Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Ik slaap ook onrustig hoor, word soms gebroken wakker..
    Wij hebben een waterbed en het kost af en toe wat kracht en moeite om me om te draaien, pff..

Zico, wat vervelend dat hij er midden in de nacht uit moest zeg! Gelukkig maar dat er geen bom gevonden is dan!

Susanna, hele mooie auto hoor! :)

Liz, maak je niet te druk hé! Het komt vast goed...!

2. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Hallo meiden,

Wat een schitterende dag, voel me redelijk goed vandaag, vannacht geen problemen gehad alleen gisteravond veel harde buiken.
    Ben beetje zenuwachtig voor morgen maar als ze het niet vertrouwen nemen ze me op, is ook een geruststellende gedachte, maar voorlopig blijf ik positief denken.

Ik slaap ook vrij onrustig omdat ik niet weet hoe ik moet liggen in bed, blijf maar woelen en draaien, en eruit stappen is helemaal een ramp.

annika1985 Veel plezier met shoppen, helpt je ook om je gedachten even te verzetten.

Suzanna toffe wagen hoor !

kus26 veel plezier met het kiezen van de kleuren voor de babykamer, met ouderwetse meubeltjes kun je vaak nog hele leuke dingen doen.

Mironne Als alles goed gaat, wil ik zeker mee naar de meeting dus hou me maar op de hoogte van hoe en wanneer.

3. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    vandaag moet k naar de vk :D Kan ik het hartje van mn kleintje weer horen :D

Over slecht/onrustig slapen: heb er zelf ook wel last van, maar k heb niet echt dat mn buik in de weg zit of dat k me moeilijk om kan draaien, ik lig gewoon steeds niet lekker, maar bij mn rug.
    Mn borsten beginnen trouwens weer flink pijn te doen, niet grappig :( Je zou denken dat het een keer stopt :rolleyes:

4. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Hello meiden! Weer terug uit het zonnige Frankrijk!
    We hebben het helemaal super gehad en ik merkte op sommige dagen dat de kleine wel degelijk veel wakker kan zijn! :)

Ik heb 39 pagina's terug te lezen, dus dat ga ik ergens deze dagen wel eens doen :confused: :D

Hoop dat er geen nare berichten te lezen zijn.

5. carma

carma Niet meer actief

Hoi meiden.
    Vanavond 3/4d echo ben zo benieuwd. kijken of het nog van die lange benen heeft net als papa.
    hopen dat we vanavond zekerheid krijgen over het geslacht.
    Bij mij is het 's morgens en 's avonds feest in de buik, ondanks de placenta aan de voorkant kan ik alles gelukkig heel goed voelen en manlief ook.
    ook hier weer een die de hele dag wel kan slapen sjongejonge wat ben ik moe.
    2 juli komt ons nieuwe bed :D :D :D :D hoop dat ik dan 's nachts beter slaap
    verder heb ik erg last van een spier in mijn linker bil, dit is met vlagen echt pijnlijk.
    maar als dat alles is.
    moet vandaag de hele dag thuis blijven omdat er een nieuwe cv geplaatst word enz enz en die zijn een uurtje of 8 bezig.
    Bij mij vallen de ogen dicht als ik op de bank zit, en ik kan nu niet gaan liggen slapen, ik kan geen boodschappen gaan doen helemaal niets.
    Dus dan maar achter de pc.

Groetjes allemaal
    marieke

6. lief649

lief649 Actief lid

3 okt 2007
    449
    0
    0
    heeeeeey buddy,

heb je een fijne vakantie gehad ?! Je hebt behoorlijk wat terug te lezen hoor ! Gaat zo hard hier ! Welkom terug in ieder geval !

groetjes

7. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    Zo daar mag je dan wel een paar uurtjes voor uittrekken dan hé :)

Suzannemooie auto joh! ik vind zowiezo dat ze in amerika al gauw een mooie auto hebben...
    maar jij vertelde dat ze daar ook goedkoper zijn toch?
    Mag een kind van 2 maanden al wel met het vliegtuig eigenlijk? (geen idee hoor)

Over onrustig slapen kan ik ook meepraten, pff warm snachts en me honderd keer omdraaien omdat ik niet lekker meer lig.

Ik ga zo eens even kijken of ik mijn bleu tooth dongle aan de praat kan krijgen zodat ik ook eens wat foto's kan plaatsen.

groetjes
    Bambie

8. annika1985

annika1985 Niet meer actief

ey dames.

Zijn jullie ook gebeld door de postcode loterij.
    Dat je een BMW hebt gewonnen en die om half 5 komen afleveren.

