Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Zijn er ook mensen uit regio Delft/Den Haag bij de oktobermama's ?

2. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Sambi: Je schrijft nu ook bij de oktobermama's hyves.... Ken je daarvan en ook van de oktobermama's bij de kindje opkomst....

;)

3. mironne: ja dat klopt ja dat ik ook bij de hyves bij de oktober mama's
    maar ik weet niet wie je daar bent hoor sorry.

haardjes daar heb ik gelukkig geen last van.

ik kom uit noord brabant.

ik heb ook foto's geplaatst in de foto album.

------------------------------------------------

ik wilde wel even zeggen dat het hier heel gezellig is om mee te kletsen en dat jullie me wel een hartelijk ontvangen hebben.

bij de sept. wilde ik ook meekletsen maar daar deden ze heel raar.
    en ze wilde liever dat ik wegblijf dan dat ik meeklets

groetjes melanie

4. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he nieuwe meiden,

Welkom bij oktobermama's.

Heb effe bijgelezen, maria mooi buikje.
    Ook ik krijg steeds te horen, jij moet niet meer ver he, draai me dan om en zeg watte? Nog tot oktober hoor. Dan zie je ze kijken precies ik een kikker ben die op ontploffen sta.
    Ik ben tot hiertoe 5kg aangekomen, dus denk dat best mee valt.
    Moet steeds lachen met hun gezichten.

5. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Ik ben daar beheerder samen met Tam.... ;)

Ik had het gelezen bij de septembermama's.... Niet echt leuk nee, maar goed je bent hier dan ook meer dan welkom! ;)

6. mironne: ik vond het zo raar dat ze dat zo schreef/zei.
    maar wat zei zei heeft ze snel weg gehaald en nu wordt ik daar helemaal afgezeken.
    ze kunnen niets anders denk ik.

maar ja. hier wordt je in ieder geval wel leuk onvangen. :thumup:

7. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Ik heb het gezien.... Ze zal het vast niet heel slecht hebben bedoeld, je kan niet altijd van een regel aflezen hoe iemand de toon bedoeld, maar ik snap wel wat je bedoeld als je zo'n opmerking krijgt.... :oops:

Hier ben je wel welkom en er zijn hier wel meer mama's die zeker weten dat ze in september bevallen, bij mij zit die kans er ook wel in, omdat ik met 37 weken ingeleid kan worden als mijn baarmoedermond rijp is... maar ik blijf gezellig hier, veel te leuk hier.... ;)

8. maar goed.

de meiden die hier lezen en schrijven.
    en misschien ook bij de sept. die kunnen zien dat ik niet zo hiepokriet ben en dat ik heel aardig ben. maar ik laat gewoon niet met me sollen.

en er is een dame die wel heel lief voor me was. die dacht dat ik het tegen haar had en dat heb ik gelijk uit de wereld geholpen.

maar goed. genoeg er over.

op 19 julie hebben we de pretecho en ik ben zo nieuwschierig. want we doen een 3d/4d eco dus we kunnen het dan ook heel goed zien. en dan weet ik ook echt voor 100% zeker wat het gaat worden.

ik vind het wel heel leuk dat er damens zijn die denken dat het een meisje is. hoe komen jullie hier op. en waar aan kunnen jullie dat zien?

groetjes melanie

ps. zijn er ook damens uit de regio noord brabant roosendaal/bergen op zoom

9. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    @ triessie: welkom terug van vakantie

@ sambi: jij hebt ook een mooi buikje :)

Ik heb besloten dat ik me echt niks meer ga aantrekken van mensen die iets over mn buik te zeggen hebben. Ze weten er toch allemaal niks van :rolleyes:
    Zolang mn vk niet zegt dat mn buik veels te groot is vind ik het allemaal prima :p

