@susanna: Wat een goed nieuws meid, wat de ziekte van lyme en de beeb betreft ! Echt helemaal super ! Heerlijk dat je moeder komt morgen, geniet er maar lekker van ! @kiezeltje: Ik kan me voorstellen dat bv nog een abstract iets voor je is ! Had ik voordat ik maud kreeg ook. Heb na Maud zelfs geroepen ik doe het niet meer, maar ga er nu toch weer voor, eigenlijk is het zo bijzonder ! @lampie: doe je wel een beetje rustig aan meis ! Hoop en duim voor je dat het beter gaat ! Hier verder alles zijn gangetje, heb de laatste week een vreselijk irritante slaaphand, maar dat zal er wel bij horen denk ! Enne die pijn in je bil(weet even niet meer wie er over schreef) maar die ken ik ook, super irritant ! meiden, fijne avond verder en weltrusten voor nu !
Susanna,heel veel plezier met je moeder!Hoe lang blijft ze? En wat goed te horen dat je ab aanslaat,wat een opluchting! welterusten Simone
goedemorgen, iedereen vandaag met echo of controle veel succes! Vannacht hebben van die rotjeugd bij 2 buren van ons de voorruit van het huis ingegooid en een achteruit van de auto van een andere buurman. Dus midden in de nacht op straat gestaan,politie gebeld enz. En daarna niet goed meer geslapen,dus ga nu nog maar eens een dutje doen. groeten Simone
Ischa31 Jammer dat je er zo over denkt ischa, maar soms wordt er ook zoveel geschreven in een paar dagen, en soms reageren mensen niet altijd meteen ik heb wel eens als ik een dag of 2 niet hier ben geweest dat ik meteen 10 blz moet terug lezen en dan schiet er wel eens wat tussendoor, dat is helemaal niet persoonlijk bedoelt hoor! roliammm nederlands is misschien wel wat veel gevraagd Maar heb hem gisteren wel eens even toegesproken dat ik het allemaal niet zo leuk vind, juist nu ik rustig aan moet doen, en stress niet zo'n goed idee is...Toen kwam hij meteen mijn buik aaien, en kwam met een paar namen aan..(niet dat we nu een naam hebben) Maar even kijken of het nu doorgedrongen is.... Hij is natuurlijk ook druk bezig met ons nieuwe huisje en wilde toch wel proberen dit weekend de babykamer alvast zoveel mogelijk af te maken... ach misschien ook wel een beetje hormonen aan deze kant.. Butterfly wat een lief kadootje van je vriend, en ik hoop dat deze vk beter bevalt.' Zico Ik zag net je berichtje nadat ik die van mij had geplaatst, wel schrikken zeg, Maar 650 gram is toch niet teweinig? Ik heb dinsdag die echo gehad, en mijn kleintje was 750 gram wat precies overeen kwam met 25 weken. Dus dat scheelt maar 100 gram, en het ene kindje is natuurlijk wat kleiner dan de ander. Ze hoeven maar een milimeter minder te meten en het komt al anders uit hé. Wanneer moet je nu weer voor een echo? Lampie Jij ook kalm aan doen hoor, weeën is echt nog geen goed idee! Ik werd gisteren nog gebeld door mijn huisarts of ik echt wel kalm aan deed, wel serieus nemen hoor! Susanna zoals jij dat doet met opschrijven wat mensen posten, dat doe ik altijd door er nog een venster bij te openen, dan kan ik op de ene lezen en bij de andere al reageren. Trouwens mijn vriend is niet fins hoor... alleen hij praat vaak in een taal die ik niet versta, dat boek van mannen komen van mars en vrouwen van venus is volgens mij over ons geschreven..ha ha Fijn dat de kuur tegen de lyme aanslaat zeg! En nog beter dat je kindje geen schade kan oplopen door de lyme, dit zal wel echt een opluchting voor je zijn! Kiezeltje Ik heb ook zo'n avond gehad over bevallen en borstvoeding, ik moet eerst maar zien of het allemaal werkt..hi hi, en laat inderdaad het kindje eerst maar aan mijn borst liggen dan kijken we wel verder..lijkt allemaal nog zo ver weg. lief649 dat slaap gevoel in je hand schijnt er inderdaad bij te kunnen horen, houd je veel vocht vast? ik heb iets gelezen ergens overcarpaal tunnel syndroom wat je kan krijgen door zwangerschap, moet je anders maar eens opzoeken. Symoen slaap lekker (als het goed is slaap je nu weer..) en hopenlijk heb je niet een postbode die je wakker belt of zo. Wat vervelend he als je niet rustig kunt slapen snachts, en vooral als het door andere komt. volgens mij ben ik niemand vergeten... zowel sorry alvast.. groetjes bambie
