Jeetje Denise wat een verhaal. Neem goed je rust en hopelijk komt alles goed! Heel veel sterkte in ieder geval en ik hoop dat de uitslagen die je nog moet krijgen goed zijn! Liefss
Denise, wat erg joh meis, je zal inderdaad wel enorm geschrokken zijn! Zoals de rest al zegt; Rustig aan doen en veel drinken! Sterkte!
hey meiden... zat net ff te googleén, en vond een leuke site met allemaal filmpjes omtrent de zwangerschap, jij de baby....kwaaltjes ect....heel nuttig, en word goed uitgelegd dit is de link: http://www.bobolino.nl/
Denise: heel veel rust nemen. En we duimen mee dat alles goed blijft gaan met je baby. Groetjes Lotte
Denise dat is niet niks meid! Hier blijf je natuurlijk onzeker van. Neem idd lekker je rust en laat je niet gek maken. Je eerste zwangerschap is al zo spannend. Klusser fijn dat je steun haalt van onze posts hier. Veel sterkte verder voor jullie.
ik heb geprobeerd te slepn maar me hoofd maalt te veel dus toch maar weer even pc aangezet, gyn belde dat de uitslag morgenochtend bekend is, gaat nu redelijk bloed minder maar nog wel waterige afscheiding ga het vanaf nu super rustig aan doen, en straks weer proberen te slapen.
Hi oktobermama's Te midden van een gekkenhuis hier in de schilderswijk van Den Haag, na het winnen van de voetbalwedstrijd op Kroatië, zit ik hier jullie een berichtje te schrijven. ( ik heb echt nooit zoiets krankzinnigs meegemaakt!) Ik heb lang niks laten horen, want ik was behalve erg druk met afstuderen ook sinds 2 weken zonder computer thuis, want die is gecrasht. Ik wou jullie graag laten weten dat ik geslaagd ben! Afgelopen zaterdag heb ik mijn diploma mogen ontvangen, echt super! Wat een heerlijkehid om nu echt van de zwangerschap te kunnen gaan genieten en met mijn vriend ons te gaan voorbereiden op de komst van ons kindje! Vandaag echt een fantastische dag gehad, we hebben naar kinderwagens en verlovingsringen gekeken... zo spannend allemaal! Helaas lukt het me nu niet alle 100 paginas die ik achter loop te lezen, maar ik ga binnenkort mijn best doen! beloofd. Dikkek kus en bedankt voor jullie support! Christine PS: de 20 wk echo was perfect! Het groeit goed én we weten wat het wordt, maar helaas voor jullie mag ik het nog niet verklappen... hoe dan ook wij zijn er blij mee!
Denise, ik ben blij dat je weer gewoonthuis bent. Wat zul je ontzettend geschrokken zijn zeg! Ik hoop dat alles nu goed blijft gaan en dat je kindje het goed blijft doen. Sterkte meid! Guapetona, gefeliciteerd met je diploma! Heerlijk gevoel moet dat zijn. Balen dat Turkije gewonnen heeft, zit hier met een verslagen joegoslaafje op de bank...Hahaha! Nee hoor, hij is er al weer overheen, maar jammer vind hij het wel! Meiden, ik ga slapen, ben echt super moe.
