Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Zena: Wow mooi hoor, wat zal je trots zijn nu je je kleintje zo in 3D hebt gezien!
    Hij/zij lag er mooi voor!
    :)
    Ik kan ook niet wachten tot 22 juli, dan hebben wij de 3D echo!

2. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    Zena wat een mooie foto's... ik wil ook...
    Wij hebben nog geen pretecho gepland, zal er toch eens met mijn mannetje over hebben vanavond, vind de foto's erg mooi!

Ik heb trouwens ook wat echo's in mijn album staan het is eindelijk gelukt om te doen, zal ook eens een foto van mijn buikje maken..'

groetjes
    bambie

3. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    @denise, wat fijn dat alles goed was met jullie kleintje, is helemaal niet erg hoor zo'n ego berichtje ;)

@zena, wat een mooie 3D echo zeg, echt prachtig om te zien :D
    Ik zag dat je bij echocentrum drechtsteden bent geweest, daar gaan wij volgende week woensdag ook heen.

4. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Mironne, nee het lijkt me niks om steeds pijn te lijden tijdens het voeden.

Denise gelukkig ziet alles er goed uit voor jullie! :)

Zena wat een mooie echo! Echt wonderlijk.

Bambie jouw echo is ook al zo duidelijk! Dan is mijn 20 week echo echt 3 x niks. En ik krijg denk ik ook niet meer.
    Een 3 d echo is zo'n $ 1000,- hier. :(

Mensen hou nou toch es toch es op met veontschuldigen voor Ego berichtjes! Dat is toch niet nodig.

5. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Heb geen rust in me kont dus toch weer achter de pc gekropen :oops:

Zena Wat een ontzettend leuke foto, met dat duimtje in de mond en de stand van die vingrtjes een echt rockertje hihi

6. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Helemaal waar Suzanna :D

7. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Even snel een vraagje:

Zijn er meer meiden die net onder hun borsten/boven in de buik wel eens enorme pijn hebben?

Ademen gaat moeilijk, erop drukken is pijnlijk... En heb het idee dat ik soms de pijn even weg moet puffen... :rolleyes:

Heb er nu net last van en het is behoorlijk pijnlijk...
    Ben er lichtelijk in paniek erdoor.. *zucht*

Wie stelt mij gerust?

8. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    marije: ik heb ergens gelezen dat dit je ribben zijn...die in de verdrukking komen omdat je baarmoeder nu zo hard groeit, kan erg pijnlijk zijn idd :(

9. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Hmm.. ok nou ja, hopen dat het snel afzakt dan!

Ik heb namelijk ook wel eens gehoord dat zwangerschapsvergiftiging/HELLP syndroom ook gepaard gaat met pijn boven in de buik.
    Dat was iets wat direct in me op kwam. Vandaar mijn paniekberichtje..

Nou ja, het zal wel mee vallen allemaal en wegtrekken...

10. vke

vke Actief lid

16 feb 2008
    147
    0
    0
    Onderwijzeres
    Gent (België)
    Je neemt me de woorden uit de mond, Susanna!
    Ik vind die verontschuldigingen voor ego berichtjes absoluut niet nodig.

11. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    we zijn gewoon allemaal heel erg onschuldig :rolleyes:

ik heb nu ook een buikfoto (eindelijk, het is namelijk de eerste foto die is gemaakt van mijn buik...)

12. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Wauw zena mooie foto's van jullie kleintje!Echt mega duidelijk!

Bambie,jij hebt een mooi buikje en ook mooie foto's van jullie babytje!

Heerlijk al die foto's van die kleine ukjes!

Denise,gelukkig gaat alles goed met jullie babytje,nu ga ik voor je duimen dat je vruchtwater weer op 14 cm komt!
    Lekker rustig aan doen meisje!

Susanna,idd geen verontschuldigingen meer van iedereen over ego berichtjes!Goeie opmerking!

Zico hoe was jou pret echo?

groeten Simone

13. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Heeeeeej Bambi:
    je hebt ook een aardig rugzakje dus meid,..wat fijn te lezen dat het nu goed met je gaat!

14. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Mooie foto's Zena! Echt heel duidelijk...

Bambie, mooi buikje!

Denise, fijn dat alles verder wel goed was. Kan zo'n scheurtje in het vlies herstellen of kleiner worden? Of wordt het alleen maar groter naar mate de baby gaat groeien (net als een gat in een ballon)? Het is te hopen dat je die bacterie niet bij je baarmoeder hebt :confused: Je klinkt steeds zo relaxed, dat vind ik wel super knap van je hoor.

Marije, als het om een zw.vergiftiging gaat dan heb je naast die band die je strak om je middenrif voelt, ook een algehele malaise gevoel en een hoge bloeddruk. Als je die andere dingen niet hebt, dan valt het vast mee.

Morgen nog 1 dagje werken :D

15. lief649

lief649 Actief lid

3 okt 2007
    449
    0
    0

ik heb het vorige week ook gehad, denk achteraf dat het mijn darmen geweest zijn die omhoog verschoven werden. Heb er twee dagen last van gehad en kon zelf heel moeilijk slapen van de pijn, als ik even gezeten had en dan opstond was het het ergst :(
    Hoop dat het snel overgaat meis !

16. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    we hebben 3D echo gehad en hadden toch weer eens pech zeker, de kleine zat steeds stuit en langs rechterkant van de baarmoeder.
    Heeft ons koppige zich dwars gelegd dat we voor de gezichtfoto's terug moeten komen binnen 14 dagen.

Ons kleintje heeft een eigen willetje en is nog niet geboren.

Dus was moeilijk om zeer mooie foto's te nemen maar van het eerste kwartier heb ik al wel wat meegekregen op cdrom. Voor de dvd moeten we terug.
    Het geslacht was nog steeds hetzelfde dus dat zit goed.
    Ik zet hieronder 1 foto maar wie de rest wil zien kan via diavoorstelling bij echo's kijken op m'n website

17. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    rolia Probeer ondanks alles toch positief te blijven :D het scheurtje kan niet meer dichtgroeien maar wel knappen, idd hoop dat het niet in me baarmoeder zit, maar heb de info folder gelezen als het wel zo is dan krijgt de baby na de geboorte meteen een antibioticakuur( mits het niet veel te vroeg geboren wordt ),maar zo ver is het nog lang niet.

zico Hele mooie 3d foto.[/b]

18. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Denise, Blijf maar lekker rustig aan doen dan!

Zico, wat een prachtige foto. Ook weer zo duidelijk. En noem het maar pech ;) Jij mag gewoon over twee weken nog een keer :D

19. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    @ Klusser, Gecondoleerd met jullie kleine jongen!
    Ik wil jou en je man heel veel sterkte wensen, voor nu en voor in de toekomst!

20. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Mogguhh meiden,

Ik ben me een partijtje sjaggie :( En vriendlief moet het steeds ontgelden. Niks doet ie goed in mijn ogen, er is constant ruzie. Ken mezelf niet eens zo :rolleyes:
    Ben ook aan vakantie toe volgens mij, kan het bijna niet meer opbrengen elke ochtend om 7 uur op..pfff
    En die arme jongen die snapt er helemaal niks van, als ie weer eens de wind van voren krijgt. Hoop toch wel dat dit minder gaat worden... :cry:

Deel Deze Pagina