goedemorgen dames. Ik had internet storing dus zodoenda dat ik nu pas kan reageren. Heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes. Vandaag hopenlijk een leuke echo want ik heb voor het eerst een 3d echo Ischa ik ga je wel erg missen hoor Veel liefs Annika
hoi allemaal. ischa, ik begrijp wat je bedoeld. Op mijn mailtjes word ook niet veel gereageerd maar dat komt misschien omdat ik nieuw ben. Je kunt ook denken, nou dat heb ik weer lekker van me afgeschreven en andere lezen het echt wel. Er zijn ook zoveel mailtjes per dag. Hier gaat alles goed, heb gister suikertest gehad in ziekenhuis en alles was goed ondanks mijn flinke overgewicht. Uitslag een gezonde dikkerd Ze keken naar me alsof ik een of ander medisch wonder was. Alles wat je bij iemand met mijn gewicht verwacht heb ik niet . geen hoge bloeddruk, geen aanleg voor suikerziekte, cholestorol goed, longinhoud goed en de baby gezond. De baby is alleen lekker groot en flink net als pa en ma. Gister al bijna een kilo. De gynecoloog heeft gezegt dat ik moest rekenen op een goede 8 ponder, ook zal het niet klein zijn. Nu 25wkn en 3 dgn, meting tussen 26 en 27 wkn. Ik wens iedereen die het op dit moment moeilijk heeft heel veel sterkte toe. En iedereen die weer een echo voor de boeg heeft, suc 6 en veel pezier. lieve groetjes Mariek
Bambie, fijn dat je man zo reageerde. Simone, wat balen vannacht bij jullie in de straat. Waar slaat dat soort vandalisme op?! Wat betreft borstvoeding: ik ga er weer helemaal voor. Ik heb bij de eerste 6 weken bv gegeven. Hij kwam in het ziekenhuis terecht door een erge vorm van reflux en daarnaast had hij heel veel allergieën, waaronder voor melk, tarwe (gluten), ei. Dat zat allemaal in mijn bv, waardoor hij hele erge krampjes kreeg. (hij is er met 2 jaar helemaal overheen gegroeid) Bij de tweede ben ik er weer helemaal voor gegaan, juist omdat de oudste zoveel allergieën had. Ik heb haar een jaar lang gevoed. En nu ga ik er weer voor. Ik vind het een bijzondere ervaring. Een kindje dat groeit (de eerste maanden) alleen op jouw bv. Ik vond het wel wennen in het begin en heb ook tepelkloven gehad en een beginnende borstontsteking. Maar als het eenmaal goed loopt dan is het totaal geen moeite meer en is het zelfs makkelijker en een stuk goedkoper.
Annika, veel plezier met je echo vandaag Eindelijk weer even iets leuks! Marieke, fijn dat de suikertest zo goed is gegaan en dat je baby zo lekker groeit. Klinkt al veel een kilo! Sommige baby's die geboren worden wegen nog geen kilo en overleven het.
He meiden, Ik had toevallig vannacht gedroomt over borstvoeding geven. Lijkt me zo heerlijk om borstvoeding te geven. Bij de eerste heb ik het ook geprobeerd, maar toen had ik totaal nog geen geduld ervoor. Dus na 2 weken heb ik het afgekapt en zijn we overgegaan op de fles. Nu ben ik wat ouder en heb ik wat meer geduld. Heb van de week gehoord dat mijn beste vriendinnetje gaat trouwen op 1 oktober en of ik erbij wil zijn. Ja Natuurlijk, maar dan ben ik echt tonnetje rond. Hoop dat ik dan wel nog wat leuke kleding pas.... Groetjes Lotte
Ooh even ego-berichtje hoor. De tranen lopen over m'n wangen, maar de kat moet nu echt weg... Ik heb zo m'n best gedaan, we hebben zelfs een kattentherapeut over de vloer gehad en het ging zo goed met hem. Maar sinds een week heeft hij een giga terugslag en het wordt alleen maar erger. Hij heeft me vannacht, net als de rest van de week, de hele nacht wakker gehouden met z'n gebrul en hij blaast/hapt/krapt naar iedereen. Ik zit er echt doorheen, want hoe vermoeider ik ben, hoe meer pijn in mijn bekken en hoe meer pijn in m'n bekken hoe slechter ik slaap. Dus vriendlief is er klaar mee. De kat gaat eruit. K.tzooi... Ik ga hem zo missen, maar trek het gewoon niet meer. Exit ego-bericht. Ik reageer later even op de rest, want ga maar eens op de bank liggen kijken of dat helpt hehe.
