@tam27 hihi gefeliciteerd meid toch samen das wel grappig zullen ze blij mee zijn hihi ik was 2 jaar geleden ook de 1e en er volgde er toen nog 3 hih dus wie volgt haha. morgen reageer ik ff op de andere en zal ik de lijst ff bijwerken ik ben net thuis van me werk en ben versleten pfff. was ik al voor ik begon hihi.
Haha ja zullen ze inderdaad blij mee zijn Tweety @Faith, van harte gefeliciteerd meid, die onzekerheid heb ik zelf ook, ik denk iedereen wel. En de symptomen die vallen bij mij ook erg mee, sinds twee dagen wel ontzettend pijnlijke en gezwollen borsten en af en toe wat steekjes in mijn onderbuik maar verder valt het reuze mee. Aan mijn ouders heb ik het meteen verteld, mocht het toch mis gaan dan kan ik ook bij hun terecht. @mamajanneke, vervelend zeg een blaassontsteking, hopelijk is het snel over en blijft het ook weg.
bedankt meiden, ik hoop er na deze kuur er echt vanaf te zijn... het plassen is nu al gelijk wel minderpijnlijk dus dat is erg fijn. @lampie, gelijk heb je met afkloppen. fijn dat je het al een tijd niet hebt gehad. ik loop al te klieren vafan dec. alleen jan. was goed. @faith,ik ben nog niet aan het winkelen, wel kijk ik al wel, maar eerst die eerste echo. meid lekker vertellen aan je ouders. wij hebben het met alle3 gelijk verteld. als het eventueel mis gaat kunnen ze je dan ook steunen en sta je niet alleen in het verdriet. en dat je geen kwaaltjes hebt, o heerlijk! ik had bij dylano echt nergens geen last van en nu weer wel net als bij mijn eerste zwangerschap. gelukkig nog niet spugen, maar wel misselijk de hele dag...
Ik ben al een paar dagen hartstikke ziek, heb een zware griep te pakken met koorts en heel erg hoesten.... Ik hoop maar dat geen kwaad kan voor beebje gelukkig heb ik donderdag al een echo, hopelijk krijg ik dan goed nieuws.... Vind het eerlijk gezegd wel een beetje eng... Nou ik duik mijn bed weer in want volgens mij is slapen voor ons allebei heel goed.... LIEFS nony
Hi mamma's, Nieuwe mamma's welkom! Best gezellie zo met z'n allen... @Mironne; Een streepje is zeker een streepje! Dat vetrouwen krijg ik nu wat meer... Wat betreft de vermoeidheid, echt schaamteloos: afgelopen vrijdag ben ik om 17 uur "even" gaan liggen, werd ik bijna 3 uur later pas wakker! (Maar was wel opgeknapt). @Susanna; Heb gelijk (toch nog maar) een digitale test gekocht.... en ja hoor... zwanger. Ben nu wel wat zekerder van de zaak! @Faith en Marit; Wij gaan het om de zelfde reden ook vandaag al aan mijn vader vertellen, ook omdat we afgelopen dec. een MK hebben gehad. En zoals je, Marit, al schrijft zou ik dat nu (als het misgaat) ook vertellen. En zij weten natuurlijk ook waar we mee bezig zijn! @Nony; Nou meis, valt niet mee ... Ziek het maar lekker uit in je bedje. En wel fijn dat je deze week naar de VK mag. Beterschap.