Jullie zijn trouwens allemaal zo goed bezig met die babykamers! Wij zijn wel heel enthousiast begonnen met verven en zo, maar nu moet de commode nog geschuurd en geverfd worden en nog 2 kasten in elkaar gezet worden, maar ik ben de laatste tijd zo verschrikkelijk moe dat ik me er echt niet toe kan zetten :( En mannetje wil het perse samen met mij doen, maar daar ben ik wel blij om, want hij heeft geen flauw idee wat ie moet doen :)

10. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Bij mij hebben ze 2 x een geslachtbepaling gedaan en beide keren werd een meid gezegd, dus ga ik er vanuit dat het zo is... ;)

Daarvoor had ik wel een vermoeden, omdat mijn zwangerschap anders was dan de vorige 2 (jongens) maar toch gokte ik maar op een jongen, want ik hoopte wel op een meisje, maar had nooit gedacht dat het ook echt zo zou zijn... ;)

11. ja, bij mij hebben ze het dan nog maar een keer gedaan maar ik geloof het gewoon niet.

maar daar komt binnenkort verandering in.

we krijgen trouwers meelezers van de sept. want we zijn aan het roddelen. maar zelf zijn ze veel erger.

wanneer hebben jullie zwangerschaps verlof?

ik werk niet dus ik heb al verlof. maar ik zorg wel voor onze lieve zoon van bijna 3 jaar. hij zit nu op de peuterspeelzaal dus dan heb je even vrij.

hij heeft een paar weken gelden in het ziekenhuis gelegen omdat hij het zo benauwd had. hij stikte er zo wat in maar dat is gelukkig weer bijna helemaal goed gekomen.

en dat ben ik nu nog een beetje aan het verwerken. dat is echt geen pretje.

zijn er nog damens hier die nog op vakantie gaan.
    wij gaan 22aug voor een week naar de zee in belgie.
    en komen met de verjaardag van onze zoon weer terug thuis.

groetjes

12. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Had gister trouwens wat he, nou ik voel mezelf nu wel zo'n malloot... :) :oops:

Milan wilde gister met de borstel mijn haar borstelen, maar hij maakte ineens een beweging waardoor de harde achterkant keihard tegen mijn wenbrauwbot aankwam.. :( . Pff ik ging door de grond van de pijn en wist niet of ik nou moest huilen of lachen... lars kwam aanlopen en zei wat is er gebeurd, dus ik vertellen en begin spontaan te huilen, heel hard.... :cry: 1 minuut later moest ik weer lachten, zo hard dat ik bijna in mijn broek piste van het lachten... :) daarna begon ik weer te huilen... :cry: Ow ik voelde me net een klein kind, Jantje lacht, Jante huilt.... ;)

Pff en zo ging het wel 5 minuut, lars vroeg me daarna of ik de gekke 5 minuten had... Ik zo weet het het niet, zullen de hormonen wel zijn.... :rolleyes:

13. zo iets heb ik bij de eerste gehad.

mijn opa en oma die waren op bezoek bij mijn ouders en mijn opa viel bijna van een drempel af in de struiken. ik moets zo hard lachen dat ik spontaan in m'n broek plaste.

nou dat was ook niet echt leuk hoor.

mijn opa is er niet meer maar met mijn oma hebben we het er nog wel eens over.
    maar wil het nu toch wel gaan proberen te voorkomen.

dit gebeurde wel bij bijna de negenmaanden zwangerschap hoor.

hebben jullie last van slecht slapen?

14. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Ja,... het is vreselijk.. duurt eeuwen voor ik in slaap kan komen... en 's ochtend heb ik het idee dat ik net slaap.. en dan weer naar me werk... tis heeeeeeeeeeeeel vermoeiend.. Maar het idee dat ik nog maar 9 wekenm moet en dan verlof heb... heerlijk :D

15. ik weet niet of het lekker is om verlof te krijgen omdat ik al een hele tijd niet werk.

ik ben 100% afgekeurd dus ja. dan kun je ook niet werken.

maar zoals ik het bij veel lees is het wel lekker.
    ik heb natuurlijk nog een lief klein ventje rond lopen waar ik dreuk mee ben. maar dat gaat gelukkig allemaal wel goed.

16. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Ja, dat scheelt ook wel hoor... Eigenlijk heb je dan noooit verlof...

Ik werk 4 dagen in de week.. Moet dus nog 9 weken en dan heb ik verlof.. wel 8 weken lang..
    Ik denk dat ik me eerst ga vervelen maar uiteindelijk zal de tijd toch wel weer snel gaan.. Komt vast goed :D

17. bij mij vliegen de dagen voorbij.
    heb echt tijd te weinig.

en ik kan ook weer niet te veel doen want dan krijg ik last van harde buiken. en dat is echt geen pretje! dus een beetje rustig aandoen en toch proberen alles bij te houden van het huishouden.

18. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Goedemorgen allemaal,

Ik heb me door een hoop pagina's heen geworsteld maar natuurlijk de helft vergeten. Iedereen die terug is van vakantie welkom is onze mooi COSTA DEL NEDERLAND! Met een week met mooi weer voor de boeg.

Melanie welkom hier en tuurlijk mag je meepraten. Hoe meer mensen hoe meer vreugde!

Marijeee leuk kaartje ;)

En de haartjes op de buik heb ik ook alleen zijn die van mij blond dus zie je ze gelukkig niet zo erg. Ik stond vanmorgen op de weegschaal en zit nu op 13 kilo! Ik schrok er een beetje van maar ik denk aan mijn buik te zien dat het wel logische is en iedereen groeit anders (gelukkig maar anders zagen we er allemaal hetzelfde eruit ;) ).

Ik heb ook nog een paar mooie buiken gezien leuk hoor! Moet er binnenkort ook maar weer een maken.

Wij hebben ons kaartje inmiddels ook al besteld! Toen we hem zagen waren we er verliefd op dus gelijk besteld. Over 2 weken heb ik de enveloppen binnen dus kan ze dan alvast gaan schrijven.

Wij hebben nog niks van de kraamzorg gehoord maar ik bedenk me net dat ik een ander mobielnummer heb dus zal ze zo wel even bellen haha.

Liefss

19. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    Bij mij wel... hi hi... ik had gelezen ergens dat jij foto's op de hyves had staan van een kamertje, waarop gereageerd werd dat het echt een prinsessenkamertje was...
    (moest ook terug zoeken vanaf pagina 561) :)
    Oh foei! [-X :D :D

triessie welkom terug! leuk om te lezen dat je het wel naar je zin hebt gehad, maar wel zeg!
    denise1976 heb ik ook! gelukkig wel blond maar wel lang :oops:
    lachen die buikfoto, vooral zo van onder... ik had er een van boven gemaakt en dan heb je hélé kleine voetjes... hi hi
    Marijeee veel plezier vanmiddag!!
    Butterfly1 jij ook welkom terug!

Zo... volgens mij heb ik iedereen weer gehad.. ha ha..
    Ik ben net bij de vk geweest, mijn bloeddruk was weer lekker laag 105-65 dus dat is mooi.. en mijn baarmoeder was 1/4 NX wat betekend dat ook weer, 1 vinger boven de navel of 4 onder het borstbeen?
    efin ze wil graag dat ik toch alleen naar de gyn ga dus dat moet ik vanmiddag bespreken, verder zei ze dat ik veel kind had toen ze mijn baarmoeder voelde :(:

groetjes Bambie

20. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    bambie: haha oke, nu snap ik hem weer...

maar ik heb ze ook gewoon in mijn album staan de foto's van onze kleine meid en van onze zoon! ;)

Als ik "pech" heb dan is mijn baarmoedermond weer niet rijp met 37 weken en dan doen ze niets, bij Milan moest ik ook wachten tot de 39e week.... :( Als dat weer zo is, dan is het wel een oktoberkindje... ;)

triessie en butterfly: welkom terug, fijn dat jullie het leuk hebben gehad! ;) Succes met teruglezen.... :p

Deel Deze Pagina