o, zal even bijvullen. Kan zelf nog geen lijst opnieuw inbrengen. Moeten jullie me even een keer leren hoor. Truus-------28 jaar------1ste kindje------kalender meisje-----denkt zelf?
DE OKTOBER MAMA´S 2008 1 OKTOBER gerlinde1....31 jaar... Lampie.....25 jaar... Truus1980....28 jaar...1ste kindje...kalender meisje, denkt zelf ? Noukie......28 jaar....1ste kindje...kalender jongen, denkt zelf meisje truus je kijkt naar de laatste lijst..drukt dan op quote dan haal je de quote van het begin en einde weg en bewerkt de lijst....succes
Hihi ben nu nog 27, maar volgende week ben ik jarig word ik 28. Misschien is t handig om dat nu op de lijst te zetten....Ach en anders herinner ik je er dan wel even weer aan. Ook geen probleem. Kun je misschien ook onder de lijst zetten hoe je zelf de lijst kunt aanpassen? Is dat een goed idee?
DE OKTOBER MAMA´S 2008 1 OKTOBER gerlinde1....31 jaar... Lampie.....25 jaar... Truus1980....28 jaar...1ste kindje...kalender meisje, denkt zelf ? Noukie......28 jaar....1ste kindje...kalender jongen, denkt zelf meisje Nu kijken of ik t kan!
Ik heb ook heel erg dat ongi gevoel, maakt me wel een beetje onzeker. Ik ben ook zon miep hoor Truus Ik had ook nooit verwacht dat ik een oktober mama zou zijn, wij hadden al een 2e afspraak bij de huisarts staan voor volgende week.
Ik hoor net, dat dat ongie gevoel nog wel even blijft. Dus, meiden.....Niet ongerust maken! Hoort er allemaal bij. Zal ook wel weer een symptoom zijn Ik ga slapen. Tot morgen meiden. Droom lekker....... (doe ik zekers) Liefs Truus
DE OKTOBER MAMA´S 2008 1 OKTOBER gerlinde1....31 jaar... Lampie.....25 jaar... 1ste kindje...kalender meisje, denkt zelf jongen Truus1980....28 jaar...1ste kindje...kalender meisje, denkt zelf ? Noukie......28 jaar....1ste kindje...kalender jongen, denkt zelf meisje jaja ik heb em ook door
gelukkig maar dan hoeven we ons geen zorgen te maken jullie ook lekker slapen en dromen @lampie waren jullie ook al lang bezig?
Nog niet erg lang bezig, maar ik had flinke problemen met mn menstruatie en gezondheid. Veel operaties en medicijnen gehad, dus mijn huisarts wilde me iegenlijk doorsturen naar een gyn, en dat heb ik gelukkig even afgehouden
gelukkig maar lampie dat het spontaan gekomen is! zonder de mmm...nou geniet maar lekker... goed zo van je lijstje is ook je eerste kindje toch?
Jullie wel via de mmm? Wij zijn er gelukkig uitgebleven, mijn man was daar wel heel bang voor. En ik las dat jij vannacht alleen moest slapen, is ook zielig Ach ja ik zie idd dat ik wat vergeten ben , zal het even veranderen.
nee ik zou ook deze maand naar de huisarts gaan voor een doorverwijzing...ik heb cystes gehad in beide eierstokken dus vond ik wel dat ik na 13 maanden een keer naar de huisarts kon! maar gelukkig hoefde het niet meer! ja vind het nog steeds niks alleen te slapen..kan er niet aan wennen, maar ja is niet anders...er moet gewerkt worden
Gelukkig is het voor jullie ook spontaan gebeurd , maar je hebt al wel een flinke weg af moeten leggen zeg. Maar je slaapt niet helemaal alleen , je hebt nog een heel klein beetje gezelschap. Maar leuk is het niet nee.
nee dat is waar..ik ben nu met zijn tweeën! gek idee eigenlijk maar wel mooi! zo onwerkelijk dat er iets in ons groeit!
Tja daar kan ik met mn verstand nog steeds niet bij hahaha. Maar wel zoo mooi Loop heel de dagmet mn hoofd in de wolken.
ja ik ken het gevoel! woowie gevoel he... he meid ik moet gaan slapen, morgen weer vroeg op om te werken! Lekker slapen!