hey meiden ben ik weer, wel met een vreselijke kriebelneus en voel me echt vreselijk beroerd door de hooikoorts, heb contact gehad met de dokter maar niks mag eht zelfs geen babynuspray bah nu weet ik dat nog van djamai, maar het enige wat toen een beetje hielp was een beetje veel vaseline of uierzalf in mijn neus smeren daar bleven de pollen dan aanhangen zeg maar....iets verlichting gaf het wel maar ziet er wel heel raar uit. Verder alles wel ok, mijn broertje komt vandaag op bezoek en er moet hier nog heel erg veel gedaan worden, maar het huisje is heerlijk gezellig aan het worden en vermaak me er wel! hij weet nog niet dat ik zwanger ben....woont hier 1 uur rijden vandaan dus we zien mekaar niet wekelijks natuurlijk, dus ik ben benieuwd wat hij ervan vind. Hij is in ieder geval gek van de kids hihi dus denk dat hij wel blij is (al denk ik dat die zich rotschrikt...zijn grote zus die nooit geen kinderen wilde en nu al een 4e hihi, maar ja we blijven niet eeuwig pubers he) Mijn broertje is dan ook mijn beste maatje hoop dat hier ook alle 4 de kids zoveel aan mekaar gaan hebben mag ik trouwens ook op de lijst? afspraak gyn 19 febr om 21 uur
ohh mag ik even reclame maken..... djamai julco staat bij baby van de maand.....en ik vind het een mega schattige foto, wordt ook een dierenfreak dat is zeker
oh jah wat die kleertjes betreft....ik koop dus wel al vanalles....maar heb wel een excuus haha is niet voor mezelf (kan er wel aan snuffelen) maar ik wordt binnen nu en 1,5 week voor het eerst tante...mijn schoonzusje was 7 febr uitgerekend...dus wacht al met spanning
Goede morgen dames, nou ja goede morgen is het voor ons hier niet, gisteren is het bloeden weer begonnen en vannacht heb ik zo gebloed dat ik 2 keer onder de douche ben gaan staan omdat het zo erg was. Dus ik denk dat ik vannacht een miskraam heb gehad morgen ochtend ga ik de verloskundige bellen, en dan ben ik benieuwd wat ze gaan doen, als ik geweest ben laat ik het nog wel even weten wat er gedaan en gebeurd is, maar ik haal mijn banner weg, en ik mag van de lijst....
Meisje toch....wat naar. En dan moet je nog een dag wachten voordat je meer weet. Ik wens je sterkte voor vandaag en morgen. Hou je ons op de hoogte? Liefs en een knuffel (want die kan je vast wel gebruiken!)
OKTOBER 2008 MAMA'S 1 OKTOBER 1.Gerlinde....31 jaar...1ste kindje...kalender jongen, denkt zelf ? 2Truus1980....28 jaar...1ste kindje...kalender meisje, denkt zelf ? 3.Noukie......28 jaar....1ste kindje...kalender jongen, denkt zelf meisje 4.Semmi....25 jaar...2de kindje...kalender meisje...denkt zelf ? 5.Rolia.....31 jaar......3e kindje.....kalender jongen, denkt zelf ? 6. Sousa....24 jaar...1ste kindje 2 OKTOBER 7. kimmetjehier....24 jaar...1e kindje...kalendermeisje...denkt zelf meisje 8. Spijkervrouwtje....31 jaar...2de kindje...kalender jongen...denkt zelf meisje 9. Marit123....30 jaar...1ste kindje 10.Sjannie....34 jaar...2de kindje 11. Deng....26 jaar 12. Linnepinn....21 jaar..1ste kindje...kalender jongen...zelf nog geen idee! 13. Jennefer26....29 jaar 3 OKTOBER 14.Lampie.....25 jaar... 1ste kindje...kalender meisje...denkt zelf jongen 4 OKTOBER 15.MissyZuilen....21 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf meisje 16.Zena....26 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf jongen 17. Maka123...1ste kindje 5 OKTOBER 18. Mamajanneke...3de kindje...kalnder jongen...denkt zelf meisje 6 OKTOBER 19. Jody79...28 jaar....2de kindje...kalender jongen...denkt zelf meisje 20.Butterfly1...24 jaar....1ste kindje...denkt zelf jongen 7 OKTOBER 21.Kibi....26 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf ? 22. Fofo....31 jaar...1ste kindje 23. Lenah....26 jaar 24. Jessica1981 25. Susanna.....32 jaar.....1ste kindje 26. Baby25 8 OKTOBER 27.Steffie1980...27 jaar...4de kindje...kalender meisje...denkt zelf meisje 28. Eef76....31 jaar 29. MsRoxy 9 OKTOBER 30. Mupkuh....24 jaar...1ste kindje...kalender meisje...denkt zelf meisje 31. Zico.... 35 jaar...3de kindje...denkt zelf jongen 32. Charlie01....2de kindje...kalender jongen...denkt zelf ? 