Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Hoi Allemaal,

Denise jeetje meis ben benieuwd wat de vk heeft gezegd.

Klusser heel veel sterkte aankomende tijd!

Marijeee mooie foto's hoor. En sommige mensen kunnen inderdaad heel raar of bot uit de hoek komen. En dan komen natuurlijk die heerlijke zwangerschapshormonen boven :)

Zico gefeliciteerd met de nieuwe aankoop!

Liefss

2. Linnepinn

Linnepinn Bekend lid

11 okt 2007
    552
    4
    18
    marijeee, mooi geworden hoor jullie slaapkamer!

Ben ook wel erg benieuwd ondertussen hoe het met denise is afgelopen...

3. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    Marije heel mooie slaapkamer :)

pff nog altijd niets gehoord van Denise... hoop maar dat alles goed is :)
    heb niet zo veel te melden... weet niet goeed wat te doen met mezelf nog mensen die dit hebbn... wil iets gaan doen maar weet niet zo goed welk xx

4. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Mooi hoor Marije :D

Klusser fijn dat het jullie goed doet. Nogmaals heel veel sterkte.

Ik hoop dat Denise toch wel snel iets laat horen maak me wel ongerust.

Nou Liz ik zit op het punt dat ik echt nergens geen zin in heb ben ook zo ontzettend moe.

5. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    @denise, oh jee meid, hopelijk horen we snel wat van je, mijn duimen draaien ook overuren hier.

@zico, gefeliciteerd met jullie nieuwe auto.

@marije, de kamers zijn erg mooi geworden zeg :D

@allwoman, nog gefeliciteerd met je dochter.

6. lief649

lief649 Actief lid

3 okt 2007
    449
    0
    0
    hey meiden,

nou dat is wel even schrikken van denise zeg ! Ik hoop dat alles goed gaat met haar en de beeb !

@zico: een nieuwe auto, wat leuk ! Wij hebben pas een andere en moet je zeggen, went snel hoor !haha!

@allwoman: nog gefeliciteerd met je dochter ! Is het feestje goed verlopen ?

7. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Hallo lieve mensen,

Ik kom net uit het ziekenhuis en jullie mogen best weten dat ik met tranen in mijn ogen achter de pc zit, vanmorgen toen ik naar de wc ging kwam ik erachter dat me hele broek nat was ( had dit echt niet gemerkt ) en na verschonen ed bleef ik water verliezen en kon het ook niet tegen houden/inhouden zoals bij plas ( rook heel raar sorry dat ik zeg maar vond het naar sperma ruiken ) dus in paniek de vk gebeld, gelukkig kreeg ik haar vrij snel te pakken en verhaal uitgelegt en ze is meteen naar me toegekomen binnen 5 min was ze bij me, heeft eerst hartje proberen te vinden na even zoeken eindelijk gelukt en na onderzoek wist de vk bijna zeker dat het vruchtwater was en tijdens onderzoek begon ik ook nog eens te bloeden dus paniek alom, vk heeft direct ziekenhuis gebeld, ze heeft me er meteen heen gebracht en is pas weg gegaan toen gyn er was daar lange onderzoeken gehad, bljkt idd vruchtwater te zijn, zoals het er nu naar uitziet is alles nog goed met de baby ( hart klopt, meting zijn goed ) en is er voorlopig nog genoeg vruchtwater,heb verder geen andere pijnen, ik heb in overleg met de gyn besloten om toch naar huis te gaan en zodra ik verandering merk meteen te bellen, voor de andere uitslagen die gedaan zijn word ik vanavond gebeld. pff er is zo veel meer maar mijn geheugen is als een vergiet....

8. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Oh Denise wat zal jij de schrik te pakken hebben. Ik hoop dat het verder allemaal goed blijft gaan en ik blijf heel hard voor je duimen.

9. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen

zeer mooi kamers

10. lief649

lief649 Actief lid

3 okt 2007
    449
    0
    0
    hey lieve denise,

Meid wat een gebeurtenis zeg pfff ! Kan me voorstellen dat je vreselijk geschrokken bent ! Gelukkig gaat alles goed met de beeb en ik ga voor je duimen dat dat zo blijft !hele dikke knuffel en doe rustig aan !

groetjes lief

11. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he klusser we blijven hier aan je denken meid.

Denise, ik hoop dat het stopt. Veel water drinken, daardoor maak je meer vruchtwater aan.
    We duimen voor je dat alles goed komt.

12. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Dank je wel, kan wel wat steun gebruiken, heb veel steun van vriendin en mijn vriend gehad die ook helemaal overstuur zijn, bij mij komt de klap nu pas omdat ik moet gaan nadenken over keuzes als....maar voorlopig lek ik nu druppel gewijs ipv hele plonzen van vanmorgen, hoop alleen dat het bloeden snel gaat stoppen dat maakt me zo bang.

13. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he denise,

Een collega van me heeft al verschillende malen een bloeding gehad, heb je een voorliggende placenta?
    Het was bij haar ook de eerste maal toen ze 22 weken was, ondertussen is ze er al 32 en met haar kleintje is alles nog ok

14. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    veel rust nemen en beentjes hoger dan je hoofd leggen

15. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    dat ga ik nu ook zeker doen, laat spoedig weer va me horen

16. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    alles komt wel inorde, maar platte rust nemen

17. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    denise: god o god....wat zul je idd ontzettend geschrokken zijn zeg... :(
    zoals ik uit je berichtjes lees, bloed je nu nog?
    idd platte rust nemen paar dg lang, en werk je nog?
    zoja direct ermee stoppen!
    het werk blijft wel hoor :)

marije: mooi gedaan jullie slaapkamer, en de beeb kamer is ook mooi geworden zeg...toppie :thumup:

alwoman: gefeliciteerd nog met je dochtertje :whistle: ...dus ze is lekker verwent?
    en zico een nieuwe auto...zo zeg, gaat maar door hier, met de nieuwe auto's ;)

klusser: ben blij dat het je steunt onze berichtjes hiero, we blijven aan je denken meis, niet alleen aan jouw, maar ook je vriend/man en familie..
    veel kracht toegewenst...

18. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    het is een kleine wagen voor m'n man, we hebben ook een opel vivaro dubbelcabine. Die hebben we sinds januari.

hier een voorbeeldje

19. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    dit is een voorbeeld van onze andere wagen

20. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Denise, jeetje, heftig zdeg meis! Sterkte en doe maar lekker heeeeeel rustig aan, jij en je beebje gaan nu voor!

Hier alles goed, ben afgelopen woensdag zo druk bezig geweest dat ik daar de volgende dag ook erg voor gestraft ben, was helemaal gebroken, ik kon niet meer, mijn hele lichaam deed zeer en mijn buik was keihard en gevoelig, maar gelukkig is dat weer over nu!

Ik heb ook erg veel last van veel afscheiding, had van de week een witte broek aan en het leek net of ik in mijn broek had geplast en helaas had het doorgelekt, dus ik liep lekker met een vlek in mijn broek... :oops: was blij dat ik wat langs erover heen aanhad want was aan het werk en kon me niet omkleden,voelde me niet fris.... maar maak me er eigenlijk wel beetje zorgen om, zeker na het verhaal van Denise. Denk dat ik het toch maar na ga vragen bij de vk.

Verder gaat alles prima hoor, ik zie mijn buik groeien, gaat echt hard! Maar ik vind het helemaal niet erg hoor, heerlijk, laat iedereen maar zien dat er een kleintje in mijn buik groeit!

Fijne avond allemaal!

Deel Deze Pagina