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mironne en/of Timzijnmama. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. 23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, het wordt een JONGEN 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, en het wordt een :-# 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 1 OKTOBER Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Jennefer26, 29 jaar, 2e kindje, denkt een jongen, hoopt op een meisje 2 OKTOBER Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING Marijeee, 25 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het wordt een JONGEN 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, en het wordt een :-# Knoepert: 26 jaar, 4e kindje, kalender jongen en het wordt een :-# 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje, en het wordt een JONGEN Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE 5 OKTOBER Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje en het wordt een MEISJE Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje 6 OKTOBER Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een MEISJE Mariek73, 34 jaar, kindje, denkt zelf jongen Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN Lin83, 24 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Lotte27, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een MEISJE 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Timzijnmama, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, geslacht is een VERRASSING Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Charlie01, 2de kindje, kalender jongen Mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen Sam1973, 34 jaar, 2e kindje 10 OKTOBER Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje, en het wordt een MEISJE Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje, geslacht is een VERRASSING Jimmy, 24jaar Shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje Miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Mikatjuh, 1e kindje, denkt zelf ??? 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING Bianca24, 25 jaar, denkt zelf een meisje, het wordt een JONGEN Lelie4, 31 jaar, 1e kindje, het geslacht is een MEISJE 12 OKTOBER Nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen, en het wordt een :-# Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING 13 OKTOBER Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, en het wordt een :-# Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 22 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER Annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, het wordt een MEISJE Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een MEISJE Blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje en het wordt een MEISJE 17 OKTOBER Joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje, geslacht is een VERRASSING MamaG, 27 jaar, 1e kindje, kalender meisje, twijvelt zelf nog, geslacht is een VERRASSING 18 OKTOBER Lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen en het wordt een :-# Taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het is een MEISJE Denise1976, 31 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# Gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje Danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje en het wordt een :-# 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 23 OKTOBER Wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Tal74, 33 jaar, 4e + 5e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN en een MEISJE Liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje 26 OKTOBER Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 27 OKTOBER Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen Just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Triessie, 28 jaar, 1e kindje 28 OKTOBER Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen Liz0104, 19 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ???? en het is een MEISJE 29 OKTOBER Allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER Vke, 25 jaar, 1e + 2e kindje, kalender jongen, geslacht is een VERRASSING Kus26, 26 jaar, 3e kindje 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het is een MEISJE Totaal 12 jongens, 18 meisjes, 12 verrassingen, 2 tweelingen, 10 :-# AFSPRAKENLIJST 27 juni Annika: pretecho 3D, Timzijnmama: 9.45u afspraak vk, Kus: 2e x 20 weken echo 30 juni Symoen: uitgebreide echo ziekenhuis + s'avonds 3D/4D Echo, Kus: controle vk, Joel: afspraak VK, Bambie: Vk en gyn 1 juli Lief: vk, Rolia: vk, Truus 13.40u vk 2 juli Tam27: 13.45u pretecho, Linnepinn: controle Vk 3 juli Mironne: controle Gyn, Triessie: Echo 4 juli Annika: uitslag bloed 7 juli Brennmgn: Controle Vk, jennefer26: controle Vk, Annika: uitgebreide echo 9 juli Ischa: pretecho, Triessie: controle VK 10 juli Annika1985: Controle Gyn, Annika: controle 14 juli vke: Controle HA, Butterfly: pretecho, Liz0104: echo gyn 15 juli Tam27: controle Vk 17 juli Linnepinn: pretecho 18 juli Symoen: controle gyn, Zena: echo, Kibi: controle gyn 19 juli Truus1980: 3d echo 22 juli Zena: controle, Mironne: pretecho 13.30 22 augustus vke: echo Onze gedachten gaan uit naar: Coni en haar dochter Nikkie* Klusser BUDDYLIJST: Blub76 - Annika Bianca24 - Lotte27 Mironne - Tam27 Liz - Zico Rolia - Ischa Brennmgn - Butterfly Gerda1975 - Allwoman Susanna - Audrey23 Lief - Timzijnmama Vlinder - Hansje Mamajanneke - Patrieske (jan '09 mama) Kiezeltje - Kus26 Mariaatje - Joli Tal - Vke Symoen - Zena Joel - Denise1976 Zoekt nog een buddy: Triessie Truus1980 Liz0104 en Annika: Heb jullie afspraken toegevoegd
Wie gaan er WEL mee naar de meeting 19 juli: Allwoman Mironne Timzijnmama Simone Kiezeltje Tam27 Kim Hofstede (vegetarisch) Hansje Sindhu (oktober Mama Hyves) Brenmg Triessie Bambie Marijee: Heb je van de lijst gehaald, jammer dat je toch niet mee kan! Voor degenen die nog mee willen, geef je op!
