Jeetje meiden, wat had ik weer een hoop werk aan het bijlezen! Ischa, fijn dat je toch blijft. Zou zonde zijn als je weg ging hier. Ik zat toevallig ook vanmiddag te denken dat ik je in het ene topic echt vaak zie en hier bijna nooit. Anyway, ben blij dat je blijft. We &*%^&^van je bloeddruk. Moet je nu weer meer medicijnen of wachten ze tot het vanzelf zakt? Annika, wat een onzekerheid voor jullie weer. Echt vervelend. Sterkte meid! Zico, een kleine baby hoeft toch geen probleem te zijn als je dochter (leuke naam trouwens!) ook zo klein was, zit het misschien wel gewoon in de familie. Sterkte in ieder geval, die onzekerheid is ook niks! Bambie, fijn dat je man (in ieder geval voor nu) even goed geluisterd heeft naar je! Heeft het in ieder geval geholpen. Lampie, wat een ellende meid! Weeën is het nog echt te vroeg voor. Bah! Hopelijk blijft je kleintje netjes zitten waar die zit tot oktober! Liz, ziet er super uit, je babycorner! Susanna, wat heerlijk zeg, dat je zulk goed nieuws kreeg in het ziekenhuis. En dat je mama er is! We zullen je wel even weinig zien hier Hoe lang blijft je moeder? Simone, irritant zeg, zulke lui. En wat asociaal zeg, om zo ruiten in te gaan gooien! Niet normaal. Maar nu weer lekker uitgerust. Heb je eigenlijk al wat over jullie nieuwe huis gehoord? Of duurt dat nog even? Marieke, fijn dat alles goed was met je suiker. En je cholesterol, bloeddruk etc. Mooi toch, dat je kunt laten zien dat t ook anders kan? Vlinder, wat een afschuwelijke situatie zeg. Ik ben ook enorme kattengek en ik kan me je verdriet en schuldgevoel erg goed voorstellen. Maar je hebt gelijk, een heel gezin wat lijdt onder één kat, dat kan niet. Fijn dat die vrouw van het asiel met je meedenkt. Dat scheelt vast al wat! Denise, C1000 menuutje was heerlijk! Stokbrood met kruidenboter, soepje, spoom, entrecote en ijs en in totaal 40 euries! Super aanbeiding toch? Titus, bijna trouwen! Wat leuk zeg! Speciaal dat je al met zn drieën bent. Wordt het een grote bruiloft? Blub, long time no see! Heel verhaal had je, ben het helemaal met je eens hoor. Gewoon proberen en als t niet lukt is er altijd nog de fles. Dat is ook mijn plan met bv. Zoals het er nu uitziet mag het (maar geen idee wat voor medicijnen ik tegen die tijd gebruik, ik verwacht dat ik eind volgende week mag stoppen met prednison, maar geen idee wat ik ervoor terug ga krijgen). Ik ga er helemaal voor, maar lukt het niet of voel ik me er niet prettig bij dan stop ik ermee. Het moet wel leuk blijven vind ik. Nou meiden, heel verhaal weer. Morgen ga ik eerst bij vrienden eten. Die wonen tegenover de kuip en daarna ga ik dus naar de kuip, naar een concert van KANE! Heb er zo'n zin in! En dan zondagochtend stappen we in de auto en gaan we 2 nachten naar Keulen. Mijn man heeft daar in de buurt gewoond als jochie en wilde graag nog is terug. Dus vandaar. Goh...nog maar een weekje daarna en dan weer werken. Vakantie gaat snel!
Hallo dames, Vanmiddag de 2de 20 weken echo gehad en alles zag er goed uit! Lag nu netjes met het hoofdje naar beneden We weten ook wat het wordt....namelijk... Een meisje
Ik lees net dat het kindje wat bij de september mama's met 26 weken geboren was en het heel goed deed inmiddels is overleden. Hij kreeg een darmontsteking en er is 40 cm darm weggehaald. Dit heeft hij niet overleefd. Wat afschuwelijk!
