@ Timzijnmama: Ja gek is dat he? Dan hoor je dingen te weten maar volgens mij is het helemaal anders straks... @ Bianca24.. Ik ben idd helemaal verliefd.. Het is zo'n mooi kaartje.. En ik wilde heel graag woezel en pip.. Gewoon vrolijke kleuren (houd zelf niet zo van pastel) en exclusief.. bestaat nog niet zooooo lang en is beperkt verkrijgbaar in Nederland.. Hier in zuid holland een stuk of 15 drukkerijen..
Mariek, mooi kamertje!!! Annika, mooie echo!! Kimhofstede, mooi kaartje Hansje ja dat komt bekend voor ik heb dat ook en dan vooral omdat ik nog zo jong ben... maar ik hoop dat het wel zal loslopen het zal nie tanders gaan vreees ik xx[/b]
Ineens is het van jezelf en dat is een wereld van verschil! Ik was vooral 's nachts erg onzeker in het begin, want ja, daar weet je niets van Ook ervaar ik mijn werk nu op een hele andere manier. Ik kan me nu beter in ouders verplaatsen.
Ja, dat kan ik me wel voorstellen ja... Moet wel zeggen dat ik soms ook bij mensen denk van.... Doe dat nou zoooooo... Maar straks mag ik alles bepalen,. heerlijk
Vast wel... al weet ik wel dat ik een stuk beter kan opvoeden dan mijn schoonzus bijvoorbeeld.. Haar kind doet het niet goed op school. kan zich niet concentreren, luistert niet naar de uitleg enzo. Nu is het zo dat het kind altijd achter de computer/playstation/ds zit of wil. Als zijn moeder iets zegt dan mag hij gewoon door computeren en zelfs tijdens het eten computert hij.. Ik (met mijn pabo achtergrond) vind het dan ook niet onlogisch dat hij niet luistert. Als ik later iets tegen mijn kind zeg dan kijkt hij me aan en zegt hij: ja mama. En als ik zeg niet doen, dan is het niet doen en niet 5 min later wel... Ze is gewoon niet consequent en daarom is dat jongentje helemaal raar opgevoed en kan zich niet concentreren.. Tsja, als je mag doen wat je wilt, dan zou ik dat ook doen ja.. Zonde want het is, als hij bij ons is een dag, zo'n leuk jong... Maar ik mag helaas niets over de opvoeding van een ander zeggen... Straks mag ik het zelf doen..
Zo weekend boodschapjes zijn binnen, huis is opgeruimd, was gedaan, weekend kan nu echt beginnen. kimhofstede Leuk kaartje mariek73 mooi hoor die houten meubels. Bianca24 Lief dat je aan me denkt, gaat eigenlijk nog steeds hetzelfde ene keer verlies ik meer dan de andere, maar gelukkig geen hele grote hoeveelheden meer. Hoop dat je het droog houd met de BBQ.
het regent hier al.... heb net ff de koelkast schoon gemaakt en een kastje...nouw das ook wel weer genoeg voor vandaag zeg.....bah.....
@ Ischa: ben ook blij dat je toch blijft, en sterkte met je bloeddruk! @ Kus: leuk zeg een meisje! @ Annika: wat fijn dat je 3d echo zo leuk was! Heb je fotootjes bekeken en ze zijn echt heel schattig @ Susanna: veel plezier met je moeder, geniet ervan! (maar dat zal wel goedkomen denk ik zo) @ kim: wat een schattig kaartje! Wij hebben nog helemaal niet gekeken voor kaartjes, maar ga ik binnenkort toch maar es doen @ Mironne: ik heb ff in je album gekeken, en had de kamertjes idd nog niet gezien, dus dat zal er wel perongeluk bij ingeschoten zijn, maar ze zien er erg leuk uit! 8) @ Hansje: die onzekerheid soms ken ik ook wel hoor! Ik denk dat het er een beetje bij hoort, de tijd gaat ook zo snel @ Marieke: jij hebt ook een leuk kamertje, weel heel anders dan ik ooit heb gezien Verder wat het kindje bij de september mamma's betreft: had er niet zo veel van meegekregen, maar wel dat het kindje geboren was en dat het goed ging. Wat sneu dat het nu toch nog mis gaat
@hansje: ik ben zwanger van de tweede en ook dan heb je nog je onzekerheden hoor ! Hoe zal het zijn met twee kindjes ? kan ik het aan ?gaat het allemaal weer zo lekker lopen, komt het goed met de opvang strakies e.d. Ik denk dat je dat altijd blijft houden meis !
