Ik vind ook dat niemand zich meer moet verontschuldigen. Je kán gewoon niet overal op reageren. Maar als er niemand reageerd op je berichtje is dat echt niet zo leuk. @kiezeltje op http://www.borstvoedingnatuurlijk.nl/ kun je rechts op de pagina een contactpersoon zoeken. Als het goed is hebben die allemaal 'koffieochtenden', maar dat weet ik niet zeker. Bij mij kostte het 1,20 eur. per keer. (voor de koffie, thee en koekje)
Dan zal jij wel iemand zijn die populair is en waarop altijd gereageerd wordt . Want ik weet zeker als er op posting van jou 0,0 reactie komt jij ook denkt wat doe ik hier. En ik vind het vervelend als ik een buikfoto plaats en ook schrijf dat ik dat gedaan heb en er komen 0 reacties en 2 postings verder plaats iemand anders een buikfoto's en er komen tig reacties. En dit is niet de 1e keer. En oke ik reageer ook niet op iedere posting maar als er gewoon 0 reacties zijn heb ik zoiets dan zal ik ook niet gemist worden. Maar wel lief dat ik van jullie een pb heb gekregen Rolia en Annika en ik lees verder wel mee maar zal inderdaad niet veel meer posten
Bianca,ik vind dat je gelijk hebt hoor.Iedereen doet zijn best,en niemand vergeet iemand expres. Het feit dat ik toevallig altijd reageer komt ook omdat ik geen werk heb en de hele dag op het forum alles bij kan houden,maar er zijn genoeg mensen die moeten werken en al kindjes hebben,of andere dingen aan hun hoofd hebben,waardoor je er niet altijd bij bent met je gedachten,en vergeet te reageren. dus lieve oktober mama's geen verontschuldigingen hoor,we zijn maar mensen geen voor geprogrammeerde robots! Ben weer lekker bijgeslapen.Heerlijk!Nu hoop ik dat het vannacht rustig is in de straat,en niet weer van die klote zooi,want mijn man is naar de tt in Assen,en ben ik dus alleen.En ik ben doodsbang alleen. Marije,heerlijk he dat je kleintje zoveel beweegt,ik vind het echt altijd genieten als ik de kleine voel! Vlinder,wat erg van je kat,maar misschien is ie wel zo geworden bij zijn allereerste baasje,wie weet wat die er mee uit heeft gespookt. Maar ik snap als tie zo gek is dat je dan geen keuze hebt en dat die helaas weg moet.Sterkte meisje! Gerda,hoe staat het met je kamertje?Vordert het al? Titus,o je gaat al bijna trouwen,spannend!Al zenuwachtig? Annika hoe was je 3d echo? Wie had er nu nog meer echo vandaag? groeten Simone
ik ga ook bv proberen maar als het niet lukt dan lukt het niet. ik moet zeggen dat ik ook altijd moe word van het perse moeten geven van bv bedoel als je het niet wilt om wat v oor rede ook moet je je gelijk verantwoorden. je geeft net iets wat meer weerstand mee maar tegen woordig is flesvoeding oo erg goed ik vind dat je meot doen wat je fijn lijkt.
