Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Hoi Annika,

Mensen die zeggen dat je je niet zo druk moet maken hebben waarschijnlijk geen enkel idee van wat er door jouw heen gaat ( zeker gezien je geschiedenis ) Fijn te horen dat het wat beter met je gaat, hopelijk trek de vlek nog weg op het hartje, heb je enig idee hoe groot die kans is of kunnen ze daar niets over zeggen, wanneer is je volgende controle.

Liefs Denise

2. annika1985

annika1985 Niet meer actief

ey denise

4 juli krijg ik me bloeduitslag en 7 juli weer echo

3. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Sorry moet eerst denken voordat ik schrijf :oops: weet dat je dat al geschreven had, ben geloof ik nog niet helemaal wakker

4. annika1985

owwwwwwwwwww zwangerzijn

goed excuus doe ik ook

5. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Goeiemorgen dames,

Ons meisje ligt ook tussen de laagste 2 lijnen van de curve, en was helemaal prima volgens de mevrouw van de echo.
    Was het bij jou, Annika, alleen het hoofdje dat te klein is?

Namen zijn we al helemaal uit! Ze krijgt 2 namen net als mijn 2 andere dochters. Vriendlief heeft zelf nog een zoon en dochter, dus hij voelt zich straks helemaal in de minderheid :p

En van iedereen de snuggere opmerking nu....Ga je nog door voor een jongen? :( Ja net of ik dat nu al weet.

6. annika1985

bij mij is alleen het koppie onder de onderste lijn qua groei.
    de rest ligt goed.

Veel liefs Annika

7. lief649

lief649 Actief lid

3 okt 2007
    449
    0
    0
    bij ons was het een gevarieerde curve, koppie op de lijn buikie boven de lijn en beentjes onder de lijn. De conclusie was dan ook dat we moeten rekenen op een kleine 8 ponder. (gelukkig is het de tweede hihi)

8. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    He annika,
    Eindelijk een leuke echo! Leuke foto's.

Groetjes Lotte

9. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Joli, wat leuk jonge poesjes! haha hormonen bende :D

Lotte, mooie namen!

Susanna, super dat je moeder er is. Geniet er lekker van en kom daarna maar weer hier alles van je afschrijven.

Lief, grappig die verschillende curves van onder, op en boven de lijn. Nou gelukkig hoef je je daar dus geen zorgen om te maken. Een kleine achtponder is toch mooi! Mijn beide kinderen waren ruime acht ponders Ze wogen beide even zwaar op de gram nauwkeurig. Ik ben benieuwd of deze baby ook weer zo zwaar is bij de geboorte.

Kus, belachelijk of je door gaat voor een jongen. Alsof je niet blij zou zijn met je meisje en nu liever een jongen had gehad.
    Bij ons wordt wel eens gezegd: "maar jullie hebben toch een jongen en een meisje?"

10. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Wij hebben de naam ook al rond... Gisteren hebben we het geboortekaartje uitgezocht.. Hijs zoooo leuk. Woezel en pip rule!
    Het duurde onwijs lang voordat manlief en ik het eens waren van alles boeken, maar dit kaartje hebben we al ruim 3 maanden geleden op internet gezien.. die is het ook geworden :D

Hijs zoooo leuk... uiteraard andere tekst en de indeling is ook helemaal anders.

11. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    En de binnenkant :D

12. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Annika, ik heb je foto's nog even bekeken. MOOI! wat schattig op die eerste het mondje heel ver open en op die tweede sabbelen op het handje.

13. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Leuk kaartje, Kim!

14. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Bianca24: Ik snap je volkomen dat mensen zich niet moeten gaan verontschuldigen als ze iemand zijn vergeten, je bent ook niet verplicht om op iemand te reageren. Het moet gewoon leuk blijven en zijn....

Ischa: Fijn dat je blijft meid. Ik heb laatst ook foto's geplaatst van de babykamer en de kamer van milan heb ik er ook maar weinig tot geen reacties op gehad.

Kus26: gefeliciteerd met je dochter! leuk zeg! :)

Zena: wat een verschrikkelijk nieuws, had het nog niet gelezen van de septembermama!

Annika: Fijn dat ej zo genoten hebt van de 3D echo en dat je meisje zo mooi te zien was!

Susanna: veel plezier met je moeder meis, doe maar kalm aan we zien je vanzelf hier wel weer terug, geniet maar eerst van de tijd samen met je moeder!

Kimhofstede: leuk kaartje hoor! :)

15. lief649

lief649 Actief lid

3 okt 2007
    449
    0
    0
    @kim: leuk kaartje hoor meid ! Wij hebben het geboortekaartje ook al, wat vorige keer bij maud een drama was liepen we nu eigenlijk tegenaan en waren meteen enthousias, we hadden zoiets van niet meer verder zoeken dan !

16. Goedemorgen meiden,

Alles goed hier? weer een hoop bijgekletst zie ik?

