Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    @ timzijnmamma: welkom terug! Succes met teruglezen, haha :D Trouwens, vergeleken bij de mama's uit andere maanden kletsen wij nog een bescheiden aantal pagina's vol 8) Dus je hebt geluk dat je een oktobermama bent ;)

Ben net terug van de vk! Alles was geweldig goed, mn baarmoeder komt nu net boven mn navel(wat precies op schema was), hartslagje was prachtig, buik nog gemeten, was ook geweldig goed, zelfs mn bloeddruk was perfect :D :D Haha, ik ben blij :p

2. vke

vke Actief lid

16 feb 2008
    147
    0
    0
    Onderwijzeres
    Gent (België)
    Haha ik zie nu dat ik inderdaad "delibertaties" getypt heb, dat moet natuurlijk "deliberaties" zijn. Betekent kort samengevat dat je op het einde van het schooljaar beslist of een leerling naar het volgende jaar mag, het jaar moet overdoen of wel naar het volgende jaar mag maar bepaalde studierichtingen niet meer mag kiezen. Daar komen dus stapels papierwerk bij kijken hè. Om jullie een idee te geven: de deliberaties van mijn 2 klassen hebben samen ongeveer een uurtje geduurd, aan het papierwerk ben ik zo'n 4 uur bezig geweest. Op het einde moest ik al zwaar nadenken om me nog te herinneren welk schooljaar we zijn, zo moe was ik :(

Ik sta in het middelbaar onderwijs, weet niet of dat hetzelfde is als voortgezet onderwijs (ik weet dat de benamingen in NL en België heel erg verschillen). Mijn leerlingen zijn van 12 tot 16 jaar oud en ik geef het vak Latijn. Bij ons duurt de vakantie twee volle maanden, juli en augustus. Ik moet in september maar 4 dagen meer werken (zwangerschapsverlof begint op 5 sept) dus voor mij zijn het de laatste loodjes nu.

3. vke

vke Actief lid

16 feb 2008
    147
    0
    0
    Onderwijzeres
    Gent (België)
    Timzijnmama: welkom terug!

Denise: fijn dat je zo'n goede dag achter de rug hebt, hopelijk blijft het nu zo!

Kiezeltje: gelukkig was alles in orde!

Vlinder: zolang je maar niemand in het echt mept ;)

Annika: nog iets gehoord over die BMW? Ze hebben toch geen persoonlijke gegevens of zaken ivm je bankrekening gevraagd, want er bestaan dieven die op die manier werken. Wil je niet ongerust maken hoor, maar toch opletten met dit soort telefoontjes (tenzij je echt een auto gekregen hebt, dan zwijg ik natuurlijk :) )

Xje
    Veerle

4. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Lekker Veerle voor jou nu ook de laatste loodjes. Bij ons wordt het middelbaar onderwijs/ voortgezet onderwijs genoemd. Bij ons is middelbaar onderwijs al meer beroepsgericht (MBO) en komt net als HBO en de universiteit na het voortgezet onderwijs. (heeeel in het kort ;) )
    Wij hebben ook vanaf vrijdag vakantie, maar dat is alleen in het noorden van nl zo. Op 11 augustus begin ik weer voor 3 weken en dan per 1 sept. verlof. In die drie weken heb ik precies genoeg tijd om een collega in te werken.

MvT, welkom terug. Ik vroeg me vanmorgen toevallig net af wanneer je terug zou komen.

En Annika, is de auto nog gekomen :D

5. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Ja de meeting is om 13.00 en ik heb een feestje vanaf 15.00 tot 18.00, dus dat wordt een beetje lastig! :( Daar had ik zelf ook nog over na gedacht. Maar ik rijd er al bijna een uur/anderhalf over en om dat maar even bij de meeting te zijn vind ik ook niets... Dan weer terug voor anderhalf uur vind ik ook zonde van de benzine. Dan wil ik ook geen klok hoeven kijken!
    Maar goed zoals ik zei ik ben nog druk bezig om te kijken hoe ik dat ga doen!

6. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    we hebben vandaag weer kleine bergen verzet.

We hebben het begin van onze geboortelijst gelegd, alsook onze kaartjes voor de geboorte hebben we gekozen.
    Voor de kledij op de lijst moest ik nog even langskomen rond 5 augustus.

7. klusser

klusser Actief lid

4 jan 2008
    245
    0
    0
    Hai

Even een kort berichtje van mij.
    Na een zeer heftige dag en avond ben ik vannacht om 00.12uur bevallen van onze lieve kleine Jort.(Christiaan) ....Een lief mooi mannetje...helaas heeft het allemaal niet zo mogen zijn....

Liefs van mij

8. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Jeetje dat zal zeker erg heftig geweest zijn klusser, heel veel sterkte aankomende tijd! Ook voor je mannetje en familie.

liefss

9. lief649

lief649 Actief lid

3 okt 2007
    449
    0
    0
    @klusser: gecondoleerd met het verlies van jullie lieve jort ! Ik kan me voorstellen dat het vreselijk heftig voor jullie geweest moet zijn. Ik heb heel erg veel aan je gedacht ! Ik wil je heel erg veel kracht en liefde toewensen !

groetjes en een knuffel van lief

10. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Klusser, gecondoleerd met jullie kleine mannetje. Toch wil ik jullie ook feliciteren met het feit dat jullie nu echt papa en mama zijn geworden van een heel mooi mannetje (heel dubbel, maar dat is deze geboorte ook!) Jullie hebben hem een mooie naam gegeven.

11. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    klusser heel veel sterkte in de komende tijd voor jou, man en familie. Dit moet heel moeilijk zijn geweest. x

12. annika1985

annika1985 Niet meer actief

hoi hoi

Auto is mooi niet gekomen snik snik.
    Maar begon al gauw belletje rinkelen toen een kasgenootje oo kgebeld was en die presies de zelfde vragen kreeg.

Klusser gecondoleerd met het verlies van jullie manneke Jort.
    Heel veel sterkte toegewenst.

Veel liefs Annika

13. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Klusser, gecondoleerd met het overlijden van jullie mooie zoon. Daarnaast ook gefeliciteerd, hoe dubbel ook, je bent mama geworden. Ik wens je heel veel sterkte toe en ik wil even zeggen dat ik het heel dapper van je vind dat je hier bent komen vertellen dat Jort geboren is. Mooie namen ook.
    Ik denk aan jou, heel veel sterkte, nu en in de toekomst.
    Veel liefs.

14. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    lieve klusser gecondoleerd met dit grote verlies...wat zal het zwaar zijn geweest.
    denk aan jullie

verder ff geen berichtje , heb knallende koppijn, dus helemaal geen zin om alles bij te lezen ect...sorry :oops:

15. kibi

kibi Actief lid

29 dec 2007
    470
    0
    0
    België
    Klusser, mijn innige deelneming met het verlies van jullie zoontje. Veel sterkte.

16. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    @ Klusser: gecondoleerd met het verlies van jullie zoontje. Mijn gedachten zijn bij jullie. Heel veel sterkte toegewenst.

Groetjes Lotte

17. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Klusser, veel sterkte met het verlies.

18. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Lieve Klusser, nog een engeltje erbij... Wat een stoere naam Jort! Ik wens jou en je partner heel veel licht en liefde, voor nu en voor de toekomst.

19. @ klusser

Jeetje ik val helemaal stil. Het enige wat ik uit kan brengen is heel veel sterkte en gecondoleerd met het verlies van jullie mannetje.

xxx

20. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Lieve Klusser en man,gecondoleerd met het verlies van jullie zoon Jort.
    Er zijn geen woorden voor,maar mijn gedachten zijn bij jullie.
    Heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies.

liefs Simone

Deel Deze Pagina