@ mironne: leuk filmpje, wat kan je t al goed zien! @ marijeee: mooie foto's! Van jou staat er toch truwens een filmpje op de oktobermamma hyves? of is dat niet jouw buik @ denise: mooi dat je bijna niet meer lekt Succes met het bedrust houden, zal idd wel niet meevallen
@ Klusser, Heel veel sterkte vandaag! We denken aan jullie! @ Denise, Fijn dat je bijna niet meer lekt! Heel veel succes met bedrust houden, het zal niet meevallen! Maar alles voor je kleine! @ Mironne, Wat een gaaf filmpje zeg ! Je ziet echt goed je buik bewegen haha! @ Zico, Als nog gefeliciteerd met je verjaardag! Wat erg voor de vriendin van je zus! Mijn vriendin is helaas in april ook bevallen van levensloos zoontje! Je snapt het gewoon niet he! Woorden schieten dan echt te kort! @ Annika, Ik kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent voor deze week! Heel veel sterkte meis! Ik hoop dat alles goed is! Wat een mooie buik foto's zag ik voorbij komen ! Leuk he dat de buiken nu allemaal lekker gaan groeien! Het word allemaal steeds leuker nu! Ik ga dadelijk de babywinkel bellen en hopelijk komt het kamertje volgende week, dan kunnen we eindelijk gaan beginnen ! Meiden allemaal een fijne dag!
Joepie! Nog een half uur en dan mogen we ons moppie weer bekijken! In 3d. Hoop zo dat we een mooie foto van haar gezichtje kunnen krijgen. Ik zal later vandaag even reageren op de rest. Klusser, mijn gedachten zijn bij jou vandaag. Heel veel sterkte op deze zware dag.
Marije (dacht ik ) super mooie foto echt heeeeeeeel mooi!!! blub, het is een rottweiler denise ze noemt tygra is echt een super super super super lief schatje Zico, ik ken het... geraak ook nog amper in iets in vind het helemaaaaaaaaaaal niet leuk en kleedjes die ik zo mooi vond wil ik nu amper aandoen omdat ik dan vind dat ze te kort komen maar ja ik neem het er heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag bij xx
Wie gaan er WEL mee naar de meeting 19 juli: Allwoman Marijeee Mironne Timzijnmama Simone Kiezeltje Tam27 Kim Hofstede (vegetarisch) Hansje Sindhu (oktober Mama Hyves) Brenmg Triessie Bambie Voor degenen die nog mee willen, geef je op!
Klusser Heel veel sterkte vandaag en in de toekomst. Mironne leuk hé die buikbewegingen, ik kreeg van de week een schop tegen mijn bord die tegen mijn buik leunde, en vanmorgen zag mijn collega het ook. Alleen als mijn vriend probeerd te voelen ligt het ineens stil, vind hij niet zo grappig, het kindje schijnbaar wel...hi hi Verder gaat hier alles wel goed, verbouwing schiet op in die zin dat ze vandaag aan het stucen zijn dus dat wordt al een heel verschil, en over een week of wat kunnen ze dan verven en kan ik eindelijk iets voor de baby kamer gaan kopen. Wie is er trouwens ook nog steeds zo moe? Met een week of 14 werd het wel iets beter maar ik kan nu weer op elk tijdstip van de dag slapen, behalve snachts , dan heb ik het warm, zuurbrand of ik kan gewoon niet slapen (ff klagen hoor ) maar voor de rest gaat het lekker. Groetjes bambie
Dat zuurbrand herken ik ook wel hoor. Heb nu standaard een pakje rennies bij me voor het geval dat, en ze werken goed bij mij. En slapen....gaaaaap...kan ik de hele dag wel Klusser, heel veel sterkte nu en de aankomende tijd...
Oja, vrijdag de tweede 20 weken echo Hoop niet dat ie weer in stuit ligt en dat ze alles kunnen zien, ook het geslacht
Heb nieuwe foto's in mijn album staan van Milans nieuwe kamer en die van de babykamer.... Op de site vind je nog meer foto's!
