goedemorgen allemaal. Sorry dat ik zolang niks van me heb laten horen. zat niet echt lekker in me vel. Ik heb wel meegelezen maar wat ik wou zeggen weet ik al niet meer. Wilde in ieder geval Klusser heel veel sterkte wensen vandaag en de komende tijd. Hier slaat de spanning weer toe heb donderdag de hart echo en vrijdag 3d echo. Veel liefs Annika
Klusser,heel veel sterkte vandaag.We denken aan je. Liz,wat een scheetje! Tam,Marije,Hansje,Bianca,mooie buikjes dames!Leuk hè dat onze buiken nu echt goed zichtbaar zijn,heerlijk om mee te pronken! Wie moet er vandaag allemaal voor een echo/controle?In ieder geval heel veel plezier en succes! Volgende week maandag ben ik ook weer aan de beurt voor echo's. 's ochtends een uitgebreide echo in het zh, en 's avonds de 3d/4d echo. Heb er al zin in. Vandaag al weer 24 weken! groeten Simone
pfffffffffffffff, alle zwangerschapsbroeken zijn te klein aan het worden, zal nieuwe moeten aanschaffen. M'n maatje 38 ben ik kwijt, maar ja, we gaan er nieuwe zoeken voor de zomer door te komen.
Hallo allemaal. Ook ik heb al een tijdje niet geschreven. Als eerste wil ik klusser en haar man heel veel sterkte wensen, vandaag en de komende tijd. fijn om te lezen dat het met de meeste van jullie wel goed gaat. Hier is ook alles naar wens, we hebben morgen een 3d/4d pretecho. Donderdag moet ik een halve dag naar het ziekenhuis voor een glucose tollerantie test. Dit krijg je standaard in het radboud als je veel overgewicht hebt. Nuchter komen, infuus, bloedprikken, suikerdrankje, nog 3x bloedprikken(3 uur lang ieder uur), 20 min aan bloeddrukmeter, echo om de groei te bekijken, WEGEN! (dit wil ik nu juist niet) en een long inhoudtest. Is er iemand hier die dit ook heeft gehad? waarschijnlijk zal alles zoals gewoonlijk wel weer goed(behalve het gewicht) zijn en kan ik daarna weer lekker naar huis. Ik heb met 13 weken suiker laten prikken en toen was alles goed (4,6) Het is wel een toestand hoor overgewicht en zwanger zijn ze maken er wel een circus van. Ik zou zeggen als alles goed gaat en er is geen aanleiding, dan geen onnodige stress veroorzaken. Ik heb af en toe het idee dat ze het allemaal wel interessant vinden en mij als labrat gebruiken Verder zijn we druk met de babykamer en stromen aan alle kanten de cadeautjes binnen. zaterdag het badje met toebehoren van mijn schoonzus gekregen, en zelf ook weer wat gekocht naturlijk. Nou ga me ff klaarmaken heb een lange dag voor de boeg. Gaan vandaag voor werk naar scheveningen en vanavond op uitnodiging naar een modeshow voor een nieuw kledingmerk. Voor iedereen die nog echo's en onderzoeken heeft veel suc6 en plezier Voor iedereen die het moeilijk heeft sterkte en ook hier word met jullie meegeleeft. Liefs mariek
Hee allemaal, Vandaag werd klusser ingeleidt als ik me niet vergis? Mijn gedachten zijn in ieder geval daar vandaag Met mij gaat verder alles nog goed, krijg nu wel wat meer last van bandenpijn, maar dat hoort erbij he Ons beebje heeft trouwens duidelijk een favoriete kant van mijn buik, de rechterkant, waar ie gaat liggen zo vaak als t maar kan, ziet er zo maf uit, zie je echt zo'n enorme bobbel aan de rechterkant Vanmorgen lag ie dus weer lekker in zn hoekje, maar het lag voor mij enigzins oncomfortabel, dus ik dacht: ik aai em wel ff aan de kant, maar mooi niet he Hij dacht vast: ooh, lekker ik wordt geaaid
Goedemorgen allemaal! poeh poeh de verjaardagdrukte weer achte de rug! Zico: alsnog gefeliciteerd met je verjaardag klusser: vandaag zijn jullie extra in onze gedachten ,heel veel sterkte. ik kom net van de VK af en alles was goed,..vorige keer wass ik 1 kilo afgevallen en nu weer een halve kilo! Ben nu 2,5 kilo in totaal aangekomen,ben er erg blij mee. Ik weeg dus wel 109 kilo he maar ben wel erg blij dat de kilo's er nu nog niet zo aanvliegen...bij mijn dochter was ik 11 kilo aangekomen in de zwangerschap,en ze was 4 weken te vroeg...vond ik ook wel netjes. (en als je ziet wat ik allemaal naar binnen stouw ) Mijn bloeddruk was 120/60 en mn baarmoeder komt 4 vingers boven de navel. Met 24 weken moet ik ook prikken voor mijn suiker maar niet zo uitgebereid.gewoon 3 kleer op een dag even naar de poli om te prikken,meer niet..en met 30 weken nog een keer geloof ik. Hebben julie al een beetje zin in de meeting? ik wel! Fijne dag vandaag!