VLINDER, WAT ROT VOOR JE. MOET HIJ GEWOON WEG OF LATEN JULLIE HEM INSLAPEN. IK BEN OOK EEN ECHTE DIERENVRIEND, IK WEET WAT ER DOOR JE HEENGAAT. STERKTE HIERMEE, EN ZORG DAT JE WEL JE RUST NEEMT. LIEVE GROETJES MARIEK
titus Waar ga je heen op vakantie over 8 dgn ? denk idd dat het 7 lange wk gaan worden na je vakantie zeker als je het nu al redelijk zwaar heb op je werk, even door zetten meid. Overigens heb ik zo af en toe nog behoorlijk last van bandenpijn. Zena hoe was het c1000 menutje ? Netjes hoor dat je die meneer geholpen hebt. SymoenDuim omhoog voor jou, want je reageert idd altijd op iedereen Vreselijk dat je zoveel pijn hebt en je nu per rolstoel moet verplaatsen, gaat het al iets beter. Straks even bijslapen van de onrustige nacht.. Susanna hier nog geen last van zere tepels. Fijn te lezen dat het goed gegaan is in het ziekenhuis, dus na de kuur ben je er helemaal van af ? Veel plezier met je moeder vandaag, die zal je wel erg gemist hebben. bambie Goed te lezen dat je wel je rust neemt. Bofkont dat je per 14 juli al vakantie/verlof heb tot aan de bevalling, maar blijf voorlopig nog maar even lekker thuis en niet te overhaast weer gaan werken, kleintje voor alles. Mijn vriend voelt ook weinig aan mijn buik omdat hij volgens hem toch niets gaat voelen, vind ik soms wel erg jammer, want die kleine schopt er op los.Namen hebben we gelukkig al, waren we er eigenlijk al heel vroeg in de zwangerchap mee bezig. Wat ik raar vind bij mijn vriend is dat hij het er met vrienden blijkbaar meer over de baby praat dan met mij, want heb het er ook wel eens over gehad met een vriendin ( onze mannen zijn vrienden) en die zegt hij is altijd zo enthousiast als hij erover praat, waarom dan niet naar mij toe vraag ik me dan af. Marijeee Als je twijfelt over je klachten bel de vk.Verder alles goed ? Kiezeltje heb gister super avond met me vriend gehad, zijn meestal idd die heerlijke hormonen die er voor zorgen dat het niet gaat zoals ik dat wil, meeste hebben we nu besproken en hopelijk heeft hij nu iets meer aandacht voor ons2, heb zelfs een behoorlijk bedrag gekregen om vandaag eens lekker te gaan shoppen voor babykleertjes. Butterfly1 jammer is dat he als het zo stroef verloopt bij de Vk,ik ben ook om diverse reden verandert van vk en het is echt een wereld van verschil, hoop dat je nu ook een goede/lieve vk hebt gevonden.Wat lief van je mannetje dat hij een pretecho cadeau heeft gedaan..wanner gaan jullie ? annika1985 kan me voorstellen dat je er doorheen zit en zeker omdat je nog geen duidelijkheid hebt, wat een stress en nu weer zolang wachten op de uitslag pff.sterkte. Heel veel plezier bij je eerste 3d echo vandaag. Zico hopelijk krijgt die kleine van je nog een groeispurt, wel goed dat je onder controle staat. Ischa31 Jammer dat je stopt maar weet zeker dat het wel gelezen wordt wat je geschreven hebt, alleen soms vergeet je per ongeluk op iemand te reageren er wordt ook zoveel geschreven op een dag.Hopelijk zien we je nog terug op het forum. Lampie doe het lekker rustig aan. Liz je baby kamer en cornor zien er echt schattig uit. lief649 slaaphand komt mij ook bekent voor, heel vervelend, ik hou geen vocht vast. Vlinder84 lijkt me een moeilijke beslissing om je kat weg te doen, maar als er geen land mee te bezeilen is is het misschien beter voor iedereen.Sterkte. Hier schijnt de zon alweer, heerlijk. Vandaag de uitslag van de test als het goed is. Misschien ga ik vanmiddag even naar de stad want er schijnt uitverkoop te zijn bij de H&M en die hebben zulke lieve babykleertje, maar moet ik me wel goed voelen. Iedereen fijne vrijdag en geniet van die kleintjes in de buik ...