Ischa,MEIS IK SNAP DAT JE BAALT,MAAR JE WORDT ECHT WEL GEMIST,WANT IK VROEG ME AL DE HELE WEEK AF WAAROM JE NIET OP HET FORUM WAS. (SORRY ER IS IETS MET MIJN LETTERTYPE) dUS KOP OP,JE HEBT JE HART GELUCHT,EN ER ZAL VOLGENDE KEER ECHT WEL GEREAGEERD WORDEN! EN IK ZAL HET WEL VERGETEN ZIJN TE ZEGGEN ,MAAR HEB JE BUIKFOTO'S VORIGE KEER WEL BEKEKEN EN VIND DAT JE EEN MOOI BUIKJE HEBT. DIKKE KUS SIMONE
ola, borstvoeding,mijn favo punt voor een discussie ik heb alle 4 mijn kin deren bovo gegeven.toen ik van bryan liep was ik 23.de vk keek raarop toen ik meldde dat ik borst ging geven.ze vroeg wat mijn drijfveer was.ik zei dat het én goedkoop was én dat ik zo een moment alleen met mijn kindje kon hebben die niemand anders kan hebben.zij vond dat verbazend maar stond volledig achter mij.in mijn omgeving gaf niemand bovo gewoonweg omdat ze het lastig vonden want ja als je nu eens gaat winkelen en die kleine moet drinken,dan moet je ergens gaan voeden en ojee ojee dan zien ze misschien mijn borst wel.pffffffffffff ik zal je vertellen,ik heb overal gezeten van op een toilet,tot in een kleedhokje en zelfs bij mcdonalds.mij interesseerd dat dus niet.weet je wie er nog de meeste problemen mee hebben tegenwoordig.die vrouwen van in de 80!die verdorie zelf der kinderen gevoed hebben maa r ja die moesten toen thuisblijven als er een baby was,winkelen was er niet bij dus ja.als ik zo iemand tegen kom en die zegt dat ze last heeft van het aanzicht omdat ze een kindje aan mijn borst ziet liggen(met een babycape omgeslagen zodat er eigenlijk niks te zien valt)zeg ik heel simpel dat ze dan de andere kant maar op moet kijken en meestal vraag ik dan of zij zelf bovo gehad hebben.meestal is dat het geval.uitgeluld dus. ikzelf heb flesvoeding gehad en ja ik ben ook groot geworden.mijn moeder wilde niet voeden.denk dat dat ook wel een beetje heeft meegeholpen dat ik juist wel wilde voeden. toen de 2e kwam ging ik er weer vol in alleen dit keer liep het hard terug en heb ik rowdy uiteindelijk maar 4 weken zelf gevoed.bij alexander kreeg ik een ontsteking dus moest ik stoppen en toen kevin kwam heb ik gezegd,ik doe niet meer zelf voeden.ik geef fles.uhu.totdat in het zh mijn placenta bleef zitten.het is algemeen bekend dat als je je kind vlak na de geboorte aan de borst legt(binnen het uur)dat je baarmoeder ineenkrimpt.met gevolg dat de placenta komt.dus ik heb toen besloten om kevin alsnog aan te leggen.hij heeft uiteindelijk 4 weken bovo gehad omdat ook dit keer mijn voeding heel hard terug liep en dat heeft simpelweg te maken met het feit dat ik na 3 weken weer aan het werk moet en ik dan niet kan voeden op verzoek. dit keer heb ik er ook over nagedacht en ik doe het nu anders.ik ga weer bovo geven maar meteen vanaf het begin op gezette tijden net als fles.de bovo past zich daar gewoon op aan.ik denk dat het dan wel beter gaat.zo niet dan ga ik niet tobben.ik zorg zoiezo dat ik zooi voor flevo in huis heb. ik heb bij alle vier overigens kloven gehad omdat ze alle 4 spruw kregen tijdens het voeden en nu blijkt dat dit komt doordat ik vanaf de eerste al met chlamydia rondliep.als de baby geboren word krijgt het deze infectie mee tijdens de geboorte,daar chlamydia in de vagina zit .ik ben daar dus 1,5 jaar geleden pas achter gekomen toen ik een relatie aanging met richard.nu dat is verholpen hoop ik dat ons meisje de spruw bespaard blijft. het prbleem kloven kun je heel simpel voorkomen of deels voorkomen door na de voeding je tepels in de smeren met bovo en dit aan de lucht op te laten drogen,dus lekker zonder beha in je halve blootje op de bank.wel met de gordijnen dicht je mag natuurlijk ook in je hele blootje hahaha. ik vind het heel leuk om bovo te geven maar ga mezelf niet zitten pesten.alshet niet lukt dan houd het op en pak ik ook de fles.als er geen druk achter staat gaat het vaak stukken beter.je moet ook wel een beetje nuchter zijn denk ik en een beetje schijt aan de rest van de wereld hebben.niet teveel aantrekken van meningen van buitenstaanders die er niks van weten en er dus niks van moeten hebben.doe je eigen ding en lees veel op i-net.je kun t er zoveel vinden over bovo. heel veel succes met de keus.je kunt altijd op het moent supreme nog aangeven dat je toch zelf wilt voeden.als je in het zh bevalt moet je van te voren aangeven wat je wilt.ik laat dit altijd gewoon open en zeg dan dat ik dat op het moment zelf wel bekijk hoe mijn gevoel is.en bij mij heeft het er 3 keer op uitgedraaid dat ik toch de baby aan de borst legde 8).
nee lieve schat...ik ben helemaal niet populair hier....maar weet gewoon uit mijn eigen ervaring , want ik lees altijd mee, maar vind het gewoon een gedoe om steeds op iedereen te moeten reageren....heb daar zowiezo de puf niet voor, en kom idd ook niet zo heel erg vaak, waardoor je idd al 10 pagina's bij moet lezen!! ik snap je dan ook wel aan de ene kant, maar om dan gelijk weg te gaan....je moet standpunt van een ander ook ff inzien meis.... er zijn de laatste tijd vaak dingen gebeurd hier in deze topic met meiden wat niet leuk is...die hebben dan wat meer aandacht nodig.....en als die net achter jouw aan posten...ja dan krijg je dat jij word 'vergeten'.
