@ Klusser: gecondoleerd met het verlies van jullie zoontje. Heel veel sterkte toegewenst. November 2008 mama
Klusser: veel sterkte met het verlies van jullie sterretje jort,koester alle momenten van en met hem en draag die voor altijd in je hart mee..we denken aan jullie! Bambi: sterkte en rustig aan meid denise: sterkte! Timzijnmama: welkom terug van vakantie! Ik droom ook nog steeds veel en ook veel naar. zo droomde ik vannacht dat mijn dochtertje was verdronken,ik haald ehaar zelf uit het water..het was zo echt! Heb haar toch nog maar een extra knuffel gegeven vannacht Hormonen ook op hol..we zijn het ene moment straalverliefd hier ,het andere moment slaan we elkaar de hersens in..in zo'n laatste fase zitten we nu weer even helaas :S Hopelijk gaat het met de rest allemaal goed met jullie!
@klusser, heel veel sterkte met dit enorme verlies, wat ontzettend dubbel inderdaad aan de ene kant papa en mama en ook meteen je mannetje weer af moeten geven @bambi, jee jij zal je ook wel rotgeschrokken zijn, lekker rustig aan doen. Ik ben gisteren voor extra controle bij de vk geweest. Ik had wederom ontzettend veel ( pijnlijke ) harde buiken. Van de vk moet ik nu toch echt stoppen met werken en mijn rust pakken, dus dat doen we dan maar.
@ klusser, iets dat het mooiste wonder had moeten zijn is ook voor jullie het mooiste wonder geworden alleen dan met een traan en een groot verlies. Gecondoleerd en heel veel sterkte. Hier gaat verder alles rustig z'n gangetje, geen klachten behalve die hormonen en opvliegerigheid. Iedereen veel plezier vandaag en tot strakjes
hallo bambi; ik heb dat ook zo van die natte vlekken. Ga straks aan de vk eens vragen, de ene dag heb ik er last van en de andere dag niet. He denise; veel succes meis, ga neorm voor je duimen. Brrrrr nog 2 uurtjes en we hebben onze pretecho 3d spannend.
klusser: gefeliciteerd met jullie mooie zoon jort. maar daarnaast gecondoleerd. ik wil jullie heel veel sterkte en kracht wensen omdeze vreselijke moeilijke tijd door te komen. denise succes vandaag. bambi rustig aan meid. valt me toch wel op dat er toch best veel vrouwen zijn waarvoor het toch zwaar is het werken. ik ben ook echt aan het aftellen naar de vakantie en vraag me af of ik het daarna wel tot verlof volhou. heb geen harde buiken althans weet niet hoe dat voelt maar wel toch banden pijn en snel misselijk en moe. moet nog 10 dgn werken voor mijn vakantie. na mijn vakantie nog 7 weken werken.
Tam, weer die vervelende harde buiken, wat vervelend zeg. Stoppen met werken, pfff...zit je misschien ook niet op te wachten. Maar ja, als het beter is voor je kindje...In elk geval sterkte, hoop dat het helpt en dat je je snel weer beter voelt. Bambi, dan schrik je je ook rot zeg! Zeker met het verhaal van denise in je achterhoofd. Rustig aan dan! Stomme vraag misschien, maar waarom maar een week? Dan is het allemaal weer over? Je schreef dat je borstkanker hebt gehad. Wat erg, je bent hartstikke jong zeg! Maar nu ben je weer helemaal beter? Goh...dat is nogal wat zeg... Denise, ik duim voor je, zet hem op en we horen je later wel. Pretecho meiden, geniet ervan. Het is zoooooo leuk! Als ik straks de cd met foto's heb, zal ik wat ik mn album plaatsen. Ik ga vandaag lekker niks doen. Vanavond lekker uit eten met hubbie. De C1000 hier had een actie, bij 35 euro kreeg je een bon voor een restaurant hier, die hebben een speciale C1000 menukaart, drie gangen voor 35 euro en met die 2e bon 2e persoon gratis. Dus ik ga voor 35 euro lekker uit eten. Mooi meegenomen toch? Verder voelde ik me een week of 2 erg down iedere keer en ben op aanraden van mn vriendin vit B complex gaan slikken. Dat helpt echt heel goed! Af en toe nog een beetje leeg/ down gevoel, maar al veeeeel minder dan het was. Echt een aanrader voor de andere meiden die hier last van hebben. Nou, ik ga even wat te eten maken, want daar heb ik echt heel de dag wel zin in!
Denise,veel succes in het ziekenhuis! Bambie,dat is idd ook schrikken,lekker je gemak houden! Zico en nog iemand veel plezier met jullie 3d echo!Ben benieuwd naar de foto's! Mijn buik heeft ineens een groeispurt gemaakt,wordt nu ineens echt dik! En moe ongelooflijk,slaap bijna de hele dag,denk dat het misschien ook komt omdat ik zoveel pijn heb,kan nu ook bijne niet meer lopen,moet nu met mijn rolstoel overal op af.Ga nu even eten en dan weer slapen! PS gisteren voor het eerst naar yoga geweest,was wel lekker. groeten Simone
Denise hoe was het ziekenhuis? Meegevallen? Bambie jeetje jij hebt dus ook al wat achter de rug zeg! Vreselijk. Ik hoop dat alles nu met een sisser afloopt. Tamara, wat akelig al die harde buiken! Ik heb ze ook wel maar niet zo erg veel. Neem je rust vooral. Zena ik slik het ook maar het helpt me niet erg moet ik zeggen. Normaal slik ik antidepressiva, Zoloft, toen ik echter besloot zwanger te worden ben ik daar mee gestopt. Het valt me de laatste 2 weken erg zwaar, maar ik probeer vol te houden. Depressie zit in de fam. aan moeders kant. Simone God dat zal niet meevallen mobiel blijven in een rolstoel. Gebruik je die al lang? Ik kan me indenken dat pijn je echt uitput. Take care! Zere tepels! Ik ga maar een zalfje proberen. \/ Nog 2 nachtjes en mijn moeder is hier!