Annika, heel veel plezier bij de 3d echo vandaag.... En natuurlijk sterkte met de komende echo's....slopend he, dat afwachten? Dat schrijven tijdens t lezen is een goed plan, ga ik ook maar es proberen, ik lees en dan denk ik "oja, niet vergeten"en aan het eind van de rit vergeet ik t tóch ....óf het bericht, óf de naam die erbij hoort..... Lekker voor je nachtrust, Symoen....er moest een wet komen die bepaalt dat zangere vrouwen 9 maanden niet lastiggevallen worden 's nachts ....mijn zoons vonden het vannacht gezellig elkaar wakker te maken om 00.00uur(liggen bij elkaar in de kamer).Hebben Freek tussen ons ingelegd met als gevolg de hele nacht ruzie om het dekbed....vond Jeroen(manlief)vooral erg leuk, not, die moest weer om half 6 op. Het enige voordeel was dat Vincent gister ziek thuisgekomen was en ik ze vanochtend allebei maar thuisgehouden heb, zodat ik me niet hoefde te haasten. Vanmiddag gaan ze naar hun papa, dus als Julia naar bed gaat, kan ik ook nog effe.... Vlinder, da's echt k*t. Hadden jullie hem al lang? Doet ie zo door jouw hormonen, of was ie al"gek"? Wij hebben hier een overspannen Jack Frutsel, was al een zenuwpil, maar sinds ik zwanger ben gaat t soms nergens meer over, als ik mijn stem verhef(en dan hoef ik niet eens boos te zijn)zit ze sidderend in een hoek en toen t 2 weken geleden 's nachts onweerde, is ze via t kattenluik de tuin ingevlucht en vervolgens op wonderbaarlijke wijze de tuin uit....vonden we haar 's ochtends om half 7 keffend bij de trambaan(?!) Ischa, wel jammer hoor, als je niet meer meeschrijft... Liz, mooie Pooh corner! Susanna, wat fijn dat je lyme-vrij bent! En vandaag je moeder daar, jippie! Zico, hoop dat die kleine de achterstand inhaalt, nog rustiger aan doen nu? Lampie, ook rustig aan hoor! Las ook het berichtje over het circus bij overgewicht(en daar ga ik dus....naam vergeten , stom!)....gelukkig alles goed! Ben ik vast nog een heleboel vergeten, maar ik zal vaker bijlezen en dus sneller reageren! xxx
@ denise: ik heb gewoon een briefje geschreven waarin ik alles even op een rijtje heb gezet, zodat mn hormonen er niet doorheen konden komen fietsen om het te verpesten, haha, en het werkte uitzonderlijk goed Dus tussen mannetje en mij alles weer goed, behalve dat ik em net de kamer uit gejaagd heb omdat ie aan mn kop zat te zeuren terwijl ik jullie verhalen probeer te lezen naja heb k weer wat goed te maken @ vlinder: wat sneu dat je kat weg moet sterkte ermee
Kiezeltje ja hij moet je natuurlijk wel even de tijd gunnen om op het forum te lezen hihi, maar fijn te lezen dat het allemaal goed komt, denk dat het bij iedereen ook wel een beetje de omstandigheden zijn, spannende tijd natuurlijk, hormomen enzo, ik zie het in ieder geval zonnig in. Mijn vriend en ik zijn al zo lang samen en hebben voor hetere vuren gestaan maar soms kan ik hem echt achter het behang plakken hihi..