Zena,jee wat een naar nieuws,is dat van dat meisje wat van de week bij ons op het forum had geschreven?Echt super erg. Kus,een dochter,wauwie proficiat hoor!En wat heerlijk dat alles goed was. Zena,het duurt nog even voordat we het weten wat ons huis betreft,nu ligt het bij de RMD (regionale milieudienst) die kijken het akoestisch rapport na,die sturen dan weer een eindrapport naar de gemeente toe. Dan sturen die het rapport weer door naar de inspectie van de volksgezondheid,dat duurt 4 weken en als dat goed is dan komt het in het plaatselijke krantje en kunnen mensen nog 2 weken bezwaar maken,en als dat niet gebeurt is het goed!Dus nog wel een week of 8 tot 10! Maar de gemeente zei dat het er positief uit zag,dus dan hopen we dat het doorgaat! Klinkt lekker dat c1000 menuutje!En morgen naar Kane en daarna naar Keulen wat een leuke vooruitzichten zeg,heel veel plezier en lekker genieten! groeten Simone
TzM,ja er waren echt mensen die dat gezegd hebben.trek me er werkelijk niks van aan.ik heb bryan 4 maanden gevoed toen had hij er niet genoeg meer aan dus ben ik af gaan bouwen.hij woog bij de geboorte al 8 pond dus met 4 maanden(hij kwam gemiddeld een kilootje of 1,5 aan met de bovo)had hij gewoon niet genoeg want ik werkte toen weer.ook ik heb tot die 4 maanden snachts gevoed.niet dat hij het nodig had maar hij vond het gewoon lekker.alleen toen ik weer aan het werk ging brak het me op die nachtelijke voedingen. de eerste week zal ik wel schipperen in tijden omdat dan de bovo op gang moet komen. liz,ik hoop dat je ook wat aan mijn verhaal hebt gehad. ischa,ik lees ook hoofdzakelijk mee en heb toen ook gezegd toen ik stopte omdat er over mij werd gepraat tegen mijn ex terwijl ik dat zelf goed kan,dat als ik een onderwerp zie wat me aanspreekt ik daar ook op zal reageren.dus van mij zul je niet heel veel respons krijgen.ik geef liever in het algemeen antwoord.ook omdat ik de namen vergeet die bij de onderwerpen horen hoor . verder hier alles goed.beebje beweegt goed.echt een dwarsligger hoor dat wel.ze ligt meer overdwars dan met haar hoofd of kont naar beneden. nou ik ga weer aan het werk.tja je hebt sierpaarden en werkpaarden he.hahaha. greeeettttttzzzzzz
Ischa, fijn dat je je bedacht hebt. Ik zou mijn buddy ook gaan missen hoor en je hoort aan de reacties dat anderen dat ook doen. Ik heb nu trouwens ook steeds gereageerd en er is niks, nada op terug gekomen. Maar dat gebeurt dus vaker. Misschien helpt het te weten dat je niet de enige bent. Bijkomend voordeel: hoef ik me ook niet schuldig te voelen als ik eens niet op een ander heb gereageerd Kus, super dat je 20 weken echo zo goed was. Vlinder, ook ik kan me je keuze goed voorstellen hoor! Zena, veel plezier morgen bij KANE! Handig bij mensen op visite die tegen over de kuip wonen. Lekker dat je een beetje van je vakantie geniet! Je treft het ook wel met het weer. Blub, inderdaad irritant dat mensen raar kijken als jij aan het voeden bent. Ik maak er ook geen probleem van in het openbaar. In het begin deed ik dat niet. Ik kon toen ook nog niet mijn borst goed bedekken en het was nog wat klungelig allemaal. Maar na verloop van tijd wordt je er zo handig in, dan weet je verschillende foefjes en trucjes om het zo onopvallend mogelijk te doen. Ik denk dat het voor die oudjes trouwens een soort 'in verlegenheid' gebracht worden is. "oeh bloot" Hele andere generatie. Een voorwaarde voor het voeden bij mij was dat ik me op mijn gemak voelde, anders kwam er dus geen toeschietreflex. Ik voedde bij de andere twee ook op verzoek, maar omdat dit de derde is en er ook al eentje naar school gaat, zal ik het deze keer net als Blub op vaste tijden gaan proberen. Wij hebben dus ook nog spruw gehad, maar daarbij hielpen tepelhoedjes heel goed. Daarmee waren we er binnen een week weer vanaf. Want met tepelhoedjes kun je elkaar niet steeds opnieuw weer besmetten. TzM, ook bij mij ging die vlieger van het afvallen niet op (helaas) Liz, volgens mij hoef je niet persé te beslissen. Je kunt het toch eerst gewoon proberen? Mocht het niet lukken, kun je alsnog snel over op een flesje. Desnoods koop je zo'n mini pakje kant en klare babyvoeding, voor het geval dat je over wilt stappen. Simone, heeft je patatje gesmaakt?