Veel liefs Annika

9. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    tuurlijk.................. wil je zeggen dat je een bmw hebt gewonnen, of moest je laten checkken of je gegevens nog wel klopte (daar bellen ze hier alleen voor)

zou leuk zijn hé?
    groetjes
    bambie

10. annika1985

hihih

nou ze vroeg spreek ik met die en die nou dat klopte allemaal geboorte datum klopte ook enzo.
    Alleen hoe ze aan me 06 komen weet ik niet.

HOorde ook geen call centre op de achter grond niks.

Veel liefs Annika

11. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    nou dan zou ik maar thuis zijn om half 5 hé :) :rolleyes:

ben benieuwd! gun het je van harte!
    mocht het nou zo zijn niet meteen wegrijden hoor, wel effies laten weten hé!
    groetjes
    bambie

12. annika1985

hahaha Bambi

Ik heb geen rijbewijs hahahhah.
    Maar denk zelf wel dat het een geintje is.

Veel liefs Annika

13. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Zo, Annika, dat zou mooi zijn hey mijn uitroeptekens en haakjes doen het niet meer? Oh mijn vraagteken wel... Weird.

Tzm welkom terug en sterkte met alles lezen, je zal even bezig zijn ;)

Bambie, ben benieuwd naar de foto's

Marieke, gaaf een echo, ik hoop dat je alles goed te zien krijgt, incl. het geslacht ;)

Zo, heb een partij last van mijn hormonen, niet normaal meer. Ik droom de laatste nachten ook steeds heel gemeen, dat ik mensen in elkaar mep enzo haha. Het zijn gelukkig wel korte dromen, dat is dan weer het voordeel van slecht slapen ;)

He, mn toetsenbord doet echt raar, wat irritant zeg! En nu opeens wel een uitroepteken en probeer ik het weer en doet ie het gewoon niet... Stom ding.

14. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Vlinder,

Doen je leestekens het niet, dat ze door elkaar staan? Dan moet je ff shift en ctrl tegelijk indrukken en klaar!

15. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Nee, maar dat heb ik weleens gehad. Dus bedankt voor de tip, voor als het weer gebeurt haha. Ik denk dat het aan dit toetsenbord ligt. Dat ie gewoon niet goed ' indrukt' zeg maar.

16. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Hai meiden,
    persoonlijk zou ik het heel jammer vinden als deze meeting uitgesteld word,..al snap ik heeeel goed dat Mironne hier bij wil zijn!

Misschien is nog een meeting voor diegene die nu niet komen/en of nog een keer willen komen een optie?

17. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Toch nog een goede daad verricht voor vandaag :p ;)

18. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Als ik niet bij de meeting kan zijn, dan is dat heel jammer, maar zou niet willen dat jullie de meeting vanwege mij zouden annuleren :oops: ! Alles is al geregeld! Vind het wel lief van jullie hoor :oops: , maar det hoeft echt niet! ;)

Maar goed zover is het nog niet, ik ben nog druk bezig om te regelen dat ik gewoon mee kan! ;)

19. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Heej...
    Vraagje, de meeting is toch overdag? Heb je overdag een feestje of 's avonds? Anders kan je toch gewoon mee..
    Of misschien iets later komen bij het feestje.. weet niet of dat kan maar misschien een idee :D

20. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Simone, nee ik weet niet wanneer ik de kaart krijg maar hij komt zeker dit jaar nog wel. Tegen die tijd ben ik al een jaar niet in NL geweest! Ik moet gewoon weer ff naar huis dan.

Tzm hey! Welkom terug! Genoten in Frankrijk?

Bambie, ja een baby mag met 6 weken al vliegen. Hangt ook wel van de maatschappij af misschien. Ik kies toch voor KLM omdat die van die wiegjes hebben die je kunt reserveren. Ik hoor van mensen dat het makkelijker is met een baby aan boord dan een kleuter. :)
    Het wordt wel lachen met al die spullen die je mee moet :( Wandelwagen, koffer, luiertas etc. En dat allemaal in je eentje met een baby op je buik, want mijn man kan denk ik toch niet mee.

Oh en de auto's hier vind ik juist vaak niet zo mooi. Erg grof, maar ja amerikanen houden van groot. Mijn man valt gelukkig ook voor de europese merken, vandaar de Saab.

Bedankt voor de complimentjes over de auto :)

Genant, maar ik droom veel over seks, maar het doen in real life...ho maar! :oops: :oops:

Deel Deze Pagina