Welkom Sambi en klets maar gezellig mee meid Iemand vroeg ik geloof Bambi wat ik bedoelde met iets meer geisoleerd . De gyn bedoelde daarmee netjes gezegt dik
ik krijg ook steeds van die rare gezichten als mensen vragen hoe lang ik nog moet maar zo heel groot is mijn buik helamaal niet. ik zal kijken of ik een foto kan plaatsen. verders moeten we nog met het kamertje beginnen van de kleine. we zijn zolop bezig met de zolder om daar een kamer van te maken voor ons zelf. groetjes
Links in de menubalk staat fotoalbum, die moet je aanklikken en dan staat er jouw persoonlijke album als je daarop klikt kun je foto's toevoegen. Hoop dat het zo een beetje duidelijk is.
ischa dank je wel. als je het weet waar je moet kijken dan is het wel makkelijk. en het is gelukt hoor.
Ho Ho dames wat gaan we weer snel, ga je even een voetbal wedstrijd kijken hebben we alweer 3 pagina's erbij pff kan het bijna niet meer bijhouden...puf..puf.. Timzijnmama kan me voorstellen dat je boos was, waarom denken mensen dat het altijd slim is om het gezag van de ouders te ondermijnen (en dan later klagen dat die kinderen nooit luisteren...) tam27 wow, jij hebt echt een mooi buikje hoor! mironne ik ben nog niet op hyves geweest, ga zo even kijken! [quote="KiezeltjeWat betreft de was: dat gaat bij mij wel goed, maar idd, de strijk denk ik t liefst weg Is me nog nooit gelukt helaas, haha[/quote] Mocht dat ooit wel lukken graag het recept! annika ook jou foto's ga ik zo even op de hyves bewonderen! Bianca24 wat een verschil in buiken hé terwijl we allemaal zo dicht bij elkaar in de buurt zitten kwa weken zwangerschap. audrey23 gefeliciteerd nog met je moeder. sambi welkom bij de oktober mama's Hansje moeilijk met die naam iets maken zeg, wij willen als het een meisje wordt graag naar mijn overleden schoonmoeder vernoemen maar dat vind ik ook al niet makkelijk.. mariaatje weet je het echt zeker..... .nee hoor grapje, waar bemoeien mensen zich mee hé. Het is toch nooit goed of je ziet er niet genoeg van en krijgt de vraag of het wel goed groeit enzo of ze vragen of je er twee krijgt.. Kiezeltje ik herken het gevoel, dat er iets draait of beweegt in je buik, vandaag is de kleine bij mij vrij rustig maar voel wel dat bewegen in mijn buik en weet zeker dat het de beeb is... zeker nadat ik vanavond de borden na de keuken bracht en toen iets voelde uitsteken aan de buitenkant echt héél raar joh. Daarna weer dat gewoel in mijn buik en nu is het weer rustig. Ischa31 ik weet niet hoor maar als ik naar je buikfoto's kijk heb ik niet het idee dat jij "geisoleerd"bent....raar dat je gyn dat wel vind.. nou ik ga zo maar eens even naar mijn bedje.. morgen eerst 9.10 naar de vk en dan smiddags de gyn.. groetjes bambie
He meiden, Tzm: Echt heel vervelend als je schoonmoeder zo doet. Ik herken het helaas. Gelukkig staat mijn man achter mij en heeft haar op een gegeven moment heel goed duidelijk gemaakt dat wij de ouders zijn en wij beslissen wat goed voor haar is. Uiteindelijk heb ik ze gewoon heel lang niet gezien en toen belde ze zelf op of het kwam door haar.... Ging eindelijk het lichtje bij haar branden... Hansje: wat dacht je van Helena? Of iets in die trent? Verder weet ik het ook niet. Ik vind verder iedereen een mooi buikje hebben! De mensen moeten niet zeuren. Hoe vaak ik al niet naar mijn hoofd heb gekregen of er niet meer in zitten.... En dan ook de vraag 'hoe komt dat daar nou'. Meestal zeg ik dan dat ik tegen een paal ben opgelopen. (mijn man zegt er dan achter aan.... "een hele dikke paal") Jammer van het concert (weet niet meer wie het was) Maar idd. harde buiken zijn een waarschuwing dat je het rustiger aan moet doen, maar kan me voorstellen dat je er heel erg van baalde. Goed nieuws, een vriendin van mij is geweest en het was heel erg koud daar en alleen krezip vond ze heel erg goed... Verder hier bijna klaar met de babykamer, alleen nog de plintjes. Jippie. Gisteravond hebben we het geboortekaartje gemaakt. Ik heb de voorkant getekent, mijn man heeft alles in elkaar gezet en gedraaid (hij is grafische vormgever) en mijn dochter heeft de achterkant getekent en daar heb ik een gedichtje bijgezet: Ik heb een heel lief zusje, Op iedere wang een kusje, 10 teentjes heel erg klein, Voor altijd zal ik jouw grote zus zijn! En van binnen staat: Liefde is het enige wat zich vermenigvuldigd als je het deelt. Vonden we erg mooi. Voor de rest weet ik het niet meer, oja de was. Ik ben blij dat ik een man heb die de was kan doen, want ik heb er zo'n hekel aan. En strijken doe is smorgens voor we het aantrekken, of ik moet een verjaardag hebben of op vakantie gaan, dan strijk ik alles weg. Nou iedereen Prettig dag vandaag! (was een beetje vroeg wakker, dochter kwam me wakker maken omdat er een spin in haar kamer zit.....jakkie... laat hem lekker zitten tot mijn man wakker is..haha.) Groetjes Lotte
Oja! Sambie: Welkom bij de oktobermama's! En kiezeltje: dat getrap, ik wordt er af en toe ook dol van, vooral bij het slapen idd. Groetjes Lotte
Ik snap zo even niet wat je bedoeld, hihi, er rinkelt me even geen belletje.... Ik heb nog ff mijn berichten teruggelezen, maar ik snap nog niet waarom je op hyves moet kijken...