33. Tweety...27 jaar...2de kindje...kalender meisje...denkt zelf? 10 OKTOBER 34. nicole78....29 jaar...kalender meisje...denkt zelf meisje 35. Kikiko 36. jimmy...24jaar 11 OKTOBER 37. Ischa....31 jaar 38. Joli.... 27 jaar 12 OKTOBER 39. Mariaatje....26 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf jongen 40.Monique 1984.... 24 jaar... 1ste kindje... denkt zelf jongetje 13 OKTOBER 41. Muffie...24 jaar...1ste kindje 42.Symoen....29 jaar...1ste kindje 43. Mironne....27 jaar... 3e kindje... kalender meisje... denkt zelf weer een jongen 14 OKTOBER 44. Wiets....27 jaar...1ste kindje 18 OKTOBER 45. taddy teddy....26 jaar...1e kindje...kalender jongen...denkt zelf jongen 48. tam29....27 jaar... 2e kindje... kalender meisje...denkt zelf meisje AFSPRAKENLIJST mamajanneke: 11 feb 1e echo Gerlinde: 11 feb 1e echo Truus1980: 12 feb intake vk zena: 12 feb 1e echo gyn ppa: 13 feb nony: 14 feb mupkuh: 18 feb 1e echo steffy: 19 feb gyn Sjannie: 20 feb Jennefer: 20 feb kibi: 21 feb mariaatje: 25 feb 1e echo Tweety: 25 feb intake vk kimmetjehier: 25 feb 1e echo Butterfly1: 26 feb intake vk + 1e echo Marit: 26 feb 1e echo Semmi: 26 feb 1e echo joli: 26 feb 1e echo monique1984: 26 feb 1e echo Jody79: 27e februari 1e echo Wiets: 27 feb echo baby25: 27 feb echo rolia: 27 feb echo ischa31: 28 feb zico: 28 feb gyn Mironne: 5 maart 1e echo Linnepinn: 12maart 1ste echo
zo hij is weer bijgewerkt ik ga nu lekker van het weer genieten lekker shoppen in rotterdam. tot vanavond meiden. mocht er nog wat op de lijst moeten doe ik dat vanavond wel ff.
2ekleine, meisje toch, wat een rot nieuws! Ik weet precies hoe je je voelt. Neem maar lekker de tijd voor jezelf om te huilen en boos te zijn hoor! Vervelend dat je morgen pas de vk kan bellen. Ik duim voor je dat het toch nog goed zit. Knuffel en veel sterkte.
Meiden, wat schrijven jullie veel. Kan het allemaal niet bijhouden hoor! Wij hebben gisteren onze verjaardagen gevierd en zijn vreselijk verwend. Van het voorjaar willen we de tuin gaan doen en we hebben allemaal tuinbonnen en geld gekregen, dus dat komt mooi uit! Zometeen ga ik even lekker naar mn moeder, die woont aan de rivier, gaan we even een rondje rivier doen en lekker een frisse neus halen en wat zon opsnuiven. Héérlijk! Fijne zondag meiden.
2dekleine, heel veel sterkte! Zena, veel plezier. Steffie, sterkte met de hooikoorst. Balen dat je daar nu niks voor kunt gebruiken. Raar dat babyspray ook niet mag. Dat is immers gewoon een zoutoplossing. Ik was ook behoorlijk misselijk vorige week, maar dat is nu veel minder. Een beetje bij vlagen, maar daar blijft het bij. Zo raar, bij mijn vorige zw.schappen was ik ook kotsmisselijk. Ik ben er niet heel erg gerust op.
@2dekleine, wat vreselijk voor je Ik hoop echt voor je dat het alsnog goed zit en dat de verloskundige je goed nieuws kan geven. Doe lekker rustig aan. @Tweety, ik vind het echt heel lief dat je me 2 jaartjes jonger maakt, maar ik ben toch echt 29 haha Dames ik ga lekker met mijn dochter van het zonnetje genieten, mijn man zit nu in het ziekenhuis voor onderzoeken voor vermoedelijk een blindedarmontsteking Dus ik zit nog te wachten op zijn telefoontje over wat ze gaan doen.
2dekleine, heel veel sterkte! vervelend dat je moet wachten tot morgen, in ieder geval veel sterkte.. Iedereen lekker genieten van het mooie weer, ik moet helaas om 15.00 uur werken, dus heb nog eventjes de tijd om van het mooie weer te genieten!
Ik hoef zaterdag pas weer te werken, dus als het weer zo blijft! Ik teken ervoor hoor! Ik heb alijd een beetje last van de winter, dus dit is echt een oppepper voor mn humeur zeg! ZIt nu ook met het raam open en mn hoofd in het zonnetje te luisteren naar de vogeltjes. Heerlijk dit.