Vlinder84Wat rot zeg dat je kat weg moet! kan me voorstellen dat je je erg vervelend voelt, maar je hebt al meer gedaan dan menig mens zou doen hoor! denise1976 dat heb ik ook met mijn vriend, met zijn familie en vrienden praat hij er wel heel blij over, maar mij geeft hij eerder het gevoel dat hij het niet leuk vind. Misschien is het wel angst van ze, omdat het leven nu eenmaal veranderd als ze papa worden. Bij ons natuurlijk wel het zelfde maar mannen praten minder dan vrouwen... Kiezeltje misschien moeten onze mannetjes een eigen hoekje hebben om met elkaar te kletsen (lees klagen ) over onze hormonen... hi hi... titus wat leuk om te lezen dat je gaat trouwen, misschien heb je het al vaker geschreven maar heb ik er overheen gelezen Maar naar centerparcs gaan is toch niets mis mee, het gaat erom dat je even lekker samen bent na je huwelijk, en het kan daar net zo goed als ergens anders! Dus alvast veel plezier! Ischa31 hoe was het gisteren bij de dok? Gaat het nu beter met je bloeddruk? kus26 wat fijn om te lezen dat de 20 weken echo goed was, gefeliciteerd met je meisje...Ik wordt steeds benieuwder wat wij krijgen...erg hé over het doorgaan voor een jongen... tuurlijk wat dacht je van ieder 10..proest.. Zena ik heb het inderdaad ook gelezen van Levi (heet hij volgens mij) wat verschrikkelijk zeg, daar zijn geen woorden voor. Zo zie je maar dat je ook met 6 maanden nog niet uit de gevaren zone bent. Symoen Als je moet gaan klussen na je zwangerschap hoor... hier een ervaringsdeskundige... Blub borstvoeding blijft een issue, zelfs als je zoals mij niet weet of het kan, heb maar 1 borst en daar hebben ze vorig jaar nog een melkklier weggehaald, en toch krijg ik elke keer de vraag van de vk of ik al weet of ik borstvoeding kan geven... erg frustrerend... Maar als het kan dan graag, alhoewel ik misschien met 1 niet genoeg heb.. dus ik zie het wel na de geboorte.. Annika we willen ze alle 18 zien hoor! en over niet zo druk maken, natuurlijk maak je je druk. Moet zeggen dat mensen altijd rare opmerkingen kunnen maken, maar vaak bedoelen ze het wel goed voor jou. Maar kan me voorstellen dat je niet altijd op goedbedoelde opmerkingen zit te wachten. Timzijnmama wij hebben nu 3 meisjesnamen... en 1 jongensnaam. Ik had juist in het begin het gevoel dat het een meisje zou worden maar wist geen naam. Maar een jongensnaam had ik al een jaar of zo in mijn hoofd... en nu heb ik echt geen enkel idee maar mijn vriend gaat uit van een meisje...ben dus erg benieuwd. lotte27 Leuke namen! vind het inderdaad goed klinken. Maandag hoor ik weer hoeveel ik ben aangekomen, en volgens mij ben ik de afgelopen 2 weken aardig aangekomen, ik heb het gevoel dat elke dag mijn buik groter wordt.. Joli gezellie zo samen zwanger! Susanna veel plezier met je mama! denise1976 ja rotweer he? Het zou droog blijven dus mijn vriendje is in het nieuwe huis een schutting aan het plaatsen.. Hij stond dus in de stromende regen toch wel zielig.. kimhofstede wat een onzettend leuk kaartje! Hansje heel herkenbaar gevoel, zie ons ook nog niet als ouders.. zo raar.. Zo volgens mij heb ik iedereen gehad Gaat de meeting eigenlijk nog door? efin hier gaat alles vandaag goed, ben ontzettend lui.. loop nu nog in mijn badjas.. en ga me zo maar eens aankleden.. ha ha.. vanavond een housewarming party maar ga maar een uurtje of 2 en dan weer naar huis, wil toch me rustig houden tot maandag. Fijne avond allemaal en niet teveel schrijven hoor... groetjes bambie