Zena gefeliciteerd nog met je 2 jarig huwelijk, echt een mijlpaal he Denise, hopelijk heb je kunnen slapen vannacht, hopelijk dadelijk goede uitslagen! Guapetone proficiat met je diploma Hier is in ieder geval alles rustig kleine blijft lekker bewegelijk, je voelt het wel goed als de kleine draait in je buik, heel apart gevoel. veelplezier vandaag allemaal veel sterkte voor degene die het kunnen gebruiken
Guapetona, gefeliciteerd met je diploma! Denise, is het slapen nog wat gelukt? Ik ben alweer vroeg wakker vandaag... Wij wonen half op een industrieterrein en het bedrijf naast ons vergeet vaak de deur dicht te doen als ze aan het werk gaan.. Gevolg: Hoop las/timmerherrie waardoor ik wakker word en niet meer kan slapen! Niet erg vrolijk wakker worden kan ik je vertellen... Gelukkig schijnt het zonnetje wel! Vriend heeft zijn eigen zaak tot (meestal) uur of 1 open op zaterdag, dus tot die tijd ga ik in huis maar iets doen.. Vanmiddag nog niet echte plannen, pas met avondeten.. Dan gaan we bij vrienden eten. Heerlijk, niet koken! Gisteren hebben we trouwens een hele stoere outfit voor ons mannetje gekocht van Pointer.. Beetje kak, maar oh zo schattig! Foto's ervan op mijn website Fijn weekend allemaal meiden! Liefs, xx
hoi goedemorgen, Denise heb je al wat gehoord van het ziekenhuis? Ik hoop dat je toch nog een beetje hebt kunnen slapen. Guap gefeliciteerd met je diploma! Marijeee lekker slim van je buren. En vanavond met het voetbal zal je waarschijnlijk ook niet vroeg in bed liggen. Ik was vanmorgen om half 8 wakker door lichte kramp in mijn kuit en gelukkig heb ik het op tijd kunnen tegenhouden. Maar toen dus ook klaar wakker gelukkig was mijn meissie ook wakker en werd ik getrakteerd op een heerlijk trap en draaiwerk. Blijf het een mooi en magische gevoel vinden. Liefs
@ Denise: wat zal je geschokken zijn Gelukkig was alles goed met je beebje en ben je nu weer thuis heel veel sterkte iig
Goedemorgen iedereen, na meerdere keren uit bed geweest te zijn gisteravond, toch eindelijk in slaap gevallen, voel me nu wel rustiger, de baby is flink aan het schoppen. Nu wachten tot ik gebeld wordt, ga vandaag heel rustig aan doen, ben zo ontzettend geschrokken. En de stress die ik had rond het afmaken van de babyklamer heb ik beetje naast me neergelegd, kan met 30 weken ook nog wel, zoveel hoeft er niet meer te gebeuren. Hoop dat iedereen zich verder goed voelt, heb even niet de puf om op iedereen te reageren, maar mijn gedachten zijn bij jullie allemaal, kan me nu pas echt voorstellen hoe vreselijk situaties kunnen zijn. Klusser ik kan alleen zeggen meid nogmaals heel veel sterkte in deze periode en hopelijk heb je veel lieve mensen om je heen die je bij kunnen staan.
Denise: Heb je al wat van de gyn gehoord. En wat zijn nu de voorschriften van de dokter. Moet je bedrust houden of mag je wel gewoon staan en lopen? Leef heel erg met je mee. Ben erg geschrokken. Groetjes Lotte
Denise meid, doe maar lekker rustig aan, kan je niet met een laptopje op de bank gaan liggen ipv zitten achter de PC? Ik hoop dat je goed bericht van je gyn hebt gekregen....
@denise,jeetje meis,jij bent geschrokken,dat kan ik me helemaal voorstellen. enne die babykamer af maken nu! helemaal niet.dat kan idd met 30 weken ook nog wel.ik zal je vertellen dat ik nog niet eens begonnen ben hier.wij zitten nog flink in een verbouwing dus ik begin eind juli begin augustus pas aan die kamer.als je kindje toch besluit eerder te komen dan dat je klaar bent heb je heus wel ergens een plekje waar het kan slapen maak je niet druk das nu helemaal niet goed.rustig aan en mijn duimen draaien dat alles op zijn pootjes terecht komt. kus voor jou. hier verder alles goed.ben de verbouwing goed zat maar ja nog een week of 1,5 dan is het zover klaar.het enige wat er hier dan nog moet gebeuren is een nieuwe vloer met vloerverwarming en een nieuwe keuken dan is heel mijn huis verbouwd.dan ben ik voor de komende tien jaar weer klaar hahaha. de beeb schopt me lekker.ze ligt met haar kontje nar benee want mevrouwtje schopt me steeds onderin bij mijn schaambeen.of ze ligt overdwars en schopt me lekker in mijn zij. mijn placenta ligt aan de achterkant dus ik voel haar erg goed. mijn linkerborst gaf vanmorgen ineens vocht dus dat gaat ook alweer komen.het zijn maar druppels maar goed. mijn rechterborst is altijd groter dan mijn linker ook zoiets raars hihi. lastig met beha's maar ja is even niet anders.komt wel weer goed. verder niks te klagen ..
Ik hoop dat je allemaal goede uitslagen hebt Denise. Marije wat een leuke stoere kleertjes zeg. Ik heb nog nergens iets leuks voor ons mannetje kunnen vinden.