Vooruit dan maar . Dit gedoe is ook niet echt goed voor mijn bloeddruk want helaas was hij gisteren bij de gyn weer te hoog, moet vrijdag weer terug komen en misschien weer mijn medicijnen verhogen
ach verdarrie....neeh idd dan moet je je niet druk maken, doe kalm aan meis... enneh je hebt mooie buikfoto's hoor
Woeps Ischa voorzichtig dan maar! kan me inbeelden dat je liever zonder verhoging van medicatie verder gaat... Kiezeltje bedankt voor de site ik ga er meteen naar toe Ik heb nog tijd genoeg om te beslissen maar nu ik meer uitleg heb kan ik beter beslissen he
Hoge bloeddruk is vervelend Ischa, ik hoop voor je dat je het met deze medicijnen kunt volhouden. Blub, waren er écht mensen die zeiden dat ze er last van hadden als jij aan het voeden was?!!! Ik heb dat niet meegemaakt hoor (wel mensen die raar keken, maar dan keek ik gewoon raar terug...hihi) Ik heb Tim 7,5 maand bv gegeven en toen vond ik hem te groot worden om buiten de deur te geven. Had het 's morgens en 's avonds nog wel willen doen, maar dat is niet gelukt (doordat ik niet goed wist hoe en omdat hij de ochtend niet meer genoeg had, nu weet ik dat ik gewoon een boterham erbij zal geven) Ik wil het nu misschien wel een maand of 9 doen. Ook ik heb last gehad van spruw, maar dan zonder chlamydia. Bij mij kwamen ze er pas heel laat achter dat dat het was, dus zo heb ik 8 weken met pijn (VEEL!) gevoed. Van te voren had ik gezegd dat ik meteen zou stoppen als het teveel moeite kostte, maar ik heb mezelf verbaasd. Ik blééf volhouden! En daar ben ik nu heel blij mee. Ik heb er vreselijk van genoten om te doen. Het voelt heel fijn om dat voor je kindje te doen. En ik voedde wel op verzoek (wel max. 2 uur ertussen) en dat beviel prima. Als hij huilde hoefde ik niet op de klok te kijken en te 'rekken tot het zijn tijd was'. Het enige nadeel is dat ik niet weet of hij anders eerder door had geslapen. Al die tijd dat hij bv kreeg, moest ik er 's nachts uit om hem te voeden. Maar ik vond dat heel knus en gezellig gekgenoeg. Iedereen lag te slapen en wij zaten heerlijk op bed bij een zacht lampje. Echt genieten! En daarna meteen weer verder slapen, want rozig wordt je er wel van... Afvallen deed ik er helaas niet van (wat je weleens hoort) ik moest echt opletten dat ik niet aankwam. Ook was het voor mij moeilijk om te stoppen. Tim was al die tijd afhankelijk geweest van mij en dat voelde wel prettig eigenlijk. Nu kon hij het helemaal zonder mij ook redden en dat was best een gek idee. Maar toen ik eenmaal de stap gezet had was het ook goed hoor. Ik ga er dus weer helemaal voor. Geen twijvel over mogelijk.
Ischa toch,dat was helemaal niet de bedoeling dat je bloeddruk er ook nog ens van omhoog ging,dus meiske rustig aan geen zorgen,lekker meeposten!En onthoud we zien je hier heel erg graag! Voor nu rustig aan doen,en geen stress (als dat lukt)! Ik duim voor je dat je vrijdag niet hoeft te verhogen! groeten Simone
Blub,wat zijn andere mensen toch irritant zeg,alsof die oude wijven zelf geen borsten hebben,tjonge jonge dat preutse gedoe. Heel goed dat je je er niks van aan trekt! gtroeten Simone Nu ga ik mijn patatje opeten!
@ischa, fijn dat je in ieder geval mee blijft lezen en rustig aan hoor, je bloeddruk moet niet verder gaan stijgen.