muizen :p

Ik droom trouwens tegenwoordig elke nacht over zwangerschap of bevallingen.. Vannacht droomde ik dat ik zwanger was van een drieling (hoe kom ik daar nou bij :( ) en dat ze eruit moesten omdat het anders te gevaarlijk werd, dus ik moest naar het ziekenhuis, maar mn man was nergens te bekennen en die moest me naar t ziekenhuis rijden want ik heb geen rijbewijs. UIteindelijk ben ik toch zelf maar naar t ziekenhuis gereden, kom ik daar, kon ik de arts nergens vinden ofzo :( En toen werd ik wakker. Naja, echt een rare droom dus :p

14. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Ik heb vannacht ook zo slecht geslapen, gister met
    zware hoofdpijn op tijd naar bed kon ik de rest van de nacht
    niet slapen..... :x

15. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    @simone,
    als je twijfeltzou ik gewoon gaan.
    ik heb daarnet de ta maar gebeld en de klachten die ik heb duiden dus inderdaad op kiespijn. bah hoop maar dat t enkel vullen is geen wortelbehandeling ofzo of een ontsteking.
    maar die pijn jongens bah. beinvloed helemaal mijn toch al slechte hum.
    kan om kwart voor 4 terecht. oma gebeld en die komt dadelijk met de taxi en dan kan ik op stap. en dat met pijn en verkouden.
    Er heerst een virus, veel zijn hier aan t kwakkelen.

@audrey, gefeliciteerd, gaan jullie nog iets doen?

@ de meiden die ook zo slecht geslapen hebben, hopelijk is er vanmiddag ruimte om even een dutje te doen?
    Lukt mij niet vandaag.
    om half 3 lag ik nog wakker en heb toen een paracetamol genomen en lag om half 4 ofzo pas te slapen en om half 7 ging de wekker al weer.........

16. Hey meiden,

Sorry had gisteren geen tijd om wat te schrijven maar de 20 weken was helemaal fantastisch. Wat kun je een hoop zien zeg! Echt ongelooflijk. Alles was helemaal goed (voor zover ze het kunnen zien) en de kleine lag goed op schema.
    En......................................... we krijgen een MEID

Was gisteren helemaal door het dolle heen en toen had ik mijn gesprek over mijn contract. Deze loopt 1 augustus af. Nu kreeg ik een aanbod waar ik helemaal niet achtersta (lang verhaal) dus ga vandaag nog maar eens bellen met mijn coordinator dus dat was wel wat minder. Had daarna ook gelijk slaapdienst dus erg slecht geslapen (was niet de enige volgens mij :) ) want lag constant te malen over dat gesprek. Wordt vervolgd!

Meiden die vandaag een echo hebben veel plezier.

En de rest die zich nog niet helemaal goed voelen beterschap!

xxx

17. annika1985

gefeliciteerd Hansje :D

Sta je net lekker je ramen te zemen komen die jehova's aan de deur. ahahahha

Weg zin om te poetsen.

Veel liefs Annika

18. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    Kiezeltje idioot he die dromen, ik heb niet zo veel dromen maar als ik droom zijn ze echt super stom of raar........
    Grappig dat je toch zelf naar het ziekenhuis bent gereden in je droom met een drieling die eruit wil... knap hoor :) :)

Hansje fijn dat je zo genoten hebt van je 20 weken echo! en hopenlijk kom je er met je werk wel uit.

Annika stond je nu alweer je ramen te zemen, dat had je mannetje gisteren toch al gedaan? :oops:

mamajanneke succes bij de tandarts, hopenlijk helpt hij je snel van de pijn af, en wat slapen betreft bij mij gaat het ook niet zo lekker met slapen, maar ik hoop inderdaad nog even een uurtje te gaan liggen voor de voetbal, anders ben ik helemaal brak.

Wat betreft een zwangerschaps dagboek, ik heb zo'n kalender gekregen toen ik 12 weken zwanger was, maar ik heb er nog niets ingeschreven, wel in mijn agenda hou ik alles bij, wanneer wat hoe en hoe groot, dus misschien moet ik het maar eens over gaan schrijven, staat toch wel een stuk leuker op zo'n kalender dan tussen de rest van de afspraken in mijn agenda.

Voor de rest, ik hoop dat jullie allemaal een fijne dag hebben.

Ik heb vanmiddag om 13.30 de crematie en daarna nog een condoleance die ze hebben gepland in een restaurant, dat vind ik persoonlijk wel vervelend anders had je na de crematie nog even kunnen condoleren en dan naar huis, nu moet je om een bepaalde tijd nog weer ergens naar toe gaan om de nabestaande te kunnen condoleren en daarna pas naar huis (het restaurant is ook nog eens in een andere plaats 1,5 uur na de crematie)

Groetjes
    Bambie

19. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Goedemorgen meiden!

Maria: you've got mail ;) ....

Hansje: gefeliciteerd met jullie dochter! Fijn dat alles goed is!

Bambie: sterke vandaag, pittig hoor! Zo kort op elkaar allemaal....

Audrey: gefeliciteerd met jullie trouwdag! Fijne dag vandaag!

Meiden, hebben jullie het ook dat je de beeb soms minder voelt dan anders?! De laatste 2 dagen is het namelijk een stuk minder dan de dagen ervoor..... Maak me dan meteen weer zorgen :rolleyes: ..... Vanmorgen ben ik trouwens wel weer lekker wakker geschopt, dus dat is wel weer fijn :D !

20. annika1985

ey bambi

Die heeft alleen maar de buitenkant gedaan voor mij.

Dus heb zelf maar de binnen kant gedaan want echt verschil zag je niet hahah

veel liefs Annika

Deel Deze Pagina