wat heb ik weer een mooie foto's tegen gekomen meiden, namen ben ik al vergeten doch gefeliciteerd Ivm de onzekerheden voor een kleintje of je het wel allemaal aan kan, natuurlijk kan je dat. Ik was 23 met de geboorte van m'n zoon, 25 met m'n dochter. Nu zal ik er 36 zijn voor ons 3 de kindje, heb zoiets van het is allemaal al gelukt waarom nu niet? Maak me eerder ongerust of ik wel voldoende tijd heb om alles klaar te krijgen, nu met de rust die ik moet nemen dat niet altijd even gemakkelijk is, heb hier een heel huishouden draaiende te houden. Ook ben ik nu 5 kg in totaal aangekomen, niet echt veel hoorde ik van enkele collega's, maar ben nooit veel aangekomen. Voel de kleine goed bewegen en dat geeft me zekerheid. Heb het gevoel dat de kleine daarstraks terug gedraaid is We zullen het binnen 14 dagen weten in welke houding het dan zal liggen. 3D echo 8 juli gyn 17 juli gyn 4 sept gyn 25 sept
hoi hoi Het is een plaatje (foto zelf gemaakt in winkel) maar het word wel ongeveer zo. bedankt voor de leuke reacties. We hebben net ook een wiegje gekocht voor bij ons op de kamer, gewoon z'n simpele en niet z'n dure. Het is aar voor even en meestal voor 's nachts, overdag kan de kleine gewoon op het eigen kamertje. kus gefeliciteerd een meisje, helemaal leuk groetjes mariek
namen............wij hadden al namen voordat ik uberhaupt zwanger was hahaha.als jongensnaam hadden wij Délano Patrick.Délano is de roomy van richard uit het leger en tevens hele goede vriend en Patrick is rich zijn broertje.wij hadden 2 meisjesnamen waar we nietuit konden kiezen dus wij hebben ze aan elkaar verbonden met een - hihi.iedereen die dus aan het raden is komt er toch nooit achter. @bambi,jeetje meis.ik zou me toch kwaad worden op mijn vk als ze dat iedere keer blijven vragen.zeker als men weet dat je het niet weet omdat je dus maar 1 borst hebt. ik zou het gewoon proberen.het hoeft geen probleem te zijn.over het algemeen drinken baby's per drinkbeurt 1 borst.wij wisselen dan bij de volgende keer van borst maar ik denk dat als jij gewoon iedere keer je borst aanbied dat ook jouw éne borst kan voorzien in de melkbehoefte. probeer het en lukt het niet dan heb je het geprobeerd toch! zag nog een superlief kaartje voorbij komen van woezel&pip.schattig hoor. ik heb de kaartjes zelf gemaakt.moet alleen nog lintjes erin doen bij een groot deel maar door de verbouwing ligt het even stil.ga van de week mijn huis soppen met mijn nieuwe interieurverzorgster dus dan kan ik weer verder. ik ga nu aan het eten beginnen.ze willen spaghetti.
annika mooie echo foto"s zag een mooi kaartje voorbij komen mooi kamertje hoor. kus was het geloof een meisje super hoor. wij hebben ook pas een kaartje gekozen en namen hebben we ook.
Hallo allemaal, nou zeg wat is er weer veel geschreven geworden! Ischa, fijn dat je toch hier bij ons blijft. Kus, wat leuk een meisje. Gefeliciteerd. Ik weet niet meer zo uit mijn hoofd wat iedereen geschreven heeft, doen de hormonen. Ik las wel over borstvoeding geven. Dat mag ik niet doen i.v.m. de medicatie. Ik had mij er altijd al op ingesteld, dus ik heb er eigenlijk geen moeite mee. Vindt de fles (is mijn mening) makkelijker. Je kan de beeb ook door andere laten voeden. Vooral voor het s'nacht's mag het mannetje ook opstaan Vandaag weer moeten werken, ik merk wel dat mijn energie sneller op is. Ik heb dan wel mijn bloeddruk te laag, dat zal ook wel een rol spelen. Morgen alweer 24 weekjes zwanger! Ik was gisteren uit aan het rekenen, ik heb mijn vakantie pas laat. Dus ik hoef nog maar 9 weken te werken. Eind aug en de eerst 2 van sept en daar sluit mijn zwangerschaps verlof op aan. Ben wel blij als het zover is, ben wel aan vakantie toe. Maar moet nog even volhouden. Nou dit was het weer, fijn weekend allemaal.
Lekker is dat hè Audrey?! Ik heb ook eerst m'n vakantie (18 aug.) en dan meteen m'n verlof er achteraan geplakt! Nog 7 weekjes te gaan, dus kom maar op ! Meiden, ik heb vandaag een motonzeiltje gekocht voor op het matrasje, onder de moltonhoeslaken, is dit nou 'verplicht' of niet?! Geen idee eigenlijk, maar het stond in de Prénatalgids, dus ik dacht: 'Waarom ook niet?!'