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mironne en/of Timzijnmama. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. 23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, het wordt een JONGEN 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, en het wordt een :-# 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 1 OKTOBER Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Jennefer26, 29 jaar, 2e kindje, denkt een jongen, hoopt op een meisje 2 OKTOBER Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING Marijeee, 25 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het wordt een JONGEN 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, en het wordt een :-# Knoepert: 26 jaar, 4e kindje, kalender jongen en het wordt een :-# 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje, en het wordt een JONGEN Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE 5 OKTOBER Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje en het wordt een MEISJE Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje 6 OKTOBER Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een MEISJE Mariek73, 34 jaar, kindje, denkt zelf jongen Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN Lin83, 24 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Lotte27, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een MEISJE 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Timzijnmama, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, geslacht is een VERRASSING Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Charlie01, 2de kindje, kalender jongen Mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen Sam1973, 34 jaar, 2e kindje 10 OKTOBER Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje, en het wordt een MEISJE Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje, geslacht is een VERRASSING Jimmy, 24jaar Shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje Miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Mikatjuh, 1e kindje, denkt zelf ??? 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING Bianca24, 25 jaar, denkt zelf een meisje, het wordt een JONGEN Lelie4, 31 jaar, 1e kindje, het geslacht is een MEISJE 12 OKTOBER Nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen, en het wordt een :-# Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING 13 OKTOBER Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, en het wordt een :-# Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 22 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER Annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, het wordt een MEISJE Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een MEISJE Blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje en het wordt een MEISJE 17 OKTOBER Joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje, geslacht is een VERRASSING MamaG, 27 jaar, 1e kindje, kalender meisje, twijvelt zelf nog, geslacht is een VERRASSING 18 OKTOBER Lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen en het wordt een :-# Taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het is een MEISJE Denise1976, 31 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# Gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje Danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje en het wordt een :-# 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 23 OKTOBER Wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Tal74, 33 jaar, 4e + 5e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN en een MEISJE Liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje 26 OKTOBER Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 27 OKTOBER Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen Just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Triessie, 28 jaar, 1e kindje 28 OKTOBER Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen Liz0104, 19 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ???? en het is een MEISJE 29 OKTOBER Allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER Vke, 25 jaar, 1e + 2e kindje, kalender jongen, geslacht is een VERRASSING Kus26, 26 jaar, 3e kindje en het wordt een MEISJE 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het is een MEISJE Totaal 12 jongens, 19 meisjes, 12 verrassingen, 2 tweelingen, 10 :-# AFSPRAKENLIJST 27 juni Annika: pretecho 