@mironne: bedankt voor het plaatsen van het berichtje, ik heb er geen woorden voor, maar kreeg het maar niet uit mijn hoorfd. @klusser: Heel heel erg veel sterkte de komende tijd. Ik leef ontzettend met je mee, meid wat is dit moeilijk. Ik heb het berichtje huilend zitten lezen . Ik wil je heel erg veel kracht toewensen voor jou en je man de komende tijd ! dikke knuffel van lief
*Kippenvel* Wat vreselijk om zo'n beslissing te moeten nemen. Ik hoop dat de bevalling een beetje vlot gaat en dat ze daarna in alle rust afscheid van hem kunnen nemen. Klusser als je dit leest: Ontzettend veel sterkte!
ik heb echt respect voor alice en haar man. Ik zit hier gewon vreselijk te janken. Klusser en man heel veel sterkte de komende tijd. Hele dikke knuff Annika en de rest van fam.
Wat een moeilijke beslissing, maar wat een kracht om hem te nemen. Ik hoop dat die kracht jullie door deze moeilijke periode heen zal helpen. Sterkte voor jou en je man.
Ik krijg er helemaal de rillingen van ..... Klus en man: heel veel sterkte komende tijd.... Wat een moedige beslissing van jullie! Ik ben meteen vergeten wat ik wilde zeggen meiden, volgende keer maar weer.....
Liefste klusser, wat een nieuws. Het is geen makkelijke beslissing, we leven hier enorm met je mee. Ik hoop dat de bevalling zal meevallen en dat je op een waardige manier afscheid kunt nemen. Je kelintje zal mooi stralen tussen onze sterrenhemel. Veel sterkte meid.
He meiden ben weer even opgelucht. Moest vandaag op kankeronderzoek voor m'n huid. In november hebben ze huidkanker bij me verwijderd. Alles is ok op dit moment maar moet alles goed in het oog houden. Heb kans dat ik pigmentvlekken krijg die heel donker gaan worden en deze worden enkel in hoog dringendheid dan verwijderd, anders pas na de bevalling , dus december wordt weer enorm spannend
@zico, fijn te lezen dat alles goed was. @suzanna, ik vind ook dat je heel goed kunt zien dat je zwanger bent hoor, laat iedereen maar l*llen. Tegen mij zegt ook de een; goh wat ben je al dik en de volgende die je tegen komt zegt dan; oh, wat een lief bescheiden buikje @mironne, wat een gaaf verjaardagskado Nu kan je vast niet wachten tot de 22ste @hansje, gefeliciteerd met jullie goeie echo @marije, mooie vloer, hoe is het nu met je mannetje?
Kibi, hoe was de controle? en hoe is het met je rugpijn??? hoop dat snel beter is Norway, op antwoord van je vraag ik heb nog geen melk verloren tot hier toe... weet niet of dat goed is of niet en of ik opgelucht mag zijn of niet Nony, ik ben blij voor je dat je een meisje hebt gevonden voor je winkel en dat je dus rustig je vakantie kan nemen Jennefer, ook voor jou goed dat je je kamertje hebt he ik wens je een goede vakantie Symooen, jij hebt een goei mannetje seg Titus rust maar wat uit! Denise, ik heb eigenlijk nog niets geregeld qua gemeente enzow :s ik zal daar maar is dringend iets aan doen zeker Rolia, ik wens je een goed wekendje weg!!! ontspan je maar goed Susanna, wat goed dat ze het nog wat konden tegenhouden bij je vaders vriendin he Klusser en mannetje ik wens jullie heel veel sterkte in deze periode :s ik krijg oprecht kippenvel Zico ik ben heel blij dat je oke bent Zo ik denk dat ik iedereen zowat heb gehad... ben daarstraks met mijn moeke (meter) gaan shoppen... heb een babybedje volledig compleet gekregen en het staat al ineen ook een kapstok en een schoenenkast maar dat doet er natuurlijk niet zo toe he ben echt zo blij dat dat bedje er staat mijn vriend was ook opeens zo ontroerd en zei zoiets van : ooh nu is het al een echte babycorner geworden he morgen naar ikea voor een commode en een nachtlampje en wie weet wat nog allemaal we hebben trouwens net onze wagen besteld ik hoop dat hij niet te lang op zich laat wachten vele groetjes xx
zat net ff met truus te praten op msn...en we kregen het over onze bloedgroepen... ikke mijn papieren weer bij de kop...en blijkt dus dat ik o negatief heb....wie heeft dit nog meer hierzo... nu moet ik met 30 wk weer bloedprikken... ben erg benieuwd.....kun je dan wel gewoon thuis bevallen?
Klusser, wat verschrikkelijk is dit... Ik wil jullie licht en liefde wensen, voor nu en voor de toekomst...
klusser,heel veel sterkte met dit verlies meisje.tuurlijk ook sterkte aan je man en rest van de familie. dikke knuffel...
goedemorgen allemaal. Vandaag 23 weken zwanger. Eigenlijk zou ik blij moeten zijn maar is ook dezelfde zwangerschaps duur dat youri geboren is. Sorry hoor voor dit negatieve bericht. Heb trouwens ook heel veel harde buiken dus ga zo de gyn ff bellen maak me best wel zorgen. Veel liefs Annika
- Zico: da's inderdaad goed nieuws! - Annika: ik hoop dat de VK je wat gerust kan stellen. Anders proberen wat rustiger aan te doen? Mijn controle gisteren was goed. Mijn rugpijn komt inderdaad door het opzij gaan van mijn ribben, veroorzaakt door de groei van mijn baarmoeder. Normaal gezien komt dat nog niet voor op 24 weken, maar mijn baarmoeder ligt voor op schema (24 cm dacht ik), dus komt het wat vroeger. Niets aan te doen, enkel de pijn verbijten. Onze meid doet het goed. Ze is nu 30 cm groot en lag gisteren (weeral) in stuit, met haar voetjes helemaal tegen haar neusje . Volgens gyn was ze met haar teentjes aan het spelen . Ik denk dat ze het liefst in stuitligging ligt. Tijdens de dag draait ze wel rond, maar uiteindelijk komt ze altijd terug in stuit te liggen, met haar hoofdje omhoog. Kan dat betekenen dat de kans op keizersnede groter is, of wil dat helemaal niets zeggen?