hi meiden, Was gister rustig hier met kletsen.... Gister was mijn babyshower SUPER....ontzettend verwend met alleen maar leuke dingen voor baby en een hele mand met alleen maar leuke dingen voor mij, lekkere cremetjes leuke boeken en mooie foto inplakboeken.... Ga nu troep opruimen dan werken en vanavond alles nog eens goed bekijken..... LIEFS nony
@klusser, heel veel sterkte voor vandaag en voor de komende tijd! @ Allwoman, fijn dat alles goed is en dat je nog niet zo veel gegroeid bent. @ kiezeltje, onze uk ligt ook voornamelijk rechts. mijn jongens deden dit ook @Nony fijn dat de babyshower super was. Ik ga morgen WEER naar de dokter. sta af en toe (lees heel vaak) op de kop vd hoofdpijn en de neus. TEvens ben ik de hele dag duizelig, voel me net een vaatdoek en durf niet eens iets met Dylano te gaan ondernemen, Neusspray en stomen helpt niet. Ook heb ik een rare pijnlijke druk rechtboven in de buik en kort om maak me gewoon zorgen. En als de ha me niet verder wil helpen ga ik contct opnemen met de gyn. Ook heb ik steeds zweetaanvallen zo uit het niets, maar geen koorts, al voelt dat dan wel zo
Klusser: Heel veel sterkte gewenst vandaag, jullie zijn vandaag extra in onze gedachten! Zoals het er nu naar uitziet, gaat de meeting plaatsvinden met maar 12 dames, inclusief mezelf. Zoals jullie mssn hebben gelezen heb ik vorige week nog te horen gekregen dat wij die dag een feestje hebben. Dus ik ben nog aan het kijken hoe en wat.
och,dat is nog een gezellig koppel toch? 11? ik vind het niet te weinig hoor! zou leuk zijn als je zelf ook kan he! Mamajanneke: vervelend dat je je niet fijn voeld zou idd anders gewoon even naar de huisarts gaan of de vk bellen.beterschap
Wie gaan er WEL mee naar de meeting: Allwoman Marijeee Mironne Timzijnmama Simone Kiezeltje Tam27 Kim Hofstede (vegetarisch) Hansje Sindhu (oktober Mama Hyves) Brenmg Triessie
Mironne,anders moet je het toch verzetten,dat is voor jezelf misschien makkelijk.Dan hoef je ook niet moeilijk te doen met je andere feestje. groeten Simone
Het is niet weinig maar ook niet veel als je bekijkt hoeveel dames er zwanger zijn en meekletsen hier.... Plus de dames die ook nog met de oktober mama 2008 hyves meekletsen! Zou zeker leuk zijn als ik ook nog mee kan, ik baal er ook van dat net ik die alles heb geregeld het mssn zal moeten laten afweten... maar zoals ik al zei ik doe mijn best om niet naar het feestje te hoeven gaan
Wil het wel verzetten, maar het heeft al zoveel moeite gekost om deze datum te prikken, daarbij komt dat het alleen maar later wordt qua datum en aangezien er ook dames zijn die begin oktober uitgeteld zijn, die lopen dan alweer bijna op het laatst! Ik probeer gewoon zelf te gaan, doe mijn uiterste best, wil jullie dolgraag leren kennen!
Mironne, geweldig hé! Zo gaaf om te zien, het gaat hier net zo tekeer Alleen steeds als ik denk; Ik ga het opnemen! Dan is de batterij van de camera leeg.. Hier wel een nieuwe foto van mij gisteren...
Klusser mijn gedachte zijn bij jullie vandaag, heel veel moed en sterkte gewenst op deze moeilijke dag Hallo iedereen, Nogmaals heel erg dank voor alle steun die jullie me geven via het forum, dat doet me echt goed, zeker omdat ik geen vriendinnen heb die zwanger zijn of geweest zijn, ze steunen me wel maar echt en idee wat ik doormaak hebben ze niet. Gaat erg goed momenteel lek bijna niet meer, hou heel veel bedrust is erg moeilijk maar weet waar ik het voor doe. Moet woensdag weer naar het ziekenhuis voor controle, blijf nog steeds positiief voel de baby echt hevig schoppen wat z'on ontzettend fijn gevoel is net of het wil zeggen, gaat goed hier. Heb geprobeerd een beetje bij te lezen, sorry als ik iemand vergeten ben. mamajanneke dank je voor je positieve verhaal, bij mij zit er idd ook een scheurtje in het vlies. Zo te lezen voel je je nog steeds behoorlijk beroerd,veel beterschap gewenst. zico Alsnog van harte gefeliciteerd, kan me voorstellen dat je geen zin had om je verjaardag te vieren. Hopelijk heb ondanks alles wel een leuke dag gehad. rolia fijn te lezen dat je een leuk weekend gehad hebt. annika1985 alvast heel veel sterkte en succes gewenst voor donderdag, doe het rustig aan. Liz0104 wat een snoezig hondje, hoe heet hij ? Symoendank je voor je opbeurende woorden en gefeliciteerd met je 24 weken gaat tijd vliegt.. allwoman nog erg moe van de verjaardagsdrukte, jullie hebben er lekker weer bij gehad. Nog last van je kies of is de pijn nu helemaal weg ? Marijeee mooie foto !!