3D, Timzijnmama: 9.45u afspraak vk, Kus: 2e x 20 weken echo 30 juni Symoen: uitgebreide echo ziekenhuis + s'avonds 3D/4D Echo, Kus: controle vk, Joel: afspraak VK, Bambie: Vk en gyn 1 juli Lief: vk, Rolia: vk, Truus 13.40u vk 2 juli Tam27: 13.45u pretecho, Linnepinn: controle Vk 3 juli Mironne: controle Gyn, Triessie: Echo 4 juli Annika: uitslag bloed 7 juli Brennmgn: Controle Vk, jennefer26: controle Vk, Annika: uitgebreide echo 9 juli Ischa: pretecho, Triessie: controle VK 10 juli Annika1985: Controle Gyn, Annika: controle 14 juli vke: Controle HA, Butterfly: pretecho, Liz0104: echo gyn 15 juli Tam27: controle Vk 17 juli Linnepinn: pretecho 18 juli Symoen: controle gyn, Zena: echo, Kibi: controle gyn, Tzm: 13.30u vk 19 juli Truus1980: 3d echo 22 juli Zena: controle, Mironne: pretecho 13.30 22 augustus vke: echo Onze gedachten gaan uit naar: Coni en haar dochter Nikkie* Klusser BUDDYLIJST: Blub76 - Annika Bianca24 - Lotte27 Mironne - Tam27 Liz - Zico Rolia - Ischa Brennmgn - Butterfly Gerda1975 - Allwoman Susanna - Audrey23 Lief - Timzijnmama Vlinder - Hansje Mamajanneke - Patrieske (jan '09 mama) Kiezeltje - Kus26 Mariaatje - Joli Tal - Vke Symoen - Zena Joel - Denise1976 Zoekt nog een buddy: Triessie Truus1980
Annika alles goed met je meid, heb nog niet gehoord hoe het gegaan is met je eerste 3d echo, hopelijk heb je er van kunnen genieten. Marijeee door al die verhalen wordt je ook onzekerder en raak je eerder in de stress. Super dat je zo kan genieten van jullie buikwonder, hoop dat mijn vriend het ook snel gaat voelen. titus wanneer is de grote dag ? spannend hoor. Ischa31 Leuk dat je bij ons blijft,geniet van je zwangerschap en doe het rustig aan met je bloeddruk, stress is idd niet goed. Kiezeltje thanxs voor de site, heb hem gebookmarked. Symoen, lekker dat je heb kunnen bijslapen, hoop voor je dat de komende nachten rustig blijft. Zena dat was idd een leuke aanbieding zoiets hebben ze hier niet.Heel veel plezier bij Kane morgen en je uitstapje naar Keulen. Had vanmorgen ook het bericht gelezen over Levi, wat ontzettend sneu, heb het er wel moeilijk mee, lees zo af en toe ook mee met de septembermama's en had zo gehoopt en geduimd dat het goed zou blijven gaan met dit wondertje. kus26 Tof dat je heb genoten van de echo.En proficiat een meid ! Over borstvoeding, ik heb nog geen idee, wil het wel proberen maar heb nu zoiets ziet het wel, ben er nog niet echt mee bezig
Kus wat leuk een meisje! Ik heb het er voor je bijgezet. De meiden lopen wel uit zeg! Ik heb echt nog werkelijk geen enkel vermoeden....en ook nog geen enkel vermoeden voor een jongesnaam Rolia, inderdaad werd ik er steeds handiger in. Leuk dat je dat soort dingen zo snel vergeet. In het begin wilde ik ook niet overal zitten, op het laatst maakte me dat echt niet meer uit. Zena veel plezier bij kane en in Keulen! Wat erg van dat kindje...
TzM, Heb je wel al een meisjes naam? Dan wordt het vast een meisje. Ik had bij de eerste al snel een jongens naam en we vonden een meisjes naam moeilijker. Het werd een jongen. Bij de tweede hadden we een meisjes naam en vonden de jongens naam moeilijker en toen werd het een meisje. Denise, ik kan me voorstellen dat het je heel erg aangrijpt. Doe maar lekker rustig aan en dan maar hopen dat je baby zo lang mogelijk bij in je buik blijft zitten.
Dat zeggen heel veel mensen, maar ik durf er niet vanuit te gaan...hihi. Toen ik net zwanger was, vond ik ineens de meisjesnaam die we voor Tim hadden niets meer, maar gelukkig was dat tijdelijk. We hebben 2 meisjesnamen. Allebei zijn leuk, maar de ene vind ik niet zo leuk bij Tim passen en ook met onze achternaam loopt de andere lekkerder (ivm zelfde eind en beginletters) Voorbeeld: (zo heten we echt niet) Luuk en Kiev van Beek loopt minder lekker dan Luuk en Mara van Beek. Maar de meisjesnamen zijn allebei superleuk, dus een meisje zou goed uitkomen Bij Tim hadden we de jongensnaam inderdaad meteen al en een meisjesnaam was lastiger, maar niet zo lastig als de jongensnaam nu! Ik heb het maar losgelaten, want we komen er voorlopig toch niet uit...
Wij zijn ook nog niet 100% uit de naam. We twijfelen nog tussen twee namen. Ik ben heel benieuwd hoe de baby's hier allemaal gaan heten. Ik lees nu veel bij de juli-mama's (vriendin schrijft daar ook) echt elke dag komen er baby's bij. Zo leuk om te volgen.