Vraagje aan jullie:

Ben nu in verwachting van mijn eerste kindje en het is geheel gepland en absoluut gewenst en geniet er iedere dag van maar heel af en toe krijg ik een gevoel van lichte paniek van oh jee kan ik het wel? Zal ik wel een goede moeder zijn? Dat soort dingen.
    Komt jullie dit bekent voor?

xxx

17. carma

carma Niet meer actief

Hoi allemaal

Och je hansje, dat klinkt heel bekend.
    Vooral 's nachts lig ik daarover te piekeren, dan ben ik toch wakker ;)
    Dan zie je overdag moeders met baby's en denk je hoe weten ze dat allemaal.
    Ik heb zelfs al gedroomd dat ik vergat te voeden.
    Het zal allemaal wel loslopen, ze zeggen dat zodra de kleine er is dat je het wel weet.
    En dan is er ook nog een kraamhulp en mijn moeder.

Kim wat een leuk kaartje schattig.
    Wij hebben ook alles al uitgezocht, wel moeilijk hoor.
    je krijgt 10 boeken en suc6 ermee.
    Ik heb eerst mijn man laten zoeken en aan laten strepen wat hij leuk vind en toen heb ik er daar een uit gekozen.
    Wat wel vervelend was is dat er veel kaarten door jezelf in elkaar gezet moeten worden en daar hadden we nu net geen zin in en geen tijd voor.

vlinder hoe gaat het met je, blijft de kat nu bij jullie tot er een nieuw huis is gevonden?

Ik vind dit forum een uitlaatklep om mijn verhaal ff kwijt te kunnen, als het ff lukt reageer ik op mensen vooral op opvallende berichten.
    verder is het leuk als er op mij gereageerd word maar als het niet zo is nou ja jammer.
    Ps onze baby kamer staat nu ook op de foto.

prettig weekend allemaal
    lieve groetjes marieke

18. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    @ Hansje: Komt bekend voor hoor.. En ik ben zelfs gediplomeerd kinderdagverblijfleidster.. haha
    Maar tsja, je eigen kind, als je die maar goed verzorgt en als ik het maar "hoor" als hij pijn heeft etc etc.

@ Mariek, ja, idd.. zo van ga maar kiezen.. Wij zaten samen te kijken en alles wat ik leuk vond vond hubbie niets en hij wees de meest vreselijke kaarten aan... Ben nog blij dat we er uit zijn... weer een drama bespaart :D

Ik moet wel zeggen dat ik niet kan wachten tot de baby er is. Ik droom regelmatig over zijn 1e levensjaar. Dat hij lacht, of de eerste keer mama/papa zegt. Of als hij heerlijk ligt te slapen in zijn bedje.
    Het lijkt me allemaal zo heerlijk... Helaas moet ik nog een aantal weken wachten... Nou ja, maximaal 18 weken en 5 dagen is mijn conclusie want dan zou ik 42 weken zijn..

En stiekem hoop ik dat de kleine zich over 14 weken en 5 dagen laat zien... dan zou ik 38 weken zijn...

Maar ja, je hebt het niet voor het zeggen helaas :S

19. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    @ Hansje die gevoelens zijn heel normaal. Komt allemaal goed.

Leuke namen en geboortekaartje zag ik.

Mariek, ik heb bij Tim ook vaak gedroomd dat ik vergat te voeden, hem ergens niet mee naartoe nam, dat soort dingen. Heel herkenbaar!

Kim ik werk ook op een kdv. Is wel handig dat je al van dingen weet, maar dan nog zit je soms met je handen in het haar....(ook als ze anderhalf zijn...hihi)

20. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    hoi meiden ben ik eens even weer...

wat een verschrikkelijk nieuws van de september mama's....jeetje....idd omdat het zo goed ging eerst en dan inene dit :cry:

Kus: een meisje gefeliciteerd meis.....leuk! nu kun je gericht gaan kopen..

lotte: erg leuke namen...eline, zo heet mijn nichtje ook, en ik vind het een hele mooie schattige naam...een naam die mooi blijft, ongeacht de leeftijd....de tweede naam vind ik niet zo zo..(sorry) ;)

annika: ben blij te horen dat de echo helemaal top was....heerlijk gevoel dan hé meis! 18 foto's , toe maar weer :confused:

susanna: een hele leuke 8 dg gewenst met je mama.....zal vast wel lukken ;) ...lekker bijkleppen en winkelen :)

denise: hoe gaat het nu met je?...is water verlies nu helemaal voorbij?
    hier is het ook nix aan met het weertje....vanaaf ook nog bbqen!

kimhofstede: leuk kaartje! helemaal verliefd nu ofnie ;)

mironne: idd, het moet leuk blijven, en niet een verplichting, en je moet je ook niet schuldig gaan voelen als je een paar dg nix post..had ik op een gegeven moment wel, dan dacht ik, wat zullen ze wel niet van me denken......ja nouw ja...op een andere manier...hihihi....kan de dingen zo moeilijk uitleggen hé de laatste tijd...

hansje: komt me heel erg bekend voor....heb ik ok zo, denk dat heel veel mensen dat wel hebben, ik heb ook steeds van die enge dromen...dan staat mijn man onder de douche met de kleine op de arm...wil ik de kleine overpakken van hem, om de kleine af te drogen ect...glipt hij uit mijn handen...zo boem op de grond....owowo en dan word ik wakker, helemaal in paniek :cry: :cry:

mariek: is dat jullie kamer? of is het een plaatje?
    vind hem heel mooi..

Deel Deze Pagina