Lieve Denise, Ik lees het nu pas allemaal, omdat ik zelf ziek ben, maar meid wat een angst. Vorig jaar had een goede vriendin van me dit ook. Zij verloor met 21 weken vruchtwater en moest bedrust houden. Zij had een scheurtje in de vlies zitten en ik denk dat jij dat ook hebt? Maar okay. zij is met 27 week bevallen en inmiddels is haar kindje een jaar. Ik hoop wel dat jou kindje langer blijft zitten, maar met dit verhaal wil ik je toch laten weten dat het goed kan komen. Sterkte meid.
ben er weer even meiden, maar erg lekker gaat t nog steeds niet. heb nog steeds kiespijn, dus dat zal wel een zenuwbehandeling gaan worden. alleen ben ik nu ook vreselijk verkouden en heb ik bij holt ontsteking en voorhoofd holt ontsteking dus alles zit lekker tegen. de ha wil me geen ab geven omdat ik zwanger ben, maar heb door de week alleen de zorg voor dylano en ik kan hem niet eens aan kleden fatsoenlijk, zo pijn doet me hoofd. ga dus morgen ab vragen, want ik moet ook aan dylano denken. Ik stoom en gebruik neusspray en druppels en slik paracetamol, maar t werkt allemaal niet. Pas daarna kan ik me laten behandelen, want kan nu niet door de neus ademen. en daar bij verlies ik dus constant urine bij elke nies en kuch. ben dus maar aan de tena lady ik zag t niet zo zitten om elk uur een nieuwe broek en onderbroek aan te doen. Altans voor nu ga ik er van uit dat het urineverlies is ipv vruchtwater. (kan niet ruiken) Tot zo ver maar eerst even. Lieve Klusser, ik denk aan je en heel veel sterkte morgen en de komende tijd.
Denise meid, doe maar rustig aan... Als je wil dan mag je me ook smsen dan hoef je niet steeds achter de computer te zetten en wil ik de rest wel op de hoogte houden! Of sms je buddy, ik weet niet of je die hebt? In elk geval heel veel sterkte!
he meiden, Kreeg gisteren slecht nieuws via m'n zus te horen. we hadden vorige week de babyborrel van hen en er was een meisje die hoog zwanger was. Ze ging gisteren op controle en bleek haar zoontje niet meer levensvatbaar was. Kon er met m'n verstand niet bij, ze moet volgende week bevallen, dus de week die gaat komen wordt ze ingeleid. Ze zijn er kapot van zeg, het was hun eerste kindje een jongentje. De mama bleek wel zwaar suikerziekte te hebben dus denken we dat het misschien daar door komt. Hun kleine jonas is er niet meer Ik ben vandaag jarig, we zijn voor m'n verjaardag gisterenavond met gezinnetje gaan eten en vanmorgend heb ik sluierkoïs kado gekregen, heb ze zelf mogen gaan kiezen.
Jeetje zico heftig verhaal! Denise sterkte meid en doe vooral rustig aan! Verder weet ik het allemaal niet zo goed meer Hier gaat alles z'n gangetje beetje een kater. Niet van de alcohol maar van de wedstrijd van nederland gisteren jammer jammer jammer. Gisteren was mijn man jarig dus gingen we met al het visite kijken was erg gezellig. De laatste tijd steeds meer last van mijn rug en toch wat vaker moe Maar voor de rest mag ik niet klagen. Ik heb weer wat foto's in m'n album gezet. Fijne dag allemaal nog! xxxx
Zico,gelukkige verjaardag! En wat een verhaal zeg,echt zo verschrikkelijk. Hansje,mooi buikje! groeten Simone
ik heb haar vriendin op de babyborrel gezien en ze was echt aan het aftellen, nu dit nieuws, pfffffffffffffffff heb heel de dag geen zin om m'n verjaardag te vieren.
Zico ondanks dit rottige nieuws toch van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Probeer er toch een leuke dag van te maken hé! Kheb ook weer een nieuwe foto geplaatst in mn album... Mooie buik trouwens Hansje! Mooi naar voren, had ik eerst ook.. Maar sinds deze week heb ik het idee dat ie nu ook wat in de breedte gaat groeien.. Klinkt misschien stom, maar dat vind ik helemaal niet leuk! Ik voel me soms echt dik.. Ook al is het voor een goed doel...
Zico, happy b-day! Wat een vreselijk nieuws is dat zeg. Kan me voorstellen dat je er steeds aan moet denken. Dat had ik met Boulahrouce al en die ken ik geeneens. Overigens, ik heb gehoord dat zijn vrouw helpp had en dat het kiezen of delen was. Dat zij het niet had overleefd als de kleine niet gehaald was. Anyway...afschuwelijk. Die rouwbanden vond ik ook erg mooi. Zag ook weer een paar mooie buikjes langs komen (Hansje en Marije). Denise, hoe is t met jou meid? Beetje van de schrik bekomen hoop ik. Sterkte met al het platliggen! Zal niet meevallen... Klusser, heel veel sterkte morgen! Ik denk aan je. Nog veel meer gelezen, maar dat weet ik niet meer. Ben in vakantiestemming en mijn hersenen werkten al niet meer optimaal door de zwangerschap, dus kan je nagaan! Hahaha!