hi meiden, Hoe is het hier. Wordt weer heel wat afgekletst in 4 uurtjes tijd. Gelukkig zit ik alleen thuis. Nou ja, kleine ligt op bed en man is op het werk. Dus even het rijk voor mezelf. Zijn jullie ook zoveel aangekomen in de laatste weken. Ik schrok me rot bij de vk. Ik was 4.5 kilo aangekomen in 4 weken. Echt veel. Nou moet ik zeggen dat ik ook mijn handen niet van het snoep af kan houden momenteel... Hoop dat die borstvoeding bij wel gaat werken dit keer. Lijkt me zo lekker. Las net dat er een kindje overleden is bij de septembermama's. Echt heel erg. Dat gun je echt niemand. Verder las ik dat KUS een MEISJE krijgt! JIppie welkom bij de club! De namen hebben wij al gelukkig. Heb even geduurd. Wij hadden dus wel eeder een jongensnaam dan een meisjesnaam, en uiteindelijk hadden we allebei een naam. Maar nu we weten dat het een meisje wordt, gaan we toch weer zitten denken en twijfelen. Ik ben ook wel benieuwd hoe iedereen zijn kindje gaat noemen. Alleen van Liz weten we het volgens mij. Maar van mij mogen jullie het ook wel weten hoor. Wij hebben voor onze meid Eline bedacht. Eerst hadden we Elise, maar dat vond ik toch te lief. Francis (onze dochter) mocht de tweede naam bedenken. Dat is Lila geworden. Dus het wordt nu Eline Lila Michels. Klinkt wel lekker vind ik. Iedereen prettige nachtrust! Groetjes Lotte
hej ja hoor heb er heel wat uitgehaald ben altijd blij om wat raad te krijgen van mensen die wat meer ervaring hebben dan ik Vind het verschrikkelijk te horen van de septembermama vooral als dan eerst alles supergoed gaat :'( ik krijg er de tranen van in men ogen Lotte ik ben nu in totaal 4.7 kilo aangekomen van het begin af aan... Kus, gefeleciteerd een meisje!!!!!!!!!!!!!!!
Lotte: Wat een leuke naam zeg! Eline Lila! Vooral die 2e naam is erg apart, maar wel heel mooi! Zena: Lekker genieten bij Kane morgen meis! Veel plezier! Kus: gefeliciteerd met jullie meisje! Over borstvoeding: Maandag moet ik terug naar de gyn voor m'n bloeduitslag wat ik afgelopen week heb laten prikken. Dan moet ik meteen vragen van de VK of het voor mij mogelijk is om BV te geven ivm m'n prolactinegehalte die niet helemaal is zoals het zou moeten .... Ik ben dus benieuwd! Verder gaat alles lekker hier! Ukkie is lekker actief en met 2 zwangere vrouwen in huis (ja,ja! M'n brits korthaar poesje gaat over 3 weekjes bevallen!) is het één grote hormonenbende ... Zo leuk om saampies met m'n moppie te kunnen zwangeren joh! Ik mag heerlijk over haar buikje kroelen en terwijl ik dat doe, voel ik de kleine van mezelf schoppen! Wat een genot joh! Maar goed, nog 3 weekjes geduld en ik mag tutten! Lekker hoor, tijdens m'n verlof van die bollekes in huis .... Triest van Levi* zeg....ik vond het zo'n dapper manneke.... Verder alles goed hier meiden?! Morgen alweer 25 weken op weg! Het gaat echt snel zeg !
hoi hoi Ff gauw een berichtje van mij. De 3d/4d echo was heel erg leuk. Ze liet goed zien dat het een meid was ihihihih. ze lag te zwaaien, duimen, beentjes de lucht in, in de oogjes te wrijven op de arm te sabbel. Foto's volgen zo snel mogenlijk het zijn 18 foto's hhihihhi Veel liefs Annika
Mijn moeder opgehaald van Philadelphia airport! Ze blijft 8 dagen dus ik zal niet veel mijn neus laten zien. Tot snel!
goedemorgen allemaal. ik heb een online album weer aangemaakt. Staan al 2 foto's in van gister. De overige 16 volgen nog. http://www.mijnalbum.nl/Album=G7BJOD68 Veel liefs Annika
Goedemorgen damens, Lag al zo lang wakker dat ik het om kwart voor acht wel tijd vond om er uit te gaan Helaas ziet het weer er nu niet veel belovend uit buiten, bewolkt en regenachtig had zo gehoopt op een zonnetje maar wie weet komt die nog. Gister even snel naar de stad geweest, maar helaas niet kunnen slagen voor babykleertjes viel allemaal een beetje tegen, volgende keer beter. Lotte27 Wat een leuke aparte naam, leuk ! annika1985 met blijdschap las ik je bericht dat je genoten hebt van de 3d echo,volgens mij had je dat even nodig, mooie foto's zeker die met haar mond open is leuk. Hoe voel je je verder ? Susanna kan me voorstellen 8 dagen zijn zo voorbij, genietse samen met je moeder. Ik ga even thee zetten en krantje lezen, lees jullie vanmiddag weer. Fijne zaterdag iedereen
ey denise. Hier gaat het wel redelijk. Ik word erg moe van mensen die zeggen van ach maak je niet zo druk. Weet ook wel dat ik me niet zo druk moet maken maar het is toch je kind. En gezien voorschiedenis zijn er nog steeds familie leden die het gewoon niet snappen. Veel liefs Annika