Heyyy...ben weer terug uit het zeeer warme ~Griekenland~. Tis bijna onmogelijk om alles terug te lezen, maar ik ga me er hier en daar door heen worstelen hoor We hebben het heerlijk gehad op Corfu, een super mooi hotel met als min puntje dat het boven op een heuvel lag en dat die onderaan erg stijl was! En het was in de schaduw 35 graden....dusss...het lukte mij niet om mn warmte kwijt te kunnen waardoor we dus ' opgesloten' zaten op die berg! Zwembad was geweldig, als parasol lekker onder de palmbomen gelegen en zo lekker gezwommen en mogen genieten van alle bewegingen van onze kleine...en een aantal boeken uit gelezen, spelletjes gedaan en veel over onze kleine gefantaseerd! 2 weken rust heeft goed gedaan, buik is flink gegroeid. Man voelt kleine nog niet trappen, is elke keer te laat of kleine is stil wanneer wij de tijd er voor nemen...hihi... Vandaag en morgen nog lekker vrij en dan donderdag weer even naar kleintje spieken met een echo...leuk leuk! Hoe is het met jullie allemaal? Ik zal het wel lezen he
Goedemorgen allemaal Kan het niet laten om weer te zeggen dat het schitterend zonnig weer is, wordt er gewoon vrolijk van 8) Vraagje ik heb niemand er nog over gehoord maar ik krijg allemaal haartje op mijn buik, volgens de vk hoort het er bij, heeft iemand anders er ook last van ( schijnt dat ze weer verdwijnen na de zwangeschap ) Mooie rond buiken Tam en Audrey Welkom Melanie mariaatje het is mij ook overkomen dat een mevrouw in een winkel tegen me zei zo meisje jij bent er zo te zien bijna. Schitterend mooi buik heb je zeg. lotte mooie tekst voor op het kaartje triessie welkom terug,lekker hoor Corfu, fijn dat je genoten hebt. Geniet nog even van je vrije dagen en heel veel plezier alvast bij de echo.
Lotte, leuk dat jullie het kaartje zelf ontworpen hebben! Ik heb gisteravond ook onze kaartjes besteld, wel een bestaand kaartje.. Er staat een fotootje van in mn album voor de nieuwsgierige. Sambi, welkom hier en mooie buikfoto hoor! Weten jullie het geslacht? Ik vind je echt een meisjes buik hebben Welkom terug Triessie, Fijn dat je genoten hebt op Corfu! Hansje, snel foto's plaatsen van het kamertje! Ben benieuwd! TzM, vervelend lijkt me dat als andere mensen zich met de opvoeding bemoeien of lekker tegendraads gaan doen als jij zegt dat ze iets niet mogen! Kiezeltje, dat klinkt me wel bekend ja, soms heb ik het idee dat ie tegen mn achterkant aan trapt en dat doet soms best een beetje pijn! Ischa, vakantie vliegt altijd voorbij hé! Zo jammer soms! Extra van genieten dus! Irritant dat je zo moe bent, dan komt er weinig uit je handen terwijl je nog zóveel wilt! (althans dat heb ik!) Tam, schitterende buik! Staat zo mooi zo naar voren! Annika, leuk jouw woordspeling "Schoonmonster" 8) Ik ga straks eens foto's kijken op je hyves! Audrey, leuk shirt heb je aan op je buikfoto, mooi hoor! Wat de kilo's betreft, ik ben nu zo'n 7 kilo aangekomen denk ik... Het dik worden zelf vind ik echt niet erg, maar die kilo's! Ik vind het echt niet leuk, was vroeger nog wel es bijna obsessief bezig met wat ik wel en niet at om maar niet aan te komen.. En nu vliegen de kilo's er ongemerkt aan! Logisch want er groeit iets binnenin, maar toch baal ik er soms van... Wij zijn gister trouwens de hele dag in de buitenlucht geweest.. Ik had mn armen goed ingesmeerd, mn gezicht was ik vergeten! Heb je als er iemand naar je toekomt en staat te kletsen.. Met als gevolg.. Mn voorhoofd en neus verbrand! En je ziet mn zonnebril nog staan. Beetje jammer, normaal let ik er zo goed op, het is echt geen gezicht nu! Haha! Ik ga zo even op visite bij mn oude werk, kijken bij mn 2 oudcollegaatjes.. Vanmiddag hebben we om 16:00 uur de 3D/4D echo. Voor het eerst, dus ik ben zo nieuwsgierig en vind het onwijs spannend! 31 juli komt er trouwens iemand bij ons langs voor intakegesprek voor de kraamzorg.. Zijn jullie er al voor gebeld? Fijne dag allemaal! Geniet van de zon, vergeet je niet in te smeren hé!
Ik heb het ook, met Milan had ik het nog erger, volgens de gyn komt het door de hormomen. je haargroei gaat sowieso sneller.... Mijn armen zijn ook veel behaarder.... heel lelijk, maar gelukkig is het na de zwangerschap idd weg!
Jep! Hier nog 1 met haartjes op de buik.. hihi... Zo'n maf gezicht Ik heb er een beetje ontharingscreme op gedaan...
Mironne Dat is een hele geruststelling om te horen, want die haren op me buik is echt geen gezicht ( lijk wel een man ) Heb trouwens weer fotootje geplaatst, niet zulke mooie als alle andere meiden, want vriendlief heeft nooit zin om foto's te maken en als vriendinnen er zijn vergeet ik het iedere keer.