Hey Buddy, dat is niet zo mooi dat je niet meer mag werken, maar alles voor de kleine he! Dus doe maar lekker rustig aan en laat je goed verwennen door je dochter en je mannetje... Symoen: Vreselijk dat je zoveel pijn hebt en dan ook nog in een rolstoel vooruit moet komen! Sterkte meis.... Susanna: ik heb ook al last van verschrikkelijk pijnlijke tepels, smeer er ook steeds een zalfje op, maar dat helpt toch niet echt... Hopelijk is tegen de tijd dat ik ben bevallen de pijn weg anders wordt het met de borstvoeding ook helemaal niets!
Over rustig aan doen.................ik heb lekker geslapen tot een kwatiertje geleden...(durf het bijna niet te zeggen...hi hi) dus daar hou ik me wel aan, nu ga ik zo even lekker douchen en wat makkelijks aandoen, en even de hond uitlaten, dat mag vast wel (denk ik) tam27 doe jij ook maar even rustig aan hoor, en waarom zou je je niet ziek melden op je werk, laten we wel wezen zovaak ben je niet zwanger in je leven en het is zo bijzonder. Werken daarin tegen kan je nog je hele leven! gelukkig heb ik nog zoveel uren vakantie staan van een aantal jaar dat ik per 14 juli vakantie kan nemen en daarna tot aan het einde van mijn zwangerschapsverlof niet meer hoef te werken maar zoals het er nu naar uitziet zal ik wel niet meer aan het werk komen tot mijn vakantie.. zico wel doen hoor! beter een keer teveel bellen dan te weinig, denise is vandaag naar het ziekenhuis ben benieuwd hoe het haar vergaat. O, en veel plezier bij de echo! ben benieuwd naar foto's! Zena ik moet maandag weer naar de gyn toe, dus vandaar dat ze hebben gezegd dat ik tot die tijd in de buurt van mijn bed moet blijven, vanaf maandag kijken ze weer verder, ik moest gisteren namelijk vertellen of ik veel stress had..... en na mijn samenvatting van de afgelopen maanden moest ik dus zo rustig aan gaan doen... stress is dus wel een factor waar je rekening mee moet houden Over borstkanker, dat heb ik gehad toen ik 29 was, en ben na 6 operatie's en een borst minder voor zover we weten schoon en "genezen" Omdat ik nu 5 jaar verder ben had ik besloten dat ik een zwangerschap wel aan durf, maar het valt lichamelijk wel zwaar, maar ben wel dolblij dat het op wat kleine dingen na zo goed gaat hoor! Moet zeggen dat ik nu echt het gevoel heb dat mijn leven verder gaat en de "rot" periode achter de rug is (de 5 jaar die er voor staan) ondanks dat ik 20 jaar niet helemaal genezen zal worden verklaard. veel plezier met je etentje vanavond!
jep Milan heeft borstvoeding gehad, voor 2 a 3 weken, maar omdat ik last had van tepelkloven ben ik vroegtijdig gestopt omdatv bij elke voeding gigantisch veel pijn had!
klusser,heel veel sterkte met het verlies van jullie zoontje Jort.prachtige naam voor een ongetwijfeld prachtig mannetje.
Hallo meiden, Ben weer terug uit het ziekenhuis, alles is gelukkig goed met onze kleine, ik heb 10cm vruchtwater en dat is net de ondergrens moet eigenlijk 14 cm zijn, volgende wk weer op controle. En uit andere onderzoeken blijkt dat ik draagster ben van groep B streptokokken, nu zijn ze aan het onderzoeken waar die zitten, in de vagina,baarmoedermond of darmen moet daar vrijdag voor terugkomen. Was een lange vermoeidende dag maar heb die kleine weer even gezien en ben blij te horen dat het goed gaat,voel het nu ook weer behoorlijk schoppen terwijl ik dit schrijf. Heb zoveel info gekregen in het ziekenhuis is nog niet echt allemaal doorgedrongen, ga zo eerst de patientenfolder maar eens lezen. Heb de vorige berichten niet gelezen, ga ik zo doen eerst even bijkomen, sorry dat ik een beetje ego ben.
denise1976 jij mag best even lekker ego zijn hoor!! Gelukkig dat alles goed is met de kleine, en inderdaad in het ziekenhuis kunnen ze je overstelpen met informatie ga er maar even rustig voor zitten en als je vragen hebt over het geen wat je te horen hebt gehad of leest meteen opschrijven en volgende week meenemen! begrijp ik nu dat je wel aan de ondergrens zit van het vruchtwater wat ze willen zien? heel veel sterkte en lees ze. knuffel bambie
Hoi, Ja ik zit onder de grens van 14 cm maar er wordt nog vruchtwater aangemaakt en voorlopig gaat het goed met onze kleine, dus we hebben goede hoop. Zolang ik geen andere klachten krijg en niet hele grote hoeveelheden vruchtwater verlies blijft het goed gaan.
Ga nu even in de tuin zitten en bijkomen van alles, lees jullie straks weer. Iedereen heel erg bedankt voor het meeleven.
Doe jij maar lekker rustig aan, Denise! Ik duim voor je dat het vruchtwater weer boven de 14cm komt en dat je niet meer gaat lekken!
Vind dat je alle recht op ego berichtjes hebt nu hoor Denise! Fijn dat alles goed is met je kleintje. Hopelijk stijgt je vruchtwater weer en blijft het verder rustig! Ik heb foto's van de pretecho in mn album!