@ischa, jammer meid dat je weg gaat, het viel me al op dat je hier minder was. Maar ik snap je punt wel. Op mij wordt ook niet altijd gereageert, daarom zet ik hier ook niet meer alles neer. Maar ik weet dat het niet persoonlijk is, de een krijgt nu eenmaal meer reacties dan de ander. @vlinder, wat zielig dat je kat weg moet Maar als je op een gegeven moment alles al geprobeert hebt, ppppfffff moeilijk meis. Wij hebben zelf ook 6 katten en ik zou ze geen van alle kunnen missen. @suzanna, fijn dat je zulk goed nieuws hebt gehad in het ziekenhuis en ook nog bezoek van je moeder. Geniet er maar lekker van @liz, mooie babycorner @lampie, rustig aan doen hoor, in oktober is er genoeg ruimte voor weeën @simone, slaap ze vandaag, niks zo irritant als s'nachts uit je slaap te worden gehouden door een paar opgefokte jongeren @mariek, wat fijn dat alles goed was met jou en jullie beeb en een 8 ponder pppfff dat was mijn dochtertje ook en dat hebben we gevoeld @annika, wat erg zeg steeds die onzekerheid, hopelijk krijg je snel eens goed nieuws en veel plezier in ieder geval met de echo vandaag. Ik ga ook borstvoeding proberen te geven. Nynke kreeg meteen de fles omdat ik medicatie slikte. Maar daar ben ik nu gelukkig vanaf, dus nu ga ik wel een poging tot bv wagen.
Denise, bedankt voor je reactie! Gelukkig gingen de klachten redelijk snel weg toen ik rustig op de bank ging liggen... Het zal wel te maken hebben gehad met dat de boel in de verdrukking komt... Sommige mensen maken je best bang met verhalen en soms schiet ik dan wel es eerder in de stress dan nodig is! Liz, mooi babyhoekje hebben jullie gemaakt! Goed opgelost! Ischa, ik begrijp heel goed hoe je je voelt! Geen fijn gevoel is het, denk dat vele het hier ondervinden! Vlinder, vervelend van je kat! Ben zelf geen dierenliefhebber maar kan me voorstellen dat je je toch enorm hecht aan zo'n beestje! Susanna, heerlijk hé om je moeder om je heen te hebben! Annika, veel plezier met de echo vandaag! Wij mogen maandag! Spannend hoor! Gisteravond lagen mn mannetje en ik even op bed te genieten van ons buikbewonertje! Je zag m alle kanten op gaan en hij reageerde op ons! Echt geweldig om te zien. Ik voelde zn kontje, en toen ik er met mn vinger op drukte begon ie net te bewegen.. Zo duidelijk! Is echt een beweeglijk kind die kleine van ons Nog een uurtje werken en dan is het voor mij weer weekend!
Marieke, nee ik ga hem niet in laten slapen. Dat zou ik nooit doen hoor. Hij komt al uit het asiel, heb hem daar een dik jaar geleden weggehaald. Hij heeft voor zover wij weten al baasjes gehad sinds 2005, maar die andere twee brachten hem binnen een maand terug omdat ie dus hetzelfde gedrag vertoonde. En aangezien een kater van 8 kilo best wat schade aan kan richten, begrijp ik ze nog ook. Maar ik dacht echt dat ik hem zijn laatste huisje kon geven, dat het met genoeg geduld en liefde wel zou lukken. Maar hij is gewoon zo verknipt. Hij slikt zelfs antidepressiva, waar hij wel goed op reageert want zonder gaat ie in je keel hangen. Hij lijkt niet op m'n zwangerschap te reageren, hij doet tegen mij zoals altijd. Soms lief en soms vals. Maar nu trek ik het gewoon niet meer. Ik ben zooo moe en ik ben zo bang dat hij de kleine ook iets aandoet straks. Sterker nog, ik weet zeker dat hij de kleine ook pijn gaat doen. Ja, dan moet het maar voorkomen worden. Ik weet zeker dat er iemand is die nog meer geduld en liefde in zich heeft voor hem. Maar voor nu ben ik er echt down onder, ik ben zo gehecht aan hem. En toch, ik moet aan mezelf denken, om de baby en om de andere mensen en dieren in dit huis. Een kat die een heel huishouden terroriseert, dat kan gewoon niet...