Mironne ik woon in amerika Net met schoonmoeder zwangerschapskleding gekocht en 2 rompers met sokjes! Zo schattig! Van Winnie de Poe. Lekker gevoel die spulletjes. Ik keek er ook van op hoe zwaar autostoeltjes zijn, ook de maxi-cosi! Moet best zwaar zijn om dat te tillen met de baby erin.
Ha meiden, toch nog ff een kijkje komen nemen hoor, kan het niet laten hihi Wat word de lijst toch alweer lang he! Leuk hoor! Morgen 5 weken op de teller jipppieeeeee! Nog steeds geen kwaaltjes, alleen met vlagen een soort van misselijkheid, maar dat is meer een teken dat ik moet eten, zodra ik gegeten heb is het weer weg. Borsten lijken iets minder vol, maar ik loop mezelf gek te maken. Het hcg stijgt, dat zeggen de testen (zie album), dus ik moet leren vertrouwen erin te hebben. Ga nu lekker op de bank ploffen en denk dat ik morgenavond of anders maandagochtend er weer ben! Fijne avond allemaal!
Mironne kan gebeuren Ik zie dat een van je zoontjes (hoewel zeer verdrietig niet meer bij je is, dat spijt me zo voor je) Julian heet. Dat wordt voor ons de naam als het een zoontje wordt. Zo'n mooie naam en op z'n engels en nederlands goed uit te spreken, dat is voor ons natuurlijk een must. Ik hoop echt dat ik je nu niet kwets of verdrietig maak? Anders 1000 x excuses. knuf Susanna
Hallo, Na vandaag een test te hebben gedaan weten we dat we zwanger zijn van ons tweede wondertje. Nog erg onwerkelijk en weer net zo onzeker als bij ons eerste kindje. We zijn in de zevende hemel Voor de lijst: tamara, 29 jaar, uitgerekend 18-10-2008, tweede kindje, kalender; meisje, denkt zelf meisje. @Tweety, leuk he, toch nog samen zwanger
Nony, ik heb "Eucalyspray" gekregen van Tilman. Ik hoop dat dat in Nederland ook bestaat. Het is een spray op basis van eucalyptus en je mag het perfect gebruiken bij zwangerschap en borstvoeding. Het staat zelfs op de verpakking. Nu moet je er geen wonderen van verwachten, maar het is beter dan niets. Het bestanddeel van gewone neussprays is immers schadelijk.
Welkom nieuwe dame(s) bij de oktobermama's Jeetje wat een kletskousen zijn jullie zeg Ik ben blij te lezen dat alles goed gaat hier (buiten alle kwaaltjes om dan) @Steffie, hier ook flink last van hooikoorts en ik heb ook geen idee wat ik hier nou mee aan moet. dus ik hoop dat iemand de gouden tip heeft @susanna, leuk he om naar kleertjes te kijken De kwaaltjes worden hier toch wel erger, is nu even niet zo leuk meer. De eerste week was het een bevestiging van het zwanger zijn maar nu mag het van mij wel wat minder
welkom en gefeliciteerd nieuwe dames. zo zeg wat zijn we met veel al. gezellig zo, maar wel moeilijk terug lezen hoor. @ nony, stomen met kamile schijnt ook heel goed te helpen. en anders maandag even de ha bellen, die heeft vast wel een tip voor je en kan je misschien wel iets voorschrijven wat wel in de zwangerschap mag. @susanne, heerlijk he al die dingen kopen. ik heb nog niks gekocht, maar kijk al wel hoor. maar goed veel heb ik natuurlijk al wel van dylano nog, al zullen er wel dingen vervangen worden. nou ik ben vandaag bij de doktersdienst geweest, want vannacht om 4 werd ik wakker omdat ik naar de wc moest en dat deed toch pijn... kon gelijk niet meer slapen en kon om de kwartier wel gaan. wist gelijk dat de blaasontsteking terug is. dus gebeld en ik kon langs komen en inderdaad fikse blaasonsteking. heb nu een kuur voor 15 dagen. hopen dat helpt en weg blijft, want ik word er moedeloos van. drink al sinasappelsap, granberrysap en slik vit. c en veel water en plas goed uit en hou t schoon, meer kan ik toch niet doen. maak me vooral zorgen om de baby.... nou weltrusten meiden na dit lang verhaal.
Hoi allemaal, ik ben uitgerekend op 30 september..... maar grote kans dat dat oktober wordt! ben benieuwd naar de uitslag van de echo, maar die laat nog eventjes op zich wachten, zal op 3 maart gebeuren! Spannend hoor! liefs Faith
tam, van harte en welkom hier! Lampie, jannneke, ja het is zo verleidelijk om je eigen al te buiten te gaan aan babyspullen. Kan niet wachten om de babykamer te doen, maar eerst maar es de 3 maanden afwachten voor de grote dingen. Janneke die blaasontsteking, wat vreselijk! Ik weet zo goed wat het is, je kunt er echt ziek van zijn. Weer antibiotica zeker, op slot raak je er imuun voor. Sterkte ermee!
Dank jullie wel! Ik heb misschien een rare vraag, maar ik lees dat jullie al aan het winkelen zijn en dat soort dingen.... Ik durf het nog niet aan mijn ouders te vertellen. Ik ben zo bang dat het mis gaat, maar waarom weet ik niet. Pas als ik het hartje heb horen kloppen denk ik dat ik het echt overal ga vertellen. Voor mij is het mijn eerste zwangerschap. Hoe gaan jullie hier mee om? Liefs Faith
@mamajanneke, meer kun je idd niet doen Hopen dat het snel overgaat, ik duim voor je Ik had er altijd veel last van maar (afkloppen) ik heb er nu al een paar maanden geen problemen mee gehad. @faith, welkom en gefeliciteerd Tuurlijk ben ik ook bang dat het misgaat, heb nu al een week of twee flinke buikpijn, maar ik probeer er bovenal van te genieten, hoe moeilijk dat soms ook is.
Faith: ik heb hetzelfde hoor, vind het ook heel spannend om te vertellen. Wij gaan het wel morgen vertellen, omdat we als het mis zou gaan het ook vertellen en ze dan niet de schok van en we zijn zwanger en het is mis krijgen. Het heeft bij ons lang geduurd voordat we zwanger waren en beide ouders weten dit dus wij vertellen het al wel vroeg. Verder wachten we ook nog tot de eerste echo. Groetjes, Marit
het is ook zo raar, ik heb eigenlijk niet echt heel veel last van iets. Ik voel 's nachts wel steken in mijn zij (lijkt wel een spierkramp) en zere borsten, maar misselijk ben ik niet..... Hoewel, nu na het avondeten rommelt het in mijn maag ik krijg het een beetje zuur. En ik ben enorm moe. Nu ik het zo lees toch wel wat verschijnselen eigenlijk...... misschien komt het wel omdat ik zelf een verpleegkundige ben en dan weet je (helaas) iets meer van sommige dingen. het enige dat ik (en de rest van ons) kan doen is wachten...en dat frustreert mij enorm.... Liefs
Faith joh, vertel toch lekker! De angst dat het fout gaat heeft iedereen. Ik heb het met 3 weken al verteld aan mijn ouders. Waarschijnlijk voor je je hartstikke goed als je het verteld hebt. Succes!