He meiden, Klusser heel veel succes vandaag en de aankomende tijd voor jou en je familie! Kus26 ze kunnen nog heel lang draaien hoor haha. En anders is er altijd nog een mogelijk om de kleine te laten draaien en in een stuit bevallen kan tegenwoordig ook of het een pretje is dat is maar de vraag Zena veel plezier zo. Oh en de meeting verzetten zou ik niet erg vinden als het wat later gebeurd Kan ik namelijk misschien ook mee. Lijkt me echt zo leuk en gezellig maarja moet die dag helaas werken. Liefss
Mochten jullie de meeting willen verzetten vind ik dat ook geen probleem hoor! Ik ben dan wel begin oktober uitgerekend, dus heeeeeel veel later word wat onhandig, maar mochten er meer op een andere dag wel kunnen! Klusser, heel veel sterkte vandaag! Hopelijk vinden jullie de kracht om hier overheen te komen.. Liefs, xx
Heej... Ik vind een andere datum ook prima alleen vraag ik me af of het handig is.. dan zullen toch weer mensen met vakantie zijn enzo.. Ik lees het wel..
Ik vind het prima als de meeting verzet wordt, zodat mssn ook meer mensen kunnen, maar wil iemand die taak dan op zich nemen, ik ben momenteel zo druk, dat ik dat er dan niet meer bij kan henbben!
Ik ben de week erna met vakantie tot 15 augustus, dus daarna wordt misschien wel erg laat (alhoewel met een dikke buik kan je ook gewoon over straat toch ) We zouden natuurlijk ook deze meeting door kunnen laten gaan en nog een nieuwe kunnen plannen, dan worden het er wel twee maar dat maakt toch niets uit? Dan kunnen misschien de mensen die niet konden dan wel mee.... het is maar een idee.. Groetjes bambie
klusser het is hier 12 uur maar jijhebt de4nk ik al je zware taak erop zitten. Meid dat zal niet meegevallen zijn! Heel veel sterkte met de verwerking. Mariek wat een gedoe al die testen. Hier doen ze trouwens hetzelfde met zware vrouwen. Mamajanneke het lijkt me idd niet gezond om zo door te lopen. Echt heel vervelend die hoofdpijn steeds. Marije mooie foto! Hang je em in een lijst? Bambie ik ben ook zo moe. Gister was weer vreselijk. Maar komt ook door de Lyme. Mironne wat een lief wiegje. Dat type zie je hier ook veel. Een bassinet noemen ze het. Aangezien ik hier geen normale wieg kan vinden, ga ik nu misschien ook wel voor zoiets als jij daar hebt. Heeft Milan er ook in gelegen? Ik heb zulke zere borsten! Ik dacht dat dat nu wel es over zou gaan in mijn 25e week, maar het wordt alleen maar erger!
De echo was echt super! Ons meisje lijkt op ons allebei, mijn neus en de mond van dr papa. Zo mooi om te zien! Ze was heel bewegelijk, maar liet zich goed bekijken. Ze duimde weer en ze ligt graag met dr armpjes achter dr hoofdje (ik ook!). Zo mooi om te zien....hang helemaal op mn roze wolk vandaag. Ik krijg nog een cd rom met foto's, als ik die heb zal ik er een plaatsen.
@zena : Geweldig dat de echo zo super was, ben benieuwd naar de foto's ! @susanna: Minder van die zere borsten ! Ik heb alleen gevoelige tepels, maar dat komt volgens mij omdat ze af en toe 'lekken', JEUK ! @marije: Echt een super foto hoor ! Vandaag weer eens aan het klussen geweest, ben het helemaal beu ! Zo lekker even bankhangen !
Wow wat een prachtige babykamer Mironne!!!!! onze babycorner is af de decoratie hangt eraan en het wiegje is trouwens ook aangemen maar dat is voor in de woonkamer want het bedje staat in de corner ik ben zooo ontzettend blij in elk geval ben ik nu wel moe ervan had vanmorgen zooooo'n krampen in mijn maag... gelukkig is dat weg ik hoop dat het iets of wat makkelijk is gegaan voor klusser tverdriet zal al wel erg genoeg zijn zonder dat het nog eens een supermoeilijke bevalling word ik leef erg met haar mee heb zo'n bang tegenwoordig als ik al die verhalen hoor... ik ga wat bij men ventje zitten nu... binnen paar minuutjes eerst met pupje buiten xx