Klusser, heel veel sterkte bij dit zware verlies! Hoop dat jullie de kracht kunnen vinden die jullie nodig hebben bij het verwerken van deze ellende!
Jee Klusser... hier even een berichtje vanuit de Septembermama's. Ook daar wordt erg met je meegeleefd.. heel erg veel sterkte met het verwerken van deze ongelooflijke klap. Heb er geen woorden voor....
Klusser en familie, ik wens jullie heel veel sterkte toe en vind het supererg de woorden zeggen missschien weinig maar ik bedoel er veel mee weet het ook even allemaal niet meer... Annika, spijtig van de auto maar ja dat soort grapjes gebeuren helaas wel meer ik ga zo meteen slapen, mijn mannetje begint vanaf morgen opnieuw te werken dus terug vroeg uit de veren (5.15u elke dag pffffffffffffffffffffffff maar het is met alle liefde en dan kan de hond ook ineens gaan plassen ) xx
Ik kan niet slapen.... Wij wonen half op een industrieterrein en het bedrijf naast ons vinden het wederom nodig om 's nachts door te werken met de deuren open, muziek aan.. En lopen bleren naar elkaar.. Het is niet normaal... Ik lig al 2 uur te draaien in mn bed omdat ik er niet van kan slapen... Mijn vent is er nu naar toe, die is er helemaal klaar mee.. Zwaar pissig... Begrijpelijk.. Ik ben echt klaarwakker.. En die kleine in mn buik ook.. Die gaat echt alle kanten op.. Pfff.. Hopelijk lukt het me snel in slaap te komen, om 7 uur gaat de wekker weer! :S
Goeiemorgen Klusser en man, gecondoleerd met het verlies van kleine Jort. Heel veel sterkte voor jullie! Vanacht ruzie lopen maken met vriendlief De jongste was aan het huilen, en ben daar wakker van geworden...beetje raar wakker geworden...toen vond ik dat hij er maar ff uit moest. Maar ja, meneer werd niet wakker. Toen ben ik maar met veel bombarie het bed uitgestapt. Arme jongen wist niet wat hij fout had gedaan. Haha. Maar ik had zo vast geslapen en werd zo raar wakker, was helemaal sjaggie En de hormonen werken ook niet echt mee...pfff Verder is beeb salto's aan het maken, tjonge...die heeft echt geen rust in zn gat
he klusser, aan onze mooie sterrenhemel schijnt er een nieuwe ster op ons neer. Jort zal ook bij ons steeds in onze gedachten zijn en vergeten zullen we je niet . Veel sterkte meis voor jou en je mannetje
KLUSSER EN MAN Heel veel sterkte bij het verwerken van dit groot verlies. In gedachten zijn we bij jullie. Je denkt na 12 weken dat het safe is en het allemaal wel los zal lopen. Op deze manier word je wel weer even met je neus op de feiten gedrukt dat het altijd nog fout kan gaan. Liefs mariek
klusser is wil jou en je man heel veel sterkte wensen met dit verlies.< t heeft niet zo mogen zijn maar hij is altijd bij jullie. er zijn geen woorden voor. hier dalij de pretecho spannend, lijkt wel of hij / zij het voelt hij is aan et trappen neit normaal. maar laat zo snel mogelijk iets achter hoe t was.
Klusser, mijn innige deelneming bij het verlies van jullie zoontje. Mama en papa worden en je zoontje verliezen op hetzelfde moment ... Vreselijk. Veel sterkte voor jou en je familie de komende tijd xxx
KlusserGecondoleerd met het verliezen van jullie kindje. Ik wens je voor de aankomende tijd veel kracht toe met het verwerken van dit grote verdriet, en hoop dat jullie de rust kunnen vinden om dit een plekje te kunnen geven. ---------- ego berichtje van mijzelf..... Gisteren was ik even bij de huisarts omdat mijn heupen elke keer zo'n pijn doen snachts en dat ik honderd keer per nacht wakker wordt daarvan, misschien dat ze nog tips had (ik heb een hele goede band met mijn huisarts sinds ik borstkanker heb gehad) en tussen neus en lippen door maakte ik de opmerking dat zo'n natte onderbroek ook maar een lastig iets is tijdens het zwanger zijn.. Ze pakte meteen de telefoon en belde de gyn omdat ze bang was dat het net als bij Denise vruchtwater zou zijn.. Efin om een lang verhaal kort te maken, ben in het ziekenhuis geweest en er is niets aan de hand, maar moet wel een week absolute rust houden. De gynacoloog zei letterlijk als ik nu geen rust zou houden was hij bang dat hij me volgende week met weéen zou gaan zien....... dus ik hou me maar even heel rustig! moet wel zeggen dat het leuk was om de kleine weer even te zien, ligt heel goed op schema en is 34 cm lang en weegt 749 gram...dat was voor het eerst dat ze een schatting hebben gemaakt hoe groot en hoeveel het woog.. ----einde ego bericht------
Klusser meid,gecondoleerd met het verlies van jullie zoon Jort, jullie zijn de hele tijd in gedachte, ben er stil van. Even een kort ego bericht, ik word zo opgehaald met de taxi om naar Reinier (ziekenhuis) gebracht te worden, ben behoorlijk zenuwachtig zelf zo erg dat ik echt misselijk van ben....
Bambie pff jeetje je moet je ook wild geschrokken zijn, gelukkig is alles goed met je kleine, hou je alsjeblieft de rust aan want heb bij me zelf gemerkt hoe meer ik lig hoe minder vocht ik verlies, als ik ga lopen voel ik het in straaltjes lopen. Ook jij heel veel sterkte toegewenst.
Denise dankjewel, maar bij mij is het niet zo erg als bij jou hoor, ik had alleen elke keer een vochtige onderbroek (vies verhaal) maar niet kletsnat of zo. En ik ga me inderdaad rustig houden zodat ik mijzelf niets kan verwijten mocht er toch iets gebeuren (waar we niet vanuit gaan hoor!) Ik hoor volgende week maandag wel weer verder van de gyn want daar moet ik dan weer heen. Sterkte voor vandaag, en laat je even weten hoe het was in het ziekenhuis? groetjes bambie
even een berichtje van een september mamma Ook de septembermamma's leven heel erg met je mee Klusser en we wensen je heel veel sterkte in deze moeilijke periode goh weet niet wat ik nog meer kan zeggen Maar mijn hart huilt met je mee knuffels van Chaartje en de andere September mamma's
Bambi, doe je rustig aan meid! Denise, veel sterkte en succes in het ziekenhuis vandaag! Hou ons op de hoogte hé! Ik ben na 5 uurtjes slaap weer aan het werk.. Nu niet onwijs moe, komt straks wel.. Ga ik mooi een tukkie doen als ik klaar ben met werken (rond half 1). Is jullie kleine soms ook zo actief dat rustig zitten er niet bij is? Hij gaat onwijs tekeer, mn hele buik gaat heen en weer.. Soms zelfs pijnlijk.. Ik klaag niet hoor! Maar wilde het even kwijt
Lieve klusser: heel veel sterkte gewenst voor nu en de toekoms, jullie kleine Jort zal altijd bij jullie blijven en zijn, en toch ook gefeliciteerd met jullie zoon want jullie zijn nu papa en mama probeer dat niet te vergeten! Dat is vast ook een heel bijzonder gevoel! Heel veel sterkte gewenst!
Klusser en ook man: nogmaals heel erg veel sterkte in deze moeilijke tijd @ bambie: schrik! Maar gauw rustig aan doen dan @ denise: spannend, naar t ziekenhuis, heel veel succes!