Wij zijn er weer van ons weekendje weg. Het was heel gezellig en we hebben super lekker weer gehad. Ik heb een beetje bijgelezen: Denise, ontzettend veel sterkte. En inderdaad rust houden is nu dan het belangrijkst, maar dat lijkt me heel moeilijk, want je voelt je niet ziek. Dus alles voor je baby! Zico, gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er ondanks het nieuws maar een leuke dag van. Klusser, sterkte morgen! Wat een enorm moeilijke dag zal dat voor jullie gaan worden. Nony, hoe was je babyshower? Ik hoop dat de shower jullie bespaart is gebleven (jij woonde niet in het oosten toch?) Het hoosde in het oosten. Nog één week werken en dan heel lang vakantie. Na de zomervakantie nog 3 weken werken om iemand in te werken en dan begint het verlof. Voor mijn gevoel na deze week dus al een beetje.
Alleen ff gauw een reactie voor Denise: Meid, doe rustig aan! Wat een schrik zeg! Vooral plat blijven liggen en dat kamertje komt echt wel een keertje af! Sterkte hoor!
hey hoi dames... wat hebben jullie allemaal al mooie grote buikjes zeg.... ik heb ook een in mijn album gezet...kijk maar ff als jullie willen.. verder denise: nogmaals doe rustig aan meid... en klusser: heel veel sterkte en kracht toegewenst voor morgen voor jullie, ben in gedachten bij jullie! voor de rest heb ik niet zoveel nieuws, heb veel last van de warmte gehad vandaag, het was hier 29 graden...pfpfpf en vanmiddag / vanavond gewerkt...bah verder gaat alles denk ik zijn gangetje, soms denk ik weleens, hadden we maar een kijkluikje in ons buik, om steeds even naar de kleine te kunnen kijken of ie wel goed groeit ect...ben best onzeker, en das een rotgevoel!
Bianca, Hansje en Marije mooie foto's van jullie buikje vind het er echt super mooi uitzien Zico wat een verschrikkelijk nieuws ik wens je toch in elk geval nog een gelukkige verjaardag! Ondans alles!!!!!!! was hier weer benauwend warm zeeeeeg phoehw... heb er wel last van... maar toch is idd voor een goed doel he pupje voelt zich hier al heel erg thuis... heb er al wel wat achter moeten lopen natuurlijk maar het valt allemaal wel best mee hoor. zal er nog wel een foto van opzetten zo meteen Klusser ik wens je enorm veel sterkte voor morgen!!! Denise blijf mooi platliggen he ik ben aan het aftellen, woensdag weer een echo bij de gyneacoloog kan ik men kleintje nog eens zien voelen doe ik haar genoeg maar ik klaag er helemaal niet om hoor x
Hoi meiden, Vandaag met mijn dochtertje en mijn man op stap geweest naar een recreatiegebied bij ons in de buurt met kinderboerderij en een grote speeltuin. Mijn dochtertje vond het helemaal geweldig, ze heeft zich prima vermaakt en was echt helemaal versleten toen we naar huis gingen. @all, wat een mooie buikjes allemaal, ze gaan nu echt goed groeien Ik heb ook nog een buikfoto geplaatst van een week geleden. @zico, nog een fijne verjaardag, hopelijk heb je toch nog een leuke dag gehad. @rolia, fijn dat je weekendje weg zo'n succes is geweest, jullie hebben zeker lekker weer gehad @denise, hoe is het met je? Lekker rustig aan doen hoor. @klusser, heel veel sterkte morgen, het zal wel een erg zware en emotionele dag worden voor jullie. @nony, ik ben ook erg benieuwd hoe je babyshower is geweest Nou meiden, nu ga ik weer even bankhangen en uitrusten van vandaag. Oh ja, morgenavond voor het eerst naar zwangerschapsyoga, ben benieuwd
@mamajanneke: dat urine verlies met kuchen en niesen ken ik, heb het ook een keer gehad dat ik ineens heel nodig moest en de wc gewoon niet meer haalde( en dat voor 2 druppels) kan je zeggen leuk is anders ! @Zico: van harte gefelicteerd met je verjaardag meis, ik hoop dat je toch nog een klein beetje van de dag hebt kunnen genieten ondanks het vreselijke nieuws ! @klusser: Heel erg veel sterkte morgen meis, ik wens jullie heel erg veel kracht toe. Ik denk aan jullie ! Dikke digi knuffel ! Ben vandaag letterlijk weggewaaid op scheveningen, maar het was heerlijk, lekker genoten ! Fijne avond verder allemaal ! @rolia: fijn dat je een gezellig weekend hebt gehad en lekker hebt kunnen genieten !